Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Yosef Halim
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-12 - 2019-05

Läs vad 19 Läs vad Yosef Halim

• Rebecka T köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-11

Centrum
    Josef är tydlig, mycket trevlig och framför allt så ser han även kvinnan. Tar inte givet att det är mannen som vet och kan allt i en bostadsaffär. Läs mer
  • Michael T köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-10

Centrum
    En mycket dedikerad och driven mäklare som gör allt för sina kunder. Mycket servicebenägen och kan fixa det mesta. Läs mer
  • Ali K
    Ali K sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-08

Arenaparken
    Sålt en 1:a i Lund, mäklaren var super bra och trevlig visste exakt vad han pratade om när det kom till marknaden. Från början till slut blev det exakt som jag ville!

Kan inte vara mer nöjd! Läs mer
  • Eva Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-04

Värpinge
    Sålde min bostadsrätt. Yosef är otroligt duktig, driven, framåt, noggrann och trevlig. Han kom med så mycket energi och positivitet så för mig blev det ett enkelt val att välja han som mäklare. Att han också sålde min lägenhet till ett högre pris än jag förväntat mig är såklart väldigt positivt. Mycket bra upplevelse och jag kan varmt rekommendera Yosef. Läs mer
  • Hanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-03

Centrum
    Professionell och skicklig mäklare, allt gick smidigt och bra! Läs mer
  • Elin H köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-03

Sofiaparken
    Vid köpet av min lägenhet, en 2a i Sofiaparken i Lund så var Yosef Halim mäklare. Jag upplevde Yosef som mycket trevlig och drivande, en mycket bra försäljare, och som oerhört kunnig inom sitt område. Redan vid första visningen kände jag mig väl bemött av honom och han gav mig svar på all mina frågor, samt berättade grundligt om hur exempelvis budnings processen går till och annat om att köpa lägenhet som man som förstagångsköpare kanske inte vet eller tänker på. Eftersom det var första gången jag köper en egen bostad så hade jag ingen aning vad jag skulle förvänta mig av en mäklare, men jag blev glatt överraskad hur involverad han va i hela processen och hur jag från honom kunde få svar på alla mina dumma frågor.

Jag kände redan från början stort förtroende för honom och det kändes bra att ha honom som mäklare. Läs mer
  • Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-02

Arenaparken
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Yosef Halim. Våra förväntningar överträffades och Yosef fick oss att känna oss trygga genom hela affären.
    Själva bemötandet såväl som kommunikationen genom hela försäljningen var alltid väldigt professionell och fylld med kompetens. Han var även väldigt tillgänglig vilket fick oss att känna stor tillit till honom.
    Sammanfattningsvis fick vi en väldigt bra upplevelse och kan verkligen rekommendera Yosef vidare, då vi även kommer vända oss till honom i framtiden igen. Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-02

Centrum
    Yosef hjälpte oss att sälja en 1:a i centrala Lund. Han genomförde uppdraget enligt planen. Min bild är att han är seriös och hjälpsam Läs mer
  • Åsa W
    Åsa W sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-01

Centrum
    Yosef hjälpte oss att sälja vår etta i centrala Lund. Yosef var engagerad, snabb, kunnig och tillgänglig hela tiden. Han var noga med att hålla oss uppdaterade om vad som hände i försäljningsprocessen och svarade omedelbart på mejl och sms, även sent på kvällen. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Klara T sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-01

Centrum
    "Yosef är en väldigt engagerad mäklare som brinner för sitt jobb och sina kunder. Vi hade väldigt bra kommunikation, jag kunde alltid ringa och ställa frågor och han såg alltid till att jag var informerad! Mycket trevlig och driven mäklare som alltid var serviceinriktad. Väldigt nöjd med affären och kan verkligen rekommendera honom Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin