Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Karin Ekström
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05

Läs vad 60 Läs vad Karin Ekström

• Nikolay V köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-12

Dalby
    All went fast and smooth, no complications whatsoever in the course of the deal. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Kristin K sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-28

Björnstorp
    Det känns tryggt och säkert med mitt ärende! Kunskap och information perfekt. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Lena J sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-27

Björnstorp
    Har sålt en gammal villa,
    det var toppen att ha Karin allt flöt på snabbt och bra,
    klara besked och tydliga, kommer kommendera henna
    för alla. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Lena S sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-20

Dalby - Påskagänget
    Mycket proffsig och med fint bemötande. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Thomas T sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-09

Vi sålde en fritidsfastighet med hjälp av Karin i Lunds kommun. Karin hade ett bra upplägg och tillvägagångssätt gällandes hur hon ville marknadsföra objektet. Hon hade även en god bild utav vilken typ av intressenter som skulle kunna vara intresserade och vad hon skulle trycka lite extra på för att trigga deras intresse. Karins kännedom om området samt Fastighetsbyråns upplägg kändes som en bra kombo. Karin höll oss uppdaterade och stöttade oss i de beslut vi behövde göra som säljare och vi kände hela tiden att vi var prioriterade som kund vilket vi uppskattade. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Margret H köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-06

Klosters Fälad
    Köpt lägenhet

Karin var jätteduktig i sitt arbete. Hon var noggrann och tydlig och bra på att återkoppla och kommunicera. Plus att hon var glad och trevlig. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Sawsan T köpte sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-04-09

Södra Sandby
    Vi har köpt ett hus och sålde våra lägenhet med hjälp av Karin Ekström.
    Vi fick tydliga info från Karin gällande hela processen , hon är erfaren, tydlig, ärlig och hjälpsam. Läs mer
  • Anders J
    Anders J sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-21

Revingeby
    Vi har sålt vår villa
    Mycket trevligt bemötande
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar, förväntningarna var om en snabb försäljning skulle ske.
    Vi tycker att mäklaren skötte uppdraget mycket bra. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Christopher E köpte sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-21

Dalby
    Trevlig, kunnig och tillgänglig i vårat köp av ett radhus, äganderätt. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Leif W sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-17

Dalby
    Vi sålde ett parhus i en brf. Karin är väldigt välorganiserad, kunnig och serviceinriktad. Försäljningen följde den ursprungliga tidsplanen till 100%, allt från foto, publicering, visningar, etc.
    Vi tror nog att Karins genuina kunskap och öppenhet också sågs som något positivt av de potentiella köparna och lade grunden för att en snabb och lyckad budgivning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin