Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Daniel Lundin
2018-05 - 2018-11

Läs vad 22 kunder tycker om Daniel Lundin

• Melanie G
    Melanie G skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    We interviewed 3 companies to sell our Malmö home and he represented Fasteghetsbyrån very well. Daniel Lundin is knowledgeable, friendly and, above all, professional in his manner. We followed his advice and he guided us through the whole process from start to finish. We were very happy and would thoroughly recommend Daniel and Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    En vill i Malmö. Fick bra service och löpande information. Läs mer
  • Isabella L skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har köpt bostad och är mycket nöjd. Har alltid svarat snabbt och med korrekt information. Läs mer
  • Tim S
    Tim S skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Lägenhet, fick bra hjälp, kändes tryggt och ärligt Läs mer
  • Olof M skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Smidig att ha att göra med på alla sätt. Köpte lägenhet med hans hjälp. Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en etta i malmö, blev riktigt bra bemött av Daniel och så levererade han ett otroligt resultat. Bästa mäklaren jag haft! 👍 Läs mer
  • Tim S
    Tim S skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kändes tryggt från visning till köp till överlämning av nycklar. Läs mer
  • Erik W skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Daniel var helt fantastisk från början till slut. Lyhörd, noggrann och framförallt väldigt skicklig på sitt jobb. Dagen efter första visningen var lägenheten såld och alla papper påskrivna, och vi fick dessutom bra betalt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christina J
    Christina J skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt en bostadsrätt på Almvik.
    Daniel var mycket trevlig och tillmötesgående!
    Vi var oroliga för att den inte skulle bli såld, men Daniel lugnade oss flera gånger och menade på att det tar lite tid 😉 Det blev ett fel i annonsen, men det rättades till när jag kontaktat Daniel. Och den blev såld! Visserligen blev det ingen budgivning, men vi sålde den för utgångspriset.
    Jag är nöjd med Daniel och tycker att han är en bra kille o mäklare 😀 Läs mer
  • Johan G skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mäklarens personlighet är av stor vikt för att en affär ska ha så lyckad utgång som möjligt. Daniel Lundin är inte bara än kunnig mäklare utan en person med mycket lämplig personlighet och personkännedom. När vi gjorde urvalet till Mäklare träffade vi representanter för 7 olika byråer och det var inte layout, försäljningsplan eller annat som övertygade oss om att Fastighetsbyrån var bäst utan det intryck som vi fick utav Daniel som person. Det är honom, vid namn, som vi vill rekommendera. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen