Mikaela Killander

Mikaela Killander

Mikaela Killander är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Mikaela Killander har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Mikaela Killander har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.9. Mikaela Killander har haft 44 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 99 Läs vad Mikaela Killander

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
    2022-08-04 Verifierad kund
    Vanligtvis kan jag va lite kritisk till mäklare, får intrycket av många att de ofta vill hjälpa dig för enbart egen vinning. Så var det inte med Mikaela. Vi träffades första gången drygt ett halvår innan försäljningen för en värdering och fick en god känsla redan då! Hon var proffsig och trevlig i sitt bemötande och man fick intrycket av att hon är mäklare för att hon älskar sitt jobb och drivs av att hjälpa andra. Jag hade förväntningen att hon skulle ge spekulanterna en god och trygg känsla kring bostaden och att hon skulle vara samarbetsvillig gentemot oss säljare vilket Mikaela verkligen levde upp till. Alla vill tjäna pengar och Mikaela förmedlade strategin på ett snyggt och bemötande sätt för det skulle bli bästa utfall för både henne som mäklare och oss som säljare, vilket det till slut blev! Trots sin semester var hon lösningsorienterad och kontaktade hennes kollegor och tog egen fritid att ringa både mig och de slutliga köparna för en sista förhandling. Är väldigt nöjd med Mikaela och ger henne och även Fastighetsbyrån i Lund högsta betyg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
    2022-08-01 Verifierad kund
    Mikaela var mycket trevlig och säker på sitt jobb, vilket gjorde min upplevelse väldigt trygg.
    2022-07-30 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande både via telefon och i verkligheten. Mikaela var precis som man förväntar sig av en mäklare.
    2022-07-30 Verifierad kund
    Trevlig och effektiv. Rak och ärlig. Försäljningen gick snabbt.
    • Centrum
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett väldigt trevligt sätt av mäklaren
    2022-07-07 Verifierad kund
    Bra kontakt och kommunikation
    2022-07-04 Verifierad kund
    Träffade inte Mikaela förrän vid signingen. Hade kontakt med henne innan dess, både på telefon, sms och mejl. Och hon skötte det helt perfekt. På visningen mötte vi en trevlig kollega som snabbt ställde upp och visade lägenheten när Mikaela inte kunde. Mikaela återkom snabbt efter visningen och svarade på våra frågor och skickade dokument som vi saknade.
    Mikaela har ett trevligt, professionellt bemötande och inger förtroende.
    • Tuna
    2022-07-01 Verifierad kund
    Our experience with Mikaela is purely positive.
    She was very friendly, helpful and patient (we had many questions since the housing business in Sweden is new to us).
    • Tuna
    2022-06-29 Verifierad kund
    Hon är en trevlig , glad och positiv mäklare, som kan sitt jobb på bästa sett. Jag rekommenderar henne till alla.
    2022-06-29 Verifierad kund
    service minded och med bra kunskap om den lokala bostadsmarknaden. Trygg och säker process hos bra mäklarfirma.