Karin Ekström
Registrerad mäklare sedan 2007-02-07
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 100 Läs vad Karin Ekström

• Tesfom S köpte sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-29

Dalby
    Inga tydliga förklaring och oärtighet av henne, tyvärr! Läs mer
  • Gunnar S köpte sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-09

Dalby
    Karin har varit med både vid vårt köp av eget radhus och försäljning av vår bostadsrätt här i Dalby. Hon har varit enkel, tydlig, tillgänglig och varit bra att ha och göra med.
    Hon får högsta betyg av oss. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Sabine A köpte sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-03

Dalby
    Vi har köpt ett radhus, för mig var det första längre kontakten med en mäklare förutom de korta mötena med mäklare på husvisning.

Karin var oerhört trevlig, glad, informativ, ödmjuk, pålitlig och väldigt kunnig. Hon gjorde att det stora husköpet blev mindre läskigt och faktiskt till en minnesvärd upplevelse Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Daniel M köpte sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-03

Södra Sandby
    Kunnig, påläst och tydlig. Kommer kontakta Karin när vi ska sälja :) Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Kenth E köpte sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-01

Dalby
    Fått hjälp med allt i bostadsaffären på ett väldigt proffsigt vis Läs mer
  • Lisbeth N
    Lisbeth N sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-08

Dalby
    Köpt en bostadsrätt och sålt en villa. Mycket duktig och trevlig mäklare. Har skött allting exemplariskt. Lätt och smidigt med allt. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Johanna B sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-27

Björnstorp
    Omsorgsfull, tillgänglig, noggrann, ambitiös, jordnära, proffsig. Ett par små missar men på det hela är vi väldigt nöjda. Läs mer
  • Birgitta G
    Birgitta G sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-18

Södra Sandby
    Organiserad, strukturerad, ansvarstagande, kunnig, seriös och professionell. Bästa mäklare vi träffat på genom åren. (köpt och sålt 8 egna fastigheter, inblandade i 9 köp och sälj till barn och föräldrar). Imponerad av hennes kunskaper i byggteknik, och hur hon var med på besiktningen och var insatt i alla termer, därmed kan hon alltid besvara frågor från ev köpare. Dessutom glad, trevlig och positiv. Bättre mäklare kan ni inte få! Läs mer
    Johanna N, Karin E gillar detta
  • Helge H sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-10

Revingeby
    Vi har bara goda vitsord att säga om henne Helge o karin Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Annika R sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-06

Bostadsrättsradhus. Fick snabb och bra återkoppling. Läs mer