Moa Ek

Moa Ek

Moa Ek är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Moa Ek har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. Moa Ek har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.7. Moa Ek har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

32 omdömen om Moa Ek

Sally F
Möllevången/sofiaparken

Trevlig, tillmötesgående och mycket duktig.

Ann-Kristin M
Möllevången/sofiaparken

Moa har varit proffsig, tillgänglig och mycket smidig i affären som gällde vår sons lägenhet. Vi är exceptionellt nöjda.

Maria L
Centrum

Flexibel och serviceinriktad! Tack för snabb och smidig affär!

Almadin C
Gunnesbo

En mycket bra och trevlig mäklare, som verkligen engagerad i sitt yrke. Proffsigt och trevligt bemötande. Gör sitt yttersta för att få till en så bra affär som möjligt.

Evelin S
Linero

Alltid piggt och trevligt bemötande.

Blerina B
Linero

Bemötandet var jättebra, hjälpte mig att hitta rätt i sökandet. Hon levde upp till mina förväntningar, hon hjälpte mig speciellt med språket, förklarade extra noga med tanke på att mitt första språket inte är svenska. Hon är professionell och en riktigt duktig mäklare.

Asim P
Klostergården

Moa var väldigt hjälpsam och svarade på alla våra frågor snabt. Det är vårt första köp och Moa hjälpte och förklarade process. Upplevelase var positiv.

Svar från Moa Ek

Tack snälla Asim för ditt fina omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda med processen. Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad!

Marina B
Klosters Fälad

Moa is extremely responsible and reliable; when she says that she will do something and call me tomorrow; h does exactly that! Very trustworthy and professional!

Svar från Moa Ek

Thank you so much Marina for your kind words and that you took your time to write a recommendation. I would like to thank you for everything as well, great collaboration!

Lena H
Centrum

Aktiv och trevlig mäklare som varmt rekommenderas

Svar från Moa Ek

Tack själv Lena, roligt att ni vill rekommendera mig. Nöjet har varit på min sida! Allt gott!

Thomas N
Centrum

Positivt och trevligt bemötande. Inget att anmärka på. Bra struktur i affären, återkopplade tydligt.

Svar från Moa Ek

Tack så mycket Thomas, roligt att ni är nöjda med allting. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Allt gott!