Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Malin Wallin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-05

Läs vad 52 Läs vad Malin Wallin

• Emma F köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-15

Almhög
    Jag köpte en två rummslägenhet i malmö med Malin som mäklare.
    Super positiv och trevlig person som snabbt svarade på ens frågor och funderingar.
    Jag är supernöjd med mitt lägenhetsköp och med Malin som mäklare :) Läs mer
  • Sara E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-28

Nobeltorget
    sålt bostadsrätt.
    mäklaren var jättebra och levde verkligen upp till våra förväntningar. hon svarade på frågor och var behjälplig i många funderingar och frågor. mycket proffsig mäklare! Läs mer
  • Stephanie A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-28

Värnhem
    Jag har sålt min lägenhet. Malin har varit fantastisk redan från start! Hon kontaktade mig efter att jag varit på en visning och undrade om jag skulle sälja min bostad och om jag hade varit i kontakt med någon mäklare. Vi bokade en tid för en träff, och jag och min man fick ett jättegott intryck av Malin; kunnig, trevlig och fick oss att känna oss trygga.

Jag hade lite dåliga erfarenheter av andra mäklare men Malin är fantastisk och vi kände oss så uppskattade, omhändertagna och trygga! Hon har verkligen visat engagemang och det har känts så bra att vi haft just henne som mäklare. Jag hade definitivt rekommenderat henne till mina vänner! Läs mer
  • Julia F sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-11

Nobeltorget
    Jag sålde min 1,5 vid Nobeltorget med Malin. Hon överträffade alla förväntningar jag haft på mäklare. OTroligt proffsig, tydlig, tillmötesgående och har stor förståelse för mig i min försäljningsprocess. Hon var också hjälpsam vid köp av min nya lägenhet av vägledning i budgivning etc.
    Jag rekommenderar varmt Malin som mäklare! Läs mer
  • DANIJELA R skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-02

Ja vart ska man börja... Var intresserad av en lägenhet på Balladgatan 49.
    Jag la ett bud över utgångspriset direkt efter visningen 14/4.
    Det går ca 5dagar och jag får inte höra någonting, helt tyst och stilla stod det från mäklaren & säljarens sida🤔
    Jag får jaga mäklaren för att få besked. I min värld borde det vara tvärtom, mäklare ska jaga/informera och ringa en befintlig köpare.... men men
    Ända svaret jag fick va att säljaren är svår att få tag på😳 tror ju inte ett dugg på att man inte lyckats få tag i varandra på 5dagar. Får information att säljaren inte vill släppa lägenheten om jag inte lägger ytligare 50.000kr så menar jag på varför skulle jag buda med mig själv?!🙄
    Varför har man då lagt ett utgångspris om man inte kan acceptera det??!?!

Den 19/4 kom det bud från en annan budgivare som ger 5tusen kronor mer än mig.. så då påbörjar en budgivning mellan oss.
    Efter många om och men och budgivningen pågått nån dag så va mitt sista bud 1.385.000kr. Då kontaktar Malin mig att hon ej hört något mer från den andra budgivaren så vi håller på att bestämma att ses och signa kontrak på kvällen den 24/4. Hon ber mig till och med att kontakta banken och säga att jag ”redan vunnit” budgivningen. Ber henne om papper på att badrummet & köket är godkänt då säljaren själv renoverat. På pappret för badrummet påbörjades jobbet 7/1-2019 och avslutades 8/1-2019😳🤔 hur fan är det möjligt, så hur kan det vara äkta??!😬
    Helt plötsligt kommer det bud på 1.400.000kr och där stannade jag och valde att ej gå vidare! Malin frågade om hon skulle höra av sig igen om det blir förändringar. Visst sa jag.
    Vilket alllllla vänner/kollegor/familj sa till mig att det aldrig kommer säljas och signas för 1,4 då det är påhittat med den andra budgivaren....mycket i hela denna storyn stämmer inte som det ska😬😳 skumt, konstigt & utdraget..
    ca:2h senare får jag samtal av Malin igen att den andra budgivaren hade tydligen budat på två lägenheter samtidigt, vunnit båda och vill nu ej ha just denna som jag krigat för😳🙄 vad är oddsen till det? Sen frågar de mig om jag står fast vid mitt sist bud?!?!😳🙄😳 skoojar ni med mig, jag sa att det som gäller är mitt första bud på 1,3 som jag va själv på i 5dagar innan någon lureribudgivare kom in i bilden.

Som sagt. Blev ingen affär och lägenheten försvann från Hemnet samma dag så ingen försäljning på den😬🤔
    Har aldrig känt mig så lurad och blåst och att jag nästan gick på det och skrev kontrakt på så mycket pengar. Så glad att jag inte gjorde det misstaget!
    Sååå missnöjd med allt detta att jag fortfarande inte smält det helt. Läs mer
    2019-05-03 Malin W svarar DANIJELA R
    Hej Daniljela, Jag är verkligen ledsen att det är så du uppfattat situationen. Jag har inte hittat på något eller försökt lura dig och trodde att du förstod det när vi pratades vid i telefon när den andra budgivaren drog sig ur. Enligt lag är bud inte bindande och budgivare kan dra sig ur när som helst, varpå sånt här tyvärr händer. Vid en budgivning är jag skyldig att upprätta en budförteckning med kontaktuppgifter till samtliga budgivare, om du hade köpt lägenheten hade du fått ta del av den och få möjlighet att kontrollera så att uppgifterna stämmer. Det är inte heller jag som styr när vi ska sälja och till vem, det är upp till säljaren att välja om hen vill acceptera ett bud eller avvakta. Du är som sagt välkommen att höra av dig om du har fler funderingar så ska jag göra allt jag kan för att förklara så att du inte känner dig lurad. Hälsningar, Malin
  • Magdalena H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-23

Rörsjöstaden
    Köpt en bostadsrätt.
    Malin har alltid varit tillgänglig och svarat snabbt på frågor. Ordning och reda på alla papper och vi har känt oss trygga i hennes händer. Allt har skötts smidigt och vi har känt förtroende för Malin. Läs mer
  • Zeki N
    Zeki N köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-17

Kroksbäck
    Jeg købt bostad med stort hjælp af Malin.
    Der jeg mødt Malin .. faktisk men kan hurtig blive forelsket i...
    Malin er super dygtig Mäklare...
    Jeg anbefaler Malin Wallin.

Zeki Nebi 👍👌😁 Läs mer
  • Petra A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-10

Folkets Park
    Sålde på falsterbogatan 18b.
    Malin har varit fantastisk från början till slut. Har inget att klaga på bara tvärtom! Läs mer
  • Joy G
    Joy G sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-29

Rörsjöstaden
    Bästa mäklaren! Trevlig, hjälpsam men även rak och ärlig, det uppskattas verkligen. Bes och konsulterande genom hela processen, rekommenderas starkt. Läs mer
  • Henrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-25

Drottningtorget
    Bostadsrätt solgt. Mailn er super proffesionel och har tagit hand om allting från början till slut. Hade en anna mäklare på i 3 månader innan - inget salg. Så fick Mailin uppdraget, højdade priset och efter en vecka var bostaden solgt. Det er helt enkelt kanon!! Jag är 100% nöjd Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen