Ola Holgersson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 51 Läs vad Ola Holgersson

• Jan Billy Peter O sålde sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-10

Dalby
    Vi sålde en villa/ radhus. Ola hanterade det bra på ett trevligt o professionellt sätt. Allt fungerade bra . Den bestämda tidplanen höll o vi fick betalt vad vi begärde som utgångspris. Läs mer
  • Umut O sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-09

Centrum
    He was a real professional. He informed about the selling process; took care of all little details; updated me regularly at every step, conferring with me before taking a decisive step. I am very happy to have met Ola and would recommend him to all your customers. Läs mer
  • David M köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-29

Galjevången
    Kunnig professionell och härlig! Läs mer
  • Gull-maj Maria D sålde sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-25

Linero
    En mycket duktig och trevlig mäklare som ombesörjer allt vad som var gällande av husförsäljningen Läs mer
  • Lotten L sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-10-18

Galjevången
    LGH Lund 2 rum. 56 kv.

Jag har fått en mycket bra uppfattning av Ola som mäklare, han är lugn, pålitlig och fick affären tryggt i hamn och kom med många goda tips på vägen. Tack för allt! Läs mer
  • Lennart H köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-12

Tuna
    Hej,
    Vi har köpt en liten etta åt vår son på Dag Hammarskjölds väg.
    Ola kom in som mäklare i ett sent skede av affären (hade haft semester?). Ola är en mycket trevlig kille som vi uppskattade mycket.
    Om jag skall gnälla om något, så tycker jag att man borde haft en genomgång av lägenheten tillsammans med både köpare och säljare före övertagandet.
    Med vänlig hälsning
    Lennart Holmqvist Läs mer
  • Lennart L sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-11

Tuna
    Brf i Lund
    Proffsig handläggning. Läs mer
  • Jenny S köpte sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-26

Östra Torn
    En kunnig och genuint trevlig mäklare som är lyhörd och effektiv, och som trots sitt stressiga yrke låter en ställa frågor och undra. Ola gjorde köpet av radhuset i Lund till en enkel och trygg affär. Jag skulle absolut rekommendera honom. Läs mer
  • Anna O köpte sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-26

Östra Torn
    Köpte radhus på Östra Torn och Ola gjorde hela affären väldigt smidig för oss! Jättetrevlig och väldigt professionell. Läs mer
  • Hector M sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-26

Norra Fäladen
    Mycket bra mäklare! Bra bemötande och Ola levde definitivt upp till våra förväntningar. Kommer rekommendera Ola Holgersson till vänner & familj. Toppen betyg Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin