Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Ramona Girdea
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07

Läs vad 24 Läs vad Ramona Girdea

• Anna Josefin N sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Södra Sofielund
    Via fastighetsbyrån har jag nu sålt min lägenhet, 1,5 rum på Seved. Till min hjälp hade jag mäklaren Ramona Girdea, som jag varmt rekommenderar vidare. Både mäklaren och fastighetsbyrån har fullfört försäljningen på bästa möjliga sätt. Smidigt, tydligt och kommunikativt hela vägen. Stort tack Ramona! Läs mer
  • Arne Ingvar A sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Södra Sofielund
    Håller det hon lovat och är redan driven Läs mer
    2019-08-07 Ramona Girdea svarar Arne Ingvar A
    Stort tack till förtroendet och för ditt omdöme, Arne!! Vilken lyckad affär det blev!!
    /Ramona Girdea, Fastighetsbyrån
    Ramona Girdea gillar detta
  • Jemima M köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Södra Sofielund
    Vi har köpt en bostadsrätt i Malmö på 63 kvm. Vi var mycket glada och nöjda med Ramona, hon har verkligen varit super trevlig. Hon har hjälpt och underlättat köpet för oss eftersom det är vårt första bostadsköp. Hon har varit tydlig och kunnat besvara alla våra frågor. Hade rekommenderat Ramona och skulle kunna samarbeta med henne igen i framtiden. Läs mer
    2019-08-07 Ramona Girdea svarar Jemima M
    Det har varit ett nöje att hjälpa er! Hoppas ni kommer stormtrivas nya fina lägenhet!en! Ser fram emot ett samarbeta med er i framtiden.
    /Ramona Girdea, Fastighetsbyrån
    Ramona Girdea gillar detta
  • Rasid H köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-03

Yyyyyyyyyyyyyxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Läs mer
  • Linnea S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-17

Östra Sorgenfri
    Jag har köpt min första bostadsrätt lägenhet och Ramona var helt fantastisk under hela processen. Snabba svar kring all kommunikation och väldigt proffesionellt och trevligt bemötande i person varje gång. Jag skulle definitivt varmt rekommendera vidare henne till den som frågar. Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Jim Mikael Pontus A sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-14

Södra Sofielund
    Sålt en 2:a i sofielund. Mycket nöjd med mitt val av mäklare. Mycket bra bemötande, tydlig och engagerad. Fick bra betalt för vår lägenhet, är mycket nöjd och redo för nästa bostad! Läs mer
  • Cristina Noemi S
    Cristina Noemi S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-22

Köpt en lägenhet 3a
    Bemötande med mäklare var jätte bra från första början, hon hjälpte mej på alla sätt. Skulle rekommendera henne utan tvekan Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Marco Antonio S sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-17

Östra Sorgenfri
    Lagom till att försäljningsmarknaden stod lite stilla bestämde jag mig för att sälja min 3a. Ramona tog sig an uppdraget med mycket vilja och tro. Det var aldrig en tvekan att anlita henne. Hon har ihärdigt och metodiskt arbetat med att visa lägenheten och hålla mig informerad om processen ända fram till försäljning. Hennes arbetsmoral är långt över vad jag hade förväntat mig. Läs mer
    2019-05-22 Ramona Girdea svarar Marco Antonio S
    Ett nöje att få samarbeta med dig, Marco!! Tackar ödmjukast för ditt omdöme och för ditt fulla förtroende!
    Ramona Girdea gillar detta
  • Malin Helena Elisabeth S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-13

Nobeltorget
    Fick hjälp att köpa en lägenhet. Svarar alltid på frågor via sms och mail, var tydlig och upplevde att hon hade både mitt och säljarens intresse in mind. Jättenöjd! Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Rose-Marie B sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-27

Nobeltorget
    Hej,

Jag har sålt en lgh Vitemöllegatan 10D.
    Ramona och jag fick en bra kontakt redan första gången vi sågs.

Eftersom det är 20 år sedan jag köpte denna har jag inte så stora erfarenheter.

Stylisterna tyckte jag var överflödiga i mitt fall, dem kom hit och tog bort en lampa + några småsaker som jag absolut kunnat fixa själ,

Visningarna kändes korta 1/2 timme.

Men Ramona var ihärdig när hon hade fått en köpare intresserad.

Självklart hade jag önskat mig mer för lgh men vem gör inte det?

Jag är i det stora heka mycket nöjd , vi har haft en bra dialog genom hela affären, som dock inte är helt klar, Köparen ska godkännas av föreningen!

Har även stött på en person som går mäklar utbildningen idag som rekomenderade Fastighetsbyrån, helt utan att personen visste att jag anlitat er.

Jag kommer självklart rekomendera er och även Ramona,

Vänligen!
    Rose-Marie Berggren