Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Daniel Saveman
Daniel Saveman
Aktiv på Reco.se sedan 2013
?
Tveka inte en sekund att höra av er till mig, jag går alltid att nå och står alltid till er tjänst, dels som driven fastighetsmäklare men även i egenskap av stolt franchisetagare! Framåt Malmö Läs mer

Läs vad 8 kunder tycker om Daniel Saveman

• Linus S skrev om Daniel Saveman en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket trevlig och proffsig!

Han har ett väldigt driv och trots tuffa tider och motgång med försäljning så tappade han aldrig tempo! Läs mer
  • Fredrik D skrev om Daniel Saveman en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionellt och affärsmässigt agerande genom hela försäljningsprocessen från intag till kontraktsskrivning och tillträde. Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Daniel Saveman till alla som går i säljtankar! // Mycket nöjd kund Läs mer
  • Helen W skrev om Daniel Saveman en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Tyckte inte dom höll vad dom lovade..
    hade en mäklare för värdering...när jag väl valde dom så var det plötsligt en annan som skulle ha hand om försäljningen Läs mer
  • Daniel F skrev om Daniel Saveman en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Alltid väldigt korrekt och trevligt bemötande. Håller mig som kund underrättad med information löpande under försäljning. Läs mer
  • Tony B skrev om Daniel Saveman en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Duktig engagerad mäklare som förstår sin kund och agerar proaktivt och flexibelt. Allt för att hantera försäljningen på bästa vis, agerar presiglöst och med ett bra servicetänk. Läs mer
  • Annelie M skrev om Daniel Saveman en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Fastighetsbyrån har bra och tillförlitliga mäklare. Som är väl kunniga av området de säljer i. Har bra verktyg för att nå ut till väldigt många intressenter, köpare. Jag var totalt nöjd med min mäklare vid min försäljning. Försäljningen gick snabbt och lätt och utan problem. Läs mer
  • Johanna W skrev om Daniel Saveman en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Daniel är en erfaren och mycket kompetent fastighetsmäklare. Han upplevde våra förväntningar mycket väl Läs mer
  • Emma Ö
    Emma Ö skrev om Daniel Saveman en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte en lägenhet som Daniel Saveman sålde. Fick visning snabbt när jag önskade och mycket snabba svar på mina frågor. En tillgänglig mäklare på både mejl och telefon och grymt bra service. SUPERNÖJD! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen