Maria Tillgren
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Mäklarkarriären startade 2006, sedan dess har jag skapad mig gedigen erfarenhet genom förmedling av bostadrätter och villor i Malmö med omnejd. Jag är lyhörd och hittar den rätta lösningen för goda resultat. Välkommen att kontakta mig! Läs mer

Läs vad 85 Läs vad Maria Tillgren

• Stig E sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-04-03

Södertorp
    Har sålt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren har agerat kunnnigt och prestigelöst samt gett god service genom hela processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Fredrik K sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-29

Drottningtorget
    Vi sålde vår lägenhet i Malmö mars 2020. Vi kontaktade Maria Tillgren 2016 för värdering av vår lägenhet och sedan dess har hon löpande uppdaterat oss på värdet. Vi fick tidigt stort förtroende för Maria, och hennes hängivenhet gjorde valet enkelt när det väl blev dags för oss att sälja vår lägenhet. Maria agerade direkt när vi kontaktade henne och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Maria tog hand om försäljningen på ett professionellt sätt och hennes erfarenhet gjorde sig gällande. Maria är väldigt mån om att vi som säljare känner oss trygga och vi hade en väldigt bra dialog under försäljningen. Hon återkopplade till oss i princip dagligen. Vi hade höga förväntningar på försäljningen, och även om det tog lite längre tid än vi hade önskat så är vi otroligt nöjda med hur Maria hanterade försäljningen. Vi rekommenderar varmt Maria Tillgren! Läs mer
  • Manijeh M sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-09

Hyllie
    Maria er kompetent, venlig og smilende. Läs mer
  • Ann-charlotte O sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-07

Slottsstaden
    Maria är sympatisk, professionell och förtroendeingivande. Hon svarade alltid snabbt på våra frågor vilket gjorde att vi kände oss trygga under hela säljprocessen. Läs mer
  • Carl L sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-15

Drottningtorget
    En mäklare som har fötterna på jorden. Väldigt professionell, alltid tillgänglig. Vi blev mycket nöjda! Läs mer
  • Ingela F sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-03

Lindeborg
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi blev verkligen vänligt och proffsigt bemött av vår mäklare. Hon har levde mer än väl upp till våra förväntningar.
    Alltid hjälpsam, vi fick alltid snabba svar på våra frågor. Kommer varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Jenny Eva Maria N köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-16

Söderkulla
    Professionellt bemötande även mot oss köpare som inte anlitat Maria. Tålmodig och kunnig. Allt gick smidigt med vårt köp! Läs mer
  • Mats H köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-11

Pildammarna
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet och möttes av en saklig, vänlig och tillmötesgående mäklare. Vad mer kan man begära? Läs mer
  • Nina S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-02

Håkanstorp
    Väldigt engagerad mäklare. Super behjälplig och lugn o lyhörd. Toppen mäklare! Läs mer
  • Peter Å köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-03

Västra Hamnen
    Väldigt professionell och snabb på både återkoppling och avslut av affär Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen