Sharon Holmqvist
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 51 Läs vad Sharon Holmqvist

• Sara H köpte sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-27

Limhamn
    Har köpt en lägenhet med tre rum.
    Mäklaren har varit väldigt trevlig och på visningen blev vi bra bemött.
    Det enda negativa var väl att mäklaren inte återkoppla efter visning. De flesta brukar ringa upp dagen efter och berätta läget och kolla om man är intresserade.
    Har inget annat att klaga på, en bra mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
  • Anna H köpte sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-22

Limhamn
    Hej, jag har köpt en bostad där säljarna valt Sharon som mäklare. Jag fick stort förtroende för Sharon direkt. Hon är professionell i sin roll, påläst, korrekt. Hon hade koll på alla detaljer kring affären, och bistod hjälpsamt även mig som köpare på ett tillfredsställande sätt. Jag har enbart gott att säga om Sharon! Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Lena Irene B sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-14

Hyllie
    Sålt Ymers gata 19a hyllie!
    Sharon var mycket bra , vi hade kontakt under hela processen!
    Vi var rörande överens om allt!
    En toppenmäklare!!
    Proffsig tjej!👍 Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Hamim S köpte sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-11-19

Triangeln
    Super hjälpsam, smidigt och alltid tillgänglig Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Caroline G sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-10-19

Limhamn
    Sharon hjälpte mig sälja min lägenhet i Limhamn, hon är en supergulliga och trevlig tjej som har koll på sin sak.
    Är supernöjd med hennes jobb! Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Stefan S sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-09-27

Ribersborg
    Sålt bostadsrätt med hjälp av Sharon och vi är fantastiskt nöjda. Sharon är väldigt kompetent, proffsig och kundorienterad. Alltid tillgänglig för frågor och uppföljning.
    Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Majid M sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-09-20

Ribersborg
    Andra gången som Sharon säljer åt oss och vi är väldigt nöjda. Bra upplägg inför försäljning, god kommunikation under hela processen och under visningarna. Tydlig, realistisk och kommunikativ mäklare som vi starkt kan rekommendera. Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Henrik T sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-09-17

Västra Sorgenfri
    Vi solgte vores lejlighed og fik super vejledning og hjælp fra start til solgt. Sharon var meget imødekommende og tillidsvækkende, og det gav os ro i sindet og vi følte vi var i trygge hænder Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Kristina P köpte sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-08-13

Köpt lägenhet.
    Proffsigt och mycket vänligt bemötande. Tillmötesgående. Tillgänglig. Snabb att svara. Positivt personlig. Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Annkristin J sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-08-09

Borgmästaregården
    Super nöjd med hela insatsen👍❤ Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Rickard Bremer