Fastighetsbyrån Lysekil

Fastighetsbyrån Lysekil

• BadgeElevenYears
1 169
Ring 0523-131 25 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Lysekil! Här finner du fastighetsmäklare med ett brett kontaktnät och stor erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vi ser att varje affär, köpare och säljare är unik och därför anpassar vi våra tjänster efter dig och dina behov i bostadsaffären. Målet är alltid att alla parter ska bli så nöjda...

1169 omdömen om Fastighetsbyrån Lysekil

Sedan starten hos Reco 2013

Victoria Charlotta P
Skaftö

Vi kunde inte varit mer nöjda med vår mäklare!

Victoria Charlotta P
Skaftö

Ett tryggt bemötande genom hela processen. Rekommenderas!

Göran C
Skaftö

Positiv kontakt rakt igenom, lösningsorienterad

Dick Henrik L
Sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Brastad

Det är en helt suverän mäklare

Johanna G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Jag har haft Phillip som mäklare som både köpare och säljare och är väldigt nöjd. Man blir alltid bra bemött, han är rak, tydlig och väldigt enkel att ha med att göra. Han är förutseende med frågeställningar och kommer ofta med tips och ”bra att tänka på”. Han är också lätt att få tag på om man har fler frågor.

Ulrika L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Han är väldigt lugn och behaglig i sitt sätt att bemöta sina kunder. Visar på stor kunskap och erfarenhet vilket gör att jag har fullt förtroende för Philip.

Jimmy S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Bara positivt. Från första kontakt till sista. Informativ, trevlig och kunnig.

Baiba Astride V
Härnäset

Åsa är proffsig, tydlig och dessutom trevlig. Precis som en mäklare ska vara.

Merja J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Brastad

Åsa har bra lokalkännedom. Vår försäljning av lägenheten gick snabbt och smidigt, tack Åsa.

Harald S
Härnäset

Åsa was very helpful throughout the entire process of buying our house. We wholeheartedly recommend Åsa and Fastighetsbyrån Lysekil if you are looking for a house in the region.

Yvonne S
Köpte sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Vi kände oss väldigt seriöst bemötta av Phillip Loewen, som öppet och ärligt kommunicerat med oss genom processen från visningsdagen såväl som under budgivningen fram tills dess att vi skrev på köpekontraktet. Phillip framstår som väldigt kompetent och agerar mycket förtroendeingivande. Vi kände oss trygga med att hans svar var ärliga och korrekta. Vidare är Phillip lugn till sättet och det uppskattade vi mycket under framför allt själva visningsdagen då vi i lugn och ro kunde gå runt och ”ta in” huset, tomten och garaget.

Yvonne W
Skaftö

Proffsig. Noggrann. Gav mycket bra information. Vänlig. Intresserad av att hjälpa oss på bästa sätt. Hon är den bästa mäklare jag träffat!! Ett riktigt kap för ett mäklarföretag!!

Ludwig G
Brastad

Trevligt bemötande Hon är mycket kunnig inom sitt yrke Allt gick väldigt smidigt och lätt

Roar P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Skaftö

Det var positivt. Rask og presis. Hun antydet pris 2450000. Vi ble derimot enige om 2650000. Den ble solgt for 2575000.

Eva Katarina E
Brastad

Oerhört proffsig och kundvänlig. Arbetar snabbt och är lyhörd för mig som kund. Informerar mig kontinuerligt om pågående försäljning. Mvh Katarina Eklund

Arne K
Lysekil

Korrekt, vänlig, kunnig om regler och juridiska aspekter av bostadsköp och ett positivt bemötande.

Bernth A
Lysekil

Sakkunnig och korrekt. Gav oss bra info .om lägenheten.

Philip S
Lysekil

Jörgen är mycket kunnig, lugn och erfaren vilket gav oss som köpare en trygg köpresa. Bra visning och lättillgänglig efteråt. Jörgen är 5 av 5!

Veronica M
Lysekil

Med vänlighet och stor kunnskap.

Else-Marie S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Hammargren en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Lysekil

Lugn och trevlig men inte helt påläst

Bengt-Olof E
Lysekil

Lugn och behaglig visning av lägenheten.

Lina O
Lysekil

Tack vare Jörgens erfarenhet upplevde vi en trygg affär. Jörgen har gett snabb återkoppling och varit bra på att kommunicera. Rekommenderar starkt!

Per M
Lysekil

Lugn, trygg och kunnig Mycket bra kommunikation mellan oss, snabbt och nyttigt

Jan Rune Mikael L
Lyse

Kunnig, trevlig och har haft ett bra bemötande.

Lena Charlotte W
Lyse

Kunnig, trevlig, mycket bra bemötande. En person man kan lita på!

Mikaela B
Lysekil

Fick direkt en bra kontakt med Åsa vid första kontakt. I sin roll som mäklare är hon mycket kunnig, allt från om marknadens status med aspekter såsom räntor osv i åtanke till sin pedagogiska förmåga med att förklara och medla mellan köpare /säljare. Åsa levde absolut upp till mina förväntningar, är väldigt tacksam för hennes hjälp och kan varmt rekommendera henne till andra.

Tuula P
Lyse

Upplevde Åsa som duktig och erfaren mäklare. Hon hade mycket kunskap om objektet som vi var och tittade på. Hela köpet gick smidigt och vi kände oss trygga med Åsa.

Per M
Lysekil

Alltid trevligt bemötande Tillgänglig och svarade snabbt Lugn och saklig vid kontraktskrivandet

Berit N

Vänligt, trevligt, lyssnande, informativt och förtroendefullt bemötande från Jörgen Hammargren Mycket höga förväntningar med tanke på att vi inte hade möjlighet att få ta del av information på plats och låg kännedom om nyproduktion och Lysekilsmarknaden. Jörgen har uppfyllt våra förväntningar. Vi uppskattade regelbunden information, noggrann beskrivning om säljprocess och uppdateringar av nyproduktionens fortskridande och emellanåt förändringar längs vägen. Tydligt klara beskrivningar för de alternativ av val vi behövde...

Eva B

Alltid ett bra och trevligt bemötande. Alltid återkopplat. Pålitlig.

Ivan R

Tydligt och noggrant. Väldigt tillgänglig och uppföljande!

Sonja C

Bemötandet är väldigt proffsigt. Jörgen är trevlig och förstående. Han ger ett förtroendefullt intryck.

Carina S

Alltid lätt att nå på mejl. Trevlig och saklig

Berith E

Jag har bara haft kontakt med Jörgen Hammargren så det är svårt att uttala något om Phillip Loewen.

Lars J

Enda vi kan ha synpunkter på är lägenheten ej var klar vid inflyttning. Mvh lars

Bo E

Kunnig och kundorienterad positiv och får dig att känna dig viktig som kund.

Anders N

Väldigt proffsigt bemötande,har vait enkelt att få svar på frågor ang våran lgh Kan varmt rekommendera Herr Hammargren

Bengt Rudolf O
Lysekil

Mycket tydlig och bra i sin kommunikation. Lätt att ha att göra med.

Ivan O
Lysekil

Han är serviceinriktad, återkopplar hela tiden. Har ett stort kontaktnät. Väldigt engagerad och mån om att slutföra sitt uppdrag för kundens bästa.

Harriet R
Lysekil

Blev vänligen bemött. Informationen vid köpet gjordes på ett professionellt sätt.

Stefan K

Blev professionellt bemött!

Kristina R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

Välkomnande öppen och lätt att prata med hon uppfyllde alla förväntningar och det hela blev en bra upplevelse, skulle gärna rekommendera henne till andra!

Gunnel J
Brastad

Åsa är superproffsig på alla vis. Trevlig, kunnig och påläst. På eget initiativ tagit fram samtliga handlingar kring bostaden, intressant att få reda på husets historia. Hjälpsam, trygg, klargör väl vid frågor. Uppfattar henne lugn och trovärdig. Positiv och personlig vid mötena som alltid varit givande. Åsa har vid flera tillfällen ställt upp på extra visningar med kort varsel👍 /Gunnel

Birgitta Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Phillip Loewen en del av Fastighetsbyrån Lysekil
Brodalen

Vi är väldigt nöjda. Trevligt och professionellt bemötande. Gav goda råd och hade svar på alla frågor. Allt avlöpte smidigt. Stort förtroende för Philip. Rekommenderas varmt!

Sofia A
Lysekil

Rekommenderar Jörgen. Väldigt professionell och hjälpsam.

Inger F
Lysekil

Saklig och korrekt handläggning av processen. Kan inte bli bättre.

Elin D
Lysekil

Lätt att nå. Uppfyllde de förväntningar vi hade.

Carl K
Skrev om Åsa Larsson en del av Fastighetsbyrån Lysekil

Från värdering av min bostad till hjälp med deklaration efter försäljning har allt fungerat väldigt bra. Åsa Larsson är trevlig, lyhörd, proffsig och lätt att kommunicera med. Åsa och Fastighetsbyrån i Lysekil kan jag varmt rekommendera. Även en eloge till Phillip Loewen, som hoppade in när Åsa gick på lite semester, och säljkoordinatorn Anna-Karin Lundqvist. Mvh Carl Kristensson

Åsa L gillar detta
Mikael J

Erfaren, lokalkännedom och lyhörd

Nathalie A
Lysekil

Väldigt bra mäklare med god kundkontakt och tillgänglig och ärlig. Rekommenderar Philip