Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Kenan Hasanoglu
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 141 Läs vad Kenan Hasanoglu

• Per Viktor J köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-10

Värnhem
    Kenan var väldigt trevlig och hjälpsam under hela processen Läs mer
  • Nicolas F köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-03

S:t Knut
    Kenan was very professional with us. We don't speak swedish, so he translated documents for us and help us going through the buying process we didn't know before.
    We would definitely recommend him. Thank you Kenan ! Läs mer
  • Cecilia F köpte sitt hus med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-18

Södra Sofielund
    Påläst, förtroendeingivande och noggrann Läs mer
  • Ingela J
    Ingela J sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-17

Katrinelund
    Har köpt ett radhus utanför Malmö och anlitade då mäklare för att sälja min tvåa i Malmö. Trevlig mäklare som gjorde ett bra jobb. Saknade vid ett par tillfällen återkoppling men tog själv kontakt och blev trevligt bemött. Rekommenderar gärna Kenan till mina vänner! Läs mer
  • Malvina O köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-09

Folkets Park
    Köpt en 1,5 rum. Trevlig mäklare och ett ok bemötande när jag väl fick tag i honom. Sämre på att återkoppla. Min pappa fick bättre bemötande trots att det var jag som skulle köpa den. Läs mer
  • Simon B köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-07

Folkets Park
    Jag har köpt lägenhet, där det blev snabbt gjort, bra korrespondens och trevligt bemötande.
    Det som gör Kenan unik är att man inte upplever något spel, utan en genuin och kunnig person som ger förtroende. Skulle själv anlita Kenan som mäklare för att veta att kunden kommer få ett ärlig och bra bemötande, precis som jag fick. Läs mer
  • Ida I sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-07

Dammfri
    Vi har köpt lägenhet av Kenan, och vi har gett honom förtroendet att sälja vår. Han är seriös, pålitlig och vänlig. Redan på en tidigare visning av en lägenhet vi inte köpte och Kenan var mäklare sa vi till varandra: Den mäklaren ska få sälja vår lägenhet när det väl blir aktuellt! Läs mer
  • Joachim S sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-03

Fågelbacken
    Kenan Hasanoglu har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt om 2 rok.

Kenan har på bästa sätt tillvaratagit våra intressen och på bästa sätt hjälpt oss till en bra affär och ett snabbt avslut. Kenan har levt upp till alla krav och förväntningar man kan ställa på sin mäklare ett 5 stjärnig mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Felicia M köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-24

Nobeltorget
    Köpt bostadsrätt.
    Fint bemötande, levde upp till mina förväntningar. Snabbt smidigt informativt och enkelt. Läs mer
  • Dödsboet efter Siv Inga-Britt G sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-12

Lindeborg
    Ingen återkoppling, ingen information om fotografering och kommande annons. De hade sänt uppgifter till tidigare presumtiv kund. Besökte kontoret och lämnade min e-postadress än en gång för att få uppgifterna. Vid tilläggsavtalet fick jag själv ta reda på om köparen undertecknat. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen