Malin Wallin

Malin Wallin

Malin Wallin är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Malin Wallin har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Malin Wallin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 199 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Wallin har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

199 omdömen om Malin Wallin

Sedan starten hos Reco 2021
Piangjai T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Södertorp

Malin är bäst.👍 Hon engagerade sig i sitt jobb. Hon var flexibel och anpassa sig till kunde önskemål.

Sandra K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Södertorp

Malin är super hjälpsam och har svar på alla våra frågor.

Nina I
Norra Sorgenfri

Malin är oerhört trevlig, proffsig och agerar snabbt. Toppen helt enkelt!

Emil Villmaron A A
Östra Sorgenfri

Bra bemötande. Kände mig genast trygg med Malin. Allt gick smidigt och hon förklarade allt mycket bra.

Caspar R
Östra Sorgenfri

Malin gjorde allt för att processen från visning till budgivning och sedan kontraktskrivning skulle kännas så bra som möjligt, och det gjorde det verkligen. Väldigt trevlig och bra kontakt under hela processen!

Panagiota V
Kirseberg

Malin är lyhörd och transparent. Har haft att göra med henne vid både köp och försäljning. Snabba svar. Flexibel. Man känner sig hemma med Malin väldigt fort.

Boris P
Rörsjöstaden

Malin är en kunnig, proffesionell och effektiv mäklare. Dessutom är hon alltid trevlig och kommunikationen har alltid gått smidigt mellan oss. Hon hade förståelse för vår situation och hanterade oväntade händelser väldigt effektivt. Det dröjde innan någon ville lägga bud men hon gav aldrig upp och uppmuntrade oss att hålla ut. Hon fortsatte hålla visningar när vi plötsligt var tvungna att åka utomlands. Hon höll kontakt med oss så att vi inte missade något, hon vattnade till och med våra växter! Vi kunde till slut sälja...

Nina G
Västra Kattarp

Malin är professionell, hjälpsam och trevlig. Förväntade mig att känna mig trygg i mitt köp och processen.

Mattias B
Dalaplan

Väldigt hjälpsam och tydlig så man förstår alla processer och vad det är man skriver på. Mycket trevlig och lätt att få kontakt med

Olivia G
Östra Sorgenfri

Är så tacksam över att ha Malin som min mäklare. Utöver att vara proffsig, effektiv och varm har hon varit behjälplig under en försäljningsprocess som varit jobbig för mig och min partner. Sammanfattningsvis vill jag verkligen rekommendera Malin för enastående service och utmärkta resultat. Om du letar efter en mäklare som verkligen tar hand om sina kunder, leta inte längre än Malin!