Annika Jernberg är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Annika Jernberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Annika Jernberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. Annika Jernberg har haft 9 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 8 Läs vad Annika Jernberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Rörsjöstaden
    2021-10-02
    Annika er väldig bra på at kommunikere, man känner tillid snabt da hun er dygtig på at matche sælger samt køber.
    Vi har været mycket nøjd med Annika og hendes indsats.
    Hej Anja!
    1000 tack för era fina ord =)
    Annika Jernberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Jägersro Villastad
    2021-08-27
    Kontakten med henne var utmärkt, kunnig, lätt att få tag på,
    Tack Mats för det fina omdömet! Jag vill passa på att tacka er båda för er lätta och härliga personligheter. Att få samarbeta med er har varit en ren glädje. Hälsa Krisina! Annika Jernberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Lönngården
    2021-08-22
    Annika var väldig trevlig, hjälpsam och artig. Hennes sätt är professionellt och hon har ett stort leende och är en glad person med positiv energi. Jag skulle rekommendera henne. Det enda som jag tror att man kunde göra bättre är att prata lite langsammare när man förklarar kontrakten, annars är jag nöjd.
    Tack så mycket.
    Hej Evgina! Så glad jag blir av dina fina ord.1000 tack, de betyder så mycket för mig=) När vi ses nästa gång så lovar jag att prata långsammare.
    Ha det fin och ta hand om dig!!!
    • Västra Hamnen
    2021-07-23
    Professionellt bemötande.
    Allting gick smidigt till och Annika såg till att både jag och säljaren var nöjda med affären.
    1000 tack Maruf för att du skrev om mig på Reco.se. Lätt att arbeta smidigt när man har trevliga samarbetspartners =) Annika Jernberg
    • Västra Hamnen
    2021-07-23
    Hela bostadsförsäljningen blev skött på bästa möjliga sätt, från första kontakt Med Annika tills kontrakten blev underskrivna
    En väldigt hjäpsam och Och duktig Mäklare
    1000 tack Andreas för dina fina ord. Det är både kul och lätt att arbeta när man har samarbete med kunder som är så trevliga som du =) Annika Jernberg
    • Lindeborg
    2021-06-07
    Köpte vår lägenhet via Annika och vi är supernöjda! Trevligt bemötande, snabba svar och en varm personlighet. Rekommenderar!
    Tusen tack Elin för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för mig. Det är ett helt underbart jobb jag har, speciellt när man får träffa trevliga och härliga människor som jag fick göra med dig & Emma. Hälsa så gott =) Annika Jernberg
    • Slussen
    2021-06-07
    We have bought an apartment in Slussen.
    She called me before the visit to assist in case we could have any doubt.
    During the signature for fixing the agreement, she tried her best to translate to English the deal between the owners and me during the meeting. She sent me the day before the paperwork just in case any doubt could arise.
    I am foreigner, so she has given to me information about moving companies, electricity, garage...
    I receive an answer from her the day that I forward it. If she is not available at that moment she sent a SMS updating that I will have the response as soon as possible.
    I have had her support for every single question that I have had. I is doing my process much more comfortable and trustable.
    Thanks A LOT Nuria for your kind words at reco.se.It made me very happy =). Pls continue and contact me when you have questions or anything else that could be on your mind. See yopu soon the 1 st of july.
    Take care/ Annika
  • Felicia L
    • Slussen
    2021-02-21
    Vi sålde vår lägenhet på Drottninggatan i Malmö.
    Kan verkligen rekommendera Annika, hon är otroligt trevlig, kunnig och lättillgänglig.
    Vi är super nöjda!
    Så glad jag blir, TACK!!! Inget utan att ett fantastiskt gott och okomplicerat samarbete. Stor kram till er alla, alla tre💕 Annika Jernberg