Mikaela Killander

Mikaela Killander

Mikaela Killander är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Mikaela Killander har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 7 omdömen sedan 2020-08-31. Mikaela Killander har haft 6 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

7 omdömen om Mikaela Killander

• Köpt en bostadsrätt av mäklaren. Blivit bemött på ett mycket trevligt sätt. Mäklaren var engagerad och snabbade på processen mycket.
    Amanda L köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-09-27
  • Jag sålde en 1:a i Lund och allt gick oerhört fort, professionellt och sömlöst. Mikaela har varit väldigt trevlig och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd med min upplevelse.
    Mathias E sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
    • 30.9 m²
    2020-09-27
  • Bra bemötande från början till slut
    Martin J köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-09-18
    2020-09-18
  • Köpt en 2:a i Lund. Mycket bra bemött. Med snabb feedback på alla mail, sms och frågor. Jag hade förväntat mig att allt skulle ta längre tid. Men Mikaela var bättre än jag förväntat mig; snabb och ingav stort förtroende.
    Tiina T köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-09-16
    • 2:a
    • 56.0 m²
    2020-09-16
  • Har sålt en bostadsrätt och Mikaela har varit engagerad och bra på återkoppla under hela processen. Hon har ett vänligt och trevligt bemötande men är samtidigt tydlig. Kan varmt rekommendera Mikaela!
    Magnus E sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
    • 37.0 m²
    2020-09-14
  • Vi har sålt en BR som är en etta på Änggatan i Lund. Mikaela har från start verkligen visat att hon bryr sig, och har ständigt uppdaterat oss. Hon är som klippt och skuren för jobbet. Proffsig, noga, engagerad och trevlig. Alla våra förväntningar blev som vi tänkt oss, och vi är helnöjda. Tack Mikaela.
    Mikael O sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-09-14
  • Mikaela var lyhörd under våra möten och bra på att informera och hålla mig uppdaterad. Flexibel när det gällde möten, visningar och kontraktsskrivning. Enkel att samarbeta med.
    Marcus N sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
    2020-08-31
    • 2:a