Mikaela Killander

Mikaela Killander

Mikaela Killander är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Mikaela Killander har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Mikaela Killander har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.9. Mikaela Killander har haft 28 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 39 Läs vad Mikaela Killander

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
    2021-06-22
    Väldigt vänligt och professionellt.

Våra förväntningar blev uppfyllda bättre än vi önskade det.

Det var tur att vi träffade Mikaela Killander, fast det blev på hennes initiativ. Hon skickade ett kort i vilket hon presenterade sig och vi fastnade vid henne.
  • Elsa W
    2021-06-11
    Trevligt bemötande, flexibel och öppen. En tjej som vill att alla ska bli nöjda och få affären i hamn.
    2021-06-11
    Mäklaren är mycket kunnig i sitt jobb, tillmötesgående och tänker på kundens bästa. Kan mycket gärna rekommendera henne till flera av mina vänner som är i sälj eller köptankarna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Norra Fäladen
    2021-05-31
    3rok
    Hon var ärlig.
    Hon var trevlig och flexibel
    Det gick smidigt och det kändes som att det går att lita på henne.
    2021-05-29
    Mikaela är väldigt professionell, vänlig, hjälpsam och dessutom, omtänksam. Vi har alla haft enväldigt positiv erfarenhet av vårt lägenhetsköp.
    • Kobjer
    Toppmäklare!!
    Supernöjd efter köp av lägenhet till sonen som studerar i Lund.
    • Tuna
    2021-05-28
    Mycket bra bemötande och snabb i kommunikation och i besvarande av frågor. Gav intryck av att vara stabil, påläst och transparent.
    2021-05-28
    Köpt lägenhet i Aromalund i Lund. Vänligt och hjälpsamt bemötande. Mikaela svarade snabbt och utförligt på alla våra frågor. Väldigt trevlig och angelägen om att se till att affären blev lyckad.
    2021-05-28
    Jag har tillsammans med mina föräldrar köpt en bostadsrätt i Lund för mina studier. Mikaela Killander har som mäklare bemött oss på ett jättebra sätt, varit snabb med att svara på mejl och möjliggjorde en visning med kort varsel, vilket i sin helhet förenklade i processen att köpa bostad. Min upplevelse av Mikaela var att hon var duktig och driven.
    2021-05-27
    Vi har köpt en lägenhet i Lund. Hela processen har flutit på bra och alla familjemedlemmar är supernöjda!