Maria Abel
Registrerad mäklare sedan 2019-03-01
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 18 Läs vad Maria Abel

• Kenneth L sålde sitt hus med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-08-02

Mycket trevlig, kunnig och effektiv Läs mer
  • Bo Anders B sålde sitt hus med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-29

Maria sålde vår villa i södra sandby.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande mot både oss och spekulanterna.
    Tack Maria, utmärkt resultat! Läs mer
  • Heidi P köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-17

4:a
    Möllevången/Sofiaparken
    We bought bostadsrätt. Everything was done in a professional manner, Maria told us what to do at which step, and helped us with additional questions. Thank you! Läs mer
  • Patrick P köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-17

4:a
    Möllevången/Sofiaparken
    We bought a bostadsrätt, 4 rooms. All went extremely fast and very uncomplicated. Läs mer
  • Barbro L sålde sitt hus med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-05

Mårtens Fälad
    jag har sålt min villa med marias hjälp.Hon lät mig vara i fred när jag inte visste om jag ville gå vidare,men samtidigt förklarade och uppmuntrade hon mig.Jag är mycket nöjd och nästa vecka är nästan allkt klart.Tack Maria Läs mer
  • Mia A
    Mia A köpte sitt hus med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-04

Södra Sandby
    Extremt kunnig och professionellt bemötande av världsklass. Hon fixar allt! Läs mer
  • Michael Gorman K köpte sitt hus med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-04-10

Torna Hällestad
    Maria was very professional and helpful throughout. I think a less experienced or thoughtful agent may have not been able to deal with this complex sale.
    We were very pleased with Maria and would recommend her highly to all. She was also friendly and obviously a very hard working person which we also appreciated. Läs mer
  • Matina Ann-sofi N sålde sitt hus med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-25

Genarp
    Vi sålde en villa.
    Man kände sig väl bemött och av en mäklare som har koll och som är engagerad, ödmjuk, trevlig och trygg. Jag kände ett stort förtroende för Maria! Läs mer
  • Marie A sålde sitt hus med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-24

Södra Sandby
    Vi har sålt en hästgård. Vi fick ett väldigt positivt bemötande, och valde Fastighetsbyrån framför de andra mäklarna som vi konsulterade. Tyvärr höll inte det bedömda priset, vilket såklart var tråkigt. Vi är nöjda med Marias engagemang, och tillgänglighet. Läs mer
  • Rebecca S köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-08

3:a
    Östra Torn
    Bostadsrätt. Maria har varit lätt att få kontakt med, har varit lyhörd och professionell. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin