Läs vad 27 Läs vad Elisabeth Krook Lindén

• 2020-12-19
    Jag har sålt lägenhet i centrala malmö. Jag hade väldigt positiv samarbete med Elisabeth, hon är tålmodig, positiv och tänkte tillsammans med mig vilket jag uppskattade mycket. Hon känns öppen, svarar så snabbt hon kan och är mycket kunnig inom sitt yrke. Man känner snabbt att man lita på henne, och hon tar med helheten i affären. Tex när vi sålde så medlade hon bra så att köparen blev en som kändes helt rätt och inte bara som högstbjudande.
    Alexandra N
    • 75.0 m²
    • Gamla Staden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-06
    Bra dialog med Elisabeth som var väl bekant med området. Vi kom fram till en strategi och ett kvadratmeterpris som låg ganska högt för området men väl speglade fördelarna och fick min 1,5a i centrala Malmö såld efter en visning för det pris som vi kommit överens om.
    Sofia B
    • 1:a
    • 50.0 m²
    • Rörsjöstaden
  • 2020-12-04
    Trevlig mäklare som är professionell i sitt uppdrag.
    Emma S
    • 69.0 m²
    • Slussen
  • 2020-10-28
    Vi sålde vår lägenhet i centrala Malmö med hjälp av Elisabeth. Hon har varit fantastiskt bra på att hålla oss uppdaterade genom hela processen och bidrog till snabb försäljning.
    Sofie L
    • 73.0 m²
    • Slussen
  • 2020-10-21
    Elisabeth hjälpte mig att sälja en lägenhet i ett populärt område i Malmö. Från början blev jag mycket imponerad av hennes professionella attityd och i allmänhet av den höga servicekvaliteten på Fastighetsbyrån Malmö City. De har gjort en fantastisk dokumentation av lägenheten både på internet och på papper. Även om vi inte fick 100% av det önskade priset är jag nöjd eftersom affären gick snabbt och smidigt och Elisabeth har varit till stor hjälp hela tiden. Hon är också mycket sympatisk och snäll och lätt att prata med. Jag kände mig säker hela vägen igenom.
    Jag kan bara tacka henne för ett superbra jobb i det här fallet.
    Andrzej H
    • 85.5 m²
    • Kroksbäck
  • 2020-10-19
    Jag har köpt en lägenhet (5:a) som såldes med Elisabeth Krook Lindéns hjälp. Jag upplevde Elisabeth som väldigt proffsig, engagerad, kommunikativ och hjälpsam. Elisabeth underlättade allt arbete med köpet av lägenheten och var dessutom behjälplig med försäljningen av mitt hus (som skedde i ungefär samma veva). Jag kan inte annat än att varmt rekommendera Elisabeth för vidare uppdrag kring köp och försäljning av boende!
    Johannes R
    • 5:a
    • 105.0 m²
    • Hyllie
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-10-02
    Trevlig mäklare som skötte allt bra, nöjd med affären.
    ANNA Y
    • 60.0 m²
    • Dammfri
  • 2020-06-06
    Sålde min lägenhet. Kändes som Elisabeth hade förståelse för att detta var min livs största affär när det bara är vardag och jobb för henne.
    Linda C
    • 44.5 m²
    • Triangeln
  • 2020-04-02
    Jag ville hitta en mäklare som på ett tryggt sätt kunde leda mig genom hela processen. Elisabeth överträffade alla mina förväntningar! Hon är väldigt pålitlig, trygg och ordningsam i sin mäklarroll. Dessutom var hon väldigt inkännande och uppmärksam på mina önskningar och tankar och såg till så att jag fick bäst betalt genom att slå rekord i föreningen. Jag kunde inte varit nöjdare och rekommenderar Elisabeth till alla!
    Sofia L
    • 54.0 m²
    • Slottsstaden
  • 2020-03-23
    Bara bra. Trevligt och professionelt bemötande.
    Kitt N
    • 4:a
    • 83.5 m²
    • Kroksbäck

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte