Joel Carlberg

Joel Carlberg

Joel Carlberg är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Joel Carlberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Joel Carlberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.9. Joel Carlberg har haft 19 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 32 Läs vad Joel Carlberg

2021-07-28
    Jag har fått ett mycket bra och professionellt bemötande från Joel och han har varit tillgänglig även under vad som vanligtvis är semestertider. Joel har kommit med bra råd och rekommendationer som har lett till en snabb och smidig affär. Han har gjort det lilla extra för att hjälpa mig som säljare och jag kan med gott samvete rekommendera honom till andra.
    2021-06-21
    Joel är professionel och svarar snabbt på all typ av kommunkation. Är väldigt nöjd med hans arbete under säljprocessen!
    2021-06-21
    Vi har helt igenom goda erfarenheter av vår kontakt med Joel. Han har från första stund på ett alltigenom trevligt och professionellt sätt lotsat oss igenom vår lägenhetsaffär. Ett nöje att ha att göra med honom!
    2021-06-18
    Man skall kombinera kompetens med artighet och bra känsla för kontexten. Well done Joel!
    2021-06-18
    Trevligt, korrekt, informativt, sa inget mer än det han visste. Känns trovärdig.
    2021-06-16
    Trevlig, skapar lugn och lätt atmosfär, tryckte inte onödigt hårt för att försöka sälja bostaden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Joel Carlberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Möllevången/Sofiaparken
    2021-06-14
    Jag har blivit väl bemött av Joel.
    Han har varit uppmärksam på mina önskemål.
    2021-06-01
    Joel är väldigt bra på det han gör. Kan verkligen rekommendera honom till fler.
    2021-05-28
    Vi har köpt en bostadsrätt i Lund och har blivit mycket trevligt bemött av Joel. Han är tillmötesgående, tydlig och professionell i sin yrkesroll.
    • Väster
    2021-05-27