Matilda Edberger
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag gillar att lägga ner mycket tid på mitt jobb. Att vara flexibel är ett måste som mäklare och det passar mig utmärkt. Jag älskar mitt jobb.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger stor vikt på att hålla en öppen och ärlig dialog mellan inblandade parter, för att skapa förtroende och trygghet i affären. Noggranna förberedelser och ett stort engagemang från min sida är en självklarhet!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har sinne för affärer! Läs mer

Läs vad 95 Läs vad Matilda Edberger

• Gustaf K köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-25

Centrum
    Matilda hanterade hela processen metodiskt och proffsigt, hatten av för mäklare som Matilda. Läs mer
  • Anita C sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-27

Centrum
    Matilda hjälpte oss att sälja en bostadsrätt/lägenhet. Hon är väldigt trevlig och professionell, gjorde verkligen sitt yttersta med allt vi behövde hjälp med. Hon levde upp till våra förväntningar och mer! Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    Matilda E gillar detta
  • Jörgen T köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-19

Centrum
    Köpt bostadsrätt i Lund. Allt flöt på snabbt och effektivt. Matilda hade utmärkta kunskaper om objektet och handläggningstiden var kort. Inga problem med tider som passade alla. Läs mer
    Matilda E gillar detta
  • Marit H köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-31

Klostergården
    Matilda, har hjälpt oss genomföra köpa av bostadsrätt på Klostergården i Lund. Hon har varit väldigt hjälpsam och snabbt svarat på frågor vi haft via mail eller telefon. Matilda framstår som kunnig inom sitt område. Läs mer
  • Thomas J sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-11-26

Sålt en 3:a i Lund.
    Mycket väl bemött, mycket trevlig och kunnig!

Ingen mäklare som många som bara tänker bara på sig själv utan tog verkligen hänsyn till hur jag ville ha det!!!!!!!!

Toppentjej som får högsta betyg. (Har träffat många mäklare genom åren, men ingen som varit så trevlig och ödmjuk). Läs mer
  • Elisabeth M köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-11-06

Väster
    Vi köpte en lägenhet via Matilda. Matilda var vänlig, kundorienterad och höll kontakt med oss genom hela köpet så att vi kände oss trygga som köpare. Läs mer
  • Fidan B
    Fidan B köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-10-31

Sofiaparken
    Jag köpte en tvåa på sofiaparken 4b . Jag blev bemött på ett professionellt sätt och med ett lugn som var väldigt behagligt och tilllitsgivande. Mina förväntningar var att ha en rak och bra kommunikation vilket jag tycker Matilda hade i alla anseende. Hon var också alltid tillgänglig och förstående i mina frågor mm.

Det var en mycket bra upplevelse och jag hade gärna använt henne i kommande försäljning av lägenheten/hus.

Ett stort tack till Matilda Edbeger!! Du gör ett bra jobb. Läs mer
  • Noor J sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-10-30

Arenaparken
    Matilda är väldigt pålitlig och driven. Hon får hela processen att kännas så smidig då hon är med och driver varje delmoment. Hon har bra koll på marknaden och jag känner mig väldigt trygg när jag har tagit ett beslut ihop med Matilda. Läs mer
  • Elodie D köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-10-12

Galjevången
    I purchased an appartment. Mathilda was reactive and patient. She always took the time and she is relaxed despite the stress the situation cn generate for the customers Läs mer
  • Olof W köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-10-12

Centrum
    Har köpt min första bostadsrätt via Fastighetsbyrån och med hjälp av Matilda. Hon har varit hjälpsam genom hela köpet och gjort det processen enkel. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin