Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lund Hanna Schewenius

en del av Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8, 223 51 Lund — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 23 rekommendationer

Läs vad 23 användare tycker om Hanna Schewenius

• Ludvig B
    Ludvig B skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bemötandet var utomordentligt! Mina förväntningar överträffades de likaså. Kommunikationen vi hade under processen bidrog väl till detta!
    2016-10-18 Hanna S svarar Ludvig B
    Tack för värmande ord Ludvig! Jag är väldigt nyfiken på badrummet som jag vet du renoverat. Hoppas jag får möjlighet att kika på det framöver.
  • Lars W
    Lars W skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi både köpte nytt boende och sålde vårt gamla med hjälp av Hanna. Båda affärerna sköttes mycket bra och vi är väldigt nöjda. Lars i Lund
    2016-10-17 Hanna S svarar Lars W
    Stort tack för dina fina ord Lars! Ser fram emot ett besöka er i ert nya boende inom kort. Ha en fin höst!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hanna är proffsig, effektiv och tillmötesgående. Hon levererade alltid vad hon lovade och var väldigt enkel att jobba med. Jag hade överlag en suverän upplevelse och skulle rekommendera Hanna till mina närmaste vänner.
    2016-10-14 Hanna S svarar Marcus H
    Tack för fina ord Marcus och tack ännu en gång för förtroendet! Det var jätteroligt att få hjälpa dig.
  • Anna K
    Anna K skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vid vårt första möte med Hanna fick vi intrycket av en mycket positiv, kunnig, strukturerad och effektiv person. Hon tog sig an oss med passion och vi kände oss helt trygga med att lämna över hela affären i hennes händer.

Vi hade ytterligare en kontakt med Hanna och då bekräftades vår första uppfattning. Hanna har en stark drivkraft, empati och professionalitet. Hon visade på mod när hon ratade fotografens arbete. Drivkraften och ett stort ansvarstagande bekräftades ytterligare när hon på mycket kort varsel ordnade en ny fotosession av vårt hus.

Vi förstår att hon var opartisk när affären skulle slutföras men vi litade fullt ut på hennes kompetens och råd i sammanhanget. v fick känslan av att även köparen var trygg med Hanna som mäklare.

Vi rekommenderar Hanna å det varmaste.
    2016-10-13 Hanna S svarar Anna K
    Stort tack fina Anna för värmande ord! Det har varit ett nöje såhär långt. Jag är så glad att jag fick möjlighet att hjälpa er med försäljningen.
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag träffade aldrig Hanna då det var min dotter som sålde sin lägenhet som jag var delägare i men fick alltid all information via mejl och sms. Tyckte hon skötte det på ett mycket professionellt sätt. Jag fick alltid snabb och samma information via mejl.
    2016-10-13 Hanna S svarar Kerstin K
    Hej Kerstin! Vad roligt att höra att ni är nöjda! Tveka inte att höra av er igen om ni behöver!
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Visningen var toppenbra. Hanna var bra påläst och hade relevant information om lägenheten och bostadsrättsföreningen.
    Budgivningen kändes lite mysko när det helt plötsligt blev en visning till och en ny budgivare dök upp.
    Själva affären fungerade bra
    Övertagandet blev en besvikelse när lägenheten inte var städad och det var grejor kvar. Men Hanna agerade professionellt i detta läge och vi är mycket nöjda med hur vi blev behandlade.
    2016-10-13 Hanna S svarar Fredrik M
    Tack Fredrik för ditt fina omdöme! Jag är glad att ni är nöjda. Hoppas Alice trivs fint i lägenheten. Tveka inte att höra av er om ni behöver.
  • Bertil G
    Bertil G skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra och tillförlitlig. Snabb att svara och flexibel. Trevlig. Rekommenderas.
    2016-10-13 Hanna S svarar Bertil G
    Tack för fina ord Bertil! Hoppas ni trivs fint i lägenheten.
  • Åse M
    Åse M skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bemötandet var mycket bra. Hon är mycket snäll, trevlig och hjälpsam.
    2016-10-13 Hanna S svarar Åse M
    Tack för ditt fina omdöme Åse! Det glädjer mig.
  • Maria O
    Maria O skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi upplevde Hanna som mycket vänlig och mycket kunnig i sitt arbete som mäklare, vi har föreslagit några vänner att kontakta henne om de ska sälja sina hus.
    2016-10-13 Hanna S svarar Maria O
    Stort tack Maria, det värmer! Jag önskar er en fin höst!
  • Per M
    Per M skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hanna var mycket kompetent och trevlig. Vi fick ett bra bemötande och hon tog sig tid, även efter normal arbetstid, att svara på frågor
    2016-10-13 Hanna S svarar Per M
    Tack för fina ord Per! Tveka inte att höra av er när ni behöver. Hoppas ni får en fin höst!
  • Carina S
    Carina S skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hanna var mycket professionell under hela affären. Dessutom tillgänglig över förväntan och mycket trevlig.
  • Sara J
    Sara J skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ambitiös och tillmötesgående. Bra intryck, proffsig, effektiv och flexibel. Ett litet slarvfel, men det rättade Hanna snabbt till.
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kunnig insatt, serviceinriktad. Löser ev frågor och problem enkelt och rakt.
  • Johnny Å
    Johnny Å skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hanna Schewenius gav ett mycket professionellt bemötande. Hon var kunnig inom sitt område och visade engagemang för uppgiften samtidigt var hon en god lyssnare . Jag har svårt att tänka mig en bättre fastighetsmäklare. Därför har jag också rekommenderat en kollega som behöver sälja en bostadsrätt att kontakta Hanna Schewenius.
  • Carina M
    Carina M skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Engagemang, vilja och driv!

Anlitat Fastighetsbyrån och Hanna Schewenius 2 gånger och det lär definitivt bli en tredje gång.
    Hanna är:
    Trevlig
    Engagerad
    Driven
    Entusiastisk
    Säljande, men inte krängande

Fastighetsbyrån och Hanna arbetar mycket professionellt och använder sig av verktyg som gör att alla från visningen som efter telefonsamtal visar i trodde, får följa budgivningen via sms.

Jag har själv arbetat med försäljning i många år, både som säljare, försäljningschef och rekryterare inom sälj. Dessutom har jag varit på hundratals husvisningar och köpt ett antal hus.
    Fastighetsbyrån levererar alltid och dessutom har jag funnit deras guldklimp.

Hanna Schewenius och Fastighetsbyrån har mina varmaste rekommendationer.

Carina
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi har anlitat Fastighetsbyrån ,Hanna Schewenius vid 2 tillfällen då vi sålt lägenheter i Lund.
    Båda försäljningarna har varit mycket professionellt skötta och vi är mycket nöjda.
    Håkan ,Elisabeth Svegrup
  • Bertil P
    Bertil P skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hanna är trevlig och saklig. Hon skötte sitt uppdrag bra och ordnade visningar på egen hand då bostaden stod tom och hon kunde få tillträde till den när det passade eventuella kunder.
  • Christina S
    Christina S skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hon bemötte mig korrekt och affären gick utan problem.
  • Kalle N
    Kalle N skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Fantastisk duktig, gav mig mycket info under försäljningens gång och verkade vara väldigt driven i att jag skulle få så mycket som möjligt för min lägenhet.
  • Pia L
    Pia L skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Toppenbra kunde hela tiden jämföra med annan mäklare då vi även sålde en lägenhet i Göteborg samtidigt. (Göteborgsmäklaren från samma byrå var dålig)

Hanna var snabb, höll oss uppdaterade, lätt att få tag på även under helg och semestertid. Vi kan lämna våra bästa rekommendationer
    Lycka till
    Pia
  • Maximilian V
    Maximilian V skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevlig, enkel att ha och göra med. Bra mäklare som rekommenderas!
  • Michael L
    Michael L skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ett professionellt mottagande från första kontakt till avslut, jag måste ge Fastighetsbyrån i Lund och mäklaren Hanna Schewenius mina högsta rekommendationer.
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hanna Schewenius har hjälpt oss att sälja två bostadsrättslägenheter i Lunds innerstad. Vi har fått snabb och korrekt information och allt har hanterats professionellt. Vi är verkligen nöjda.
    2013-03-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Lennart H
    Väldigt kul att höra Lennart! Att ni tar er tid och skriver dessa omdömen uppskattas verkligen.
Rickard Saltin
Johanna Nyström