Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Berniz Ismail
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 15 Läs vad Berniz Ismail

• Christian H sålde sin lägenhet med hjälp av Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-17

Möllevången
    Berniz är trevlig och tillmötesgående och skötte försäljningen av min etta på Möllevångstorget.

Superbra mäklare! Läs mer
  • Sandra E sålde sin lägenhet med hjälp av Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-09

Almvik
    Vi sålde vår lägenheten med Berniz som mäklare. Vi fick ett super bemötande där Berniz verkligen lyssnade till vad vi ville och därefter sträva för att
    Tillfredställa dem behoven. Snabba svar och alltid tillgänglig Läs mer
    2019-06-17 Berniz Ismail svarar Sandra E
    Tack för fint omdöme,
    Berniz
  • Alle H köpte sin lägenhet med hjälp av Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-06

Folkets Park
    Jag köpte en lgh på sölvesborgsgatan i Malmö tillsammans med mina föräldrar.

Mäklaren var trevlig, inga problem med bemötandet. Dock är jag transkille och blev felaktigt könad som tjej av mäklaren.

Jag hade inga direkta förväntningar på mäklaren. Jag och mina föräldrar upplevde att hon ibland var oklar med besked och inte svarade på meddelanden vid flera tillfällen.

Sammanfattningsvis rätt nöjd, inget banbrytande men inte dåligt. Läs mer
    2019-05-07 Berniz Ismail svarar Alle H
    Jag ber återigen om ursäkt för att jag benämnde dig vid fel pronomen.
    Känns tråkigt att ni upplever kommunikationen bristande då jag gjorde mitt yttersta för att kunna synka oss alla när vi befann oss i olika städer.

Hoppas att du och Alina trivs bra i er nya lägenhet!

• Niklas H
    Niklas H köpte sin lägenhet med hjälp av Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-03

Folkets Park
    Köpte en tvårummare i Malmö centrum på distans från Stockholm.
    Fick bl a bra hjälp med de fullmakter som behövdes. Läs mer
    Berniz Ismail gillar detta
  • Anne Yvonne S sålde sitt hus med hjälp av Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-10

Oxie
    Har fått hjälp med att sälja vårt radhus av en positiv, engagerad och duktig mäklare som vi varmt rekommenderar!

Berniz har ett mycket trevligt sätt och är lätt att få kontakt med. Höll oss hela tiden informerad om vad som hände och vad vi behövde tänka på.
    Lätt att nå om vi undrade något. Hörde alltid av sig direkt via telefon eller sms om vi inte fick kontakt med en gång.

Tack Berniz för en snabb, enkel och problemfri försäljning!

Anne och Christer Läs mer
    2019-04-17 Berniz Ismail svarar Anne Yvonne S
    Tack snälla Anne och Christer för fint samarbete! Har varit supertrevligt att hjälpa er med försäljning av ert fina hus!

Berniz
  • Matilda k köpte sin lägenhet med hjälp av Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-05

Västra Sorgenfri
    Engagerad och gjorde ett bra jobb men märktes att hon inte var så väldigt erfaren Läs mer
    2019-04-05 Berniz Ismail svarar Matilda k
    Tack. Du får gärna återkomma till mig om vad jag hade kunnat gjort bättre!
    Hoppas du trivs i lägenheten.

Berniz
  • ÅSE O sålde sin lägenhet med hjälp av Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-28

Almvik
    Du är den bästa Mäklaren jag har varit
    med om.
    Tusen tack Läs mer
    Berniz Ismail gillar detta
  • Lina A köpte sin bostad med hjälp av Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-17

Mycket nöjd med all hjälp jag fått från Berniz. Får processen att kännas trygg och enkel. Alltid tillgänglig vid behov av hjälp och frågor! Läs mer
    2018-10-18 Berniz Ismail svarar Lina A
    Tack Lina, och grattis till köpet av bostaden! Supertrevligt att få ha er som köpare.

Vänligen,
    Berniz
  • Fredrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-09

Dammfri
    Köpt bodstadsrätt blev bemött av en härlig och duktig mäklare.
    Hade värmt rekommenderat henne till andra, lite svår att få tag i ibland därför inte 5/5. Läs mer
    2018-10-09 Berniz Ismail svarar Fredrik B
    Tack Fredrik, Hoppas att du trivs i din fina lägenhet!
  • Filip N sålde sin lägenhet med hjälp av Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-03

Nobeltorget
    Beniz sålde min 2,5 på nobel.
    Bra bemötande, väldigt antsiatisk och drivande. Hon gjorde allt jag kunde begära av en mäklare och lite till. Läs mer
    2018-10-09 Berniz Ismail svarar Filip N
    Tack Filip för ett gott samarbete!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen