Daniel Lundin
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 42 Läs vad Daniel Lundin

• Elin H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-02

Erikslust
    Köpte vår första lägenhet av Daniel och är mycket nöjda! Proffsigt och trevligt bemötande, tillgänglig och hjälpsam och en smidig affär! Läs mer
  • Sara L sålde sitt hus med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-28

Kristineberg
    Vi har sålt vårt enbostadshus.
    Vi hade tidigt kontakt med Daniel, för flera år sedan för första gången faktiskt. När det väl var dags att sälja vårt hus, så kände vi att Daniel var rätt mäklare för oss. Han är lugn, förklarar bra och pedagogiskt, taktisk, mänsklig, trygg och ärlig. Bemötandet var jättebra!
    Förväntningarna var att ha en mäklare som är lyhörd, ser oss och vad vi säljer, få tag på rätt köpare till rätt pris och som lägger upp försäljningen och marknadsför huset på rätt sätt, har fingerspetskänsla för det. Dessa förväntningar uppfylldes mer än väl.
    Mer sammanfattning behövs inte, vi är supernöjda! Kul också att mäklarfirman läser om hur de ska bemöta olika typer av människor! Läs mer
  • Anna F sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-05

Nobeltorget
    Daniel skötte försäljningen av vår 3:a på Nobel ypperligt. Proffsigt och sakligt men även med mycket personlighet och känsla.
    Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Sigrid P sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-19

Dalaplan
    Sålt bostadsrätt i Malmö. Mycket trevlig, professionell, och superenkel att kommunicera med. Haft fullt förtroende av vår försäljning. Att sälja är alltid nervigt, men vi har alltid fått svar och kunnat rådfråga om det mesta kring försäljning. Hjälpsam och tagit sig tid till oss. Kunde inte blivit bättre. Läs mer
  • Joséphine T köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-16

Värnhem
    Bra och trygg kontakt när jag köpte min första lägenhet. Läs mer
  • Petra L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-19

Daniel Lundin har gjort ett mycket bra jobb vid min försäljning. Kunnig och med ett behagligt sätt har han guidat mig igenom de olika stegen mot att sälja min lägenhet. Kort sagt är jag nöjd med bemötande, tillgänglighet, information, pris och effektivitet. Jag är glad att jag valde Fastighetsbyrån och Daniel Lundin som min mäklare. Läs mer
  • Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-18

Ribersborg
    Daniel är förtroendeingivande, lugn, sansad och inte för ”på” som vissa mäklare kan vara! Läs mer
  • Jenny Å köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-18

Västra Hamnen
    Daniel sålde en bostad till mig, känns ärlig, okonstlad, kunnig och är trevlig och bra att ha att göra med. Läs mer
  • Bengt J
    Bengt J sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-12

Möllevången
    Sålt min bostadsrätt. Hade bra kontakt redan från början. Han har alltid varit tillgänglig både på mobil och mail. Alla papper har jag fått i tid för att gå igenom i lugn och ro. Nu har jag bara överlåtandet kvar men det går säkert lika bra som allt annat han gjort Läs mer
  • David N sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-28

Värnhem
    Bara positivt att säga om Daniel, styrde allting perfekt trots att vi inte hade möjlighet att träffas förrän kontraktskrivningen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen