Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Matilda Edberger
Matilda Edberger
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag gillar att lägga ner mycket tid på mitt jobb. Att vara flexibel är ett måste som mäklare och det passar mig utmärkt. Jag älskar mitt jobb.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger stor vikt på att hålla en öppen och ärlig dialog mellan inblandade parter, för att skapa förtroende och trygghet i affären. Noggranna förberedelser och ett stort engagemang från min sida är en självklarhet!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har sinne för affärer! Läs mer

Läs vad 49 kunder tycker om Matilda Edberger

• Victoria G skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Matilda har inte en enda gång tagit kontakt med oss efter det att vi bestämde oss för att köpa lägenheten. Enda gången hon hörde av sig var när hon ville ändra tid för kontaktskrivning så att det passade henne bättre, än oss. Då vi bor utomlands hade vi inte så stor tidsmarginal för kontrakt-skrivning.
    När vi sedan upptäckte att tex diskmaskinen var trasig, detta var inte nämnt vid visning eller kontrakt-skrivning, så tyckte hon tydligen inte, att det var nödvändigt att höra av sig till oss, utan lät en sekreterare/assistent maila!
    Hon var "noll" service till oss och ur vår synvinkel bara intresserad av sin provision.
    Vi kan inte rekommendera henne till någon. Läs mer
    2018-11-15 Matilda E svarar Victoria G
    Hej Victoria! Tråkigt att du upplever detta och jag blir ledsen av att höra det eftersom jag alltid vill vara mån om mina kunder. Det var inte min uppsikt att inte finnas till ordentligt efter kontraktet. Min kollega svarade eftersom jag hade autosvar på min mejl att jag var sjuk och mejlet gick även till henne. Jag blev akut sjuk och har precis kommit tillbaka efter en lång sjukskrivning. Uppkommer något mer får ni gärna höra av er igen. Annars hoppas jag att lägenheten känns bra och att sonen trivs.
  • Amanda T skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag köpte en fin tvårumslägenhet på Kobjer.
    Matilda hade ett trevligt bemötande och var väldigt noggran med att ge all information som jag behövde. Allt var tydligt och gick smidigt innan köpet och under själva överlämnandet. Läs mer
    2018-11-15 Matilda E svarar Amanda T
    Tack snälla! Hoppas allt är bra och att ni trivs :-)
  • Harriet E skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sält och köpt bostadsrätt.Matilda var en trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
    2018-11-15 Matilda E svarar Harriet E
    Tack så mycket för fina ord! Det värmer.
  • Elin H skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålde min lilla lägenhet i Lund. Dock kunde jag inte vara på plats under någon del av processen utan gjorde allt på distans. Matilda gjorde det enkelt och höll mig uppdaterad under hela arbetet och det kändes helt tryggt att lämna min bostad i hennes händer! Läs mer
    2018-11-15 Matilda E svarar Elin H
    Hej Elin! Tack snälla för fint omdöme. Ha det nu så bra!
  • Niklas W skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket vänlig, snabb på att svara och sprider trygghet. Läs mer
    2018-11-15 Matilda E svarar Niklas W
    Hej och tack snälla för fint omdöme!
  • Johan R skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Matilda förmedlade ett radhus jag och mindre köpte. Hon uppfattades omedelbart som öppen och saklig med avseende på bostadens styrkor och svagheter. Hon uppfattades inte som en försäljare utan gav förtroende från start som (nästan) opartisk. Så pass så att vi valde henne att förmedla försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    2018-11-15 Matilda E svarar Johan R
    Hej Johan! Tack snälla, gör alltid mitt bästa!
  • Felix W skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig men jag blev positivt överraskad av lägenheten och mäklaren!
    Hon va jätte trevlig och visste mycket om lägenheten och situation i kommunen vilket va utslagsgivande.
    Tack! :) Läs mer
    2018-11-15 Matilda E svarar Felix W
    Tack så mycket för fina ord! Det värmer :-)
  • Sara J skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Enkel och snabb affär av bostadsrätten i centrala Lund. Matilda var enkel att samarbeta med, tydlig i sin kommunikation och tillmötesgående. Läs mer
    2018-11-15 Matilda E svarar Sara J
    Hej Sara och tack snälla för fint omdöme!
  • Sebastian S skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    1a 34 kvm. Trevligt bemötande, mycket hjälpande. Ja hon levde upp till förväntningar. Sammfattningsvis var processen okomplicerad och gick utan några besvär. Läs mer
    2018-11-15 Matilda E svarar Sebastian S
    Hej Sebastian, tack själv för ett bra samarbete!
  • Hannah F skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Glad, positiv och vägledande.
    Jag fick en bra presentation av lägenheten och området. Läs mer
    2018-11-15 Matilda E svarar Hannah F
    Hej Hannah och tack snälla för fint omdöme!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin