Läs vad 26 Läs vad Maria Abel

• 2021-01-05
    har sålt min villa och allt har varit till full belåtenhet
    Nils Anders Kenneth M
    • 207.0 m²
    • Södra Sandby
  • 2020-12-23
    Jordnära, proffsig och trevlig att ha och göra med! Otrolig tillgänglighet, svarar alltid i telefon, förutom när hon håller en digital visning!

/ Charlotte
    skrev om Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-11-29
    * Sålt hus
    * Mycket säljande mäklare. Gillar verkligen Maria
    * Trodde att försäljningen skulle ta längre tid. Skönt med en snabb affär 👍
    * Skulle rekommendera Maria alla dagar i veckan.
    FEM AV FEM MÖJLIGA POÄNG
    Anette Paula Marie F
    • 154.0 m²
    • Stångby
  • 2020-11-26
    Resultatet blev över förväntan. Sålde en lägenhet. Under hela processen hade vi ett bra samarbete. Hon var lyhörd för våra åsikter. Hon utförde sina uppgifter mycket engagerat och energiskt med gott resultat. Hon var mycket sympatisk och social,
    Signild S
    • 2:a
    • 69.5 m²
    • Klostergården
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-10-29
    Maria Abel är en effektiv och professionell mäklare. Hon hjälpte oss att sälja vår villa i en svindlande fart. María lyssnar och är positiv och
    förstod direkt våra önskemål. Hon har ett trevligt bemötande och är ärlig.
    Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera henne till andra som ska sälja.
    Gunborg Linnéa Kristina B
    • 123.0 m²
    • Stångby
  • 2020-10-21
    Köpt bostadsrätt i Lund. Mäklaren har varit påläst och agerat för alla parters intresse. I interaktion med mäklaren är upplevelsen väldigt positiv.
    Jimmy G
    • 4:a
    • 104.4 m²
    • Värpinge
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-09-06
    Vi är så glada och lättade över att vi bytte från Lunds största mäklare till Fastighetsbyrån och mäklare Maria Abel. Det blev helt avgörande för vår husförsäljning. A och O vid husförsäljning är att en mäklare kan hålla flera processer igång samtidigt gentemot sin kund, och att både skapa relation och upprätthålla transparens och kommunikation genom hela försäljningen, men också att mäklaren visar engagemang och har förmåga att lyssna in och att samarbeta. Allt detta lyckades Maria Abel och Fastighetsbyrån med. Stort tack Maria Abel och fastighetsbyrån för bästa möjliga samarbete och husförsäljning!
    Henrik R
    Henrik R
    • 200.0 m²
  • 2020-08-20
    Med hjälp av Maria har vi köpt nya radhus och sålt vår nuvarande lägenhet i Lund allt inom bara två månader. Hon är en mycket trevlig person och professionellt en expert på sitt område. Hon var väldigt effektiv, alltid stödjande och lyhörd och tog hand om varje detalj med båda våra bostadsaffären. Vi kommer definitivt att komma i kontakt med henne för vår framtida bostadsaffär och rekommenderar starkt Maria.
    Jelena A
    • 110.5 m²
    • Mårtens Fälad
    köpte sitt hus med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-08-02
    Mycket trevlig, kunnig och effektiv
    Kenneth L
    • 130.0 m²
  • 2020-07-29
    Maria sålde vår villa i södra sandby.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande mot både oss och spekulanterna.
    Tack Maria, utmärkt resultat!
    Bo Anders B
    • 225.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Maria Abel en del av Fastighetsbyrån Lund

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte