Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lund Josefine Klippberg

en del av Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8, 223 51 Lund — Visa karta

4.5 / 5 i betyg — 17 rekommendationer

Läs vad 17 användare tycker om Josefine Klippberg

• Clara L
    Clara L skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag var jättenöjd med Josefine som mäklare. Proffsig och alltid tillgänglig för att svara på frågor! :)
  • Sten W
    Sten W skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Josefine var både professionell, diplomatisk och mycket flexibel. T ex föreslog hon att vi började med utannonsering som aviserad försäljning med ett fåtal visning bara för anmälda, vilket passade oss utmärkt och även resulterade i att vi hittade en köpare som vi gjorde affär med till ett pris vi var nöjda med. Hon agerade mycket diplomatiskt med stort tålamod när det gällde schemaläggning och genomförande av visningarna. Genomgången med säljare och köpare vid avtalsskrivning var mycket professionell. Vi fick också värdefulla tips angående budgivning, städfirma, flyttfirmor mm.

Vi kan varmt rekommendera Josefin.

Mina bästa hälsningar,
    Sten och Anita Wandel
  • Ann E
    Ann E skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hej, Blev irriterad i inledande budgivning på formuleringar i sms. Hade det funnits två lika lägenheter hade jag köpt den andra. Även senare sms uppfattar jag som inte särskilt välformulerat. Blev stundtals väldigt irriterad.
    Skulle inte rekommendera henne vidare.
    FYI, Vi valde Bjurfors att sälja vårt eget hus , sannolikt delvis beroende på detta.
    Tack för ordet.
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi var mycket nöjda med den kontakt vi hade med vår mäklare Josefine Klippberg. Hon var tillgänglig, smidig och gav snabba besked. Framförallt var hon väldigt hjälpsam och engagerad i vår eget husletande!
  • Sune W
    Sune W skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi fick vänta länge på att säljarna kunde visa lägenheten. Men Josefine höll oss informerade och skötte sen visning och kontraktsskrivning bra.
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Har sålt min lägenhet genom Josefine och är verkligen supernöjd, kan varmt rekommendera henne!
  • carl h
    carl h skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Efter att ha haft min lägenhet till salu med annan mäklare tidigare provade jag Josefine Klippberg på Fastighetsbyrån. Josefine sålde min lägenhet efter första visningen trots ett höjt utgångspris, otroligt imponerande! Jag var jättenöjd med Josefine, hon gav mig snabb återkoppling och alltid med ett leende på läpparna. Ordning och reda på allt och bra betalt fick jag! /// Carl
  • Mathias J
    Mathias J skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell, hjälpsam, väldigt tillgänglig för frågor & kommunikation ffa via mail. Lätt att samarbeta med.
  • Sven-arne K
    Sven-arne K skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Det var lätt att samarbeta med Josefine som har ett professionellt och trevligt sätt.
    Hela affären gick enkelt att genomföra utan problem.
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hej!
    Josephine har varit en klippa. Precis som hennes namn antyder. Alltid i tid, alltid påläst och alltid med rätt svar,
  • Per B
    Per B skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt proffesionell mäklare, kunnig och effektiv!
  • Eva H
    Eva H skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Josefin kan jag varmt rekomendera. Evs
  • Kamil Z
    Kamil Z skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    I am very satisfied by work of Josefine as maklare. My betyg is 4
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Det var rolig att samarbeta med Josefine, en kunnig och trevlig person. Det är inte lätt att förverkliga dina idéer, att framföra dina tankar för att allt ska gå i lås.
    Josefine har lyckats bra.
  • Josephine M
    Josephine M skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag gav 3 cirklar för jag fick rätt ok mottagande. Hon var nästan alltid tillgänglig på telefon eller email. Dock var jag lite förvånad över att hon började all kommunikation via email även från start (kanske berodde på att jag mailade Fastighetsbyrån första gången). Det skedde några saker på vägen som var ganska tråkiga för mig som kund, och det gav mig inte någon jättestor tilltro till min mäklare, jag kände mig inte riktigt som att jag var en kund utan mer en person som ville kränga bort sin lägenhet. Jag kände också även från start att jag inte hade all information och fick be om all info personligen, sedan kunde det dröja innan jag fick den. Vi fick sålt min lägenhet, men det kändes oftast som att jag var lägsta prioritet.
  • Anette G
    Anette G skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra. Enkel att prata med. Seriös.
  • Anton I
    Anton I skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Proffsigt skött affär. Vi kände oss prioriterade och väl omhändertagna.
Rickard Saltin
Sara Gustavsson