Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn Susanne Lilja fd Kristensson
Susanne Lilja fd Kristensson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-03

Läs vad 15 Läs vad Susanne Lilja fd Kristensson

• Christian H köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-04-15

Högaholm
    Köpte en bostadsrätt (lägenhet).
    Bemötandet av Susanne var jättebra, väldigt tillmötesgående hela tiden så fort man hade frågor eller undringar.

I det stora hela är jag jättenöjd med allting! Läs mer
  • Margareta V sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-03-28

Limhamn
    Sålt bostadsrätt Limhamn.
    Susanne skötte försäljningen på bästa sätt. Hon informerade löpande och var trevlig, öppen och alltid tillgänglig.
    Jag kan verkligen rekommendera Susanne! Läs mer
  • Maria M sålde sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-03-13

Bunkeflostrand
    Under försäljningen av vår villa har Susanne skött sitt arbete exemplariskt. Alltid nåbar och redo med snabba svar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Dania T sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-03-11

Hyllie
    Vi har sålt vår lägenhet på 75kvm. Vi är supernöjda med Susanne och lägenhetsförsäljningen på alla sätt och vis! Läs mer
  • Beata Kristina B sålde sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-02-26

Limhamn
    Bra, kompetent och inkännande! Läs mer
  • Rolf L
    Rolf L sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-02-24

Södertorp
    Kunnig, serviceminded, förmåga att se säljarens perspektiv gjorde att jag kände fullt förtroende för Susanne. Hon skötte kommunikation på ett sätt som ytterligare ökade det stora förtroendet. Läs mer
  • Helena L sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-02-21

Dockan
    Vi kommer att sälja vår bostadsrätt den 1 maj och har köpt en ny bostadsrätt som står klar i november genom samma mäklarbyrå. Vår mäklare har genom hela säljprocessen varit alltigenom professionell och har verkat som ett fint stöd för oss som är nybörjare gällande försäljning. Vår mäklare kombinerar personlig service med sitt stora kunnande inom sin expertis. Det förtroende som byggts upp under vår relation har underlättat vår säljprocess. Vi har rekommenderat henne till våra vänner som också sålt sin bostadsrätt och som även de är mycket nöjda med sin försäljning. Vi kan varmt rekommendera vår mäklare till andra som funderar på att köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
  • Rocio Belen P skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-11-01

Jag och min pojkvän köpte en lägenhet på tre rum och kök. Vi har känt oss väldigt väl bemötta av Susanne, som visade genuint intresse för våra önskemål som köpare. Det är första gången som vi köper bostad och hon har hållit oss väl informerade under processen, vilket har varit en trygghet för oss. Susanne har även god kunskap om hur det går till när köparen är från Danmark, vilket har gjort det smidigare för oss då min pojkvän är dansk och det då är fler aspekter att ta hänsyn till vid ett köp. Hon har även möjliggjort att vi kunnat etablera en bra kontakt med säljarna inför överlåtandet. Sammanfattningsvis har Susanne förmedlat professionalitet, trygghet och kunnande. Läs mer
  • Ulrika B köpte sin bostad med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-11-01

Bra på återkoppling och information. Tydlig och trevlig. Läs mer
  • Nina H sålde sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-09-19

Klagshamn
    Har haft äran att nåde köpa och sälja med hjälp av Susanne. Hon är verkligen professionel uran att vara för mycket! Supermäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Sharon Holmqvist