Philip Samuelsson

Philip Samuelsson

Philip Samuelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Philip Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Philip Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.9. Philip Samuelsson har haft 9 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 13 Läs vad Philip Samuelsson

• 2020-11-27
    Ok. Lägenhet är dock rökskadad pga. ägaren har rökt inne. Något som var svårt att uppfatta vid visning. Vi är tvungna att total renovera insides. Detta är dock köparens ansvar att påpeka. Lite trist bara pga. all kommande arbete.
    Nina H
    • 2:a
    • 65.0 m²
    • Brastad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
  • 2020-11-18
    Jag köpte en bostadsrätt för några månader sedan i Lysekil. Är mycket nöjd med bemötande av Philip Samuelsson. Han var professionell, kunnig och flexibel - helt enkelt allt jag behöver av en bra mäklare. Rekommenderas starkt!
    Dejan G
    • 92.0 m²
  • 2020-11-07
    Mycket professionellt hanterat under hela processen.
    Claes Johan Carl B
    • 72.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
  • 2020-10-29
    Vi köpte en lägenhet i Brastad och Philip hjälpte oss på en professionellt och vänligt sätt. Tacksamt för smidigt affär och flexibel tänkande. Kommer att rekommendera Fastighetsbyrån – Lysekil , väldigt nöjd.
  • 2020-07-27
    Philip skötte sig suveränt under hela köpet, kunde inte begärt bättre!
    Alexander A
  • 2020-07-19
    Trevlig, social och intresserad av att sälja.
    Lena Elisabet C
    • 92.0 m²
    • Lysekil
    sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
  • 2020-05-20
    Jag köpte en sommarstuga. Philip agerade mycket Professionellt. Han är vänlig och tillmötesgående. Han uppfyllde alla förväntningar som jag hade. Jag rekommenderar Philip som en seriös och professionell mäklare.
    Peyman E
    • 46.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
  • 2020-04-06
    Jag sålde min bostadsrätt. Jag har fått ett trevligt och proffsigt bemötande. Philip har visat god kunskap och vägledning. Jag upplever att han har varit skicklig i sitt handhavande mellan säljare och köpare. Tummen upp
    Elisabeth H
  • 2020-03-09
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån i Lysekil. Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyråns upplägg och sätt att arbeta på. Philip som var vår mäklare ger ett mycket gott intryck till så väl köpare som säljare. Han lägger stort fokus på sina kunder och är mycket lösningsorienterad och flexibel. Vi vill därför sammanfatta med att vi kommer att rekommenderar Fastighetsbyrån i Lysekil till vänner och bekanta och ger Philip högsta betyg.
    Fredrik L
  • 2020-01-13
    Köpte en bostadsrätt. Bra kundbemötande. Svarade och tog reda på fakta gällande frågor som ställdes. Smidig affär. Mycket duktig mäklare. Från en krävande kund.
    Helena Ö
    • 2:a
    • 66.0 m²
    • Brastad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte