Malin Wallin
en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6
211 28 Malmö — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 33 kunder tycker om Malin Wallin

• Matilda S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin har hjälpt mig sälja en lägenhet i östra sorgenfri. Hon har varit fantastisk! Professionell, vänlig och tålamodig. Hon har gett råd och stöd i alla möjliga frågor som dykt upp i samband med försäljningen. Jag skulle rekommendera alla att vända sig till Malin! Läs mer
  • Parasto S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har sålt min bostadsrätt på sorgenfri.
    Malin har varit otroligt professionell, jättetrevlig och hjälpsam. Hade inte kunnat vara mer nöjd än jag är idag. Stort tack! Läs mer
  • Mattias A skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt bostadsrätt.
    Malin tog över efter en kollega som slutade. Det var ett smidigt övertagande och hon hjälpte även till med tips vid ett parallellt husköp.
    Förväntade mig god kommunikation, återkoppling och att vi som säljare kan lita på att mäklaren gör sitt yttersta. Malin uppfyllde allt detta.
    Allt som allt är vi mycket nöjda med Malin och skulle absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Anne Q skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Väldigt tillmötesgående, glad, positiv och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Victor M skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Hon fixar och styr upp allt en riktig 👌👌👌👌 Läs mer
  • Marcus W skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Att välja mäklare kändes inte lätt men när vi hittade Malin föll alla bitar på plats. Malin har på ett trevligt och professionellt sätt guidat oss genom hela säljprocessen, ständigt hållit oss informerade och påmint om sånt som behöver påminnas om. Hon var mån om att både vi som säljare och potentiella köpare ska vara nöjda och det uppskattade vi verkligen, det kändes tryggt och seriöst. Hon ordnade också en riktigt duktig fotograf som tog jättefina bilder.

Sammanfattningsvis vill vi verkligen rekommendera Malin, hon har med råge uppfyllt alla förväntningar vi hade på en mäklare och hon har starkt bidragit till att vår lägenhetsförsäljning blev så smidig som den blev. Läs mer
  • Lisbritt V
    Lisbritt V skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin Wallin har levt upp till alla förväntningar och vi skulle inte tveka att vända oss till henne i framtiden. Vi kommer att varmt rekommendera henne till andra som går i sälj- och/eller köptankar. Lisbritt och Bertil Vendel Läs mer
  • Morten S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Marlin Wallin hjalp os med at sælge vores lejlighed efter at to andre mæglere ikke kunne slutføre opgaven. Hun var fleksibel, glad, god og ikke mindst den som klarede opgaven til en pris vi alle var tilfredse med. Vi kan varmt anbefale hende og hendes arbejde. Skulle vi sælge igen, så vil vi absolut forsøge at benytte Malin igen. "Desværre" går betygsskalaen kun til 5, hvor hun faktisk er langt mere værd!!! Läs mer
  • Emma L skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en bostadsrätt i västra hamnen, Malmö och Malin har från dag ett guidat oss igenom försäljningen med ett proffsigt bemötande och stor entusiasm. Kan varmt rekommendera henne för din framtida bostadsförsäljning! 👍🏻 Läs mer
  • Karin R skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin är väldigt positiv och trevlig. Hon är lätt att samarbeta med och svarar snabbt vid frågor. Läs mer
  • Oscar R skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin var kanonbra när vi köpte vår lägenhet. Dock var inte flyttstädningen lika bra, trots att säljaren använde av mäklaren rekommenderad städfirma. Läs mer
  • Hasnain S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    She is nice professional
    and cooperative.I hope I will work with her again and again. Läs mer
  • Parisa S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    She knows her job very well 👍 Läs mer
  • Minoo L skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde min lägenhet, Jag blev bemöt med värme, engagemang, kompetens, kunskap och förtroende. Fantastiskt bemötande.

Malin var tillgänglig under hela processen och jag kunde ställa vilken fråga som helst, kände mig trygg med henne och märkte snabbt att jag kan lita på henne som person och profession. Jag hade bra förväntningar på den mäklarbyrån som jag valde och Malin träffade mina förväntningar ännu högre. Ibland kändes så att hon ska sälja sin "egen" lägenhet och det gav mig inspiration och tillit till henne upp till 100%. Läs mer
  • Sima A
    Sima A skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt en lägenhet i Malmö. Hela processen gick väldigt smidigt och Malin hanterade allt väldigt proffsigt. Läs mer
  • Max H
    Max H skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin både hjälpte mig att köpa ny och sälja min egna lägenhet under loppet av 2 veckor. Uppdaterade alltid en under processens gång och är väldigt engagerad och pålitlig. Rekommenderar! Läs mer
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin var engagerad, tillmötesgående och driven i att få vår 3-rumslägenget såld. Läs mer
  • Camilla S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har både köpt en lägenhet o sålt en lägenhet med Malins hjälp. Malin är vänlig, supertrevlig, tillgänglig, ödmjuk, påläst, enträgen o duktig.
    Vi kommer sannolikt att be Malin hjälpa oss vid behov även i framtiden Läs mer
  • Johan Nils Arne H skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Det var första gången vi sålde en lägenhet och Malin var väldigt duktig på att förklara processen, lyssnade på våra önskemål och var väldigt driven vid försäljningen.

Malin höll oss uppdaterade genom hela förloppet och vi kan verkligen rekommendera henne att sälja din lägenhet.

Johan och Pernilla Läs mer
  • Tomas S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin utför sitt uppdrag på ett professionellt, vänligt och ödmjukt sätt. Hon jobbar engagerat i alla sammanhang.malin kN verkligen rekommenderas till alla Läs mer
  • Pernilla K skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin var supertillgänglig och jobbade hårt för att få vår lägenhet såld snabbt. Hon gjore ett helt okej första intryck så vi var lite osäkra på om vi skulle välja fastighetsbyrån men när vi väl gjorde det så ångrade vi oss inte alls - Malin överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • Christel L skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket bra mäklare. Tydlig i sin information, trevlig och snabb. Väldigt bra bemötande hela affären ugenom och i efterarbetet. Tillgänglig på mail och telegon över förväntan. Läs mer
  • Emil M skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kanon trevlig och hjälpsam. Vi fick den hjälp vi behövde. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin är otrolig professionel, påläst
    kunnig, lyhörd
    Förtroendegivande samt trevlig som
    människa
    Jag rekomenderar varmt Malin till alla som behöver sälja/ köpa bostad
    Högsta betyg! Läs mer
  • Robert A skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionellt bemötande och samtidigt väldigt avslappnad. Lättillgänglig och snabb gällande återkoppling. Varm och trivsam personlighet. Läs mer
  • Stina G skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin är riktigt proffsig, från början till slut. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Sebastian D skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Väldigt profesionell. Jag hade rekommenderat Malin alla dagar i veckan. Läs mer
  • Linda S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mkt professionell och trevlig utan att vara överdriven. Läs mer
  • Marie K skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin är en väldigt duktig mäklare. Hon är lätt att få tag i, rak & ärlig. Enkel är hon också att vara omkring och prata med. Kände en väldigt bra connection och hon är pålitlig. Enormt bra service! Läs mer
  • Kim L skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin är en trevlig, sakkunnig och lugn person som har koll på vad hon säljer och håller bra kontakt med en hela tiden. En mäklare helt i min smak som inte gör en besviken. Ett utmärkt utförande av min försäljning. Läs mer
  • Emilio K skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jätte pigg och arbetsvillig tjej som kan allt vad hon vill 🤗 Hon kan sitt jobb Läs mer
  • Revend A skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mäklaren överträffade mina förväntningar. Med gediget engagemang fick hon hela affären att bli så enkel som möjligt. Som en kund som gör sin första bostadsaffär kändes det mycket tryggt med att ha en trevlig och engagerad mäklare. Läs mer
  • Anita H skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Redan från första stund visa hon sin kompetens som mäklare. Trevlig o duktig ett riktigt proffs. Vi är mycket nöjda. Läs mer
Ericka Nguyen
Kenan Hasanoglu