Martina Ahlberg
Registrerad mäklare sedan 2019-05-28
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 13 Läs vad Martina Ahlberg

• Muharem K sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-07-02

Högaholm
    Martina Ahlberg sålde min lägenhet som jag Är väldigt nöjd
    med hela försälning processen
    ----
    utmärkt bemöttande , lätt att prata med .

jag förvänta mig att försälningen skulle till smidigt och det var precis vad det blev. Läs mer
  • LENA R sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-06-28

4:a
    Triangeln
    Martina sålde vår bostad i centrala Malmö mitt under coronapandemin.
    Hon är mycket proffsig i alla avseenden.
    Kunnig, ansvarsfull, pålitlig, engagerad, alltid snabb återkoppling, hårt arbetande, trevlig, rolig, skapar bra kontakt mellan säljare och köpare mm mm.
    En av Fastighetsbyråns pärlor.
    Lena o Kjell Läs mer
  • Karin Annette Marianne H sålde sitt hus med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-06-25

Eriksfält
    Sålt villa.
    Utmärkt bemötande.
    Rätt pris och utmärkt förhandling.
    Sammanfattningsvis mycket nöjd med mäklare och affär. Läs mer
  • Tomas Olof H sålde sitt hus med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-06-25

Eriksfält
    Sålt villa.
    Utmärkt bemötande.
    Rätt pris, utmärkt förhandling
    Sammanfattningsvis mycket nöjd med mäklaren och affär. Läs mer
  • Emil A köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-06-03

Almvik
    Mycket trevlig och hjälpsam. Kunde alltid nå henne och känndes mer som en vän och inte en mäklare som bara gör sitt jobb. Martina tar det till nästa steg med ett mycket personligt men också givetvis proffesionellt bemötande vilket jag tycker är toppen samt jag blev mycket positivt överraskad. Läs mer
  • Per Thinggaard köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-04-10

Limhamn
    Köpte en lägenhet på Limhamn. Full pott rakt igen för Martina Ahlberg ! Kan verkligen rekommendera/ Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Jenny M sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-12

Slussen
    Martina sålde min lägenhet på Slussplan. Fick ett väldigt fint bemötande av henne och hon känns trovärdig som mäklare. Jag kan varmt rekommendera Martina till andra köpare och säljare. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Maj-britt N sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-12

Limhamn
    Jag anlitade Martina på Fastighetsbyrån för att sälja en bostadsrätt på Limhamn. Försäljningen gick smidigt och effektivt och slutpriset mötte mina förväntningar. Martina hanterade affären synnerligen professionellt och engagerat. Jag rekommenderar gärna att du anlitar Martina. Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Refif A köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-10

Högaholm
    Jag har köpt lägenhet , Martina var mäklare som har hjälpt mkt
    Hon är underbar ,trevlig , bemöta var trevlig alltid förklarar och finns alltid när man vill nå henne .
    Jag kände att jag är trygg och upplevde bra kommunikation .
    Jag rekommendera hårt henne .
    Önskar henne all lycka på hennes jobb :)
    Refif Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Emelie C sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-06

Limhamn
    Vi sålde vår lägenhet snabbt och smärtfritt. Martina är otorligt hängiven sina objekt och kunder. Och vi kände direkt att hon såg värdet och möjligheterna med vårt boende. Hon är alltid lätt att få tag i och lyckas vara både personlig och professionell i alla lägen. Kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Rickard Bremer