Sharon Holmqvist
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 31 kunder tycker om Sharon Holmqvist

• Marcus F köpte sin bostad med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Fixade en visning på en torsdag sen blev det lägenhetsköp på lördagen och allt gick väldigt smidigt och bemötandet var utmärkt. Fick all hjälp på svar och frågor jag hade. Väldigt nöjd med mitt köp Läs mer
  • Elisabeth D sålde sin bostad med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har anlitat Sharon vid våra två senaste lägenhetsförsäljningar och vi kan verkligen inte tänka oss en bättre, trevligare och mer professionell mäklare än Sharon! Hon har allt och mer där till:-) Hon har så otroligt bra koll på allt och vi känner att vi helhjärtat kan lämna allt som har med försäljningen av vår bostad till henne:) Vi har dessutom blivit väldigt nöjda med priset:-) Vi kan varmt rekommendera Sharon och vi kan lova att ni inte kommer bli besvikna över ert val av mäklare om ni anlitar henne:-) Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Zdenka L sålde sin bostad med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sharon var mycket tillmötesgående, trevlig och väldigt kunnig angående marknaden, det kändes väldigt bra under hela säljprocessen med information kring visningarna och budgivning, jag kan varmt rekommendera Sharon. Läs mer
  • Samira M
    Samira M sålde sin bostad med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Anlitade henne för husförsäljningen.
    En kompetent och affärsmässig fastighetsmäklare som leder dig genom försäljningsprocessen på ett tryggt sätt.

För ett helhetsbetyg bedömning enligt följande:

Engagerad/Väl förberedd och lätt att få tag på.

Lyhörd/Inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor.

Engagerad /Väl förberedd och lätt att få tag på.

Målinriktad/Har hög energi och är målinriktad.

Lätt att tycka om/Upplevs charmig och socialt kompetent.

Som kund blev jag riktigt nöjd med försäljningsresultatet.
    Anlitar gärna henne igen vid eventulla kommande afärrer. Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Mikael Christoffer L köpte sin bostad med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi köpte en lägenhet av Sharon och bestämde oss för att anlita henne till vår försäljning av vår lägenhet.
    Hon har visat väldigt stort engagemang och intresse och gör verkligen allt för att man ska känna sig trygg och har man haft frågor eller funderingar så har hon haft ett trevligt bemötande och varit lugnande. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Amanda Camilla Cecilia L
    Då vi köpt en bostadsrätt av Sharon men även sålde min sambos bostadsrätt med hjälp av Sharon är jag väldigt imponerad över Sharons engagemang och kompetens.
    Vi upplevde trygghet och tillit och Sharon fick oss att känna oss avslappnade i både köp men även försäljningen.
    En kvinna med så mycket arbetsmoral och pliktkänsla.
    Sharon var alltid lika glad och uppvisade ett lugn som gjorde oss trygga.
    Vi är helt klart mer än nöjda med Sharon och kommer att rekommendera henne till alla i vår omgivning då dem ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bra bemötande och ett proffsigt mottagande. Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Kerstin S skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vänlig, tydlig och professionell. Läs mer
  • Trevlig, proffsig och håller en informerad. Läs mer
  • Vi köpte ett hus som hon sålde och direkt klickade vi. Då bad jag henne att komma och titta på vårt hus och då tog det fart. Inom ett par dagar hade vi fått huset värderat, fotograferat och utlagt på hemnet samt visningar ett par dagar senare. Huset såldes fort. Sharon är mycket professionell men framföralt ärlig. Det är en egenskap som jag uppskattade och vi hade rak och direkt kommunikation. Säljer jag mitt nästa hus kommer jag anlita henne igen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Sharon Holmqvist