Läs vad 115 Läs vad Karin Ekström

• 2021-01-12
    Karin är proffsig, erfaren och trevlig. Hon sålde min lägenhet till ett bra pris och var alltid snabb på att svara på email.
    Jon H
    • 23.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-12-09
    Jag och min man har sålt en villa i S. Sandby.
    Vi blev väldigt trevligt och kunnigt bemötta av Karin. Hon gav oss ett prisförslag (som vi först tyckte var för lågt) men som landade ganska precis (-50 000:-).
    Karin var strukturerad, närvarande vid besiktning. Hela tiden återkoppling efter visningar,
    Vi valde verkligen rätt mäklare av de tre som kontaktades.
    Inger F
    • 196.0 m²
    • Södra Sandby
  • 2020-12-07
    Köpte en etta i Lund.
    Mycket trevligt bemötande, hjälpte oss att få en visning med mycket kort varsel och sent på en vardagskväll, hjälpte oss med en del knepiga frågor angående delat ägande. Ordnade en smidig och mycket snabb överlåtelse.
    Henrik A
    • 36.0 m²
    • Norra Fäladen
  • 2020-12-06
    Köpt en lägenhet tillsammans med min son. Det har fungerat bra och de har hjälpt oss med fullmakter mm.
    Göran A
    Göran A
    • 36.0 m²
    • Norra Fäladen
  • 2020-11-30
    Vi fick all hjälp vi behövde och kändes oss trygga under hela processen.
    Anders K
    • 191.0 m²
  • 2020-11-29
    Karin sålde vår stora 2a nära Lund central. Vi upplevde stor proffessionalitet och kände oss trygga med att Karin skulle göra ett bra jobb. Vilket hon också gjorde. Hon har hela tiden varit snabb med att svara på våra frågor och gett oss tips och stöd i försäljningen. Rekommenderas verkligen!
    Sanna B
    Jätte bra mäklare 👍👍👍😀😀😀
    Bilall A
    • 105.0 m²
  • 2020-10-20
    Vi har sålt ett hus med stöd av mäklaren Karin. Vi tycker hon har stark karisma, kompetent och kunnig. Tydlig i sin kommunikation. Alltid trevligt bemötande.
    Inger en trygghet och pålitlighet!
    Vi är supernöjda!
    Karin N
    • 82.0 m²
  • 2020-10-12
    Kompetent och strukturerad. Gav bra information under hela processen och såg till att allt gick smidigt.
    Johan F
    • 8:a
    • 135.0 m²
  • 2020-10-02
    As first-time buyers, Karin was amazing at guiding us through the buying process, answering all our questions and being approachable, supportive, professional and friendly along the way. We would totally recommend her and are so happy to have dealt with Karin and her colleagues. The whole process was super easy and clear, and we are very happy with how the whole process went :)
    Timothy B
    • 3:a
    • 86.5 m²
    • Mårtens Fälad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte