Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Yosef Halim
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 58 Läs vad Yosef Halim

• Rickard J sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-20

Östra Torn
    Han var precis vad jag ville ha av en mäklare Läs mer
  • Pontus E köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-16

Sofiaparken
    Mkt bra service i samband med köp av bostadsrätt Läs mer
  • Mohanad S skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-05

Har nyligen sålt min lägenhet och jag är väldigt nöjd med engagemanget som Yosef har. Han Lyssnar verkligen på kunden men vågar också ge inspel på vad han tycker. Var alltid tillgänglig under och innan säljprocessorn. Det blir inte sista gången jag anlitar honom. Läs mer
  • Anton B köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-04

Centrum
    Yosef har hjälp mig att köpa en ny bostad och han har varit en guldklimp. Lättillgänglig, lätt att ha o göra med. Varit väldigt tillmötesgående. Supertrevlig! Kommer med rekommendationer om allt. Kan starkt rekommendera Yosef till vem som helst! Läs mer
  • Kajsa D sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-04

Väster
    Yosef är social, och är enkel och rak att diskutera med. Han hade god kunskap om omradet där jag salde vilket gjorde förarbetet enkelt. Dock upplevde jag mig tyvärr väldigt hetsad i själva affären, vilket fläckade helhetsupplevelsen.

Det kan säkert relateras till proceduren med köparna, samt tiden vi valde att lägga ut lägenheten till försäljning. Bakgrunden till denna upplevelse är framför allt att mina beslut (till exempel lägsta pris jag kunde släppa lägenheten för) ifragasattes upprepade ganger och hetsades fram under i princip en kväll över sms trots att jag tydligt sagt mitt: det lag da redan under det utgangspris som vi tidigare satt tillsammans och efter rekommendation, och jag hade gjort klart att jag hellre kan vänta in en bra affär än att stressa fram nagot. Jag kände mig dock just stressad och inte lyssnad pa under processen. I slutändan löste det sig nagorlunda bra till ett pris jag var OK med, men processen var inte kul. Läs mer
  • Ragnhild B köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-30

Sofiaparken
    Vi köpte en 2:a och både vid visning och i senare kontakter tycker jag att informationen Yosef Halim gav var tydlig och lätt att begripa. Det kändes bekvämt. Läs mer
  • Louise R köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-28

Sofiaparken
    Köpt en bostadsrätt i Lund. Supersmidig och snabb affär! Jättetrevlig och enkel! Läs mer
  • Malin R köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-28

Sofiaparken
    Väldigt nöjd som köpare, snabb affär och väldigt bra bemötande av Yosef, en mycket professionell mäklare som vi gärna kommer att anlita i framtiden också. Han lämnade inget åt slumpen i processen och var noga med att förklara alla steg och alla dokument som hanterades. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Ulrika B köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-25

Centrum
    Yosef agerade snabbt och tydligt. Läs mer
  • Katalin S sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-23

Väster
    Vi sålde vår 3:a i Lund och vi kände att vår bostad var i trygga händer på Yosef. Han guida oss genom försäljningen och vi är mycket nöjda med hur det blev.

Han har varit tillmötesgående, svarar i telefon och har lyssnat in våra behov. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin