Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Filippa Mårtensson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 43 kunder tycker om Filippa Mårtensson

• Inger S sålde sin bostad med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har tagit hand om allt i processen och kontinuerligt uppdaterat mig. Hon har svarat på frågor och gett råd när jag bett om det.
    Jag har känt förtroende för Filippa ända sedan första kontakten.

MVH Inger Läs mer
  • Alexander J skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi tog hjälp av Filippa för att sälja vår fyra i Rörsjöstaden. Vi gjorde ett omsorgsfullt förarbete i valet av mäklare och Filippa mötte våra höga förväntningar. Ett snyggt, professionellt och välstrukturerat arbetssätt präglade processen orkestrerad av Filippa.

Vi kan ge våra varmaste rekommendationer, reservationslöst! Läs mer
  • Petra H skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Filippa. Filippa var alltid snabb på att svara på mina frågor och funderingar. Hon uppdaterade mig om läget och förklarade nästa steg i processen så att jag kände mig trygg med bostadsaffären. Läs mer
  • Emma Ö sålde sin bostad med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt en tvårummare på 51,5 kvm vid Nobeltorget. Jag är väldigt nöjd med Filippa som mäklare. Finns alltid till hands och är engagerad och positiv! Hjälpte mig att hålla huvudet kallt och att ta rätt beslut när jag fick in bud.
    Rekommenderar Filippa! Läs mer
  • Patrik B skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionell och tydlig. Förtroendeingivande och kunnig. Dessutom, mycket snabb återkoppling! Kan varmt rekommendera Filippa! Läs mer
  • Erik M köpte sin bostad med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt en tvåa i Malmö. Mycket bra bemötande av mäklaren, som alltid fanns tillgänglig för att svara och förklara de frågor jag undrade över. Då det var första gången jag köper en lägenhet visste jag inte mycket om vad man skulle tänka på runt om kring själva köpet, men då fanns Filippa tillgänglig och förklarade på ett mycket bra sätt vad jag skulle tänka på.
    Kan starkt rekommendera Filippa och Fastighetsbyrån vid nästa fastighetsaffär Läs mer
  • Victoria J
    Victoria J skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Saklig jordnära lugn snabb lättsam tillgänglig metodisk korrekt påläst mycket mycket BRA ;) toppen Läs mer
  • Josefine E skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde min bostadsrätt via Filippa och hon har verkligen skött förmedlingsuppdraget superbra. Detta genom att hela tiden vara lättillgänglig, hålla mig uppdaterad och dessutom blev det ett riktigt bra slutpris då hon fick upp den enda budgivaren i pris. Skulle absolut rekommendera Filippa som mäklare! Läs mer
  • Åsa O skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vid försäljningen av min lägenhet bestämde jag mig för att samarbeta med Filippa då det också var genom henne jag köpte den, och jag var nöjd med hennes arbete redan då. Filippa är trevlig, professionell och mycket samarbetsvillig. Lägenheten såldes till ett pris som jag blev nöjd med, och jag kan varmt rekommendera andra att samarbeta med Filippa. Läs mer
  • David T skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har köpt en 1,5 vid triangel, en likadan lägenhet jag var med i en budgivning om några dagar innan denna affär gick i lås. Efter tips av mäklaren för den tidigare lägenheten jag var intresserad av (en affär jag la mig i) blev jag omgående kontaktad av Filippa och vi kom överens om att en snabb affär redan dagen efter var möjlig. Sagt och gjort avslutades affären inom 24h efter det att vi först var i kontakt.

Jag upplever att Filippa har en väldigt hög servicegrad och att man som kund bemöttes väldigt väl, vilket uppskattas! Jag vill även passa på att ge en eloge till mäklaren för den andra lägenheten (den där jag la mig) som tipsade och skickade över mina kontaktuppgifter till Filippa.

Hälsningar från en mycket nöjd kund!

/ David Tufvesson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City