Julia Nyman är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Julia Nyman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Julia Nyman har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Julia Nyman har haft 2 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 8 Läs vad Julia Nyman

• Centrum
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och stämmer av regelbundet med säljaren.
    • Centrum
    2022-05-17 Verifierad kund
    During first part of the deal Julia shown here professionalism and reasonable flexibility. We enjoyed the meeting, the results and the process
    • Järnåkra
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jenny har ett vänligt bemötande och allt har fungerat fint.
    • Mårtens Fälad
    2022-05-03 Verifierad kund
    Har väldigt positiva erfarenheter av Julia. Redan första mötet kändes helt bra. Valde henne bland två mäklare. Tydlig och klar, inger trygghet , svarar snabbt på mail, är hela tiden aktiv. Ordnade med en mkt snabb försäljning. Hon har således fått mkt höga poäng av oss.
    Gunnel
    Roligt att få läsa ditt fina omdöme. Tack för förtroendet att få hjälpa er och för ett fint samarbete. Vi håller kontakten och ser till att göra även det sista på ett smidigt sätt. Julia Nyman
    • Mårtens Fälad
    2022-05-03 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande och kände förtroende. Processen mäklaren föreslog verkade bra och den blev precis som förväntad. Vi är mycket nöjda med hela försäljningen.
    Så härligt att höra att ni kände att processen gick bra för er och att ni fick en bra upplevelse. Tack till er för ett trevligt samarbete. Julia Nyman
    • Linero
    2022-03-25 Verifierad kund
    This was our first ever house we bought and the service of Julia was Simply the Best...
    Thank you for your kind words. I am happy that I could help you and guide you through the process. Best, Julia Julia Nyman
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Fastighetsbyrån Lund
    2022-02-25 Verifierad kund
    Extremt bra upplägg av vår husförsäljning.
    Tusen tack för ert omdöme. Så glad jag blev att jag kunde hjälpa er med försäljningen och att vi nådde till ett bra resultat med hjälp av På Gång.
    Allt gott så hörs vi av när det börjar bli dags för tillträde.
  • köpte sitt hus med hjälp av Julia Nyman en del av Fastighetsbyrån Lund
    2022-02-22 Verifierad kund
    Den kontakt som köpare jag har haft med Julia är jag väldigt nöjd med, hennes villighet att inte dra ut på affären och väldigt tillmötesgående.
    Tack för ditt omdöme Barbro. Så härligt att vi kunde få till en affär som båda parterna är överens om. Vi håller kontakten fram till vi spikar tillträdet. Allt gott! Julia Nyman