Rickard Bremer
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-03

Läs vad 24 Läs vad Rickard Bremer

• Lars Roland J
    Lars Roland J köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-04-12

Snabb handläggning och klar tydlig förklarklaring Läs mer
  • Angelina F köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-04-12

Limhamn
    Vi köpte en lägenhet på Limhamn med Rickard som mäklare och vi upplevde honom som ärlig och lösningsorienterad. Läs mer
  • Stefan K köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-04-10

Limhamn
    Utmärkt bemötande och bra fakta presenterades. Mycket nöjd. Läs mer
  • Olena S köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-04-10

Ribersborg
    Jag har köpt en lägenhet. Rickard Bremer var super hjälpsam, ärlig, professionell och tillgänglig under hela affären.
    Kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Nikodemus G sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-04-09

Hyllie
    Professionell i sitt arbete med ett bra bemötande. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Hans-Göran S köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-03-29

Södertorp
    Köpt bostad.
    Blev bemött utomordentligt bra och korrekt av trevlig mäklare
    Richard Bremer! Läs mer
  • Rajiv D sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-03-13

Hyllie
    Rickard is good in responding and taking discussion and helpful. The only down side is price estimation which was over estimated for our apartment based and we lost few objects on very good prices to buy and we have to compromise both on selling and buying properties. Läs mer
  • Sabah A köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-03-13

Jeg har købt en nybygget bostadsrätt i Hyllie. Richard var en stor hjælp til at kunne få lejligheden og han var altid tilstede til at svare spg. Og prøvet sit bedste. Läs mer
  • Barbro P sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-03-01

Ribersborg
    Försäljning av lägenhet om 2 rum och kök

Träffade Rickard Bremer vid försäljning av annan lägenhet i trappuppgången där jag bor - blev positiv till vårt samtal

Kontaktade därför Rickard Bremer då det efter ett par månader blev aktuellt med försäljning av min lägenhet

Jag var helt okunnig om vad som gäller vid försäljning - fick svar på mina frågor

Allt positivt och hoppas att allt bli bra till försäljningen är helt klar Läs mer
  • Patricia K
    Patricia K sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-02-19

Lindeborg
    Sålde min lägenhet genom Rickard. Vi träffades trots att jag redan bestämt mig för annan mäklare. Vårt första möte gjorde att jag kände mig så trygg men det var Rickards vilja att nå mina förhoppningar om slutpris och engagemang som gjorde att jag valde att byta mäklare. Han valde en strategi som fungerade precis som vi båda hade hoppats på och det blev en lyckad försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Sharon Holmqvist