Läs vad 65 Läs vad Ola Holgersson

• 2020-12-13
    Har är duktig, säger allt transparent , kunden vet vad köper .
    Jag har köpt lägenhet som har har sålt.
    Danijel M
    • 56.0 m²
    • Gunnesbo
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-12-08
    Köpt lägenhet, mäklaren är kunnig och är väldigt nöjd med hela processen.
    Mailinda F
    • 91.5 m²
    • Norra Fäladen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-12-03
    Vi har köpt ett radhus i dalby, lunds kommun.
    Ola var väldigt trevlig, tydlig och tålmodig.
    Ola överträffade våra förväntningar av mäklare.
    Mattias Ö
    • 119.0 m²
    • Dalby
    köpte sitt hus med hjälp av Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-10-25
    Vi anlitade Ola inför vår husförsäljning. Våra förväntningar uppfylldes med råge.
    Ola har ett trevligt bemötande sätt, är noggrann och har koll på allt. Därigenom blev försäljningen mycket lyckad varför vi vill varmt rekommendera honom.

Marie-Louise o Sven-Åke Svensson
    Lund
    Sven-åke S
    • 110.0 m²
    • Östra Torn
  • 2020-10-24
    Vi tyckte han var mycket trevlig och tillmötesgående.
    Sven Alfons J
    • 100.0 m²
    • Gunnesbo
  • 2020-09-21
    - Sålt min 2:a i Lund. Har även sålt min syster lägenhet tidigare i vår tillsammans med Ola.
    - Mkt proffsigt bemötande. Ola är engagerad, tydligt och återkopplar snabbt.
    - Ola levde verkligen upp till min förväntningar, vilka var höga.
    - Jag skulle mer än gärna anlita Ola som mäklare igen om det blev aktuellt och jag rekommenderar honom gärna till andra om/när jag får möjlighet.
    Therese L
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Centrum
  • 2020-09-17
    Sålde 2-rumslägenhet. Hade tidigare tagit hjälp av Ola för att sälja en annan lägenhet, och var mycket nöjda, varvid vi anlitade honom igen. En mycket pålitlig och erfaren mäklare. Kunde ibland upplevas lite oengagerad, men när försäljningen väl var i gång, vad han väldigt behjälplig. Alltid anträffbar och öppen för att diskutera säljstrategier. Rekommenderas!
    Elin F
    • 2:a
    • 59.5 m²
    • Galjevången
  • 2020-09-01
    Jag har med Olas hjälp sålt en bostadsrätt i Lund. Ola har varit den perfekta mäklaren. Han har varit kunnig och insatt och skött allting på bästa sätt. Ola är väldigt väldigt trevlig och har ett sätt och bemötande som gör en trygg och glad. Han är positiv utan att överdriva, han säger som det är på ett ärligt, korrekt och informativt sätt. Hela hans person (kroppsspråk, ögonkontakt, röst, kunskaper) förmedlar professionalism.

För många är en hus/lägenhetsaffär en stor sak och man kan vara lite osäker eller nervös. Med Ola är man trygg och allt går som smort - absolut överträffat mina förväntningar.
    Karin S
    • 91.5 m²
    • Norra Fäladen
  • 2020-09-01
    Ola hjälpte mig att sälja mitt radhus i Lund. Han är trevlig, kompetent och alltid lätt att få tag i! Vi har haft ett mycket bra samarbete under hela säljprocessen! Jag kan absolut rekommendera Ola om ni funderar på att sälja er bostad!
    Karl Håkan R
    • 122.0 m²
    • Östra Torn
  • 2020-06-25
    Första gången jag var på en visning där Ola var mäklare sa jag till min sambo att jag gärna vill köpa vårt hus av Ola. Det blev inte det huset men 1,5 år och mer än 30 visningar senare har vi nu äntligen köpt vårt hus via Ola. Pålitlig, jordnära och förtroendeingivande beskriver Ola väldigt väl, vi är mycket nöjda med Ola!
    Maria B
    • 62.5 m²