Malin Wallin

Malin Wallin

Malin Wallin är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Malin Wallin har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Malin Wallin har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Wallin har haft 35 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 120 Läs vad Malin Wallin

• sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Lindeborg
    2021-07-21
    Mycket bra, enkel att prata med. Hade mycket lägre förväntningar. Malin levde mer än upp till det.
    Malin var enkel och ärlig. Skulle anlita henne igen.
    • Limhamn
    2021-07-06
    Väldig profesjonell och duktig. Änkel att jobba med och ger goda råd. Duktig på att anpassa sig efter vad som behövs.
    • Limhamn
    2021-07-06
    Malin har sålt två av mina lägenheter nu, kommer aldrig anlita en annan mäklare. Hon är bäst på alla sätt. Proffsig, noggrann, ärlig och så hjälpsam och trevlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Folkets Park
    2021-05-06
    Jag har både köpt och sålt en bostadsrätt i Malmö med hjälp av Malin. Hon har varit trevlig, tillmötesgående, snäll, engagerad, flexibel, service-minded, lätt att samarbeta med, proffsig. Hon levde upp till förväntningarna att köpa och hitta en bra köpare.
    2021-05-05
    Vi har köpt en bostadsrätt i Malmö och det var Malin som tog hand om försäljningen. Hon jobbar smidigt, effektivt och med uppenbar respekt för både säljaren och köparen. Det som enligt oss gör Malin till en utmärkt mäklare är hennes tydliga och professionella kommunikation i kombination med ett ständigt personligt och trevligt bemötande. Vi rekommenderar Malin till alla som letar efter en kunnig mäklare som man kan lita på.
    2021-05-04
    Malin har varit tydlig och det har känts tryggt genom hela försäljningsprocessen.
    2021-05-04
    Hon har haft kontakt med min dotter genom min fullmakt, men jag har fått följa med i utvecklingen och regelbundet blivit uppdaterad om förloppet.
  • Cathrine J
    sålde sitt hus med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Lockarp
    2021-04-09
    Den störste rekommanderingen herifrån! Vi havde flere problem undervejs i forsäljningen (inte Malins fel!), men Malin hjalp til och havde koll på alt, så det blev fint på slutet. Hon är väldigt trevlig som person och möter potentielle köpare på et bra och ärligt sätt.
    2021-03-09
    Vi köpte en etta intill värnhem. Malin kändes väldigt seriös och var alltid väldigt trevlig. Hon var alltid tillgänglig på telefonen. Jag kunde skicka sms på kvällen och fick svar direkt. Blev dock förvirrad efter budgivnnngen. De ville skriva på direkt och jag var på jobbet och visste inte riktigt vad jag skulle betala i handpenning. Blev jäkligt stressad och min banktjänstekvinna jag hade kontakt med vabade . Men allt löste sig till slut. Hade varit skönt att veta att det bara var 10 % vi skulle betala i handpenning. Hade varit bra och få den informationen från mäklaren tex. Blev sjukt stressigt. Annars har jag bara fina ord om Malin. En väldigt trevlig och varm kvinna. Kan mycket väl tänka att anlita henne om jag säljer huset😃
    2021-03-07
    Väldigt trevlig mäklare. Hjälpsam och jordnära. Rekommenderas!