Rickard Saltin
Registrerad mäklare sedan 2005-10-26
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 119 Läs vad Rickard Saltin

• Anna W sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-08-10

4:a
    Veberöd
    Vi har sålt en lägenhet och köpt ett hus genom Rikard Saltin. Vi blev mycket bra bemötta av Rikard och han har verkligen gjort sitt yttersta och levt upp till våra förväntningar av vad en mäklare ska göra i sitt arbete. Han löste allt för oss på bästa tänkbara sett. Kan varmt rekomenderas vidare till andra och kommer även att använda oss av honom igen om Tillfället skulle komma. Med vänlig hälsning, Anna och Oliver. Läs mer
  • Emelie P köpte sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-26

Veberöd
    Köpt villa, är väldigt nöjd men kunde varit ännu lite serviceminded i början av vårt husletande. Läs mer
  • Petra Z sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-20

Veberöd
    Tegelvilla på 3 plan . Mycket trevlig och effektiv. Bra kontakt med både säljare o köpare. Super nöjd👌 Läs mer
  • Gert Åke Thomas G sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-18

Veberöd
    Mycket smart lätt prata med har många vänner han vet vem han ska börja med så man får försäljningen mycket trevligt 👍👍👍🍺 Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Dödsboet Efter Gunnel Maj-britt T
    Dödsboet Efter Gunnel Maj-britt T sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-10

Veberöd
    Rickard har hjälp oss att sälja en enfamiljs villa i Veberöd. Vi har ingen erfarenhet av att sälja fastigheter och Rickard gjorde processen enkel genom att tydligt förklara hur det går till och med ett bra samarbete genomfördes hela försäljningsprocessen på ett smidigt sätt och ett resultat som blev över förväntningarna. Läs mer
  • Madeleine L sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-21

2:a
    Veberöd
    Mycket gott intryck såväl i rollen som köpare som säljare! Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Lina M sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-17

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare som verkligen såg till att allt blev som vi tänkte oss under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Sophia W sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-04-14

Veberöd
    Har fått lite för lite löpande info om processen. Vad ska vi göra via länken till fastighetsbyrån?
    Lite för många frågor har blivit obesvarade och vi har behövt ställa frågor själv, istället för att få svaren på frågorna redan innan vi förstått att vi behövt dem. Läs mer
  • Daniel A sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-16

Veberöd
    Våra förväntningar möttes och all kontakt med Rickard har varit tydlig och korrekt. Läs mer
  • Balazs Akos S sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-04

Veberöd
    Smidig förberedelse och försäljning av vårt hus redan före visningen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin