Elisabeth Krook Lindén

Elisabeth Krook Lindén

Elisabeth Krook Lindén är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Elisabeth Krook Lindén har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. Elisabeth Krook Lindén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.9. Elisabeth Krook Lindén har haft 27 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 36 Läs vad Elisabeth Krook Lindén

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Folkets Park
    2021-07-08
    Trevligt och vänligt bemötande av mäklaren. Hon var lyhörd för mina behov och var tydlig och förklarade allt på ett förståeligt sätt.
    • Slussen
    2021-06-12
    Elisabeth är säkert mycket bra men Fastighetsbyrån är otroligt inflexibel. Allt skedde via bank-ID med mycket krångel. Nästa gång kommer jag anlita en mindre byrå för personlig service
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Rörsjöstaden
    2021-06-12
    Blev jättebra bemött och fick svar på alla frågor jag hade snabbt och smidigt!
    • Södertorp
    2021-06-12
    Mycket bra upplevelse där mäklaren var påläst och tillmötesgående! Kändes tryggt att genomföra köpet med Elisabeth. Kan starkt rekommendera henne vid försäljning av bostäder!
    • Gamla Staden
    2021-05-18
    Elisabeth is an excellent professional. The sale process of our property was smooth, insightful and fast! We didn't know anything about the real estate market before contact her, but now (after her instructions/directions), I am confident to say that we are almost experts in this subject :-) Thanks again Elisabeth!
    • Östra Sorgenfri/nobel
    2021-05-07
    Jag sålde en bostadsrätt med hjälp av Elisabeth Krook Lindén på Fastighetsbyrån.
    Fick stort förtroende för henne vid första mötet. Elisabeth har stor kunskap och ett mycket trevligt bemötande, jag är supernöjd med försäljningen.
    / Rosa Dimovska
    • City
    2021-02-09
    Elisabeth Krook Lindén är super professionell som alltid gav mig snabbt service. Hon förstod mina frågor och förklaringen är enkel. Hon är jätte duktig. Jag rekommendera henne.
    • Limhamn
    2021-01-22
    Köpte en bostadsrätt. Elisabeth bemötte mig med stor glädje och entusiasm. Hon var alltid tillgänglig och hjälpte mig med alla mina frågor och funderingar. Eftersom detta var mitt första bostadsköp så hade jag inga förväntningar på hur en mäklare skulle vara, men idag vet jag att i framtiden vill jag att min mäklare ska bemöta mig precis som Elisabeth har gjort under hela min resa till min första lägenhet. Elisabeth är en fantastisk mäklare! :)
  • skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-01-21
    Proffsig, trevlig och härlig människa!
    • Gamla Staden
    2020-12-19
    Jag har sålt lägenhet i centrala malmö. Jag hade väldigt positiv samarbete med Elisabeth, hon är tålmodig, positiv och tänkte tillsammans med mig vilket jag uppskattade mycket. Hon känns öppen, svarar så snabbt hon kan och är mycket kunnig inom sitt yrke. Man känner snabbt att man lita på henne, och hon tar med helheten i affären. Tex när vi sålde så medlade hon bra så att köparen blev en som kändes helt rätt och inte bara som högstbjudande.