Maria Tillgren

Maria Tillgren

Maria Tillgren är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Maria Tillgren har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Maria Tillgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.7. Maria Tillgren har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

173 omdömen om Maria Tillgren

Sedan starten hos Reco 2020
Peter G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Lindeborg

Över lag bra på alla sätt. Rekomenderas

Kim W
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Maria är mycket tillmötesgående svarar på de frågor som man vill få svar på. Hon utför sitt jobb väldigt professionellt

Johanna I
Lönngården

Förstående. Hjälpsam. Tillgänglig.

Sören G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Malmö Opera

Vidende, venlig og imødekommende Hun solgte vores lejlighed hurtigt som hun mente hun kunne Så en rigtig god oplevelse

Charlotte B
Malmö Opera

Maria är mycket duktig och trevlig.

Christian W
Drottningtorget

Väldigt proffsig och lugnt intryck i hela processen!

Sandra T
Katrinelund

Väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig mäklare!

Måns K
Sibbarp

Bra information och återkoppling under hela sälj-processen.

Gert R
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Djupadal

Min mäklare tog väl hand om mitt ärende då det gällde att sälja mitt hus med anledning av flytt till mindre boende. Bra engagemang från början. Fin presentation i säljfolder och annons på nätet (snygg fotografering). Flera visningar blev det, men som jag förstår - tidpunkten för försäljning var inte den bästa. Slutpriset blev därför en bit ifrån förväntat, men det var inte mäklarens fel. Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb!

Joanna J
Videdal

Maria hjälpte mig sälja min bostad i en tid av viss oro på marknaden. Men det märktes inte i samarbetet! Jag upplever Maria som tydlig, lugn och rak i sin kommunikation samt empatisk och inkännande med ett helhetsengagemang kring min boendesituation och framtid. Trygg och kompetent och inger förtroende i alla steg. Jag kan varmt rekommendera Maria!