Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Rickard Saltin
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 72 kunder tycker om Rickard Saltin

• Kjell Gustav Anders M sålde sin bostad med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt villa. Vi fick behov av att agera snabbt och Rickard har ställt upp snabbt och proffsigt hela vägen. Läs mer
  • Gudrun Marianne H sålde sin bostad med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt en villa. Mycket trevlig och tillmötesgående. Det blev nästa som vi ville Läs mer
  • Annette R
    Annette R sålde sin bostad med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Engagerad mäklare som lägger mycket tid och är väldigt flexibel. Lyssnar till vad båda sidorna på affären vill. Dessutom snäll och trevlig :)

Sålt 2 villor de senaste 5 åren och valt Rickard till bägge affärerna. Läs mer
  • Elna Johanna Kornelia S skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Rikard var mycket tillmötesgående som säljare av vår villa! Han gav oss ett realistiskt utgångspris och gjorde oss delaktiga i alla frågor från intressenter och senare vid budgivningen. Läs mer
  • Per Tonny Gunnar J skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi har sålt en 1 1/2 plans villa och köpt ett enplanshus med hjälp av Rickard , båda i Veberöd.
    Rickard var behjälplig i alla delar, mycket hjälpsam och tillmötesgående.
    Rickard var trevlig och ställde alltid upp på våra förslag.
    Vi kommer att rekommendera honom till andra som ska köpa eller sälja hus. Läs mer
  • Christer H skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Rickard har på ett professionellt sätt uppfyllt mina förväntningar vid försäljning av mitt hus! Kan rekommendera honom tillfullo.
    Christer Hagdahl Läs mer
  • Henrik S skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Har i egenskap av köpare gått på flera av Rickards viskningar innan vi hittade vår nya bostad.

Har alltid fått väldigt bra bemötande och service, och Rickard har alltid varit mån om att svara på våra frågor och ta reda på information vi efterfrågat.

Vid köpet såg Rickard till att allt gick smidigt och snabbt, från budgivning till tillträde. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Ana C skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt huset. Han är duktig och trevlig. Kändes att han gjorde sitt yttersta. Är mycket nöjd. Vh Ana Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Per Henrik Christian L skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Rickard är engagerad och ställer verkligen upp för sina kunder.

Rickard hjälpte oss igenom en komplicerad försäljning av vår villa på ett sätt som både köpare och säljare var nöjda med i slutändan. Läs mer
  • Lina Elisabeth Pernilla B skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevlig. Tillgänglig. Positiv. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund