Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Karin Ekström
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 65 Läs vad Karin Ekström

• Christina L sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-15

Dalby
    Sålt bostadsrätt och köpt friköpt radhus.
    Träffat henne tidigare vid andra visningar
    Uppträdde professionellt, men samtidigt medmänskligt Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Daniel H sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-09

Dalby
    Karin är en kompetent mäklare som sålde vår fastighet på ett lysande sätt. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Per L sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-03

Dalby
    Mycket gott och effektivt arbete vid försäljning av vår villa. 👍 Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Olga E köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-29

Dalby
    Köp av bostadsrätt. Professionellt bemötande, enkel och okomplicerad kommunikation. Rekommenderas! Läs mer
  • Li X
    Li X köpte sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-07-26

Dalby - Påskagänget
    Responsible, can answer all questions I asked about the house. Actively arrange a sepearate viewing time since I cannot manage the normal arranged time. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Nikolay V köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-12

Dalby
    All went fast and smooth, no complications whatsoever in the course of the deal. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Kristin K sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-28

Björnstorp
    Det känns tryggt och säkert med mitt ärende! Kunskap och information perfekt. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Lena J sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-27

Björnstorp
    Har sålt en gammal villa,
    det var toppen att ha Karin allt flöt på snabbt och bra,
    klara besked och tydliga, kommer kommendera henna
    för alla. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Lena S sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-20

Dalby - Påskagänget
    Mycket proffsig och med fint bemötande. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Thomas T sålde sitt hus med hjälp av Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-09

Vi sålde en fritidsfastighet med hjälp av Karin i Lunds kommun. Karin hade ett bra upplägg och tillvägagångssätt gällandes hur hon ville marknadsföra objektet. Hon hade även en god bild utav vilken typ av intressenter som skulle kunna vara intresserade och vad hon skulle trycka lite extra på för att trigga deras intresse. Karins kännedom om området samt Fastighetsbyråns upplägg kändes som en bra kombo. Karin höll oss uppdaterade och stöttade oss i de beslut vi behövde göra som säljare och vi kände hela tiden att vi var prioriterade som kund vilket vi uppskattade. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin