Therese Lagerfelt

Therese Lagerfelt

Therese Lagerfelt är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Therese Lagerfelt har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Therese Lagerfelt har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.8. Therese Lagerfelt har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

68 omdömen om Therese Lagerfelt

Sedan starten hos Reco 2020
Rebecka J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Hyllie

Kändes tryggt - både inför, under och efter köpet.

Viktor S
Dockan

Väldigt engagerad, positiv, professionell, kunnig och tillmötesgående. Rekommenderar varmt Therese till alla.

Sivar S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Dockan

Gav goda råd. Bra kommunikation. Bra försäljningsupplägg. Rekommenderar verkligen Therese. Hon är trevlig och trygg att ha som mäklare.

Kristina C
Hyllie

Therese har varit mycket professionell, tillmötesgående och tillgänglig under hela försäljningsprocesen. Hon har varit tydlig, ärlig och effektiv. Therese och hennes fantastiska kolleger på Fastighetsbyrån har gjort det möjligt att skriva kontrakt med köparna och därefter överlämna lägenheten på rekordtid, så jag kan varmt rekommendera deras tjänster!

Hanna M
Hyllie

Super trevlig och duktig mäklare

Arman J
Kroksbäck

Jag vill tacka henne för hennes hjälpsam , det var så lätt att kontakta med henne. Hon är ansvarig person som kunde hjälpa mig på första minuter efter meddelande eller sms . Med vänlig hälsning, Arman .

Amer S
Kroksbäck

Fint bemötande, stor erfarenhet, bra kontakt med henne under hela tiden med försäljningen, hon planerar mycket 👍 bra.

Natalia Z
Kroksbäck

Det var så trevligt att jobba med henne . Vi träffades på visningen och hon var så bar att beskriva allt vad jag behövde.

Dick S
Blekingsborg

En trygg och erfaren mäklare som på ett fint sätt väglett mig genom hela processen. Therese var vass på att sätta utgångspris på en väldigt svår marknad. Slutpriset landade mycket nära utgångspris. Therese var en trygg, varm och proffesionell vägledare genom hela affären.

Åse J
Limhamn

Mycket kunnig. Effektiv och informativ. Enormt stort stöd och engagemang i hela processen. Supernöjd. Rekommenderas varmt.