Elisabeth Krook Lindén
Registrerad mäklare sedan 2013-04-16
Aktiv på Reco.se sedan 2019-05-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 20 Läs vad Elisabeth Krook Lindén

• Linda C sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-06

Triangeln
    Sålde min lägenhet. Kändes som Elisabeth hade förståelse för att detta var min livs största affär när det bara är vardag och jobb för henne. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Sofia L sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-04-02

Slottsstaden
    Jag ville hitta en mäklare som på ett tryggt sätt kunde leda mig genom hela processen. Elisabeth överträffade alla mina förväntningar! Hon är väldigt pålitlig, trygg och ordningsam i sin mäklarroll. Dessutom var hon väldigt inkännande och uppmärksam på mina önskningar och tankar och såg till så att jag fick bäst betalt genom att slå rekord i föreningen. Jag kunde inte varit nöjdare och rekommenderar Elisabeth till alla! Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Kitt N köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-23

4:a
    Kroksbäck
    Bara bra. Trevligt och professionelt bemötande. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Linnea J köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-18

Slottsstaden
    Jättetrevlig och tillmötesgående, professionell och noggrann genom hela processen. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Emma Å sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-27

Rörsjöstaden
    Elisabeth tog hand om försäljningen av vår lägenhet och vi kunde inte varit mer nöjda. Superproffsig och med ett varmt bemötande. Elisabeth fick oss att känna oss väldigt trygga med försäljningen och hur allt skulle gå till. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Bergthóra T sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-01

Lugnet
    Väldigt trevlig och pålitlig. Alltid snabba svar, tidlig och rak kommunikation. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Arnar H sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-30

Lugnet
    Sålt vår lägenhet i Malmö. Pålitlig, trevlig och har koll på allt! Rekommenderas! Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-29

Ellstorp
    Sålde min 2a på 48kvm och är supernöjd med samarbetet med mäklaren.

Driven mäklare med ett fint bemötande samt en snabb affär!

Skulle varmt rekommendera Fastighetsbyrån Malmö City till andra! Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Nicole A sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-26

4:a
    Rörsjöstaden
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Elisabeth. Hon hjälpte oss till bästa sätt, och var väldigt pålitlig. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Alexandra H sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-09

Östra Sorgenfri/Nobel
    Elisabeth vann mitt förtroende från första möte och gjorde det omöjligt för de fem andra mäklarna jag träffade därefter att matcha sig med henne. Hennes driv, intresse för marknaden och begåvning för sälj förmedlades genom hennes professionella och behagliga bemötande. Jag hade kände stort förtroende för henne och hela Fastighetsbyråns försäljningsprocess då jag la försäljningen av min tvåa i Östra Sorgenfri i hennes händer.
    Kan varmt rekommendera Elisabeth som mäklare om ni vill få bra betalt för er lägenhet eller villa så väl som att känna er trygga genom hela försäljningsprocessen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen