Malin Wallin
Registrerad mäklare sedan 2017-05-02
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 91 Läs vad Malin Wallin

• Ninh D sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-07-30

Eriksfält
    Under den rådande situation (covid) har jag fått hjälpt av Malin att sälja min lägenhet. Malin är själv drivande, lyhörd och ger råd till mig med olika förslag/lösningar. Jag är väldig nöjd och kan stark rekommendera Malin Wallin som mäklare. Läs mer
  • Ardijan S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-10

Lindeborg
    Jag blev fantastiskt bemött av Malin, hon hjälpte till under hela processen då
    Hon va tillgänglig under alla timmar för eventuella frågor. Helt fantasirikt bemöttande är extremt nöjd. Läs mer
  • Leo B köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-22

Östra Sorgenfri/Nobel
    Allt gick utmärkt, Hög rekommenderad Läs mer
  • Malin H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-18

Östra Sorgenfri/Nobel
    Sålde min bostadsrätt.
    Malin var alltid mycket tillmötesgående och ett bra stöd i min försäljning. Var mycket tillgänglig och jobbade hårt.
    Är mycket nöjd! Läs mer
  • Mikael A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-15

Lönngården
    Sålt två lägenheter via Malin.

Bra bemötande och lyssnar på sina klienter.

Väldigt duktig och professionell mäklare.
    Vågar säga vad hon tycker och har ett gott omdöme.

Alltid tillgänglig, snabb med att svara. Läs mer
  • Robin A
    Robin A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-25

4:a
    Söderkulla
    Malin är lojal, ambitiös och grymt bra mäklare som man kan lita på. Vi uppskattade mycket hennes ödmjuka och lugna approach och lovade inte guld och gröna skogar utan var hela tiden realistisk.
    Ett litet, men mycket litet, minus är att hon är smått svår att få tag på. Men allt det andra är så bra så hon får en solklar femma! Läs mer
  • Joel T sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-22

Lindeborg
    Utmärkt jobb, aktiva dialoger så man vet vad som händer. Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-19

Östra Sorgenfri/nobel
    Jag sålde precis min tvårumslägenhet i Malmö. Jag kontaktade Malin Wallin när jag skulle sälja eftersom jag köpte lägenheten genom henne och tyckte väldigt mycket om henne då. Hon var trevlig, flexibel, tillmötesgående och kändes pålitlig och inte ”fjäskig” som andra mäklare som jag mött på tidigare, utan hon kändes genuint trevlig.
    Malin skötte min försäljning så himla smidigt och jag är så nöjd! Lägenhetsförsäljningen har bara varit en trevlig, smidig och rolig upplevelse genom henne och jag har inte känt av någon stress kring det över huvudtaget.
    Stort tack ska hon ha! Läs mer
  • Petter K köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-17

Lönngården
    Mäklaren bemötande när jag köpte min lägenhet var utan anmärkningar. Hon sköte allt mkt bra. Jag kände mig väl bemött på alla sätt Läs mer
  • Brodie Steven C köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-03

Ribersborg
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen