Marie Louise Nilsson

Marie Louise Nilsson

Marie Louise Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Marie Louise Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Marie Louise Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 160 omdömen med ett betyg på 4.8. Marie Louise Nilsson har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

160 omdömen om Marie Louise Nilsson

Sedan starten hos Reco 2019
Azad K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
Sofiaparken

"Min mäklare Marie var fantastiskt trevlig och jag var väldigt nöjd med hennes service. Hon bar sig alltid professionellt och gjorde hela upplevelsen mycket behaglig."

Svar från Marie Louise Nilsson

Tack för en trevlig affär och för att jag fick förmedla er fina lägenhet! 😊

Shirin M

Trevligt .lät kan komma överens ,hjälpsam

Svar från Marie Louise Nilsson

Stort tack för ett gott samarbete! Ser fram emot flera bostadsaffärer tillsammans 😊

Pia N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
Arenaparken

Tillmötesgående och bra. Tyckte dock att hon kunde kämpat lite mer för köparens önskemål om en överenskommelse ang inflyttning som bara blev till säljarens fördel.

Claudio M
Fredslyckan

Marie Louise has been super kind to me. Always available and willing to do the extra mile to help me with my sale! I cannot do anything but to recommend her! Claudio

Johan Å
Fredslyckan

Hela affären gick smidigt från start till mål. Bra visning och information, och snabb respons från Marie Louise vid frågor.

Olof N
Sofiaparken

Marie har varit en exceptionell mäklare. Mycket informativ och när vi hade en fråga så

Priya P
Norra Fäladen

Marie was very informative and patient in explaining the legal obligations of both parties in English. Easy to approach for additional questions and gave clear instructions on the steps to be followed to complete the contract successfully.

Martin H
Tuna

Det var trevligt att hon fixade en extra visning för oss

Åsa H
Tuna

Proffsigt bemötande genom hela affären. Visade stort engagemang att få affären på plats trots att vi alla befann oss i olika städer.

Fredrik H
Tuna

Vi hade bra dialog med Marie Louise och kom med bra uppdaterad info.