Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Rickard Saltin
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 77 kunder tycker om Rickard Saltin

• Ulf Martin H sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-02-13

5:a
    156m²
    Veberöd
    Rickard har sålt vårt hus och det har varit proffsigt skött från första mötet.
    Han är duktig och engagerad och det känns som han alltid gör sitt yttersta. Läs mer
  • David O köpte sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-02-04

4:a
    132m²
    Veberöd - Vomb
    Trevligt bemötande och lätt att ha och göra med. Däremot bristfällig information om objektet och inte så engagerat i processen. Läs mer
  • Jonna J
    Jonna J skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-02-02

Vi har köpt ett hus och är väldigt nöjda med Rickards hjälp. Han känns pålitlig, ärlig och har bemött oss väl på hela denna resa! Lätt att ha att göra med! Läs mer
  • Georg M köpte sin bostad med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-01-30

Villa köpt.
    Väldigt tillmötesgående och informativ. Lätt att få tag på när det behövdes.
    Han var ärlig, hade en objektiv inställning och kändes pålitlig. Läs mer
  • Ingrid P köpte sin bostad med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-12-18

Mycket bra bemötande. Både sålt och köpt och det har fungerat utmärkt än så länge. Är inte riktigt klara än men Läs mer
  • Kjell Gustav Anders M sålde sin bostad med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-12-13

Sålt villa. Vi fick behov av att agera snabbt och Rickard har ställt upp snabbt och proffsigt hela vägen. Läs mer
  • Gudrun Marianne H sålde sin bostad med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-11-18

Sålt en villa. Mycket trevlig och tillmötesgående. Det blev nästa som vi ville Läs mer
  • Annette R
    Annette R sålde sin bostad med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-11-13

Engagerad mäklare som lägger mycket tid och är väldigt flexibel. Lyssnar till vad båda sidorna på affären vill. Dessutom snäll och trevlig :)

Sålt 2 villor de senaste 5 åren och valt Rickard till bägge affärerna. Läs mer
  • Elna Johanna Kornelia S skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-10-23

Rikard var mycket tillmötesgående som säljare av vår villa! Han gav oss ett realistiskt utgångspris och gjorde oss delaktiga i alla frågor från intressenter och senare vid budgivningen. Läs mer
  • Per Tonny Gunnar J skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2018-10-22

Vi har sålt en 1 1/2 plans villa och köpt ett enplanshus med hjälp av Rickard , båda i Veberöd.
    Rickard var behjälplig i alla delar, mycket hjälpsam och tillmötesgående.
    Rickard var trevlig och ställde alltid upp på våra förslag.
    Vi kommer att rekommendera honom till andra som ska köpa eller sälja hus. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin