Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Rickard Saltin
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 93 Läs vad Rickard Saltin

• Lars Emil A sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-26

Veberöd
    Köpt bostadsrätt, sålt villa.
    Blev utmärkt bemött.
    Mäklaren har levt upp till förväntningarna. Läs mer
  • Magdalena W köpte sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-07

Veberöd - Dörröd
    Köpt hus
    Bra bemötande
    Social
    Bra kompetens
    Punktlig
    Tillmötesgående Läs mer
  • Eva W sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-07-31

Veberöd
    Rickard Saltin var mäklaren och sålde min villa. Rickard har ett professionellt förhållningssätt och stor erfaranhet. Rickard har också varit mäklare på ett stort antal visningar som jag deltagit på i mitt husletande. Han har stor erfaranhet av Veberöd och Lunds kommun. Han är mycket tillgänglig och återkopplat snabbt med svar på frågor. Läs mer
  • Pontus Vasante B sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-07-05

Veberöd
    Lite dåligt med uppdateringar i början men efter en diskussion så fick vi mer information löpande. Mycket bra mäklare annars. Läs mer
  • Anja Susanne J sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-07-02

Veberöd
    Kunnig mäklare som kändes professionell och intresserad av hitta rätt köpare till vårt objekt. Läs mer
  • Marie Cecilia R sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-24

Veberöd
    Rickard har genom hela affären känts trygg och man kan inte tvivla på hans kunskap. Kommer absolut att rekommendera Rickard till vänner och bekanta. Läs mer
  • Eva Carina E sålde sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-10

Veberöd
    Fantastiskt trevlig och mycket god kunskap o rådgivning .
    Snabb med information
    Bra uppföljning Läs mer
  • Camilla B sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-08

Veberöd
    Bra, lugn, känner området.
    Bra bemötande och kunnig. Läs mer
  • Fredrik I sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-16

Veberöd
    Sålde min lägenhet snabbt och smidigt med hjälp av rickard. Läs mer
  • Anna L
    Anna L köpte sitt hus med hjälp av Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-08

Veberöd
    Har köpt en villa i Veberöd. Fick ett bra intryck av Rickard, han framstod som genuint intresserad och var en bra brygga mellan oss som köpren och säljaren. Kändes som att han tog bådas parti och verkade för bådas intressen. Det administrativa kändes smidigt och flöt på bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin