Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Rickard Saltin
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-05

Läs vad 87 Läs vad Rickard Saltin

• Eva Carina E sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-10

Veberöd
    Fantastiskt trevlig och mycket god kunskap o rådgivning .
    Snabb med information
    Bra uppföljning Läs mer
  • Camilla B sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-08

Veberöd
    Bra, lugn, känner området.
    Bra bemötande och kunnig. Läs mer
  • Fredrik I sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-16

Veberöd
    Sålde min lägenhet snabbt och smidigt med hjälp av rickard. Läs mer
  • Anna L
    Anna L köpte sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-08

Veberöd
    Har köpt en villa i Veberöd. Fick ett bra intryck av Rickard, han framstod som genuint intresserad och var en bra brygga mellan oss som köpren och säljaren. Kändes som att han tog bådas parti och verkade för bådas intressen. Det administrativa kändes smidigt och flöt på bra. Läs mer
  • Solveig L köpte sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-04-07

Köpt hus i Veberöd. Mycket nöjd med bemötande och service. Läs mer
  • Jörgen Ö
    Jörgen Ö köpte sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-30

Veberöd
    Rickard gav snabb respons på våra frågor och bemödade sig ta reda på information om bygden och dess föreningsliv som passade just vår lilla familj. Det gjorde beslutet att flytta lättare! Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Henrik Christian O sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-19

Veberöd
    Mäklaren med god lokalkännedom, samt ett väldigt proffsigt bemötande mot både oss som säljare & mot köparen. Bra kommunikation genom hela processen. Har bara gott att säga. Läs mer
  • Lars Erik Anders T sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-07

Veberöd
    En 20-talsvilla i Veberöd har sålts.
    Rickard har handlat mycket proffessionelt dels för bostadens värdering och därmed utgångspris, dels vilka åtgärder som borde göras och inte borde göras före utbud, dels hanteringen av prospects samt det slutliga kontraktsförfarandet där Rickard intog en mycket balanserad och saklig hållning visavi mig som säljare respektive köparen. Mina förväntningar av dessa fyra saker överträffades. Läs mer
  • Ingrid Susanne S sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-04

Har sålt villa.

Trevligt sätt och bemötande som tilltalar både den som säljer och presumtiva köpare, lugn, tillmötesgående, lätt att prata med, hör av sig när man behöver få tag på honom.

Mycket nöjd. Läs mer
  • Janet W
    Janet W sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-02-22

Jag är oerhört tacksam för Rickard insats då jag efter att jag blev ensam, bott länge i huset, visste inte mycket om hur vi skulle gå tillväga och vad som gällde. Han var ett stort stöd i hela försäljningsprocessen och löste problemen allt eftersom de dök upp. Han gjorde det så smidigt man kan önska sig som säljare. Jag köpte sen en lägenhet i Lomma av Anki på Fastighetsbyrån och dessa två duktiga mäklare kunde samarbeta och ordna det på bästa sätt för mig som kund.
    Är så nöjd och glad över att det är just Rickard som har hand om Veberöd och att det var han som sålde vårt hus!/hälsningar Janet Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin