Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Kenan Hasanoglu
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 110 kunder tycker om Kenan Hasanoglu

• Anders D köpte sin bostad med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande, tydlig kommunikation och snabba svar vid frågor som vi hade. Har inget att klaga på. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna V sålde sin bostad med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan är ärlig, trevlig och man känner verkligen att han vill göra sitt bästa både som köpare och säljare för att alla ska bli nöjda. Läs mer
  • Mahmoud T sålde sin bostad med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan är en kanonmäklare, kom i kontakt via en spontan värdering, fick ett väldigt bra intryck och bra känsla av kenan som mäklare och bestämde oss för att sälja vår 2a i Malmö. Kenan hade vårt område som ett av sina fokusområden och skötte allt super hela vägen från kontakt till visning och till slut försäljningen. Kan garanterat rekommendera Kenan, proffsig och bra helt enkelt. Läs mer
  • Leif Evert J köpte sin bostad med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt bostad. En liten lägenhet. Mäklaren var mycket serviceinriktad och företrädde båda parter på, vad jag kan bedöma, ett föredömligt sätt.
    Han avsatte också tid på ett bra sätt även om mina önskningar var snabba och lite obekväma.
    Dock är jag lite skeptisk till att så mycket fakta i objektbeskrivningen kunde vara fel. Ugn skulle finnas, fanns inte. Fel på avgiften till föreningen, kylen hade inte frysfack vilket den skulle ha, com hem levererar inte tv som det står och föreningen är inte lågt skuldsatt vilket den är enl beskrivningen.
    Men....en trevlig mäklarkontakt. Läs mer
  • Dejan R
    Dejan R skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi tyckte att allt gick bra, tills vi i efterhand får reda på att prissättningen på lägenheten var lite i underdrift. Utöver det så sa vi att vi skulle köpa nytt direkt efter såld bostad och bad Kenan hjälpa oss med det, varpå han sa att han skulle göra så. När jag mailade honom om detta direkt efter säljet hade gått igenom så fick jag ingen respons alls. Vilket jag tycker är smått nonchalant, men så klart, alla tar sig an de projekt de anser vara värt det antar vi. För övrigt en trevlig kille med höga ambitioner. Läs mer
  • Henrik R skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har sålt vår bostad på Södra Förstadsgatan 36A - som dock måste säljas om pga styrelsen i Brf nekat köparen medlemskap (!). Kenans arbete har varit mycket engagerat, trevligt och kompetent. Jag kan verkligen rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Johanna j skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Trevligt bemötande! Flexibel och svarar alltid tydiigt och bra på frågor. Rekommenderar Kenan till alla! Läs mer
  • Johanna B köpte sin bostad med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt första lägenheten. Mäklaren var väldigt bra och kunnig och tog tillvara på både köpare och säljares intressen på ett bra sätt. Läs mer
  • Helena B skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi köpte en lägenhet av Kenan. Vi upplevde honom som mycket behaglig, framstår som ärlig och rak. Intresserad men inte överdrivet "gåpåig". Vi har sett många lägenheter sista året och därmed många mäklare. Kenan är en av de trevligaste vi mött! Läs mer
  • Monica O skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har sålt en lägenhet. Blev mycket bra bemött av mäklaren, och han var engagerad och skötte allting väldigt smidigt. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen