Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Emma Topalovic
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 7 kunder tycker om Emma Topalovic

• Agelos R sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-21

3:a
    87m²
    Limhamns Sjöstad
    Jag har sålt en bostad och köpt en annan och allt har mycket smidigt. Läs mer
    Emma Topalovic gillar detta
  • Sonia D köpte sin bostad med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-07

Bra bemötande, behjälplig och trevlig! Allt har gått utan några problem. Läs mer
  • Martina H
    Martina H sålde sin bostad med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-12-27

Sålde en 2:a i förening Emma har sålt i tidigare! Fungerade mycket bra! Emma är engagerad och drive. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    Emma Topalovic gillar detta
  • Jessica H köpte sin bostad med hjälp av Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-12-08

Vi både köpte och sålde lägenhet genom Emma. Hon är professionell, kunnig och otroligt varm som person. Läs mer
    2018-12-18 Emma Topalovic svarar Jessica H
    Tack för fina ord Jessica. Njut nu av julledighet och er galet fina lägenhet! Vi hörs säkert framöver, trots att jag tvivlar på att ni kommer flytta inom det närmsta :) Hälsa Andreas. Allt gott!
  • Jessica A skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-26

Från första mötet till sista överträffade Emma Topalovic vår förväntan big time! Hon var professionell, kunnig och engagerad. Vi kände oss trygga genom hela processen.

Emma får våra varmaste rekommendationer! Skulle välja henne som mäklare igen utan tvekan! Läs mer
  • Dunja A skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-26

Sålt en tvåa, Emma var väldigt engagerad och tillgänglig. Läs mer
  • Cassandra Z skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-24

Köpte en etta. Emma Topalovi som var mäklare vid tidpunkten, var helt fantastisk. Rak och ärlig samtidigt som hon hade ett varmt bemötande. Affären gick smidigt och alla frågor jag hade besvarades väldigt snabbt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen