Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Ola Holgersson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 46 Läs vad Ola Holgersson

• Lennart H köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-12

Tuna
    Hej,
    Vi har köpt en liten etta åt vår son på Dag Hammarskjölds väg.
    Ola kom in som mäklare i ett sent skede av affären (hade haft semester?). Ola är en mycket trevlig kille som vi uppskattade mycket.
    Om jag skall gnälla om något, så tycker jag att man borde haft en genomgång av lägenheten tillsammans med både köpare och säljare före övertagandet.
    Med vänlig hälsning
    Lennart Holmqvist Läs mer
  • Lennart L sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-11

Tuna
    Brf i Lund
    Proffsig handläggning. Läs mer
  • Jenny S köpte sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-26

Östra Torn
    En kunnig och genuint trevlig mäklare som är lyhörd och effektiv, och som trots sitt stressiga yrke låter en ställa frågor och undra. Ola gjorde köpet av radhuset i Lund till en enkel och trygg affär. Jag skulle absolut rekommendera honom. Läs mer
  • Anna O köpte sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-26

Östra Torn
    Köpte radhus på Östra Torn och Ola gjorde hela affären väldigt smidig för oss! Jättetrevlig och väldigt professionell. Läs mer
  • Hector M sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-26

Norra Fäladen
    Mycket bra mäklare! Bra bemötande och Ola levde definitivt upp till våra förväntningar. Kommer rekommendera Ola Holgersson till vänner & familj. Toppen betyg Läs mer
  • Amanda K sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-24

Norra Fäladen
    Ola är en mycket proffsig och trevlig mäklare som vi varmt rekommenderar. Läs mer
  • Mikael S sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-20

Sofiaparken
    Se vad Lena Rolén skrev om samma försäljning, Sofiavägen 5C, Lund. Läs mer
  • Mats N sålde sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-20

Gunnesbo
    Ola har absolut skött försäljningen av vår bostadsrätt på bästa sätt. Bemötandet och hanteringen av "issues" som dykt upp på vägen har hanterats proffesionellt. Ola har löpande informerat oss genom hela processen och vi känner inte att vi har saknat något. Vi kan verkligen rekommendera Ola för andra som tänker sälja sin bostad. Läs mer
  • Kerstin Ingegerd Birgitta H sålde sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-27

Nöbbelöv
    Har sålt 1 plans villa och jag tycker att mäklaren gjorde ett bra jobb. Bra och positivt bemötande. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Elisabet F sålde sin bostad med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-11-16

Proffsigt och trevligt bemötande genom hela processen. Mycket nöjd. Läs mer
    Emma F gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund