Malin Eriksson

Malin Eriksson

Malin Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Malin Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Malin Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.7. Malin Eriksson har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

69 omdömen om Malin Eriksson

Sedan starten hos Reco 2018
Lena A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Varvsstaden

Bra återkoppling, ständigt hållt oss informerade , jobbat för att sälja vår lgh , vi hade inte tvekat att anlita henne igen.

Tom K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Elinelund / Elinegård

Jag har mycket liten erfarenhet av husaffärer, men jag upplevde Malin Eriksson som mycket kunnig i sitt yrke. Hon löste vår affär på ett förtjänstfullt sätt och vi fick stort förtroende för henne.

Calle B
Kirseberg

Rakt, trevligt och ärligt. Vi förväntade oss heltäckande information och svar på våra frågor. Det fick vi och kunde hon inte svara direkt tog hon reda på svaret och mejlade oss, eller hänvisade oss till en person som kunde svara. Malin sprider positiv energi omkring sig samtidigt som hon är professionell, pedagogisk och ger god service.

Olof S

Trevligt bemötande, men lite rörigt/otydligt med informationen vi fick. Blev exempelvis stressigt att ta fram nytt lånenlöfte på kort tid (giltighetstiden för mitt lånlöftet hade förfallit pga förseningar i byggprojektet). Överlag helt ok. Har inte varit i kontakt med andra mäklare tidigare och har därför inget att jämföra med

Moa S
Kirseberg

Bra, tydlig och svarar på frågorna du ställer! Gillar Malin som mäklare! Mvh, Moa Skimutis

Erling H

Världens bästa tjejen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marie S

Malin var positiv med tydlig i information Hon gjorde ett fantastiskt jobb och förklarade och vi var även på plats och visualiserade. Tydligt och inga tveksamheter med information och fick svar på mina frågor . /Marie

Jonathan M

Malin ger intrycket av att vara rak och effektiv. Hon återkommer snabbt när man sökt henne och svarar på de frågor man har samt tar tag i det man efterfrågar. Vi har haft en god kontakt under köpets gång och jag hoppas den förblir så fram tills inflyttningsdatum. Jag är tacksam för den hjälpen Malin har bistått med.

Carina L
Kirseberg

Jag blev bemött på ett mycket bra sätt. Proffsigt , tydligt och bra och anpassat till min erfarenhet utifrån mina kunskaper. Malin levde och lever upp till mina förväntningar och mer därtill. Sammanfattningsvis: väldigt bra !

Kerstin B

Det har varit bra och trevliga möten per telefon el digitalt med Malin. Snabb återkoppling och tydliga svar på frågor. Full pott