Rickard Bremer
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2018-12

Läs vad 14 kunder tycker om Rickard Bremer

• Wojciech O sålde sin bostad med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-01-20

Har sålt en bostadsrätt om 3 rum och kök med stor balkong. Jag var väl bemött av mäklaren och mina förväntningar blev uppfyllda till hundra procent.

Jag upplevde försäljningen av min bostad mycket positivt och skall rekommendera mäklaren för andra som lugn, mycket kunnig försäljare av bostäder. Läs mer
  • Karin H sålde sin bostad med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-12-21

Bostadsrätt - sålt
    Trevlig och professionell mäklare som är duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Olivera K
    Olivera K köpte sin bostad med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-12-19

Jag har köpt ett hus.
    Rickard har varit otrolig under hela prossessen. Närvarande, engagerad, kunnig, hjälpsam och vänlig är bara några av alla fina ord jag kommer på om honom! Han uppfyllde mer än alla förväntningar som jag hade. Kommer till att rekommendera honom till alla!!! Läs mer
  • Henrik L köpte sin bostad med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-12-17

Snabb och personlig service som inte tvekar med att hjälpa mig som köpare. Läs mer
  • Christina Ann-Charlott L sålde sin bostad med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-12-10

Vi har sålt vårt hus, Rickard har sålt huset på ett mycket proffsigt sått och med mycket kunskap.
    Både vi och köparna blev bemötta på ett bra och proffsigt sätt.
    Och de förväntningarna vi hade besannades. Läs mer
  • Lars D
    Lars D sålde sin bostad med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-11-19

- Sålt bostadsrätt.
    - Trevligt, bra och kompetent.
    - Förväntningar är naturligtvis priset och tidsåtgången. Mer än väl blev förväntningarna uppfyllda.
    -So far, so good. Några dagar kvar till affären helt klar men perfekt och med utmärkt hjälp, samarbete och förtroende. Ngt högt arvode men å andra sidan har affären hittilks gått snabbare än vad jag kunnat tro. Läs mer
  • Marie Ö
    Marie Ö sålde sin bostad med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-11-13

Sålt villa. Bra bemötande. Minus på upplägg och profilering av huset på nätet. Stylisten blev sjuk så det blev inte riktigt som det blev tänkt. Kort varsel med någon visning.
    I det stora hela bra. Läs mer
  • Jan Anders Ö sålde sin bostad med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-11-11

Uppträdde orutinerad. Talade om sina meriter i utlandet vid första mötet.. fick inget förtroende. Sorry.. men kan inte rekommendera honom. Lämnar faktiskt även Swedbank pga denna dåliga affärskontakt. Läs mer
  • Ola P köpte sin bostad med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-11-10

Harmonisk, saklig, serviceminded. Läs mer
  • Lisbeth E
    Lisbeth E sålde sin bostad med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-11-08

Rickard Bremer är perfekt i sin roll som säljare. Lugn, vänlig, korrekt med ett öppet bemötande. Han uppfattas som ärlig vilket inte alltid är fallet med säljare.
    Finns bara ett yrke för en sådan person, säljare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Sharon Holmqvist