Ola Holgersson
Registrerad mäklare sedan 2014-02-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 56 Läs vad Ola Holgersson

• Maria B köpte sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-25

Stångby
    Första gången jag var på en visning där Ola var mäklare sa jag till min sambo att jag gärna vill köpa vårt hus av Ola. Det blev inte det huset men 1,5 år och mer än 30 visningar senare har vi nu äntligen köpt vårt hus via Ola. Pålitlig, jordnära och förtroendeingivande beskriver Ola väldigt väl, vi är mycket nöjda med Ola! Läs mer
  • Joachim R sålde sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-11

Mycket trevlig och energisk i sitt arbete. Läs mer
  • Ketevan E köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-15

Centrum
    I was very happy with Ola's work. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Loy A köpte sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-04-22

Planetstaden/Stampelyckan
    Verkligen en smart kille samt rättvis båda mot köpare och säljare.

samarbetsvillig och resultatorienterad med vänligt bemötande Läs mer
  • Cornelia W köpte sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-04-10

Dalby
    Engagerad mäklare som var tillgänglig och som skötte affären smidigt och snabbt. Han gav ett proffsigt intryck. Läs mer
  • Jan Billy Peter O sålde sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-10

Dalby
    Vi sålde en villa/ radhus. Ola hanterade det bra på ett trevligt o professionellt sätt. Allt fungerade bra . Den bestämda tidplanen höll o vi fick betalt vad vi begärde som utgångspris. Läs mer
  • Umut O sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-09

Centrum
    He was a real professional. He informed about the selling process; took care of all little details; updated me regularly at every step, conferring with me before taking a decisive step. I am very happy to have met Ola and would recommend him to all your customers. Läs mer
  • David M köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-29

Galjevången
    Kunnig professionell och härlig! Läs mer
  • Gull-maj Maria D sålde sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-25

Linero
    En mycket duktig och trevlig mäklare som ombesörjer allt vad som var gällande av husförsäljningen Läs mer
  • Lotten L sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-10-18

Galjevången
    LGH Lund 2 rum. 56 kv.

Jag har fått en mycket bra uppfattning av Ola som mäklare, han är lugn, pålitlig och fick affären tryggt i hamn och kom med många goda tips på vägen. Tack för allt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin