Josefine Falk

Josefine Falk

Josefine Falk är mäklare på Fastighetsbyrån Landskrona

Josefine Falk har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Josefine Falk har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.7. Josefine Falk har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

58 omdömen om Josefine Falk

Johan B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Västra Fäladen

Bra erfarenhe, lättsam och trevlig person

Ahmet A
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Västra Fäladen

Jag har blivit bemött väldigt bra av mäklaren. Detta är tredje gången min familj kontaktar henne och hon har hjälpt oss med att sälja vår lägenhet och även köpet av vår nya bostad. Hon levde upp till alla våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med köpet av bostaden. Allt har gått bra.

Eva-Marie S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Nyhamn

Josefin är trevlig och ställer upp på tider som passar oss.

Eva-Britt L
Borstahusen

Jag fick bra kontakt med Josefin ifrån allra första början. Josefin är glad,trevlig och öppen som person. Som mäklare engagerad och kunnig.Vid eventuella frågar alltid tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera Josefin Eva Ljungberg

Linnea N
Borstahusen

Med sitt driv, engangemang, och tillgänglighet kunde vi under hela processen ha en nära dialog med Josefine. Hon fanns där för oss och det kändes som ett samarbete rakt igenom. Hon tog alltid kontakt med oss och vi förde diskussioner om nästa steg. Josefine har ett lösningsorienterat synsätt och ett trevligt bemötande där det kändes fullt naturligt att ta kontakt i alla lägen. Mina förväntningar på en mäklare är just att kunna föra en dialog, att få fullt stöd i försäljningen och att mäklaren hela tiden ligger steget före,...

Julia L
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Falk en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Drottningen

Mycket trevlig och professionell! Bra bemötande, snabb och tillgänglig vid frågor. Rekommenderas!

Jan-Åke P
Västra Fäladen

Engagerad och service mindes. Ställer verkligen upp i alla lägen

Anna T
Häljarp

Jag tyckte hon var mycket proffsig och kändes otroligt engagerad i hela säljprocessen. Det jag uppskattade lite extra var också att hon hade nära till skratt och humor, vilket gjorde att hela processen kändes väldigt bra och mer avslappnat. Jag är över lag väldigt nöjd.

Jerker K
Solskiftet

Best no 1 ! Kunnig, serviceminded, rätt kvnna öå rätt jobb! 100 procent nöjd !!!!

Maria O
Västra Fäladen

Vi är mycket nöjda med Josefines bemötande, professionalitet och tjänstvillighet.