Josefine Klippberg
Registrerad mäklare sedan 2013-09-13
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 30 Läs vad Josefine Klippberg

• Pia N sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-19

Brunnshög
    Jag har sålt min bostadsrätt
    Blev väldigt väl bemött och fick förtroende från första stund , höll mig också uppdaterad löpande om info angående min försäljning mm
    Tog det i lugn takt , lyssnade in mina önskemål Läs mer
  • Frida M köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-08

Klosters Fälad
    Jag köpte min första lägenhet och Josefine var en bra mäklare som svarade snabbt på frågor och funderingar. Bra bemötande och lugn och tydlig. Läs mer
  • Klara P sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-22

Centrum
    Vi har sålt vår 2:a i Lund Centrum. Josefine har varit superbra på alla sätt och vis. Snabb återkoppling, trevlig & kanske viktigast av allt, säljer bra! Josefine såg till att vi fick ett pris som överträffade våra förväntningar & vi kan varmt rekommendera henne till alla som funderar på att sälja! Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Hans D sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-04

3:a
    Linero
    Sålde vårt bostadsrätt i östra Lund, fick många spekulanter på visningar och mycket bättre betalt än vi vågat hoppas. Josefine är flexibel, inkännande och proffsig. Vi är väldig nöjda med bemötandet och genomförandet. Läs mer
  • Linn G sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-04-29

Tuna
    Josefine hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Lund. Josefine har skött allt på ett professionellt sätt och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Lars-olof G sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-04-27

Tuna
    Vi har blivit mycket bra bemötta av Josefin. Hela affären har gått smidigt allt ifrån första kontakt fototagning och visning. Vi är jättenöjda. Tack. Läs mer
  • Camilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-04

Klosters Fälad
    Trevlig och bra bemötande från Josefine. Läs mer
  • Markus P sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-06

Möllevången/Sofiaparken
    Josefine kändes som en ärlig och ambitiös mäklare. Hon gjorde vad hon kunde för att hitta intresserade köpare av min lägenhet. Läs mer
  • Sebastian B sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-28

Sofiaparken
    Är väldigt nöjd med Josefine hon har levererat bra och jag är väldigt nöjd Läs mer
  • Sofia B skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-05-29

Vi sålde vår trea på Klostergården som Josefine sålde till oss tre år tidigare. Från första stund har vi varit väldigt nöjda med Josefines bemötande både som köpare och säljare, och därför var det helt självklart att välja henne när det var dags för oss att sälja. Vi förväntade oss en ärlig, enkel och flexibel mäklare som skulle ge ett tryggt och proffesionellt intryck. Josefine levde upp till precis alla förväntningar vi hade och om vi någon gång ska sälja bostad igen är hon det självklara valet av mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin