Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Daniel Lundin
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 39 Läs vad Daniel Lundin

• Sigrid P sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-19

Dalaplan
    Sålt bostadsrätt i Malmö. Mycket trevlig, professionell, och superenkel att kommunicera med. Haft fullt förtroende av vår försäljning. Att sälja är alltid nervigt, men vi har alltid fått svar och kunnat rådfråga om det mesta kring försäljning. Hjälpsam och tagit sig tid till oss. Kunde inte blivit bättre. Läs mer
  • Joséphine T köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-16

Värnhem
    Bra och trygg kontakt när jag köpte min första lägenhet. Läs mer
  • Petra L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-19

Daniel Lundin har gjort ett mycket bra jobb vid min försäljning. Kunnig och med ett behagligt sätt har han guidat mig igenom de olika stegen mot att sälja min lägenhet. Kort sagt är jag nöjd med bemötande, tillgänglighet, information, pris och effektivitet. Jag är glad att jag valde Fastighetsbyrån och Daniel Lundin som min mäklare. Läs mer
  • Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-18

Ribersborg
    Daniel är förtroendeingivande, lugn, sansad och inte för ”på” som vissa mäklare kan vara! Läs mer
  • Jenny Å köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-18

Västra Hamnen
    Daniel sålde en bostad till mig, känns ärlig, okonstlad, kunnig och är trevlig och bra att ha att göra med. Läs mer
  • Bengt J
    Bengt J sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-12

Möllevången
    Sålt min bostadsrätt. Hade bra kontakt redan från början. Han har alltid varit tillgänglig både på mobil och mail. Alla papper har jag fått i tid för att gå igenom i lugn och ro. Nu har jag bara överlåtandet kvar men det går säkert lika bra som allt annat han gjort Läs mer
  • David N sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-28

Värnhem
    Bara positivt att säga om Daniel, styrde allting perfekt trots att vi inte hade möjlighet att träffas förrän kontraktskrivningen. Läs mer
  • Kajsa E
    Kajsa E köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-03

Triangeln
    Daniel har gett ett väldigt proffsigt och samtidigt personligt bemötande genom hela köpprocessen. Jag vet absolut vem jag ska vända mig till framöver när jag väl ska sälja! Läs mer
  • Hanna W
    Hanna W sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-29

Värnhem
    Daniel sålde vår bostadsrätt. Tack vare hans kundregister, kunskap om förening och omsorg om besökarna under visning lyckades han få igång en budgivning som överträffade våra förväntningar, trots en sval marknad. Daniel är mycket professionell och mån om både säljare och köpare, vi har varit i båda positionerna. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Anders J sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-29

Värnhem
    Ger väldigt gott intryck! Har använt Daniel som mäklare vid både köp och försäljning och har varit nöjda vid varje tillfälle. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen