Josefine Klippberg är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Josefine Klippberg har varit registrerad mäklare sedan 2013-09. Josefine Klippberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.4. Josefine Klippberg har haft 22 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 44 Läs vad Josefine Klippberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Östra Torn
    2021-09-15
    Mycket professionellt bemötande och hängiven till uppdraget
    • Östra Torn
    2021-09-15
    Tillgänglig och snabb med proffsigt bemötande
    2021-07-05
    Bra bemötande, som förväntat.
    Var energiskt.
    Ibland tog det lång tid att få svar på mail.
  • Lucie S
    2021-07-03
    Josefine var professionell från första stund. Hon svarade omedelbart på mail och var initiativrik utan att vara för påträngande. Jag hade många frågor och Josefine svarade alltid snabbt och säkert. Under budgivningen, då man som köpare är nervös, var hon alltid korrekt. När köpet gick igenom till slut, tvekade hon inte att skriva den goda nyheten sent på kvällen! Trots att köpet skedde virtuellt har hon under hela resan varit personlig, stöttande och ett utmärkt bollplank. Josefin är enToppen mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Linero
    2021-06-02
    Gjort mycket bra arbete och mer därtill
    2021-06-01
    Sålt bostadsrätt. Josefine såg lägenheten och dess olika möjligheter. För andra mäklare är det bara ett objekt vilket som helst som ska säljas. Josefine lyssnar, lämnar löpande information och är lätt att samarbeta med.
    2021-05-03
    Hon gjorde två store fel. Överlåtelsesavgiften var fel och i höjningen av avgiften till föreningen var också fel i materialet.

Hur man kan göra sådana fel undrar oss mycket!
    Hej Runa!
    Vad tråkigt att ni inte är nöjda med mitt arbete. Jag gjorde fel vad gäller överlåtelseavgiften och ni uppmärksammade mig på det. Tack snälla! Jag stod för överlåtelseavgiften vilket innebär att ni faktiskt har betalt mindre än ni gjort om jag inte gjort fel.
    Ni har fått info om avgiftsförändring i materialet som jag har fått ifrån föreningen.
    Hoppas ändå ni är nöjda med bostaden.
    Med vänlig hälsning Josefine Fastighetsbyrån
    • Galjevången
    2021-03-01
    Jag fick hjälp med att sälja min 1:a på Lagerbrings Väg i Lund. Mäklaren var professionell, informativ och kunnig i branschen och om området. Allting gick väldigt smidigt och det var knappt så att jag behövde göra något själv, hon skötte i stort sett allting. Jag upplevde hela affären som bekväm och trygg.
    • Planetstaden/Stampelyckan
    2021-01-30
    Josefine sålde vår lägenhet och vi har tidigare också köpt av Josefine.

Vi är mycket nöjda med hennes arbetsinsats och hur positivt och smidigt allting var. Josefine är pålitlig, ärlig och lätt att prata med.
    • Värpinge
    2020-10-16
    Josefine sålde vår bostad snabbt och lätt. Hon har känts trygg, förtroendegivande och professionell från första dag. Hon har varit lyhörd och lättillgänglig under hela processen. Ett stort plus var att hon även var behjälplig och bistod oss med råd när vi letade efter ny bostad. Vi skulle definitivt rekommendera henne.