Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Kenan Hasanoglu
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-04

Läs vad 132 Läs vad Kenan Hasanoglu

• Dödsboet efter Siv Inga-Britt G sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-12

Lindeborg
    Ingen återkoppling, ingen information om fotografering och kommande annons. De hade sänt uppgifter till tidigare presumtiv kund. Besökte kontoret och lämnade min e-postadress än en gång för att få uppgifterna. Vid tilläggsavtalet fick jag själv ta reda på om köparen undertecknat. Läs mer
  • Md m köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-06

Almhög
    Jag har köpt lägenhet. Den kostar 1000000kr och detta är 3 rum lägenhet. Läs mer
  • Magnus T
    Magnus T sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-16

Lindeborg
    Sålde en 2:a på 62kvm
    Blev bemött på ett socialt och öppet sätt.
    Har aldrig några förväntningar.
    Kenan är öppen och lätt att prata med och det räcker för mig.

Sammanfattning: Kenan är hjälpsam, öppen, social och väldigt tydlig med information. Läs mer
  • Samira T köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-07

Eriksfält
    Vi köpte en lägenhet . Vi var nöjda med vår mäklare . Han är duktig och snäll person . Läs mer
  • Sara N
    Sara N sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-28

Triangeln
    Jag sålde en bostadsrätt, en 2:a i malmö. Jag hade fått tips på att Kenan skulle vara bäst och han levde upp till detta rykte. Kenan skötte min försäljning på ett väldigt proffsigt sätt, fanns alltid tillägnglig för frågor och jag visste hela tiden att han gjorde sitt yttersta för att saker skulle hända i processen - vilket också ledde till en väldigt lyckad försäljning. Jag är extremt nöjd med mitt val av mäklare! Läs mer
  • Sanna l sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-14

Slottsstaden
    Jag har sålt en bostadsrätt, blev bemött bra och mina förväntningar blev överträffads :-) Läs mer
  • Hadis I sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-09

Söderkulla
    Vi sålde vår lägenhet via Kenan och måste erkänna att han är otroligt duktig på det han gör. Allt gick så bra från början till slut och otroligt snabbt. Han har verkligen kunden i fokus.
    Vi är jätte nöjda med hela affären och kan starkt rekommendera honom till alla .
    Kenan är bäst helt enkelt !!
    Hadis & Lina Läs mer
  • Alicia K köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-09

Östra Sorgenfri
    Vi köpte en fyrarummare på Östra Sorgenfri. Kenan har bemött oss på ett professionellt och vänligt sätt under hela köpeprocessen. Vi är nöjda. Läs mer
  • Catharina E skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-08

STORT tack för allt arbete du la ner för att sälja vår lägenhet. Jag är väldigt glad att vi valde dej som mäklare, och det har känts lugnt och tryggt hela vägen. Vår egen plan var ju inte att köpa först, utan sälja först, men med din guidning och goda råd köpte vi först, och det har det känns bra hela tiden.
    Så tack än en gång. Läs mer
  • Elisabet Britta D sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-27

Lönngården
    Jag är väldigt nöjd med allting. Har ingen erfarenhet av mäklare förut, men har ingenting att klaga på. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen