Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Malin Wallin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08

Läs vad 58 Läs vad Malin Wallin

• Lulzim A köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-12

Eriksfält
    Köpte en 2:a på 57kvm2 och är helnöjd med köpet mycket tack vare säljarna och Mäklaren var helt underbara och mycket enkla att komma överens med. Ska rekomendera vänner/familj vid deras eventuella sälj att ta kontakt med denna mäklaren och kommer använda henne till nästkommande sälj. 5av5 stjärnor får mäklaren. Läs mer
  • Anna Å sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-02

Östra Sorgenfri
    Skicklig och engagerad mäklare! Stort plus för snabba svar när vi mailat eller sms:at frågor. Rekommenderas! Läs mer
  • Shadi E köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-21

Almhög
    Hej! Allt var jätte bra och fint. Läs mer
  • Marianne G sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-21

Nobeltorget
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Malin. Ända från starten har jag uppskattat Malins personliga professionalism. Hon har sett våra behov och anpassa sig efter det. Alltid hjälpsam positiv och lösningsfokuserad. Långt ifrån en glassig mäklare som bara ser siffror. Här har du en mäklare som ser individerna och deras hem, både som säljare och köpare. Läs mer
  • Malin J köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-11

Folkets Park
    Väldigt trevlig och lätt att prata med! Läs mer
  • Anna Emelia F köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-06

Lindeborg
    Jag köpte min nya bostad via Malin Wallin. Kan varmt rekommendera henne - vänligt och professionellt bemötande. Tydlig och noggrann. Läs mer
  • Emma F köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-15

Almhög
    Jag köpte en två rummslägenhet i malmö med Malin som mäklare.
    Super positiv och trevlig person som snabbt svarade på ens frågor och funderingar.
    Jag är supernöjd med mitt lägenhetsköp och med Malin som mäklare :) Läs mer
  • Sara E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-28

sålt bostadsrätt.
    mäklaren var jättebra och levde verkligen upp till våra förväntningar. hon svarade på frågor och var behjälplig i många funderingar och frågor. mycket proffsig mäklare! Läs mer
  • Stephanie A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-28

Värnhem
    Jag har sålt min lägenhet. Malin har varit fantastisk redan från start! Hon kontaktade mig efter att jag varit på en visning och undrade om jag skulle sälja min bostad och om jag hade varit i kontakt med någon mäklare. Vi bokade en tid för en träff, och jag och min man fick ett jättegott intryck av Malin; kunnig, trevlig och fick oss att känna oss trygga.

Jag hade lite dåliga erfarenheter av andra mäklare men Malin är fantastisk och vi kände oss så uppskattade, omhändertagna och trygga! Hon har verkligen visat engagemang och det har känts så bra att vi haft just henne som mäklare. Jag hade definitivt rekommenderat henne till mina vänner! Läs mer
  • Julia F sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-11

Nobeltorget
    Jag sålde min 1,5 vid Nobeltorget med Malin. Hon överträffade alla förväntningar jag haft på mäklare. OTroligt proffsig, tydlig, tillmötesgående och har stor förståelse för mig i min försäljningsprocess. Hon var också hjälpsam vid köp av min nya lägenhet av vägledning i budgivning etc.
    Jag rekommenderar varmt Malin som mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City