Rickard Bremer
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 35 Läs vad Rickard Bremer

• Sami E köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-07-12

Fosiedal
    Köpte en lägenhet till ett kanonpris. Blev bemött av en mycket trevlig, kompetent och hjälpsam mäklare.
    Kommer använda mig av samma mäklare när det är dags för sälja!

Jag ger Rickard bremer 10/10 Läs mer
  • Khuram K sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-07-11

Fosiedal
    Fantastic working skills. Used his personal time while being on vacation to solve an urgent matter. His working place should be happy for having him as a teamplayer. Läs mer
  • Jan Alexander G köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-07-08

Hyllie
    Köpt en bostadsrätt, lägenhet, 4 rum.
    Routinerad och lugnt bemötande. Vid problem alltid tillgänglig via mobil eller mejl så att mindre problem blev snabbt lösta. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Ewa T köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-06-30

Lindeborg
  • Michael R sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-05-21

Ribersborg
    Rickard gjorde ett utmärkt arbete vid försäljning av vår lägenhet. Lade ner tid och omsorg i försäljningen och realistisk syn på värde m.m.. Har särskilt uppskattat det stöd han gav i vår parallella process med letande och köp av hus. Läs mer
  • Sten A sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Hyllie
    Rickard levde mer än väl upp till våra förväntningar när vi sålde vår bostad genom honom och Fastighetsbyrån i Limhamn. Vi kan varmt rekommendera honom till såväl köpare som säljare av bostad. Läs mer
  • Henrik J köpte sitt hus med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-05-20

Jag och min sambo har köpt en villa och vi är av uppfattningen att Rickard har bemött oss på ett riktigt professionellt sätt. Då detta har varit vårt första husköp har vi haft en hel del frågor och Rickard har alltid varit behjälplig med att svara på dem. Vi har alltid känt att vi har kunnat kontakta honom oavsett vad det har handlat om. Vi har inte behövt vänta på några svar utan Rickard har besvarat frågorna omgående eller ständigt hållit oss uppdaterade kring sådant som inte haft ett lika tydligt svar. Vi känner verkligen att Rickard har arbetat hårt för oss och han har hela tiden varit engagerad och tillmötesgående i allt som har berört vårt husköp. Vi har upplevt Rickard som en stor trygghet under denna resa och vi kan starkt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Krista R sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Ribersborg
    Rickard var hjälpsam, professionell och alltid tillgänglig för att svara på frågor både i sälj- och köpprocessen. Läs mer
  • Maria E sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-05-18

Limhamn
    Tillgänglighet, service och rådgivning var toppen! Läs mer
  • Sajma M sålde sitt hus med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-05-09

Kristineberg
    Sålt villa,tyckte Rickard skötte affären jättebra.
    Kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Sharon Holmqvist