Läs vad 126 Läs vad Matilda Edberger

• 2020-12-30
    Jag har sålt en bostadsrätt i Lund. Vi köpte lägenheten för tre år sedan och Matilda var mäklare även då. Matilda har mer än motsvarat mina förväntningar. Hon är mycket professionell och har god kunskap om sin marknad. Goda sansade råd. Mycket trevligt bemötande och alltid lika tillgänglig.
    Ingrid L
    • 40.0 m²
  • 2020-12-29
    Jag har sålt min bostadsrätt i Lund.
    Matilda hade ett fantastiskt bemötande vid vårt första möte och hon är professionell, engagerad mäklare och mycket trevlig. Hon presenterade en plan för försäljningen och var väldigt lyhörd och flexibel för mina önskemål. Valet av mäklare var enkel för mig då Matilda motsvarade de förväntningar jag har på en mäklare.
    Matilda svarar snabbt på samtal, sms och mejl och har en rak och tydlig kommunikation.
    Matilda gör det där lilla extra och finns som ett bra stöd där jag kände mig trygg genom hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera dig att anlita Matilda som mäklare!
    Ann J
    Ann J
    • 4:a
    • 110.3 m²
  • 2020-11-21
    Korrekt och proffsig, utlovade inte några dröm priser i när vi skulle sälja men blev ett bättre resultat än förväntat.
    Rickard H
    • 4:a
    • 101.0 m²
    • Värpinge
  • 2020-11-16
    Vi har sålt lägenhet med Matilda Edberger som mäklare. Matilda är en professionell och kunnig mäklare som gav väldigt fin service genom hela processen. Vi upplever Matilda som mycket påläst, kommunikativ och hjälpsam. Hon fanns hela tiden tillgänglig för uppdateringar och svarade tålmodigt på våra möjliga och omöjliga frågor.
    Kan varmt rekommendera henne!
    Ingela F
    • 2:a
    • 56.0 m²
  • 2020-11-15
    Matilda var grym på alla sätt och vis. Allt sköttes via distans och hon var tydlig och hjälpsam genom processen. Kommer definitivt rekommendera henne till fler.
    Josephine F

• Värpinge
    Tack för fint omdöme Tord! Hälsningar Matilda och Rasmus

• 2020-10-24
    Köpt brf i Lund
    Bra proffsigt bemötande genom hela processen
    Vi är väldigt nöjda med affären
    Magnus K
    • 37.0 m²
    Tack för fint omdöme Magnus! Hälsningar Matilda

• 2020-10-18
    Jag har köpt en lägenhet i Lund med mycket fint stöd av Mathilda. Hon var altid tydlig och klar i sin kommunikation, snabb på at svara och er en skön maniska som altid fick mig känna mig välkommen.
    Karen B
    • 3:a
    • 89.0 m²
    • Sankt Lars
    köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Tack Karen! Hoppas att ni nu ska trivas i lägenheten! :)

• 2020-10-12
    En duktig mäklare som ser till kundens bästa. Hon svarar snabbt via telefon och mail, och är alltid tillmötesgående. Ett proffsigt intryck helt enkelt.
    Kristoffer L
    • 42.5 m²
    • Väster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Tack för jättefint omdöme, det värmer :)! Hoppas allt går som det ska i lägenheten och att du fortfarande trivs :) !

• 2020-10-05
    Vi köpte en mindre lägenhet i Lund. Vi blev väldigt professionellt bemötta av Matilda och allt avlöpte smidigt.
    Helena K
    • 37.0 m²
    Tack Helena för ditt fina omdöme! Hälsningar Matilda

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte