Rickard Saltin
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 111 Läs vad Rickard Saltin

• Daniel A sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-16

Veberöd
    Våra förväntningar möttes och all kontakt med Rickard har varit tydlig och korrekt. Läs mer
  • Balazs Akos S sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-04

Veberöd
    Smidig förberedelse och försäljning av vårt hus redan före visningen! Läs mer
  • Camilla N sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-18

Veberöd
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet. Mycket bra bemötande av mäklaren och han har levt upp till högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Paul N sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-17

Veberöd
    Levde upp till vad han lovat. Fick lägenheten såld för mer än utgångspriset. Kunnig om den lokala marknaden. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Andreas F köpte sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-10

Veberöd
    Köpte Veberöd 443 av Rikard, genom hans lokala förankring och kännedom föll det sig naturligt att han fick sälja Vårt hus Ringaren 5.
    Han jagade på bra med att förmedla och driva in buden. Läs mer
  • Sofia H köpte sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-29

Veberöd
    Rickard har varit mycket bra att ha att göra med, flexibel, ärlig och lösningsorienterad! En synnerligen rekommenderbar mäklare således. Läs mer
  • Jonathan K köpte sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-15

Det kändes som han gjorde allt det bästa för oss hjälpte oss på alla sätt att få en bra upplevelse. Han gick verkligen den extra milen för att få till ett avtal som vi var nöjda med. Läs mer
  • Sara J sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-28

Veberöd
    Rikard är bäst helt enkelt. Kompetent och väldigt duktig Läs mer
  • Patrik P
    Patrik P köpte sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-14

Veberöd
    Rickard har på ett mycket proffesionellt vis förmedlat oss en bostadsrätt om 131 kvm. Trots en del "missar" i protokollet från säljaren (OBS ej mäklaren) navigerade Rickard affären och dialogen mellan parterna på ett snyggt vis och fick affären i hamn.

Skulle rekommendera Rickard och använda honom den dagen vi själv ska lägga ut ett objekt till försäljning. Läs mer
  • Peter Michael H
    Peter Michael H sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-11-21

Har sålt en villa

Blev bra bemöt snabba beslut och inga konstigheter

Att objektet skulle bli sålt, absolut gjorde han det

Mer jobb än jag trodde att sälja hus, men allt gick bra med Rickard som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin