Filippa Mårtensson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09

Läs vad 62 Läs vad Filippa Mårtensson

• Melina I köpte sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-14

Möllevången
    Jag har köpt en 2:an på Möllan. Filippa hade ett jätte bra bemötande och var hur trevlig som helst. Hon skickade ut ett sms med information om bostaden och lägenheten före visningen, vilket uppskattades! Hon var påläst på visningen och gav en all information som man behövde. Svarade snabbt på frågor efter visningen och var väldigt tillmötesgående. Under budgivningen höll hon en löpande informerad. Hela processen var väldigt smidig och man fick löpande information så att man var underrättad om vad som pågick. Rekommenderar Filippa varmt! Läs mer
  • Karin Götte I köpte sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-12

Möllevången
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Nyttig information under hela processen. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Jenny T sålde sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-06

Möllevången
    Filippa har hjälpt mig med att sälja min lägenhet, hon är proffsig och hjälpsam.
    Mina förväntningar var att få sålt lägenheten snabbt och till rätt pris. Försäljningen gick snabbt och bättre än förväntat.
    Kommunikationen har fungerat perfekt, kan inte annat än att rekommendera Filippa. Läs mer
  • Therése A sålde sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-02

Nobeltorget
    Väldigt proffsig, duktig och trevlig mäklare. Sålde vår lägenhet utan problem och vet vad hon pysslar med. Var tom med vid fotografering och hjälpte till att styla lägenheten. Ger det lilla extra! Läs mer
  • Maja J sålde sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-20

Östra Sorgenfri
    Har sålt en etta på Sorgenfri. Är himla nöjd med Filippa som guidat mig genom hela processen snabbt, smidigt och med ett resultat över förväntan. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Alexander E köpte sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-07

Nobeltorget
    Träffade 12 olika mäklare under tiden när vi försökte hitta en bostad. Filippa var lätt att ha och göra med samt gav oss det utrymme vi behövde. Läs mer
  • Stephanie S köpte sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-17

Slottsstaden
    Filippa är proffsig och varm och följde upp och återkopplade genom hela processen. Är jättenöjd med mitt bostadsköp! Läs mer
  • Nike W
    Nike W sålde sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-07

Triangeln
    Filippa hjälpte mig sälja min 1,5 rums lägenhet i centrala Malmö. Hon var en fantastiskt mäklare med mycket glädje och driv. Hon höll mig alltid uppdaterad på vad som hände med nya eventuella köpare, budgivning etc. Hon valde inte vilka detaljer hon berättade utan gav en helhetsbild samt svarade ärligt på vad hon trodde skulle vara bäst att göra. Hon var även mycket flexibel med tider och alltid redo att göra det som behövdes Jag fick alltid snabba svar av Filippa och hon gjorde hela processen mycket lättare än vad jag trodde den skulle vara. Jag hade absolut rekommenderat henne till någon annan och om jag skulle behöva mäklare i Malmö igen hade jag utan tvekat bett om att få hjälp av just henne. Läs mer
  • Katarina H sålde sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-27

Södra Sofielund
    Jag sålde min lägenhet med Filippa och min upplevelse är att hon är väldigt kunnig, ärlig, informativ, lugn och lättillgänglig. Jag har varit supernöjd med Filippas arbete från början till slut i försäljningsprocessen. Jag kommer vilja anlita henne igen om jag någon gång behöver en mäklare! Mina varmaste rekommendationer /Katarina Läs mer
  • Vira S köpte sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-06

Triangeln
    Filippa was great at all aspects for her job. She provided complete answers to all questions, explained the procedure and was always available for contact. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen