Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Elisabeth Krook Lindén
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 9 Läs vad Elisabeth Krook Lindén

• Greta S sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-29

Slottsstaden
    Elisabeth har redan från första mötet vid värderingen av min lägenhet ingivit ett stort förtroende. Under hela försäljningsprocessen upplevde jag Elisabeth som engagerad och kunnig. Elisabeth får mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Helen S köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-15

Annestad
    Köpte en tvåa i bunkeflo. Elisabeth var mycket trevlig och professionell. Lyhörd och väldigt lätt att prata med. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Alexander H sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-07

Lindeborg
    vi har sålt vår lägenhet på lindeborg, 2 rums lägenhet. Vi kunde inte önskat oss en bättre mäklare än Elisabeth. Vi hade inte några speciella förväntningar men hon överträffade allt. Fantastisk människa. Ödmjuk och förstående.
    Vi är så tacksamma. Läs mer
  • Karolina L
    Karolina L sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-24

Åkarp
    Behaglig, kunnig, representativ och påläst. Precis så skulle jag beskriva Elisabeth. Kan varmt rekommendera henne inför en försäljning. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Fanny N sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-23

Dammfri
    Sålde en två i Malmö
    Väldigt trevlig och genuin person. Inte alls lika ”säljig” som andra mäklare jag mött.
    Hjälpsam och kunde svara / hjälpa till med allt jag undrade över. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Lise-Lotte D sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-19

Annestad
    Bra uppmärksam, hjälpsam men även tydlig och informationsrik mäklare som hjälpte oss att sälja vår lilla lägenhet. Hon fick oss att känna oss viktiga. Jag upplevde att hon ville vårt bästa. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Tomas D sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-17

Annestad
    Bra, effektiv mäklare! Inga konstigheter, höll oss välinformerade hela tiden. Högsta betyg! Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Oskar W sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-14

Rörsjöstaden
    Sålde lägenhet i centrala Malmö. Elisabeth skötte förberedelser, kommunikation, och försäljning, allt med proffsigt och bra energi. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Elin T sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-09

Fågelbacken
    Kunde inte varit mer nöjd! Elisabeth har känts engagerad och driven under hela processen. Hon höll mig uppdaterad och jag kände mig trygg i hennes händer. Försäljningen gick snabbt, smidigt och jag fick bättre betalt än jag vågat hoppats på. Jag rekommenderar Elisabeth till alla som går i säljtankar! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen