Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Ramona Girdea
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 18 Läs vad Ramona Girdea

• Cristina Noemi S
    Cristina Noemi S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-22

Köpt en lägenhet 3a
    Bemötande med mäklare var jätte bra från första början, hon hjälpte mej på alla sätt. Skulle rekommendera henne utan tvekan Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Marco Antonio S sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-17

Östra Sorgenfri
    Lagom till att försäljningsmarknaden stod lite stilla bestämde jag mig för att sälja min 3a. Ramona tog sig an uppdraget med mycket vilja och tro. Det var aldrig en tvekan att anlita henne. Hon har ihärdigt och metodiskt arbetat med att visa lägenheten och hålla mig informerad om processen ända fram till försäljning. Hennes arbetsmoral är långt över vad jag hade förväntat mig. Läs mer
    2019-05-22 Ramona Girdea svarar Marco Antonio S
    Ett nöje att få samarbeta med dig, Marco!! Tackar ödmjukast för ditt omdöme och för ditt fulla förtroende!
    Ramona Girdea gillar detta
  • Malin Helena Elisabeth S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-13

Nobeltorget
    Fick hjälp att köpa en lägenhet. Svarar alltid på frågor via sms och mail, var tydlig och upplevde att hon hade både mitt och säljarens intresse in mind. Jättenöjd! Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Rose-Marie B sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-27

Nobeltorget
    Hej,

Jag har sålt en lgh Vitemöllegatan 10D.
    Ramona och jag fick en bra kontakt redan första gången vi sågs.

Eftersom det är 20 år sedan jag köpte denna har jag inte så stora erfarenheter.

Stylisterna tyckte jag var överflödiga i mitt fall, dem kom hit och tog bort en lampa + några småsaker som jag absolut kunnat fixa själ,

Visningarna kändes korta 1/2 timme.

Men Ramona var ihärdig när hon hade fått en köpare intresserad.

Självklart hade jag önskat mig mer för lgh men vem gör inte det?

Jag är i det stora heka mycket nöjd , vi har haft en bra dialog genom hela affären, som dock inte är helt klar, Köparen ska godkännas av föreningen!

Har även stött på en person som går mäklar utbildningen idag som rekomenderade Fastighetsbyrån, helt utan att personen visste att jag anlitat er.

Jag kommer självklart rekomendera er och även Ramona,

Vänligen!
    Rose-Marie Berggren
    Vitemöllegatan 10D Läs mer
  • Caroline W
    Caroline W sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-25

Sålt bostadsrättslägenhet.
    Blev bemött jättebra!
    Mina förväntningar var att hon skulle leverera det mål som vi satte från början. Och det gjorde hon! Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Frida T sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-10

Lönngården
    Sålde en mindre bostadsrätt. Ramona stöttade mig som säljare under hela processen på ett mycket bra sätt. Förtroendeingivande och trygg. Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Nabil E sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-10

Slussen
    Jag har sålt min lägenhet på Skansgatan 1, Malmö. Jag träffade flera mäklare men Ramona var utan tvekan den som utmärkte sig mest. Lyhörd, välinformerad, pedagogisk, godhjärtad, punktlig och förstående. Jag har många minnen i lägenheten och sökte efter en mäklare som förstod värdet av det och det sentimentala värdet man kan ha för en bostad. Vi fick information, vägledning och uppdatering kontinuerligt under hela resan. Jag är inte bara nöjd över utfallet då vi fick rekord pris i förening, utan är otroligt nöjd med Ramona. Därav rekommenderar jag stjärnmäklaren Ramona till alla!

Tack så mycket Ramona! Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Albin T sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-05

Södra Sofielund
    Sålt en bostadsrättslägenhet i Södra Sofielund, Malmö.
    Jag ger Ramona högsta betyg för hennes otroliga driv och vilja att göra det enkelt, fort, proffisigt att sälja sin bostad. Kan varmt rekommendera Ramona för hennes insats till andra som går i säljtankar. Smidigt! Läs mer
    2019-04-10 Ramona Girdea svarar Albin T
    Stort tack Albin! Ett nöje att få samarbeta med dig!!!
    Ramona Girdea gillar detta
  • Michael Remi Alexander E sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-21

Möllevången
    Hon ger ett väldigt positivt intryck, hon svarar snabbt på frågor och är väldigt informativ! Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-21

Östra Sorgenfri
    Ramona är seriös samt la ner stort arbete med försäljningen av min bostad Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen