Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Matilda Edberger
Matilda Edberger
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag gillar att lägga ner mycket tid på mitt jobb. Att vara flexibel är ett måste som mäklare och det passar mig utmärkt. Jag älskar mitt jobb.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger stor vikt på att hålla en öppen och ärlig dialog mellan inblandade parter, för att skapa förtroende och trygghet i affären. Noggranna förberedelser och ett stort engagemang från min sida är en självklarhet!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har sinne för affärer! Läs mer

Läs vad 63 Läs vad Matilda Edberger

• Nils E köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

Centrum
    Jag köpte en 2:a i centrala Lund. Jag har aldrig köpt en bostad innan, så jag hade ingen erfarenhet av mäklare. Matilda var verkligen fantastisk och gjorde ett bra intryck direkt. Allt var väldigt enkelt och skönt och jag skulle definitivt rekommendera henne till andra! Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Nils E
    Hej Nils! Tack snälla för rekommendationen! Jag hoppas du ska trivas i din nya lägenhet nu :-) Bara hör av dig om du funderar på något! Glad sommar!
  • Fouad K sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-12

Väldigt proffsigt och framförallt tydligt med vad som sker och hur det går till, tog sig tiden att verkligen förklara och lyssna på oss som kunder.

Super nöjda och rekommenderar henne till alla våra vänner Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Fouad K
    Tack snälla ni för fina ord! Glad jag blir! :-)
  • Sara E
    Sara E köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

Centrum
    Vi köpte en lägenhet till vår son som ska börja läsa i Lund. Vi fick oerhört fint och engagerat bemötande av Matilda. Hon visade lägenheten för oss i flera omgångar (eftersom stora delar av familjen var utomlands när vi hittade den utannonserad) och hon hanterade hela köpprocessen på ett mycket proffsigt, men ändå personligt sätt. Vi hade höga förväntningar, eftersom bostad är bland det dyraste och viktigaste man köper, men hon infriade och överskred alla våra förväntningar på hur man tar hand om en köpare på allra bästa sätt. Vi kände oss trygga och omhändertagna genom hela förfarandet. Vi upplevde att säljaren tyckte likadant, vilket också gjorde oss nöjda. När alla känner att de har gjort en bra affär måste det betyda att mäklaren gör ett bra jobb. Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Sara E
    Hej Sara! TACK FÖR SUPERFINA ORD!! Och tack för att du tagit dig tid att skriva detta, det värmer verkligen! Bara hör av er om några funderingar dyker upp. Annars hoppas jag vi ses igen när det är dags för nya bostadsaffärer! Glad sommar till er!
  • Vendela T sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-11

Centrum
    Kunde inte haft en bättre mäklare! Så proffessionell och lyhörd. Jag är oerhört nöjd och tacksam för den fantastiska hjälpen jag fick av Matilda när jag sålde min lägenhet! Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Vendela T
    Tack snälla Vendela för fint omdöme. Blir superglad :-) !!!
  • Max B sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-10

Väster
    Sålde min 2a i Lund. Träffade mäklare från tre olika firmor.
    Matilda var driven och intresserad, mycket seriös och kändes väldigt ärlig och opartisk, det var viktigt för mig. När det var dags att skriva papper så stod där en köpare på andra sidan bordet med ett stort leende. Alla var nöjda.

Jättesnabb affär och jättebra pris. Superproffsig märklare! Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Max B
    TACK snälla Max för dina fina ord! Det värmer!! :-)
  • Bassam Ahmad A köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-04

Centrum
    Fick världens bästa hjälp ifrån Matilda med att köpa min första Bostad,underbar mäklare som hjälper en hela vägen !
    Är så tacksam för den trygghet man fick med henne !
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Bassam Ahmad A
    TACK SNÄLLA!!! Hoppas ni ska trivas nu :-) Glad sommar!
  • Eric K sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-03

Centrum
    Mycket bra. Vi är nöjda.Mycket bra. Vi är nöjda.Mycket bra. Vi är nöjda.Mycket bra. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Eric K
    Tack Eric! Jag är glad att ni är nöjda :-)!
  • Ann-Lisette L köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-19

Väster
    Köpt en liten lägenhet. Allt fungerat bra. Fått snabba svar på mina frågor. Köpt enligt plan. Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Ann-Lisette L
    Tack Ann-Lisette! Hoppas nu sonen ska trivas! Glad sommar till er!
  • Anton L köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-18

Köpt lägenhet i Lund. Bra, trevligt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Anton L
    Hej! Tack Anton för fina ord! Hoppas du ska trivas nu :-)
  • Martin B sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-06

Centrum
    Jag behövde inte lägga ut lgh till försäljning på vanligt vis. Hon sålde i alla fall till rekordpris. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin