Malin Wallin
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 86 Läs vad Malin Wallin

• Robin A
    Robin A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-25

Söderkulla
    Malin är lojal, ambitiös och grymt bra mäklare som man kan lita på. Vi uppskattade mycket hennes ödmjuka och lugna approach och lovade inte guld och gröna skogar utan var hela tiden realistisk.
    Ett litet, men mycket litet, minus är att hon är smått svår att få tag på. Men allt det andra är så bra så hon får en solklar femma! Läs mer
  • Joel T sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-22

Lindeborg
    Utmärkt jobb, aktiva dialoger så man vet vad som händer. Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-19

Östra Sorgenfri/nobel
    Jag sålde precis min tvårumslägenhet i Malmö. Jag kontaktade Malin Wallin när jag skulle sälja eftersom jag köpte lägenheten genom henne och tyckte väldigt mycket om henne då. Hon var trevlig, flexibel, tillmötesgående och kändes pålitlig och inte ”fjäskig” som andra mäklare som jag mött på tidigare, utan hon kändes genuint trevlig.
    Malin skötte min försäljning så himla smidigt och jag är så nöjd! Lägenhetsförsäljningen har bara varit en trevlig, smidig och rolig upplevelse genom henne och jag har inte känt av någon stress kring det över huvudtaget.
    Stort tack ska hon ha! Läs mer
  • Petter K köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-17

Lönngården
    Mäklaren bemötande när jag köpte min lägenhet var utan anmärkningar. Hon sköte allt mkt bra. Jag kände mig väl bemött på alla sätt Läs mer
  • Brodie Steven C köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-03

Ribersborg
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Läs mer
  • Maria K köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-26

Slussen
    Vi köpte en lägenhet genom Malin och vi känner att vi haft henne med oss under hela resan!
    Trevligt bemötande och ett glatt humör, duktig och påläst! Läs mer
  • Tora H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-23

Folkets Park
    Köpt en bostad. Tillgänglig, vänlig, tydlig Läs mer
  • Dennis C sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-21

Pildammarna
    Malin är väldigt professionell och jag fick ett jätte bra bemötande av henne. Hon var väldigt flexibel och hjälpsam i försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Linus L köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-16

Borgmästaregården
    En trevlig mäklare som var snabb på att svara på frågor.
    Hade bra koll på objektet som skulle säljas Läs mer
  • Sara H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-14

Östra Sorgenfri/nobel