Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Emma Topalovic
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 14 Läs vad Emma Topalovic

• Teresa P köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-17

Limhamn
    Har köpt en bostadsrätt. Behövde flytta in tidigare än initial överenskommelse. Emmas bemötande var professionellt, varmt och flexibelt. Hon är väldigt serviceminded och kompetent. Läs mer
  • Camilla K sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-27

Triangeln
    Emma skötte vår försäljning på bästa sätt. Hon informerade oss löpande, har ett trevligt, personligt och öppet sätt.
    Hon gjorde en bra bedömning när hon rådde oss att avsluta försäljningen.
    Allt som allt gick försäljningen snabbt och smidigt.
    Vi kan verkligen rekommendera Emma! Läs mer
    2019-03-29 Emma Topalovic svarar Camilla K
    Tack för fina ord, Camilla! Vi hörs snart igen.
    Emma Topalovic gillar detta
  • Julia Holmlund P sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-13

Möllevången
    Emma hade ett fantastiskt bemötande, var inlyssnande, strategisk, och omtänksam till våra önskemål! Rekommenderas varmt! Läs mer
    Emma Topalovic gillar detta
  • Ghafour M sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-04

Slussen
    Vi sålde en lägenhet på östra förstadsgatan 10 a.

Emma var jätte snäll och det kändes att vi kände varandra lång tid tillbaka.

Vi trodde att vi skulle sälja mer men det gick inte.
    Vi vet att hon försökte att sälja mer.

Hon är snäll, hon jobbar mycket men hon behöver mer erfarenhet. Jag och min fru tycker mycket om henne. Läs mer
    2019-03-05 Emma Topalovic svarar Ghafour M
    Tack för fina ord och hoppas att ni trivs bra i nya bostaden! Er bostad är den dyraste fyrarummaren som sålts i föreningen - det ska vi vara stolta över. Ta hand om er så hörs vi säkert framöver.
  • Charlotte W sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-01

City
    Sålde en lägenhet. Emma gjorde sitt jobb på ett utmärkt sätt Läs mer
    Emma Topalovic gillar detta
  • Niran N sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-28

Almhög
    Jag har bara positiva erfarenhet av Emma. Trots ung ålder hon är riktigt proffsigt och en person som är trevligt och engagera sig mycket och ta sitt uppdrag på allvar! Hon är bra på att skapa kontakt och kund relation. Jag kommer definitivt att anlita henne vid framtida bostadsförsäljning och rekomenderar andra att göra det. Läs mer
    Emma Topalovic gillar detta
  • Adrian P sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-28

Drottningtorget
    Sålt bostadsrätt vid Drottningtorget i Malmö.
    Mycket bra bemötande.
    Utvärderade flera mäklare innan valet föll på Emma som jag kände var rätt mäklare för min lägenhet.
    Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    Emma Topalovic gillar detta
  • Agelos R sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-21

Limhamns Sjöstad
    Jag har sålt en bostad och köpt en annan och allt har mycket smidigt. Läs mer
    Emma Topalovic gillar detta
  • Sonia D köpte sin bostad med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-07

Bra bemötande, behjälplig och trevlig! Allt har gått utan några problem. Läs mer
  • Martina H
    Martina H sålde sin bostad med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-12-27

Sålde en 2:a i förening Emma har sålt i tidigare! Fungerade mycket bra! Emma är engagerad och drive. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen