Sharon Holmqvist
Registrerad mäklare sedan 2006-09-11
Aktiv på Reco.se sedan 2016-04-27
2019-08 - 2020-07

Läs vad 57 Läs vad Sharon Holmqvist

• Charlotte J köpte sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-08-05

Limhamn
    Jag har köpt en verkligt fin lägenhet på Limhamn med extra allt.
    Tack vare Sharon Holmqvist professionella bemötande och kunskaper, hennes engagemang och lugn kändes affären helt rätt för mig.
    Min upplevelse som helhet är genomgående positiv. Läs mer
  • Tarun N
    Tarun N köpte sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-08-03

4:a
    Lindeborg
    Bought an apartment in Lindeborgsgatan

Broker was fare and helpful. She organized everything and responded in a quick manner always. Helped us in understanding everything regarding housing in Sweden as it is our first home Läs mer
  • Stefania K
    Stefania K sålde sitt hus med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-07-30

Hyllie
    Sharon Holmqvists kloka, pålästa och drivande sätt tillsammans med hennes inkännande och varma vägledning är hennes styrka.
    Vi är supernöjda!! Stort Tack Sharon! Läs mer
  • Rolf K
    Rolf K sålde sitt hus med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-07-30

Jag har sålt en villa
    Bemötande professionellt, personligt, varmt,
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar Läs mer
  • Christine D
    Christine D sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-06-17

Limhamn
    Proffsig snabb nogrann ödmjuk lyhörd med andra ord den bästa tänkbara mäklarn att få sålt sin lya av ;)

Med vänlig hälsning,
    Christine Dofsand Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Tereza A sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-04-23

4:a
    Lindeborg
    Det fins inte någon som hon 👍
    HON ÄR BÄST ❤️ Läs mer
  • Sara H köpte sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-27

3:a
    Limhamn
    Har köpt en lägenhet med tre rum.
    Mäklaren har varit väldigt trevlig och på visningen blev vi bra bemött.
    Det enda negativa var väl att mäklaren inte återkoppla efter visning. De flesta brukar ringa upp dagen efter och berätta läget och kolla om man är intresserade.
    Har inget annat att klaga på, en bra mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
  • Anna H köpte sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-22

5:a
    Limhamn
    Hej, jag har köpt en bostad där säljarna valt Sharon som mäklare. Jag fick stort förtroende för Sharon direkt. Hon är professionell i sin roll, påläst, korrekt. Hon hade koll på alla detaljer kring affären, och bistod hjälpsamt även mig som köpare på ett tillfredsställande sätt. Jag har enbart gott att säga om Sharon! Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Lena Irene B sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-14

3:a
    Hyllie
    Sålt Ymers gata 19a hyllie!
    Sharon var mycket bra , vi hade kontakt under hela processen!
    Vi var rörande överens om allt!
    En toppenmäklare!!
    Proffsig tjej!👍 Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Hamim S köpte sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-11-19

Triangeln
    Super hjälpsam, smidigt och alltid tillgänglig Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Rickard Bremer