Rickard Bremer
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 54 Läs vad Rickard Bremer

• Lena Smidfelt R sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-02

Triangeln
    Rickard sålde vår lgh och vi valde honom för att det upplägg han hade verkade klokt och sansat. Det visade sig fungera utmärkt. Vi fick bra betalt och processen sköttes lugnt och värdigt. Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Håkan R sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-27

Triangeln
    Vi har sålt en lägenhet i centrala Malmö. Rickard var tydlig med försäljningsstrategi och hade en öppen dialog med oss. Det var enkelt att följa processen. Rickard har gett ett mycket professionellt intryck. Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Marcus W köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-25

Slottsstaden/Erikslust
    Köpte en 3:a, superproffsigt agerat från Richards sida. Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Barbro Å köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-03

Limhamn
    Bra på att ta telefonkontakt o höra av sig. Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Gabriel W sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-01-10

Limhamn
    Rickard sålde min bostadsrätt med mycket gott resultat.
    Grymt dedikerad och man kan känna sig helt säker på att Rickard gör allt och lite till för att få sålt ens lägenhet med bästa resultat! Läs mer
    Rickard B gillar detta
  • Abigail C köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-12-12

Västra Sorgenfri
    Bought an apartment. Initial dealings with the sub broker were a little bit confusing but when Rickard took over it was a smooth process. Läs mer
  • Azra S köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-12-07

Hyllie
    Väldigt trevlig, hjälpsam samt ärlig person.
    Definitivt bästa mäklare jag mötte.
    Affären gick rätt så smidigt där alla parterna var jätte nöjda.
    Rekomenderar Rickard utan tvekan. Läs mer
  • Elin B sålde sitt hus med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-11-23

Klagshamn
    Har sålt vår villa.
    Rickard Bremer har bemött oss väl under hela processen.
    Rickard har alltid svarat på våra frågor på ett bra sätt och fick upp priset med den kund som har köpt vårt hus. Läs mer
  • Samaan H
    Samaan H köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-11-03

Rickard Bremer är en duktig och väldigt lugn mäklare. Det märktes tydligt att han har lång erfarenhet och vet vad han pratar om.
    Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Vildan H skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-10-18

Väldigt, väldigt, väldigt ärlig, trevlig och hjälpsam person. Lätt att komunicera med.
    Står vid sina ord, DEFINITIVT en peroson man kan absolut lita på.
    Rekommenderar att ni anlitar/kontaktar Rickard om ni vill sälja/köpa bostad. 👌🏼 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Rickard Bremer