Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Malin Wallin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 38 kunder tycker om Malin Wallin

• Lena W
    Lena W sålde sin bostad med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-20

Mäklaren har gjort ett bra arbete med försäljningen av vår bostad. I en svår marknad fick hon ut lite mer än utgångs priset. Läs mer
  • Stefan W sålde sin bostad med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-18

Vi har sålt vår bostad
    Malin visade kunskap om området och pris bilden där.
    Hon lyckades att få det priset som vi ville ha.
    En kunnig mäklare. Läs mer
  • Emina S sålde sin bostad med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-12-14

Vi sålde vårt lägenhet på kollegiegatan vårt mäklare är Malin Wallin.
    Bemötning med vårt mäklare hon är en underbar person , lyssnade vad vi ville nå upp vårt mål med försäljning. Som vi gjorde till slut👍👍
    Vi är jätte nöjda med försäljningen samt med Malin, de ändå december månad. Läs mer
  • Niklas P köpte sin bostad med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-21

Köpt en lägenhet för första gången i mitt liv, Malin var fantastisk och ställde upp även utanför hennes arbetstid. Hade inte kunnat hämna i bättre händer, jag kunde fråga henne vilken dum fråga jag än hade och hon svarade alltid med god ton, utmärkt mäklare kunde inte varit nöjdare. Läs mer
  • Ivana P sålde sin bostad med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-20

Jag sålde bostadsrätt. Malin var utmärkt. Har inget dåligt att säga. Läs mer
  • Matilda S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-14

Malin har hjälpt mig sälja en lägenhet i östra sorgenfri. Hon har varit fantastisk! Professionell, vänlig och tålamodig. Hon har gett råd och stöd i alla möjliga frågor som dykt upp i samband med försäljningen. Jag skulle rekommendera alla att vända sig till Malin! Läs mer
  • Parasto S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-12

Har sålt min bostadsrätt på sorgenfri.
    Malin har varit otroligt professionell, jättetrevlig och hjälpsam. Hade inte kunnat vara mer nöjd än jag är idag. Stort tack! Läs mer
  • Mattias A skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-10

Sålt bostadsrätt.
    Malin tog över efter en kollega som slutade. Det var ett smidigt övertagande och hon hjälpte även till med tips vid ett parallellt husköp.
    Förväntade mig god kommunikation, återkoppling och att vi som säljare kan lita på att mäklaren gör sitt yttersta. Malin uppfyllde allt detta.
    Allt som allt är vi mycket nöjda med Malin och skulle absolut rekommendera henne. Läs mer
    Malin W gillar detta
  • Anne Q köpte sin bostad med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-04

Väldigt tillmötesgående, glad, positiv och proffsigt bemötande. Läs mer
    Malin W gillar detta
  • Victor M köpte sin bostad med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-01

Hon fixar och styr upp allt en riktig 👌👌👌👌 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen