Josefine Franzén

Josefine Franzén

Josefine Franzén är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Josefine Franzén har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Josefine Franzén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 163 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Franzén har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

163 omdömen om Josefine Franzén

Monica R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Brastad

Som köpare kände jag mig helt trygg genom hela affären tack vare mäklare Josefine Franzén. Bemötandet var professionellt men ändå personligt. Att hon har mångårig yrkeserfarenhet och stor kännedom om området var extra viktigt för mig som är från annan ort.

Liene G
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Brodalen

JOSEFINE är en underbar, hjärtlig kvinna och mäklare.. hun frågar, lysnar, rekomenderar.. Från det första mätet Josefine reagerar mycket intereserad i min behöv, hur jag ser min ärande, frågar om mina önskamål.. vi träffadestre gångar i huset före första visningen för att komma till det bästa resultat. Josefine är en RIKTIG mäklare!!!

Lennart F
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Brodalen

Vi träffade Josefin första gången för två år sedan när vi köpte huset, nu har vi bestämt oss för att sälja, vi bygger nytt och vill fokusera på det. Josefin var den självklara mäklaren, vi kände redan vid första mötet att hon är en varm människa med stor själ, hon kan direkt läsa läsa av och anpassa sig till varje ny kunds önskemål och värderingar. Hon visar stort engagemang och en vilja att på bästa sätt hjälpa hennes kunder. Vi önskar henne all lycka och framgång. Liene och Lennart.

Anette O
Lysekil

Känns kunnig, mån om både säljare och köpare. Återkopplade bra. Snabb. Fick förtroende för henne. Trevlig som person.

Thomas K
Lysekil

Vi opplevde prosessen som ryddig og profesjonell. Megler var behagelig og bidro til at vi hele veien hadde en god opplevelse. Likte også gesten med en flaske som markering av kontraktsinngåelse.

Anna V
Lysekil

Mycket trävlig, profesjonell och hjälpsam.

Jonas Jan R
Lysekil

Mkt bra.Hela affären har av samtliga parter genoförts synnerligen proffesionellt.

Erik Lennart P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Franzén en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Mycket duktig mäklare och väldigt service inriktad. Kan definitivt rekommendera Josefine som mäklare.

Peter G

Betyg 10 av 10 på alla punkter

Belinda F
Lysekil

Josefine Franzén har varit mycket tydlig, lugn och professionell i sitt bemötande. Vår målsättning var att få sålt vår bostad inom tre veckor vilket Josefine rodde i hamn! Det har varit lätt och bekymmerfritt när Josefine guidat oss igenom vår första försäljning ❤️