Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Matilda Edberger
Matilda Edberger
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag gillar att lägga ner mycket tid på mitt jobb. Att vara flexibel är ett måste som mäklare och det passar mig utmärkt. Jag älskar mitt jobb.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger stor vikt på att hålla en öppen och ärlig dialog mellan inblandade parter, för att skapa förtroende och trygghet i affären. Noggranna förberedelser och ett stort engagemang från min sida är en självklarhet!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har sinne för affärer! Läs mer

Läs vad 84 Läs vad Matilda Edberger

• Erika Johansson H sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-20

Väster
    Vi har tagit hjälp av Matilda vid våra två senaste bostadsrättsförsäljningar och är supernöjda. Matilda är behaglig och lyhörd som person. Hon är också duktig på återkoppling och har både säljare och köpare i fokus. Vi ger henne våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Monica C sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-19

Galjevången
    Bra bemötande vid försäljning av bostad. Läs mer
  • Mohammad V köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-18

Sofiaparken
    ▪️Köpt bostadsrätt lägenhet.
    ▪️Mäklaren var kunnig, noggrann, ansvarsfull, trevlig och hjälpsam.
    ▪️Smidig och bekväm process med ett bra resultat. Läs mer
  • Lena G köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-02

Centrum
    Köpt bostadsrätt, Matilda var personlig, ärlig och återkopplade snabbt. Läs mer
  • Philip C sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-02

Centrum
    Matilda var vår mäklare både vid köpet av vår lägenhet, och även när vi sålde den. Matilda var väldigt bemötande och vid båda tillfällena kom hon alltid med goda insikter och förslag på saker och ting. Hon var även väldigt lättillgänglig vilket underlättade väldigt mycket när man hade frågor angående lägenheten eller bostadsmarknaden i Lund generellt. Läs mer
  • Christer G köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-31

Centrum
    Vi en tvåa i Lund och Matilda var vi verkligen nöjda med. Hon hade hög servicegrad. Hon hade snabb återkoppling om allt vi frågade om. Den dagen vi eventuellt säljer lägenheten så kommer vi kontakta henne igen. Läs mer
  • Susann F köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-28

Centrum
    Köpt en bostadsrätt. Fick ett mycket positivt bemötande och vi är så nöjda med henne. När vi kommer sälja lägenheten hoppas vi hon är kvar, så hon kan sälja den. Läs mer
  • Elisabeth K sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-26

Väster
    Jag har sålt en br, fick tips av sonen att anlita Matilda eftersom han var nöjd vid sin försäljning. Jag upplever det hela mkt positivt, snabbt, enkelt och ärligt. Alltså är jag mycket nöjd. Jag har rekommenderat henne till mina grannar som också ska sälja. Läs mer
  • Mikaela P köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-19

Väster
    Jag och min sambo har köpt vår drömlägenhet av Matilda! Vi har varit på många visningar och träffat många olika mäklare men jag måste säga att hon var en av de bästa. Väldigt professionell och tillmötesgående. Detta var vår första bostadsrätt och vi kände oss väldigt trygga genom hela affären. Läs mer
  • Urban G sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-17

Väster
    Sålt bostadsrätt. Korrekt, professionellt, omsorgsfullt och omtänksamt bemötande. Korrekt, detaljerad och omfattande information. Snabba svar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin