Philip Samuelsson
Registrerad mäklare sedan 2019-03-21
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-17
2019-07 - 2020-06

Läs vad 7 Läs vad Philip Samuelsson

• Peyman E köpte sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-05-20

Lysekil
    Jag köpte en sommarstuga. Philip agerade mycket Professionellt. Han är vänlig och tillmötesgående. Han uppfyllde alla förväntningar som jag hade. Jag rekommenderar Philip som en seriös och professionell mäklare. Läs mer
    Philip S gillar detta
  • Elisabeth H sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-04-06

4:a
    Skaftö
    Jag sålde min bostadsrätt. Jag har fått ett trevligt och proffsigt bemötande. Philip har visat god kunskap och vägledning. Jag upplever att han har varit skicklig i sitt handhavande mellan säljare och köpare.
    Tummen upp Läs mer
    Philip S gillar detta
  • Fredrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-03-09

4:a
    Skaftö
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån i Lysekil.
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyråns upplägg och sätt att arbeta på. Philip som var vår mäklare ger ett mycket gott intryck till så väl köpare som säljare. Han lägger stort fokus på sina kunder och är mycket lösningsorienterad och flexibel. Vi vill därför sammanfatta med att vi kommer att rekommenderar Fastighetsbyrån i Lysekil till vänner och bekanta och ger Philip högsta betyg. Läs mer
    Philip S gillar detta
  • Helena Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2020-01-13

2:a
    Brastad
    Köpte en bostadsrätt.
    Bra kundbemötande.
    Svarade och tog reda på fakta gällande frågor som ställdes.
    Smidig affär.
    Mycket duktig mäklare.

Från en krävande kund. Läs mer
    Philip S gillar detta
  • Jonas A köpte sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-11-15

Lysekil
    Kändes bra o tryggt hela vägen👍 Läs mer
    Philip S gillar detta
  • Conny L köpte sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-09-11

Lysekil
    Philip hjälpte oss förstagångsköpare genom hela affären. Har inget att jämföra med men kunde inte önska bättre. Läs mer
    Philip S gillar detta
  • Leif Åke P sålde sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

2019-06-17

Lysekil
    Sålt bostad bra bemötande levde upp till de jag väntade mig allt till belåtenhet bra jobbat fastighetbyrån i lysekil kan rekomdera Demi jag har sålt radhus med tillhörande garage o föråd Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lysekil

Åsa Larsson