Läs vad 105 Läs vad Malin Wallin

• 2020-11-16
    Vi har sålt vår bostadsrätt i Malmö. Mäklaren var väldigt professionell och hjälpsam under hela försäljningsprocessen. Mäklaren såg till att våra önskemål i processen blev uppfyllda på bästa sätt. Vi kan varmt rekommendera Malin som mäklare.
    Viktorija Z
    • 60.0 m²
    • Söderkulla
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-11-02
    Sålt tre rums lägenhet. Utmärkt bemötande.
    Angelika S
    • 77.0 m²
    • Pildammarna
  • 2020-10-26
    Som första gångs säljare har Malin hjälpt oss på ett otroligt professionellt sätt och varit behjälplig hela vägen
    Peter A
    • 63.5 m²
    • Slussen
  • 2020-10-25
    Jag anlitade Malin på Fastighetsbyrån för att sälja min 2a i närheten av Nobeltorget i Malmö och hela processen gick snabbt och smidigt! Malin var otroligt trevlig och engagerad, hon hjälpte mig även att kolla upp info om den bostad som jag och min sambo hittat och ville buda på (som vi köpte tack vare detta). Rekommenderar henne varmt, det var bara trevligt att ha kontakt med henne och hon gav mig uppdateringar och tips under hela säljprocessen, hade fullt förtroende för att hon gjorde ett mycket bra jobb!
    Erika N
    • 41.0 m²
    • Nobeltorget
  • 2020-10-22
    Superbra bemötande och allt fungerade jättesmidigt
    Henrik J
    • 55.0 m²
    • Triangeln
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-10-04
    Det fungerade mycket bra när vi köpte en etta i Malmö.
    Katarina R
    • 1:a
    • 37.0 m²
    • S:t Knut
  • 2020-09-28
    Jag har köpt lägenhet och Malin är en underbar, duktig, snäll människor som har mycket förståelse.
    Hon hade berättat till mig som jag behöver göra och information som jag behöver veta.
    Kanni S
    • 80.5 m²
    • Söderkulla
  • 2020-09-19
    Malin är trevlig och professionell. Hon säger som det är till både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera henne.
    Lars Göran L
    • 55.0 m²
    • Triangeln
  • 2020-09-08
    Malin är mycket professionell i sin yrkesroll. Hon inger förtroende, är trevlig och effektiv. Kunde inte blivit bättre bemött!
    Ann-sofie D
    • 73.0 m²
    • Limhamns Sjöstad
  • 2020-09-08
    Nästa gång jag köper en lägenhet då kommer jag inte vilja köpa det via denna mäklaren
    Muhib P
    • 58.6 m²
    • Eriksfält

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte