Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Malin Wallin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-03

Läs vad 47 Läs vad Malin Wallin

• Magdalena H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-23

Rörsjöstaden
    Köpt en bostadsrätt.
    Malin har alltid varit tillgänglig och svarat snabbt på frågor. Ordning och reda på alla papper och vi har känt oss trygga i hennes händer. Allt har skötts smidigt och vi har känt förtroende för Malin. Läs mer
  • Zeki N
    Zeki N köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-17

Kroksbäck
    Jeg købt bostad med stort hjælp af Malin.
    Der jeg mødt Malin .. faktisk men kan hurtig blive forelsket i...
    Malin er super dygtig Mäklare...
    Jeg anbefaler Malin Wallin.

Zeki Nebi 👍👌😁 Läs mer
  • Petra A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-10

Folkets Park
    Sålde på falsterbogatan 18b.
    Malin har varit fantastisk från början till slut. Har inget att klaga på bara tvärtom! Läs mer
  • Joy G
    Joy G sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-29

Rörsjöstaden
    Bästa mäklaren! Trevlig, hjälpsam men även rak och ärlig, det uppskattas verkligen. Bes och konsulterande genom hela processen, rekommenderas starkt. Läs mer
  • Henrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-25

Drottningtorget
    Bostadsrätt solgt. Mailn er super proffesionel och har tagit hand om allting från början till slut. Hade en anna mäklare på i 3 månader innan - inget salg. Så fick Mailin uppdraget, højdade priset och efter en vecka var bostaden solgt. Det er helt enkelt kanon!! Jag är 100% nöjd Läs mer
  • Martin F
    Martin F köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-04

Almhög
    Hej!
    Köpte en jättefin 2:a på almhög. Blev jättebra bemött direkt av Malin. Hon hade all info man behövde. Hon fanns där hela tiden om de var nårra frågor elr liknande o uppdaterade mig bra.
    Väldigt god service o omtanke gör att man känner sig uppskattad. Vilket ja kände! Så bra betyg till Malin 👌 Läs mer
  • Zara E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-24

Slottsstaden
    Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon var mycket hjälpsam, kunnig och trevlig genom hela processen och hon gjorde det där lilla extra för att allt skulle gå så smidigt som möjligt. Rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • Joacim T köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-23

Söderkulla
    Köpt lägenhet.. smärtfritt inga problem alls hon svara på alla frågor och hjälpte till med allt man behövde hjälp med. Så upplevelsen var perfekt.. Läs mer
  • Rebecca N sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-21

Kirseberg
    Sålde min etta med hjälp av Malin. Hon var supertrevlig och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Lena W
    Lena W sålde sin bostad med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-20

Mäklaren har gjort ett bra arbete med försäljningen av vår bostad. I en svår marknad fick hon ut lite mer än utgångs priset. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen