Elaine Mürgas

Elaine Mürgas

Elaine Mürgas är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Elaine Mürgas har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Elaine Mürgas har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 229 omdömen med ett betyg på 4.9. Elaine Mürgas har haft 53 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

229 omdömen om Elaine Mürgas

Sedan starten hos Reco 2015
Seif A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Hyllie

Elaine är supereffektiv och har ett sinne för goda affärer. Vi var nervösa över att vår lägenhet inte skulle säljas men Elaine lyckades under kort tid hitta köpare till vår bostad för ett pris som vi var nöjda med. Rekommenderar starkt.

Amer F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Hyllie

Elaine ger ett tryggt och professionellt intryck. Kunnig på sitt jobb och bra med bemötandet.

Marcus J
Limhamns Sjöstad

Tipp topp mäklare! Alltid positiv och glad men framförallt jäkligt bra på de hon gör!

Asri Ö
Limhamns Sjöstad

Vill man ha Malmös bästa mäklare så väljer man Elaine Mürgas!!

Kjell N
Limhamns Sjöstad

Gick ut med för högt pris och värdering vilket medförde att vi fick sänka priset ganska snabbt för att anpassa oss till marknaden. En felaktig värdering helt enkelt för att få uppdraget. I övrigt nöjd med mäklararen då omständigheterna varit mycket svåra.

Sandra B
Kulladal

Utåtriktad, genuin och man känner sig trygg från början till slut!

Lindsay Alexander B
Kulladal

Elaine är en bra kommunikatör, väldigt snäll och ärlig. Superbra!

Carina B
Limhamns Sjöstad

Elaine har ett väldigt stort engagemang och är väldigt kompetent. Elaine bemöter sina kunder på bästa sätt och återkopplar alltid det hon lovat. Hon tar sig tid med sina kunder och jag upplever att jag är i trygga händer med Elaine.

Santiago L
Fosiedal

Elaine is fantastic!! She knows the market very well. We did everything remote (not in Sweden) and she had everything organized. I would recommend her!!

Anna Karolina B
Sålde sitt hus med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Djupadal

Elaine har en otroligt positiv och härlig energi samtidigt som hon är väldigt professionell. Vi har känt oss trygga genom hela processen och har fått bra stöd i både försäljning och köp. Vi kan varmt rekommendera Elaine till andra.