Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Ramona Girdea
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 10 kunder tycker om Ramona Girdea

• Michael Remi Alexander E sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2:a
    50m²
    Möllevången
    Hon ger ett väldigt positivt intryck, hon svarar snabbt på frågor och är väldigt informativ! Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

3:a
    79.5m²
    Östra Sorgenfri
    Ramona är seriös samt la ner stort arbete med försäljningen av min bostad Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Dragana M köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

3:a
    79.5m²
    Östra Sorgenfri
    Hej,
    Vi har köpt en trea i Malmö och vi är jätte nöjda med vår mäklare allt gick fantastisk och snabbt eftersom vi hade Ramona hon är mästare i sitt jobb!
    Vi försätter att håla kontakt med Ramona🌹 Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Jenny M sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-28

1:a
    40.2m²
    Dalaplan
    Ramona var engagerad, peppande och trevlig att ha kontakt med. Hon höll mig ständigt uppdaterad och kändes väldigt engagerad och mån om atr jag skulle va nöjd. Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Bilgin R köpte sin bostad med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-20

Jag köpte en bostad. Min upplevelse av mäklaren var väldigt dålig. Mäklaren var okunnig inom sitt område. Visningen gick inte som jag hade förväntat mig. Som ny husägare fick jag inte heller det stöd eller rekommendationer jag behöver då hon varken var hjälpsam eller vägledande. Mäklarens bemötande var allt annat än proffesionellt och då en tvist uppstod mellan mig och säljaren så fick jag ingen hjälp från hennes sida och jag fick stå själv och försöka komma på idéer till att lösa tvisten.
    Jag fick nycklarna på tillträdesdagen utan vidare genomgående information. Som köpare hade jag förväntat mig mer vägledning från mäklaren då det är min källa till information gällande husköpet.

Sammanfattat kan jag säga att min upplevelse varit dålog och jag skulle inte rekommendera någon att gå igenom eller behöva genomgå samma bemötande jag fick genomgå. Läs mer
  • Timi Shiptim D köpte sin bostad med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-14

Lätt att ha och göra med.
    Lätt att komma i kontakt med.
    Tålmodig och driven tjej.

All lycka till henne,

Timi & Albana Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Albana Z köpte sin bostad med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-14

Underbar människa, skötte sitt jobb galant! Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Susanne F sålde sin bostad med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-28

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Kunnig, engagerad och alltid lätt att få kontakt med. Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Almin O köpte sin bostad med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-29

Super! 10/10 Smidigt, enkelt och professionellt! Läs mer
  • Olivera K
    Olivera K skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-12

Har sålt lägenhet! Mäklaren var helt otrolig, kunnig och lyhörd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen