Kenan Hasanoglu
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09

Läs vad 162 Läs vad Kenan Hasanoglu

• Hanna R sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-23

Östra Sorgenfri
    Vi sålde vår 2:a i Malmö med hjälp av Kenan. Han är en mycket kompetent och professionell mäklare som gav oss goda tips och råd inför vår försäljning. Kenan var lyhörd till våra behov och önskemål och stressade inte försäljningen på något sätt. Vi hade ett gott förtroende för honom och han ger ett lugnt och fint intryck som gjorde oss trygga. Läs mer
  • Henrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-14

Östra Sorgenfri
    Sålt en bostadsrätt 2a 60kvm.
    Känner stort förtroende från första gång med Keenan och han gjorde det bra.
    Jag nöjd o allt gick som jag ville.
    Tack Läs mer
  • Freja N köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-11

Slottsstaden
    Köpt en etta på 38 kvm i Slottsstaden. Kenan var en utmärkt mäklare, trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • Rasmus T köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-10

Nobeltorget
    Super trevlig mailkontakt och jättebra service och mottagande vid visning. Det enda var att det ibland var lite oklart via mail vad som var på gång i affären.

Men annars är jag super nöjd! Läs mer
  • Ulf N köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-09

Slottsstaden
    Bra bemötande och förtroendeingivande hantering genom hela bostadsaffären.
    rekommenderas varmt. Läs mer
  • Malin N köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-09

Slottsstaden
    Vi köpte en lägenhet och fick mycket bra, vänligt och proffsigt bemötande från början till slut. Mer än nöjd! Läs mer
  • Fredrik P köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-04

Dammfri
    Proffsigt och trevligt bemötande genom hela affären. Läs mer
  • Simon A köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-03

Midhem
    Köpte en etta i Malmö genom Kenan. Punktlig och professionell mäklare som hjälpte med alla möjliga frågor och problem. Rekommendas starkt! Läs mer
  • Amira h sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-25

Slussen
    Kenan var, överlag, en toppen mäklare. Han var sakkunnig, tydlig och behjälplig. Det enda negativa var att han, stundtals, var dålig på att återkoppla. Utöver det, mycket nöjd. Läs mer
  • Niklas J
    Niklas J sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-23

Rörsjöstaden
    1,5 på malmgården Malmö. Bra bemötande. Upplevs som att han har extremt mycket att göra. Dock inte påverkat min försäljning alls. Kan varmt rekommendera Kenan. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen