Filippa Mårtensson

Filippa Mårtensson

Filippa Mårtensson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Filippa Mårtensson har varit registrerad mäklare sedan 2011-08. Filippa Mårtensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.9. Filippa Mårtensson har haft 0 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 64 Läs vad Filippa Mårtensson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2019-12-08
    Det var en annan mäklare som heter Daniel Lundin som hanterade affären, mycket korrekt och bra hanterat
    • Östra Sorgenfri/Nobel
    2019-11-10
    Jag har köpt en bostadsrätt på Torekovsgatan. Det kändes tryggt och jag fick hjälp med sådant jag inte hade koll på sen tidigare.
    2019-08-14
    Jag har köpt en 2:an på Möllan. Filippa hade ett jätte bra bemötande och var hur trevlig som helst. Hon skickade ut ett sms med information om bostaden och lägenheten före visningen, vilket uppskattades! Hon var påläst på visningen och gav en all information som man behövde. Svarade snabbt på frågor efter visningen och var väldigt tillmötesgående. Under budgivningen höll hon en löpande informerad. Hela processen var väldigt smidig och man fick löpande information så att man var underrättad om vad som pågick. Rekommenderar Filippa varmt!
    2019-08-12
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Nyttig information under hela processen. Väldigt nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2019-06-06
    Filippa har hjälpt mig med att sälja min lägenhet, hon är proffsig och hjälpsam.
    Mina förväntningar var att få sålt lägenheten snabbt och till rätt pris. Försäljningen gick snabbt och bättre än förväntat.
    Kommunikationen har fungerat perfekt, kan inte annat än att rekommendera Filippa.
    2019-06-02
    Väldigt proffsig, duktig och trevlig mäklare. Sålde vår lägenhet utan problem och vet vad hon pysslar med. Var tom med vid fotografering och hjälpte till att styla lägenheten. Ger det lilla extra!
    • Östra Sorgenfri
    2019-05-20
    Har sålt en etta på Sorgenfri. Är himla nöjd med Filippa som guidat mig genom hela processen snabbt, smidigt och med ett resultat över förväntan. Rekommenderas varmt!
    2019-05-07
    Träffade 12 olika mäklare under tiden när vi försökte hitta en bostad. Filippa var lätt att ha och göra med samt gav oss det utrymme vi behövde.
    • Slottsstaden
    2019-04-17
    Filippa är proffsig och varm och följde upp och återkopplade genom hela processen. Är jättenöjd med mitt bostadsköp!
  • Nike W
    • Triangeln
    2019-04-07
    Filippa hjälpte mig sälja min 1,5 rums lägenhet i centrala Malmö. Hon var en fantastiskt mäklare med mycket glädje och driv. Hon höll mig alltid uppdaterad på vad som hände med nya eventuella köpare, budgivning etc. Hon valde inte vilka detaljer hon berättade utan gav en helhetsbild samt svarade ärligt på vad hon trodde skulle vara bäst att göra. Hon var även mycket flexibel med tider och alltid redo att göra det som behövdes Jag fick alltid snabba svar av Filippa och hon gjorde hela processen mycket lättare än vad jag trodde den skulle vara. Jag hade absolut rekommenderat henne till någon annan och om jag skulle behöva mäklare i Malmö igen hade jag utan tvekat bett om att få hjälp av just henne.