Läs vad 10 Läs vad Mikaela Killander

• 2021-01-18
    Mycket trevlig och engagerad som lyckades få ihop en snabb affär precis som önskat

Nöjd säljare på finalgatan 15c
    Olliver B
    • 53.0 m²
    • Arenaparken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-11-09
    Trevligt bemötande. Vi fick bra information under hela processen.
    Kristina T
    • 42.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Killander en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-10-12
    Mikaela är en engagerad mäklare som har kunden in fokus. Hon har lyssnat in säljares önskemål och varit flexibel i att hjälpa till att lösa uppkomna situationer.
    Marina B
    Marina B
    • 42.0 m²
    • Centrum
    Hej Marina! Tack för din fina rekommendation och tack för att ni gav mig förtroendet att sälja er fina lägenhet :) Ha en fin höst! /Mikaela

• 2020-09-27
    Köpt en bostadsrätt av mäklaren. Blivit bemött på ett mycket trevligt sätt. Mäklaren var engagerad och snabbade på processen mycket.
    Amanda L
    • Centrum
    Hej Amanda! Tack för dina fina ord, det var väldigt trevligt att ha kontakt med er också. Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet och att vi hörs framöver! Ha en fin höst :) /Mikaela

• 2020-09-27
    Jag sålde en 1:a i Lund och allt gick oerhört fort, professionellt och sömlöst. Mikaela har varit väldigt trevlig och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd med min upplevelse.
    Mathias E
    • 30.9 m²
    • Väster
    Hej Mathias! Stort tack för dina fina ord och såklart roligt att du är nöjd med hela processen! Jag hoppas att ni får en fin höst i er nya lägenhet :) /Mikaela

• 2020-09-18
    Bra bemötande från början till slut
    Martin J
    • Centrum
    Hej Martin! Tack för din rekommendation :) Jag hoppas att allt är bra med er och att Albert trivs i lägenheten. /Mikaela

• 2020-09-16
    Köpt en 2:a i Lund.
    Mycket bra bemött. Med snabb feedback på alla mail, sms och frågor.
    Jag hade förväntat mig att allt skulle ta längre tid. Men Mikaela var bättre än jag förväntat mig; snabb och ingav stort förtroende.
    Tiina T
    • 56.0 m²
    • Väster
    Hej Tiina! Vad glad jag blir att ni är nöjda med processen och jag hoppas Oskar trivs i sin fina lägenhet! Ni är självklart välkomna att kontakta mig den dagen då studierna är avklarade och nya möjligheter väntar! Ha en fin höst :) /Mikaela

• 2020-09-14
    Har sålt en bostadsrätt och Mikaela har varit engagerad och bra på återkoppla under hela processen. Hon har ett vänligt och trevligt bemötande men är samtidigt tydlig.
    Kan varmt rekommendera Mikaela!
    Magnus E
    • 37.0 m²
    • Väster
    Hej Magnus. Stort tack för dina fina ord, jag tycker vi hade ett jättebra samarbete för att sälja er lägenhet! Tack för förtroendet :) /Mikaela

• 2020-09-14
    Vi har sålt en BR som är en etta på Änggatan i Lund. Mikaela har från start verkligen visat att hon bryr sig, och har ständigt uppdaterat oss. Hon är som klippt och skuren för jobbet. Proffsig, noga, engagerad och trevlig. Alla våra förväntningar blev som vi tänkt oss, och vi är helnöjda. Tack Mikaela.
    Mikael O
    • Centrum
    Hej Mikael och stort tack för dina fina ord och en fin rekommendation! Vad glad jag blir att jag uppfyllde alla era förväntningar och att ni är nöjda med mitt arbete. Tack för ett fint samarbete! Jag hoppas att ni får en riktigt fin höst. /Mikaela

• 2020-08-31
    Mikaela var lyhörd under våra möten och bra på att informera och hålla mig uppdaterad. Flexibel när det gällde möten, visningar och kontraktsskrivning.
    Enkel att samarbeta med.
    Marcus N
    • 56.0 m²
    • Väster
    Hej Marcus. Tack snälla för din rekommendation och dina fina ord. :) Ha en fin dag! /Mikaela

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte