Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Filippa Mårtensson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 47 kunder tycker om Filippa Mårtensson

• Stefan A köpte sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-15

1:a
    24m²
    Nobeltorget
    löpt en lgh. bara positiv upplevelse, snabba svar på frågor, kändes tryggt. Läs mer
  • Jonas D sålde sin lägenhet med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-01

2:a
    55m²
    S:t Knut
    Filippa sålde min lägenhet i centrala Malmö. Genom hela processen var hon alltid lyhörd, korrekt, tydlig, strukturerad och snabb på att svara. Affären gick snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mikael H sålde sin bostad med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-23

Försäljning av Hus / Proffsig och kunnig och lyhörd på våra önskemål / Bra kontaktnät Läs mer
  • Petra N sålde sin bostad med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-21

Vi skulle sälja vår lgh på Göingeplan och fick tips om Filippa. Eftersom vi aldrig har träffats så har allt fungerat över förväntan. Filippa är engagerad, driven, trygg, tydlig och en mycket duktig mäklare.

Jag skulle varmt rekommendera Filippa till kommande säljare av bostäder.

//Petra Läs mer
  • Inger S sålde sin bostad med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-12-02

Har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har tagit hand om allt i processen och kontinuerligt uppdaterat mig. Hon har svarat på frågor och gett råd när jag bett om det.
    Jag har känt förtroende för Filippa ända sedan första kontakten.

MVH Inger Läs mer
  • Alexander J skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-14

Vi tog hjälp av Filippa för att sälja vår fyra i Rörsjöstaden. Vi gjorde ett omsorgsfullt förarbete i valet av mäklare och Filippa mötte våra höga förväntningar. Ett snyggt, professionellt och välstrukturerat arbetssätt präglade processen orkestrerad av Filippa.

Vi kan ge våra varmaste rekommendationer, reservationslöst! Läs mer
  • Petra H skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-10

Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Filippa. Filippa var alltid snabb på att svara på mina frågor och funderingar. Hon uppdaterade mig om läget och förklarade nästa steg i processen så att jag kände mig trygg med bostadsaffären. Läs mer
  • Emma Ö sålde sin bostad med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-10

Jag har sålt en tvårummare på 51,5 kvm vid Nobeltorget. Jag är väldigt nöjd med Filippa som mäklare. Finns alltid till hands och är engagerad och positiv! Hjälpte mig att hålla huvudet kallt och att ta rätt beslut när jag fick in bud.
    Rekommenderar Filippa! Läs mer
  • Patrik B skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-08

Professionell och tydlig. Förtroendeingivande och kunnig. Dessutom, mycket snabb återkoppling! Kan varmt rekommendera Filippa! Läs mer
  • Erik M köpte sin bostad med hjälp av Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-09-29

Köpt en tvåa i Malmö. Mycket bra bemötande av mäklaren, som alltid fanns tillgänglig för att svara och förklara de frågor jag undrade över. Då det var första gången jag köper en lägenhet visste jag inte mycket om vad man skulle tänka på runt om kring själva köpet, men då fanns Filippa tillgänglig och förklarade på ett mycket bra sätt vad jag skulle tänka på.
    Kan starkt rekommendera Filippa och Fastighetsbyrån vid nästa fastighetsaffär Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen