Philip Samuelsson

Philip Samuelsson

Philip Samuelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lysekil

Philip Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Philip Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.9. Philip Samuelsson har haft 15 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 25 Läs vad Philip Samuelsson

• köpte sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-07-20
    Philip är mycket trevlig, tillmötesgående och kunnig på sitt yrke
    Vi hade inga större förväntningar på Philip
    Än av dom bättre mäklarna jag har haft och göra me :)
    2021-06-23
    Philip är mycket trevlig och bemötandet var utmärkt, han är lyhörd och kunnig, och jag kan varmt rekommendera honom.
  • sålde sitt hus med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-06-21
    Philip fanns alltid nära tills hand. Lätt att få tag på och lyssna på hur vi ville ha det under vår försäljning vilket vi uppskatta väldigt mycket. Super trevlig och framåt med mycket energi. Väldigt engagerad i sitt arbete.
    Rekommenderar honom starkt.
    2021-06-21
    Trevlig och engagerad mäklare, rekommenderas stark.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-05-28
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Bemötandet från Philip var positivt och mkt trevligt från början. Vi fick den information vi behövde o ville ha och stämningen har hela tiden känts rätt och vi har både pratat allvar och skojat till det.
    Min upplevelse är mycket positiv.
    2021-05-26
    Sålt Bostad
    Mycket positivt
    Han levde upp til förvänstningar , dock svårt att förstå att priserna är så låga j,f med övriga objekt på västkusten'¨

Bra husmäkar person , socialt och korrekt uppförande
    2021-05-25
    Bra service, Bra bemötande, Glad och positiv
    2021-05-11
    Mycket professionell, duktig, och trevlig person! Jag köpte ett hus i Brastad i Lysekil. Mäklaren gjorde sin yttersta för att göra alla nöjda och det var vi!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
    2021-03-23
    Sålde en trerumslägenhet. Philip Samuelsson hjälpte oss bra, han är lugn och sansad, höll kontakten hela tiden så vi kunde avsluta rätt. Han är en bra mäklare helt enkelt, trevlig och lättsam. Tack för ett bra jobb!
    2021-01-06
    Bemötandet från visning till nyckel var utmärkt. Även samarbetet mellan mäklarna.