Fastighetsbyrån Malmö City

Fastighetsbyrån Malmö City

• BadgeElevenYears
3 010

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda...

3010 omdömen om Fastighetsbyrån Malmö City

Sedan starten hos Reco 2013

Mats Göran D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Triangeln

Trevligt bemötande, lyhörd och kunnig

Marja E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Nobeltorget

Professionell mäklare som tar sitt uppdrag på allvar. Vi är mycket nöjda!

Margareta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Triangeln

Vänlig, hjälpsam och lätt att få kontakt med på mejl och telefon. Upplevde henne som ärlig och bra att samtala med.

Marco M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Triangeln

Kunnig och drivande. Lyssnar in alla parters önskemål och förhandlar skickligt utifrån dessa.

Anton I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Västra Hamnen

Maxime förverkligade min drömlägenhet och processen dit var mer än behaglig. Maxime har ett professionellt bemötande och lyssnar på dina önskemål som köpare. Maxime är kunnig och utstrålar en säkerhet i de råd hon ger dig i ditt livs viktigaste affär. Jag skulle rekommendera alla som vill köpa/sälja lägenhet att använda sig av Maxime. Jag kunde inte varit mer nöjd! AAA+

Per B
Triangeln

Bra bemötande och hjälp med köpet som har gått väldigt smidigt. Mycket lyhörd för våra önskemål.

Karin M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Dalaplan

Bra bemötande, lyssnade in mina behov och önskningar. Snabba svar och tydlig kommunikation. Inget att anmärka på alls!

Eva P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Västra Hamnen

Ett väldigt trevligt och proffesionellt bemötande med stort fokus på att göra löt så enkelt, snabbt och bra vilket var precis vad vi önskade. En snabbare försäljning har jag aldrig varit med om. Mycket bra!! Kan verkligen rekommendera Harris som mäklare.

Josefin R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Pildammarna

Vi är supernöjda med Johanna som mäklare! Vi förstår att marknaden är extra svårsåld just nu och det fanns flera liknande objekt ute till försäljning samtidigt. Men Johanna drev på ordentligt för att vi skulle få vår såld! Med många visningar, noggrann uppföljning för varje visningsdeltagare och hennes driv till att leta fram nya möjliga spekulanter gjorde hon ett gediget jobb. Därtill fanns hon alltid tillgänglig för våra frågor och funderingar och återkopplade varje litet steg i processen.

Sanna N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Lindoff en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Limhamn

Har bara positiva saker att ga, super duktig och trevlig. Rekommenderar starkt!

Alexandra S
Skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Anlitade Haris när vi skulle sälja vår lägenhet. För en person som är ganska orolig och som vill ha koll på delar av processen och vad som händer framåt fick jag kontinuerlig uppdatering på vad som skulle ske. Lätt att prata med, transparent och rak och tillgänglig för frågor. Rekommenderar!

Anna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Slottsstaden

Johanna var väldigt service minded och fixade en extra visning för oss vilket vi uppskattade, och som ledde till köp. Hela processen har löpt smidigt och Johanna har varit trevlig och tillmötesgående. Vi kände stort förtroende och kan varmt rekommendera henne till andra som funderar på att köpa eller sälja bostad.

Sebastian W
Västra Hamnen

Trevligt bemötande och väldigt professionell från visning till avslut.

Margareta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marina Matic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Oxie

Mycket trevligt bemötande både vid bokad visning och ”extravisning”. Snabb återkoppling om vårt intresse. Snabb återkoppling efter vårt bud. Kontraktsskrivning inom några dagar, trots helgdag.

Sonny K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marina Matic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Oxie

Mycket professionell och visar att hon bryr sig om försäljningen och anpassar sig bra efter säljarens behov

Atiquar R

Underbart, punktlig, hjälpsam,lätt att prata,

Markku R
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Kristineberg

Från den dagen Johanna kom till oss för att värdera vår bostad har vi bara känt trygghet och tillit. Har vi haft frågor har vi alltid kunnat ringa Johanna och alltid blivit lika vänligt bemötta och fått svar på våra frågor. Alla förväntningar har uppfyllts. Vi rekommenderar Johanna på det varmaste. Med vänlig hälsning Barbro och Markku Roitto

Anna B
City

Haris har en god förmåga att balansera sin yrkesprofession med humor. Han är alltid lättillgänglig på telefon vilket jag värderar högt både som säljare och köpare. Snabb på att återkoppla när man ställer frågor, men också noga med att ta reda på ordentliga svar. Så nöjd med val av mäklare när jag sålde min bostad!

Levente K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Blekingsborg

Jag hade nyligen nöjet att köpa en lägenhet som förmedlades av Artemizför och jag kan inte nog betona den utmärkta service och professionalism som jag upplevde genom hela processen. Från första mötet till avslutat köp gick Artemiz långt utöver förväntningarna för att säkerställa en smidig och framgångsrik affär. Jag kan varmt rekommendera henne.

Peter W
Citadellskajen

Trevligt bemötande, ärlig, bra o snabb återkoppling. Hade.höga förväntningar som hon levde upp till. Mötet då vi tecknade kontrakt gjordes professionellt. Hör möjligtvis till saken att vår köpeprocess gick mycket snabbt så det behövdes inte så mycket kontakt. Det kvarstår krock det avslutande mötet då vi tillträder så frågan är lite för tidigt ställd.

Rebecka H
Hästhagen

Trevligt bemött, påläst och enkel att prata med. Snabb i kommunikationen.

Gudrun F
Lorensborg

Johanna är kunnig, vänlig och tillmötesgående samt noga med att snabbt informera om allt som händer under försäljningsprocessen. Jag kan varmt rekommendera Johanna.

Camilla M
Möllevången

När vi valde mäklare sökte vi någon med erfarenhet, tydlig strategi och engagemang för just vår säljprocess. Haris visade sig vara precis rätt person och mer därtill! Under hela processen har Haris varit lyhörd för våra önskemål men också gett oss realistiska förväntningar. Vi tyckte han gjorde ett mycket bra jobb med att hitta seriösa köpare av vår lägenhet, vilket effektiviserade processen avsevärt. Vi är mycket nöjda med Haris, 10 av 10 som Zlatan säger.

Marija P
Hästhagen

Haris agerade professionellt från början till slut. Han är flexibel och anpassar sig lätt efter kundens behov. Kommunicerar rakt, tydligt och trevligt, vilket gjorde hela processen enklare. Jag kan varmt rekommendera Haris om ni vill ha en driven, kunnig och organiserad mäklare.

Karin T
Citadellskajen

Johanna har varit superproffsig när det gäller försäljningen av vår lägenhet. Stort förtroende för henne.

Loreta M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Boris Wormann en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Lönngården

Professionell, tydlig och uppriktig.

Lidija D
Högaholm

Jätte trevlig, engagerad, , hjälpsam, snabb,, kan sitt jobb 100 procent

Seif A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Hyllie

Elaine är supereffektiv och har ett sinne för goda affärer. Vi var nervösa över att vår lägenhet inte skulle säljas men Elaine lyckades under kort tid hitta köpare till vår bostad för ett pris som vi var nöjda med. Rekommenderar starkt.

Julian E
Möllevången

Lättsam och trevlig! Flexibel med extra visning då jag inte kunde närvara på den första. Tydlig och bra kommunikation, kändes tryggt för en nervös förstagångsköpare. Kan inget annat än rekommendera!

Amer F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Hyllie

Elaine ger ett tryggt och professionellt intryck. Kunnig på sitt jobb och bra med bemötandet.

Andreas L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Limhamn

Seriös mäklare som är lätt att prata med. Riktar säljarens förslag till en lösning. Hade förväntningar om att sälja snabbt och Artemiz visade verkligen att hon ville förverkliga detta.

Marcus J
Limhamns Sjöstad

Tipp topp mäklare! Alltid positiv och glad men framförallt jäkligt bra på de hon gör!

Fredrik H
Limhamn

Fint bemötande, kändes smidigt under hela processen.

Amelie L
Skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Fantastiks på alla sätt, som säljare för första gången har han hjälpt en att förstå och är alltid lätt tillgänglig när man har frågor! Han hjälpte inte bara oss med vår försäljning utan även hur vi ska tänka som köpare! Underbar upplevelse genom allt!

Dino K
Lindeborg

Hon är en professionell mäklare som man kan lita på.

Lars L
Hyllie

En seriös mäklare som hade svar på våra frågor vid visningen. HH lät oss kolla i lugn och ro. H har en lugn stil och man får ett väldigt gott intryck av honom. Jämfört med andra mäklare vi haft är H på plats 1.

Eva Bertilsdotter L
Hyllie

Haris är bra. Tydlig o saklig. Passar bra som mäklare.

Nariman M
Södra Sofielund

Vi är mycket nöjda med mäklaren Tobias. Hans professionella bemötande överträffade våra förväntningar. Han guidade oss genom hela processen med expertis och lyhördhet, vilket resulterade i en smidig och framgångsrik försäljning.

Ileana N
Östra Sorgenfri

Trevlig, vänlig, men framför allt mycket proffsigt!!! Tobias Axell är bara bäst!

Louise J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Kirseberg

Johanna var väldig trevlig och hjälpsam. Alltid snabb att svara om vi hade frågor. Giller att hon ved visning var naturlig och inte bara försökte att sälja. Det förste gång vi köper bostadsrätt och hon fick oss till att känna oss trygga med köpet.

Asri Ö
Limhamns Sjöstad

Vill man ha Malmös bästa mäklare så väljer man Elaine Mürgas!!

John C
Lorensborg

Johanna har varit en trygg och stabil närvaro under hela processen. Trots en lång försäljningsprocess med anledning av ett tufft marknadsläge har jag blivit frekvent uppdaterad, snabbt fått svar med utmärkt rådgivning vid funderingar jag haft och blivit bemött på ett mänskligt och proffesionellt sätt vid varje utbyte. Johanna är allt jag önskade i min mäklare och mer därtill.

Nenad M
Söderkulla

Fantastisk upplevelse, från visning till kontraktskrivning. Mycket trevligt bemötande, vi fick all information som vi efterfrågade och om svar saknades på något var Haris snabb med att ta reda på det åt oss. Han var även lättillgänglig och vi fick snabb hjälp varje gång vi behövde kontakta honom. Det är första gången vi köper bostad, processen var lite främmande för oss men med Haris som stöd kändes det som att vi hade gjort det flera gånger tidigare.

Remzie P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Boris Wormann en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Lindeborg

MYCKE DUKTIG,TREVLIG OCH PUNKTLIG, REKOMANDERAR HONNOM

Anna L
Hyllie

Mycket tydlig och gjorde det lättförståeligt för en förstagångsköpare.

Felicia B
Hyllie

Haris har varit en mycket trevlig, duktig och priffisionell mäklare. Har har på ett snyggt sätt lyckats blanda humor med allvar och vi som säljare uppskattade det mycket och kände en stor tillit till honom. Han har alltid vait snabb med att återkoppla och varit lyhörd inför våra önskemål. Jag kan varmt rekommendera Haris som mäklare! Vänligen, Felicia Bunjaku

Pontus V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Rörsjöstaden

Superduktig och trevlig mäklare väl förberedd och kan direkt svara på frågor ang. bostaden. Bra kommunikation och högklassig service.

Johanna Estefany U
Kroksbäck

Hon var mycket professionellt, snäll och svarade alla frågor som vi hade.

David Alejandro C
Kroksbäck

She was quick to reply all my questions and helpful all the time. She was informative and patient during the whole process.

Turid M
Rörsjöstaden