Matilda Edberger
Registrerad mäklare sedan 2016-06-10
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-11
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag gillar att lägga ner mycket tid på mitt jobb. Att vara flexibel är ett måste som mäklare och det passar mig utmärkt. Jag älskar mitt jobb.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger stor vikt på att hålla en öppen och ärlig dialog mellan inblandade parter, för att skapa förtroende och trygghet i affären. Noggranna förberedelser och ett stort engagemang från min sida är en självklarhet!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har sinne för affärer! Läs mer

Läs vad 109 Läs vad Matilda Edberger

• Giggi Marianne U köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-08-09

Centrum
    Korrekt, vänlig och professionell. Läs mer
  • Eva A köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-08-09

Möllevången/Sofiaparken
    Köpt bostadsrätt i Lund.
    Affären gjordes upp på ett bra sätt. Läs mer
  • Per-arne S köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-29

Centrum
    Vi har köpt Änggatan 4B. Vi blev bemötta på proffsigt och snabbt sätt. Vi ville lägga ett direkt och exklusivt bud . Matilda undersökte snabbt om säljaren kunde acceptera detta och vi fick ett positivt svar omgående.
    Sammanfattningsvis är mycket nöjda med Matildas proffsiga agerande ! Läs mer
  • Marcus E sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-24

Centrum
    Sålt 1a på södra esplanaden. Haft kontakt i flera år efter värdering. Svarar snabbt på sms och mail. Hela tiden tydligt vad man hade framför sig i processen och vad man behövde göra. Fått hjälp med allt som varit oklart. Grym upplevelse Läs mer
  • Astrid H köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-12

Centrum
    Jag köpte en etta på södra esplanaden. Jag blev bemött jättebra av mäklaren, hon var förstående och hjälpsam.
    Jag hade inga förväntningar, men jag visste att jag ville ha den lägenheten och hon hjälpte mig att få den på ett snabbt men bra sätt utan budgivning. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Johanna R köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-20

Väster
    Jag har köpt en lägenhet i Lund och tyckte Matilda var en jättebra mäklare på alla sätt! Kändes som hon var lika mycket på min som på säljarens sida, svarade på alla mina frågor, hjälpte mig med mina önskemål och var kunnig och duktig! Läs mer
  • Erik H sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-13

Centrum
    Sålde en etta i Lund på 33 kvm.

Matilda var jättetrevlig och skötte sitt jobb utmärkt. Hon svarade dygnet runt på mobilen när jag hade minsta lilla fråga och var otroligt hjälpsam. En person som jag definitivt hade tipsat andra säljare om. Läs mer
  • Josephine E sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-07

Centrum
    Matilda mycket proffsig och med trevlig attityd! Alltid tillgänglig, glad, trevlig, flexibel och resultatinriktad! Har stor erfarenhet av mäklare och Matilda får högsta betyg.
    Sålde vår BR 2a i Lund.
    Trevlig Sommar Läs mer
  • Anders H sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-05

Centrum
    Det gäller en bostadsrätt som jag var delägare i men min dotter har skött alla kontakter med Matilda.

Som jag uppfattar det har allt gått snabbt och smidigt till vår belåtenhet. Läs mer
  • Linnea H sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-03

Centrum
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån och Matilda. Från första mötet fick vi ett bra intryck. matilda är proffsig, arbetar snabbt men också lyhörd och stämde hela tiden av med oss. Vi upplevde att hon förstod vad vi ville och behövde och hon tog sig tid att svara på våra frågor och funderingar. Detta var vår första försäljning av bostad och vi upplevde därför att det var viktigt att hitta en mäklare som kändes trygg och som vi kunde ställa våra "dumma" frågor till utan att känna oss obekväma. Matilda levde upp till alla våra förväntningar på en mäklare och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin