Registrerad mäklare sedan 2018-04-23
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 57 Läs vad Rickard Bremer

• Müslüm I sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-07-09

Hyllie
    Jag fick hjälp av Rickard att sälja min lägenhet på Hyllie.Rickard är oerhört förtroendeingivande och ärlig rakt igenom. Han är rak och tydlig i sina förväntningar och målar upp en realistisk bild av försäljningstid. Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Otroligt kunnig och seriös, väl förberedd. Detta är andra gången Rickard säljer en lägenhet åt mig och jag var lika nöjd förra gången.En tydlig, korrekt, hjärtlig och engagerad mäklare som jag verkligen vill rekommendera. Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Selma A sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-07-02

Hyllie
    Enkelt och tryg samarbete, professionell förhållningssätt. Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Fahrudin A sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-06-26

Rickard Bremer
    Enkel ,tydlig realistisk mäklare.
    Kan starkt rekommenderas. Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Lena Smidfelt R köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-02

Gamla väster
    Rickard sålde vår lgh och vi valde honom för att det upplägg han hade verkade klokt och sansat. Det visade sig fungera utmärkt. Vi fick bra betalt och processen sköttes lugnt och värdigt. Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Håkan R köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-27

Gamla väster
    Vi har sålt en lägenhet i centrala Malmö. Rickard var tydlig med försäljningsstrategi och hade en öppen dialog med oss. Det var enkelt att följa processen. Rickard har gett ett mycket professionellt intryck. Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Marcus W köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-25

Slottsstaden/Erikslust
    Köpte en 3:a, superproffsigt agerat från Richards sida. Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Barbro Å köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-03

2:a
    Limhamn
    Bra på att ta telefonkontakt o höra av sig. Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Gabriel W sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-01-10

Limhamn
    Rickard sålde min bostadsrätt med mycket gott resultat.
    Grymt dedikerad och man kan känna sig helt säker på att Rickard gör allt och lite till för att få sålt ens lägenhet med bästa resultat! Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Abigail C köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-12-12

2:a
    Västra Sorgenfri
    Bought an apartment. Initial dealings with the sub broker were a little bit confusing but when Rickard took over it was a smooth process. Läs mer
  • Azra S köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-12-07

Hyllie
    Väldigt trevlig, hjälpsam samt ärlig person.
    Definitivt bästa mäklare jag mötte.
    Affären gick rätt så smidigt där alla parterna var jätte nöjda.
    Rekomenderar Rickard utan tvekan. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn