Sharon Holmqvist
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 34 kunder tycker om Sharon Holmqvist

• Emma F sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-02-15

4:a
    114m²
    Sharon har sålt min bostad. Jag fick förtroende för Sharon direkt vid första mötet. Positiv, noggrann, rak, tydlig och realistisk.

Super nöjd med hela processen. Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Caroline S sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-02-05

2:a
    68m²
    Gyllins Trädgård
    Verkligen en toppen mäklare! Kan varmt rekommendera henne! Kunde inte varit nöjdare, hon jobbar verkligen stenhårt för dig som säljare! Helt klart bäst i stan! Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Johan S sålde sin bostad med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-01-24

Professionell och serviceminded! Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Marcus F köpte sin bostad med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-12-10

Fixade en visning på en torsdag sen blev det lägenhetsköp på lördagen och allt gick väldigt smidigt och bemötandet var utmärkt. Fick all hjälp på svar och frågor jag hade. Väldigt nöjd med mitt köp Läs mer
  • Elisabeth D sålde sin bostad med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-12-07

Vi har anlitat Sharon vid våra två senaste lägenhetsförsäljningar och vi kan verkligen inte tänka oss en bättre, trevligare och mer professionell mäklare än Sharon! Hon har allt och mer där till:-) Hon har så otroligt bra koll på allt och vi känner att vi helhjärtat kan lämna allt som har med försäljningen av vår bostad till henne:) Vi har dessutom blivit väldigt nöjda med priset:-) Vi kan varmt rekommendera Sharon och vi kan lova att ni inte kommer bli besvikna över ert val av mäklare om ni anlitar henne:-) Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Zdenka L sålde sin bostad med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-11-19

Sharon var mycket tillmötesgående, trevlig och väldigt kunnig angående marknaden, det kändes väldigt bra under hela säljprocessen med information kring visningarna och budgivning, jag kan varmt rekommendera Sharon. Läs mer
  • Samira M
    Samira M sålde sin bostad med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-11-15

Anlitade henne för husförsäljningen.
    En kompetent och affärsmässig fastighetsmäklare som leder dig genom försäljningsprocessen på ett tryggt sätt.

För ett helhetsbetyg bedömning enligt följande:

Engagerad/Väl förberedd och lätt att få tag på.

Lyhörd/Inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor.

Engagerad /Väl förberedd och lätt att få tag på.

Målinriktad/Har hög energi och är målinriktad.

Lätt att tycka om/Upplevs charmig och socialt kompetent.

Som kund blev jag riktigt nöjd med försäljningsresultatet.
    Anlitar gärna henne igen vid eventulla kommande afärrer. Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Mikael Christoffer L köpte sin bostad med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-10-22

Vi köpte en lägenhet av Sharon och bestämde oss för att anlita henne till vår försäljning av vår lägenhet.
    Hon har visat väldigt stort engagemang och intresse och gör verkligen allt för att man ska känna sig trygg och har man haft frågor eller funderingar så har hon haft ett trevligt bemötande och varit lugnande. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Amanda Camilla Cecilia L
    Amanda Camilla Cecilia L skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-10-22

Då vi köpt en bostadsrätt av Sharon men även sålde min sambos bostadsrätt med hjälp av Sharon är jag väldigt imponerad över Sharons engagemang och kompetens.
    Vi upplevde trygghet och tillit och Sharon fick oss att känna oss avslappnade i både köp men även försäljningen.
    En kvinna med så mycket arbetsmoral och pliktkänsla.
    Sharon var alltid lika glad och uppvisade ett lugn som gjorde oss trygga.
    Vi är helt klart mer än nöjda med Sharon och kommer att rekommendera henne till alla i vår omgivning då dem ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-10-13

Bra bemötande och ett proffsigt mottagande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Sharon Holmqvist