Emma Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Emma Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Emma Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.6. Emma Johansson har haft 0 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 7 Läs vad Emma Johansson

2021-12-17 Verifierad kund
    Emma är en mycket professionell, sympatisk, och duktig mäklare. Svarar snabbt, är kunnig och mycket trevlig. En av dom bästa! Rekommenderar henne starkt.
    Tack snälla ni för denna fina feedback. Jag hoppas att ni trivs och att ni får en härlig första jul i lägenheten. God jul! Med vänlig hälsning Emma Emma Johansson
    2021-12-13 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam när vi möttes och pratade på telefon. Snabba svar på mail.

Tråkigt att vi fick ett så kallat "månadsbrev". Det hade varit trevligt med information om både utgrävning och bygget. Men det kan ha varit när Emma var ledig
    2021-12-11 Verifierad kund
    Sympatisk och professionell! Tillmötesgående.
    Tack så mycket för att du tog dig tid att svara. Med vänlig hälsning Emma Emma Johansson
    2021-12-09 Verifierad kund
    Var väldigt behjälplig med de frågor vi hade och snabb på att svara
    Tack snälla för att ni tog er tid att svara. Med vänlig hälsning Emma Emma Johansson
    2021-12-09 Verifierad kund
    Bra information i början och på slutet, därimellan var det lite sådär. Tror Emma var på mammaledighet och ingen riktigt fyllde up tomrummet.

Överlämningen fungerade smärtfritt
    Hej Niclas, tack för feedback! Det ska vi ta till oss och göra bättre nästa gång. Jag hoppas att ni trivs gott i lägenheten och njuter av citylivet :) Med vänlig hälsning Emma Emma Johansson
    • Råbylund
    2021-12-09 Verifierad kund
    Emma was very nice and helpful. Always fast to answer.
    Thank you so much! I hope you enjoy your beautiful apartment. Med vänlig hälsning Emma Emma Johansson
    • Råbylund
    2021-12-09 Verifierad kund
    Emma Johansson utförde sitt uppdrag alldeles utmärkt. Snabb återkoppling, positiv, proffsig. Eftersom jag bodde i Kiruna var enda kontakten digital och det var viktigt för mig att känna trygghet i samarbetet med mäklaren. Emma fanns där, alltid tålmodigt besvarade mina frågor och ett tryggt stöd.
    Mvh Karin Klasdotter
    Tack Karin! Det var så roligt att få hjälpa dig och dela många intressanta samtal. Vi ses igen! Med vänlig hälsning Emma Emma Johansson