Josefine Klippberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 24 Läs vad Josefine Klippberg

• Camilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-04

Klosters Fälad
    Trevlig och bra bemötande från Josefine. Läs mer
  • Markus P sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-06

Möllevången/Sofiaparken
    Josefine kändes som en ärlig och ambitiös mäklare. Hon gjorde vad hon kunde för att hitta intresserade köpare av min lägenhet. Läs mer
  • Sebastian B sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-28

Sofiaparken
    Är väldigt nöjd med Josefine hon har levererat bra och jag är väldigt nöjd Läs mer
  • Sofia B skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-05-29

Vi sålde vår trea på Klostergården som Josefine sålde till oss tre år tidigare. Från första stund har vi varit väldigt nöjda med Josefines bemötande både som köpare och säljare, och därför var det helt självklart att välja henne när det var dags för oss att sälja. Vi förväntade oss en ärlig, enkel och flexibel mäklare som skulle ge ett tryggt och proffesionellt intryck. Josefine levde upp till precis alla förväntningar vi hade och om vi någon gång ska sälja bostad igen är hon det självklara valet av mäklare! Läs mer
  • Ann M skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2017-10-01

Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Sofia S skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2017-09-28

Bra: Hon var generellt trevlig och svarade snabbt när jag behövde få tag på henne.

Dåligt: Jag var ofta tvungen att påminna henne om saker (som att göra ändringar i objektsbeskrivningen).
    När jag kom med förslag (som att införa en extravisning) så gjorde hon det motvilligt.
    Vi hade problem med att jag inte fick smsen från budgivningen heller, vet dock inte hur mycket finger i spelet en mäklare har där.

Allt som allt så skulle jag inte rekommendera henne. Läs mer
  • Freja E skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2017-09-27

Hon var tillgänglig och tillmötesgående Läs mer
  • Clara L skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2017-05-15

Jag var jättenöjd med Josefine som mäklare. Proffsig och alltid tillgänglig för att svara på frågor! :) Läs mer
  • Sten W skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2017-05-01

Josefine var både professionell, diplomatisk och mycket flexibel. T ex föreslog hon att vi började med utannonsering som aviserad försäljning med ett fåtal visning bara för anmälda, vilket passade oss utmärkt och även resulterade i att vi hittade en köpare som vi gjorde affär med till ett pris vi var nöjda med. Hon agerade mycket diplomatiskt med stort tålamod när det gällde schemaläggning och genomförande av visningarna. Genomgången med säljare och köpare vid avtalsskrivning var mycket professionell. Vi fick också värdefulla tips angående budgivning, städfirma, flyttfirmor mm.

Vi kan varmt rekommendera Josefin.

Mina bästa hälsningar,
    Sten och Anita Wandel Läs mer
  • Ann E skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2017-04-20

Hej, Blev irriterad i inledande budgivning på formuleringar i sms. Hade det funnits två lika lägenheter hade jag köpt den andra. Även senare sms uppfattar jag som inte särskilt välformulerat. Blev stundtals väldigt irriterad.
    Skulle inte rekommendera henne vidare.
    FYI, Vi valde Bjurfors att sälja vårt eget hus , sannolikt delvis beroende på detta.
    Tack för ordet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund