Läs vad 35 Läs vad Josefine Klippberg

• 2020-10-16
    Josefine sålde vår bostad snabbt och lätt. Hon har känts trygg, förtroendegivande och professionell från första dag. Hon har varit lyhörd och lättillgänglig under hela processen. Ett stort plus var att hon även var behjälplig och bistod oss med råd när vi letade efter ny bostad. Vi skulle definitivt rekommendera henne.
    Lovisa W
    • 3:a
    • 89.0 m²
    • Värpinge
    sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-10-14
    Hjälp när sonen köpte bostadsrätt i Lund.
    Ulrik N
    • 38.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-10-14
    - Köpte en bostadsrätt
    - Trevligt bemött
    - Tycker det ibland tog lång tid att få svar på frågor, kommunikationen hade kunnat vara bättre.
    - Kunde varit lite mer hjälpsam att ta reda på funderingar/frågor jag hade om bostaden.
    Linea H
    • 36.0 m²
  • 2020-10-04
    Tullgatan i Lund. Väldigt trevligt bemötande av Josephine . God kunskap och service minded. Saklig. Vi tyckte mycket om Josephine som utmärkte sig jämfört med en del andra mäklare ( i Stockholm ) som ibland pratar mer än lyssnar på visningen )
    Sofi E
    • 52.0 m²
  • 2020-10-04
    Snabb, enkel smidig kontakt vid köp av nyproducerad lgh.
    Staffan R
    • 36.0 m²
  • 2020-06-19
    Jag har sålt min bostadsrätt
    Blev väldigt väl bemött och fick förtroende från första stund , höll mig också uppdaterad löpande om info angående min försäljning mm
    Tog det i lugn takt , lyssnade in mina önskemål
    Pia N
    • 61.0 m²
    • Brunnshög
  • 2020-06-08
    Jag köpte min första lägenhet och Josefine var en bra mäklare som svarade snabbt på frågor och funderingar. Bra bemötande och lugn och tydlig.
    Frida M
    • 60.0 m²
    • Klosters Fälad
  • 2020-05-22
    Vi har sålt vår 2:a i Lund Centrum. Josefine har varit superbra på alla sätt och vis. Snabb återkoppling, trevlig & kanske viktigast av allt, säljer bra! Josefine såg till att vi fick ett pris som överträffade våra förväntningar & vi kan varmt rekommendera henne till alla som funderar på att sälja!
    Klara P
    • 52.0 m²
  • 2020-05-04
    Sålde vårt bostadsrätt i östra Lund, fick många spekulanter på visningar och mycket bättre betalt än vi vågat hoppas. Josefine är flexibel, inkännande och proffsig. Vi är väldig nöjda med bemötandet och genomförandet.
    Hans D
    • 3:a
    • 81.5 m²
    • Linero
  • 2020-04-29
    Josefine hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Lund. Josefine har skött allt på ett professionellt sätt och jag kan varmt rekommendera henne.
    Linn G
    • 36.5 m²
    • Tuna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte