Martina Ahlberg
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 7 Läs vad Martina Ahlberg

• Jenny M sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-12

Slussen
    Martina sålde min lägenhet på Slussplan. Fick ett väldigt fint bemötande av henne och hon känns trovärdig som mäklare. Jag kan varmt rekommendera Martina till andra köpare och säljare. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Maj-britt N sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-12

Limhamn
    Jag anlitade Martina på Fastighetsbyrån för att sälja en bostadsrätt på Limhamn. Försäljningen gick smidigt och effektivt och slutpriset mötte mina förväntningar. Martina hanterade affären synnerligen professionellt och engagerat. Jag rekommenderar gärna att du anlitar Martina. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Refif A köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-10

Högaholm
    Jag har köpt lägenhet , Martina var mäklare som har hjälpt mkt
    Hon är underbar ,trevlig , bemöta var trevlig alltid förklarar och finns alltid när man vill nå henne .
    Jag kände att jag är trygg och upplevde bra kommunikation .
    Jag rekommendera hårt henne .
    Önskar henne all lycka på hennes jobb :)
    Refif Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Emelie C sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-06

Limhamn
    Vi sålde vår lägenhet snabbt och smärtfritt. Martina är otorligt hängiven sina objekt och kunder. Och vi kände direkt att hon såg värdet och möjligheterna med vårt boende. Hon är alltid lätt att få tag i och lyckas vara både personlig och professionell i alla lägen. Kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Angell F sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-12-21

Högaholm
    Sålde min bostad mha Martina som var väldigt lyhörd och tillmötesgående. Bra bemötande, snabb affär, inga krångligheter. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Elin Felicia M köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-12-11

Nydala
    Köpt en 1:a på Lektorsgatan 3 B, MALMÖ.
    Jättefint och professionellt bemötande , från första visningsdagen, under hela budgivningen samt fram till avslutad köp av bostad.
    Fick bra kontakt med Martina, kände att jag fick svar på mina frågor och vid min nästa lägenhetsaffär kommer jag absolut att anlita Martina och Fastighetsbyrån igen. Läs mer
  • Maja M
    Maja M sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-11-05

Nydala
    Proffsig, super trevlig, tydlig kommunikation och förståelse för både köpare och säljare. Vi som säljare kände att det fanns både insikt om hur marknaden ser ut men även öppenhet och flexibilitet för att förstå våra önskemål. Affären gjordes snabbare och bättre än vi hade förväntat oss!
    Bästa mäklaren, rekommenderas gärna! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Rickard Bremer