Therese Lagerfelt
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 8 Läs vad Therese Lagerfelt

• Tommy A sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-17

Nydala
    hej jag har köpt en bostads rätt på hyllie ny bygge o sålt en bostads rätt på nydala jab blev bemött väl av mäklaren över förväntan mycket kunnig jag var helnöjd med henne fick en bra kotnakt direkt hon gjorde ett bra jobb bara lovord Läs mer
  • Sarande S
    Sarande S sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-13

Högaholm
    Vi har båda köpt radhus och sålt vår lägenhet med Therese. Hon är en professionell och duktig mäklare. Hon lyssnade på oss och tillsammans känner vi att vi har uppnått det bästa resultatet.
    Vi rekommenderar varmt Therese. Läs mer
    Therese L gillar detta
  • Elbrona H sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-10

Bulltofta
    Sålt bostad väldig bra och professionellt sätt, det gick bra och mäklaren presterade väldigt bra Läs mer
    Therese L gillar detta
  • Johanna G sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-02

Limhamn
    Är väldigt nöjd med samarbetet med Therese, hon har varit lugn och förtroendeingivande hela vägen. Professionellt bemötande kring mina frågor som jag haft. Väldigt nöjd med att få hjälp av duktig stylist för att sätta iordning min 2 rum och kök inför fotografering och visning. Läs mer
    Therese L gillar detta
  • Karin Ingela J sålde sitt hus med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-03

Virentofta
    Med hjälp av Therese Lagerfeldt har jag nyligen sålt min villa. Therese är en erfaren och professionell mäklare. Hon har lotsat mig genom säljprocessen på ett tryggt och lyhört sätt. Therese har varit tillgänglig och svarar snabbt på mina frågor. Hon tar sig tid och vi har kunnat resonera på ett respektfullt sätt genom hela processen. Therese är tydlig med sina synpunkter samtidigt som hon är lyhörd för säljarens önskemål. Allt detta har lett fram till en lyckad affär för både köpare och säljare. Jag vill varmt rekommendera Therese som mäklare. Läs mer
  • Sophia R köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-17

Ribersborg
    Tog mer hänsyn till säljaren, hade inte koll på alla dokument. Läs mer
    SAMIR H gillar detta
  • Maria R sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-11

Kroksbäck
    Therese var en god resurs för försäljningen av min bostad. Hon hanterade hela affären på ett lugnt, tydligt, informativt sätt. En trevlig, glad och flexibel person. Det blev en snabb och lyckad affär. Läs mer
  • Mikael S sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-03

Bunkeflostrand
    Mäklare Therese Lagerfelt, Fastighetsbyrån Malmö:

Therese är mycket proffsig i sitt arbete, ambitiös, noggrann, med en ödmjuk och bra personlighet, där vi haft ett väldigt positivt samarbete!
    För 3 år sedan när jag köpte lägenheten, var Therese ansvarig mäklare även då. Om det blir aktuellt med att anlita mäklare framöver, kommer jag gärna anlita Therese igen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen