Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Josefine Klippberg
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 21 kunder tycker om Josefine Klippberg

• Sofia B skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi sålde vår trea på Klostergården som Josefine sålde till oss tre år tidigare. Från första stund har vi varit väldigt nöjda med Josefines bemötande både som köpare och säljare, och därför var det helt självklart att välja henne när det var dags för oss att sälja. Vi förväntade oss en ärlig, enkel och flexibel mäklare som skulle ge ett tryggt och proffesionellt intryck. Josefine levde upp till precis alla förväntningar vi hade och om vi någon gång ska sälja bostad igen är hon det självklara valet av mäklare! Läs mer
  • Ann M skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Sofia S skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra: Hon var generellt trevlig och svarade snabbt när jag behövde få tag på henne.

Dåligt: Jag var ofta tvungen att påminna henne om saker (som att göra ändringar i objektsbeskrivningen).
    När jag kom med förslag (som att införa en extravisning) så gjorde hon det motvilligt.
    Vi hade problem med att jag inte fick smsen från budgivningen heller, vet dock inte hur mycket finger i spelet en mäklare har där.

Allt som allt så skulle jag inte rekommendera henne. Läs mer
  • Freja E skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hon var tillgänglig och tillmötesgående Läs mer
  • Clara L skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag var jättenöjd med Josefine som mäklare. Proffsig och alltid tillgänglig för att svara på frågor! :) Läs mer
  • Sten W skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Josefine var både professionell, diplomatisk och mycket flexibel. T ex föreslog hon att vi började med utannonsering som aviserad försäljning med ett fåtal visning bara för anmälda, vilket passade oss utmärkt och även resulterade i att vi hittade en köpare som vi gjorde affär med till ett pris vi var nöjda med. Hon agerade mycket diplomatiskt med stort tålamod när det gällde schemaläggning och genomförande av visningarna. Genomgången med säljare och köpare vid avtalsskrivning var mycket professionell. Vi fick också värdefulla tips angående budgivning, städfirma, flyttfirmor mm.

Vi kan varmt rekommendera Josefin.

Mina bästa hälsningar,
    Sten och Anita Wandel Läs mer
  • Ann E skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hej, Blev irriterad i inledande budgivning på formuleringar i sms. Hade det funnits två lika lägenheter hade jag köpt den andra. Även senare sms uppfattar jag som inte särskilt välformulerat. Blev stundtals väldigt irriterad.
    Skulle inte rekommendera henne vidare.
    FYI, Vi valde Bjurfors att sälja vårt eget hus , sannolikt delvis beroende på detta.
    Tack för ordet. Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi var mycket nöjda med den kontakt vi hade med vår mäklare Josefine Klippberg. Hon var tillgänglig, smidig och gav snabba besked. Framförallt var hon väldigt hjälpsam och engagerad i vår eget husletande! Läs mer
  • Sune W skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi fick vänta länge på att säljarna kunde visa lägenheten. Men Josefine höll oss informerade och skötte sen visning och kontraktsskrivning bra. Läs mer
  • Camilla F skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Har sålt min lägenhet genom Josefine och är verkligen supernöjd, kan varmt rekommendera henne! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin