Patricia Menger
Registrerad mäklare sedan 2019-11-11
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 9 Läs vad Patricia Menger

• Mohammad Reza B köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-22

mycket bra mottagande ,glad ,energisk,pålitlig, Läs mer
    2020-06-23 Patricia M svarar Mohammad Reza B
    Tack! Hoppas att ni ska trivas! Vh Patricia
  • Oliver P sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-20

2:a
    Ellstorp
    Stor lyhördhet runt önskemål, tankar och ett väldigt personligt och engagerat bemötande.
    Rekommenderar verkligen Patricia för dig som går i tankarna att sälja din bostad. Läs mer
    2020-07-03 Patricia M svarar Oliver P
    Tack för en fin rekommendation!
  • Shima T sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-18

Klagshamn
    Sålt en 4:a , utmärkt bemötande. Förväntningarna var en snabb försäljning men till följd av rådande omständigheter med Covid19 blev det något fördröjt. Mäklaren gjorde utifrån hennes förutsättningar ett gott arbete.

Rekommenderar henne mer än gärna. Läs mer
    2020-06-18 Patricia M svarar Shima T
    Tack för möjlighet att rekommenderas, trots att det tog lite tid med försäljningen i dessa tider. Hoppas på ett samarbete igen. Trevlig Midsommar!
  • Nasrin A köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-17

Ön
    Hon var toppen, jätte professionellt, trevligt och kunnig , vi fick mycket information , alltid tillgängligt när vi behövde henne.
    Vi fick väldigt bra intryck och är jätte nöjda med hennes insats. Läs mer
    2020-06-18 Patricia M svarar Nasrin A
    Tack så mycket Nasrin! Vad bra att ni kände er trygga. Hoppas vi ses igen! Glad Midsommar!
  • Daniel B sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-15

Klagshamn
    Patricia återkopplar alltid, hon håller en hög klass. Enormt professionellt bemötande. Vi rekommenderar henne starkt/DB Läs mer
    2020-06-15 Patricia M svarar Daniel B
    Tack för ett fint omdöme! Det har varit superroligt att få ha er som kunder och att möjligheten gavs till mig att förmedla er bostad.
  • Peter O sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-16

Ön
    Patricia hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på Ön/Limhamn. Med sin energi, engagemang och positiva framtoning så löste hon denna utmaning trots rådande situation (Corona). Patricia gav inte upp utan fortsatte med visningar och förhandlingar.
    Jag är JÄTTENÖJD med Patricias insats🙌🏻👌🏻 och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-05-17 Patricia M svarar Peter O
    Hej Peter! Tack för ett fint omdöme! Nu kan ni äntligen bo in er i er nya bostad. Mvh Patricia
  • Jonathan S köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-11

Burlövs egnahem
    Kompetent och engagerad mäklare som gjorde mig trygg i mitt första bostadsrättsköp. Läs mer
    2020-05-12 Patricia M svarar Jonathan S
    Hej!
    Vad roligt att du kände så. Hoppas du ska trivas i din bostad och du är alltid välkommen att kontakta mig om du har andra frågor. Trevlig dag!
  • Jallal K köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-04-01

Lindeborg
    Mycket trevlig allt gick jättesmidigt Läs mer
    2020-04-06 Patricia M svarar Jallal K
    Tack! Vad roligt att ni känner er nöjda. Lycka till med er nya bostad!
  • Nicole D sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-13

Bulltofta
    Supertrevlig men tog inte riktigt hänsyn till mina åsikter. Läs mer
    2020-04-06 Patricia M svarar Nicole D
    Vad tråkigt att du upplevde det så. Jag vill alltid se till att göra det bästa åt kunden. Begärt pris blev som önskat och även en snabb och smidig affär, efter första visning. Hoppas att vi kommer samarbeta igen i framtiden och kan då se över vad som önskas bli ännu bättre för att just du ska känna dig helt nöjd med din försäljning.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen