Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Kenan Hasanoglu
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 115 kunder tycker om Kenan Hasanoglu

• Daliborka S
    Daliborka S sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-28

3:a
    68m²
    Eriksfält
    Bästa mäklare som jag träffade. Proffesionell, trevlig, lugn, tillgänglig ...Väldigt nöjd med vår samarbete. Jag köpte lägenhet och samtidigt sålde av honom. Rekommenderas !!!! Läs mer
  • André C sålde sin bostad med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-23

Kenan är proffesionell och jordnära! Självklara valet vid försäljning av bostad i malmö-regionen Läs mer
  • Edvina B
    Edvina B skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-16

Kenan är tillmötesgående, flexibel och skicklig. Kommer att kontakta honom igen om jag vill sälja min bostadsrätt i framtiden. Läs mer
  • Selma E sålde sin bostad med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-14

Vi har sålt en bostadsrätt. Vi blev bemött på ett väldigt professionellt sätt och som visade ett stort engangemang för att kunna sälja vårt lägenhet på bästa sätt. Det gick lite segt i början men med råd och tips från Kenan så såldes lägenheten vid rätt tid och pris. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och sättet som Kenan skött jobbet. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-12-29

Hej Kenan. Jag kom på att jag nog har missat att tacka dig för det fina arbetet du gjorde med vår lägenhet. Du gjorde verkligen att jag får revidera min generaliserade uppfattning om hur mäklare arbetar. Om man kan skriva någon bedömning någonstans så gör jag gärna det. Tack för allt och lycka till framåt. Mvh Per H Läs mer
  • Anders D köpte sin bostad med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-12-17

Köpt bostadsrätt. Bra bemötande, tydlig kommunikation och snabba svar vid frågor som vi hade. Har inget att klaga på. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna V köpte sin bostad med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-23

Kenan är ärlig, trevlig och man känner verkligen att han vill göra sitt bästa både som köpare och säljare för att alla ska bli nöjda. Läs mer
  • Mahmoud T sålde sin bostad med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-21

Kenan är en kanonmäklare, kom i kontakt via en spontan värdering, fick ett väldigt bra intryck och bra känsla av kenan som mäklare och bestämde oss för att sälja vår 2a i Malmö. Kenan hade vårt område som ett av sina fokusområden och skötte allt super hela vägen från kontakt till visning och till slut försäljningen. Kan garanterat rekommendera Kenan, proffsig och bra helt enkelt. Läs mer
  • Leif Evert J köpte sin bostad med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-21

Köpt bostad. En liten lägenhet. Mäklaren var mycket serviceinriktad och företrädde båda parter på, vad jag kan bedöma, ett föredömligt sätt.
    Han avsatte också tid på ett bra sätt även om mina önskningar var snabba och lite obekväma.
    Dock är jag lite skeptisk till att så mycket fakta i objektbeskrivningen kunde vara fel. Ugn skulle finnas, fanns inte. Fel på avgiften till föreningen, kylen hade inte frysfack vilket den skulle ha, com hem levererar inte tv som det står och föreningen är inte lågt skuldsatt vilket den är enl beskrivningen.
    Men....en trevlig mäklarkontakt. Läs mer
  • Dejan R
    Dejan R skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-30

Vi tyckte att allt gick bra, tills vi i efterhand får reda på att prissättningen på lägenheten var lite i underdrift. Utöver det så sa vi att vi skulle köpa nytt direkt efter såld bostad och bad Kenan hjälpa oss med det, varpå han sa att han skulle göra så. När jag mailade honom om detta direkt efter säljet hade gått igenom så fick jag ingen respons alls. Vilket jag tycker är smått nonchalant, men så klart, alla tar sig an de projekt de anser vara värt det antar vi. För övrigt en trevlig kille med höga ambitioner. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen