Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn Susanne Lilja fd Kristensson

Susanne Lilja fd Kristensson
en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Hyllie Stationstorg
215 32 Malmö — Visa karta

Vad tror Susanne att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Susanne Lilja fd Kristensson

• Rocio Belen P skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag och min pojkvän köpte en lägenhet på tre rum och kök. Vi har känt oss väldigt väl bemötta av Susanne, som visade genuint intresse för våra önskemål som köpare. Det är första gången som vi köper bostad och hon har hållit oss väl informerade under processen, vilket har varit en trygghet för oss. Susanne har även god kunskap om hur det går till när köparen är från Danmark, vilket har gjort det smidigare för oss då min pojkvän är dansk och det då är fler aspekter att ta hänsyn till vid ett köp. Hon har även möjliggjort att vi kunnat etablera en bra kontakt med säljarna inför överlåtandet. Sammanfattningsvis har Susanne förmedlat professionalitet, trygghet och kunnande. Läs mer
  • Ulrika B skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bra på återkoppling och information. Tydlig och trevlig. Läs mer
  • Nina H skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har haft äran att nåde köpa och sälja med hjälp av Susanne. Hon är verkligen professionel uran att vara för mycket! Supermäklare! Läs mer
  • Carin M skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Mycket nöjd med min mäklare. Både köpt, samt sålt via henne. Känner mig lugn och trygg med henne som min mäklare. Kommer varmt att rekommendera henne för nära och kära Läs mer
  • Marianne W skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har sålt en villa. Susanne Lilja är en toppenbra mäklare, som har hjälpt oss under hela försäljningen på ett utomordentligt sätt. Hon är ett föredöme för hela läkarkåren. Läs mer
  • Christel Anette H skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt villa
    Trevlig, pigg, kunnig, positiv, vänlig, snabb att återkoppla Läs mer
  • Douglas G skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Hon var otroligt trevlig under mötet, och hon verkade genuint intresserad av att veta mer om oss.

Vi fick veta att man inte kunde göra vissa tillval längre för vår nybyggnation, men det hanterade hon exemplariskt när hon erbjöd sig att lägga in en paragraf i avtalet om att vi har rätt att häva avtalet om entreprenören inte skulle kunna tumma på datumet. De gick med på att vi fick göra tillvalen, och vi var nöjda på alla sätt och vis! Läs mer
  • Jennifer J skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi köpte en nybyggnation i Hyllie, och blev väldigt vänligt och trevligt bemötta. Mäklaren visade genuint intresse för våra liv, då det var ett stort steg att köpa vår första bostad och att vi dessutom snart ska gifta oss. Vi hade inte så höga förväntningar, det vågar man inte då man oftast blir besviken, men Susanne var en positiv överraskning. Hon var också väldigt tydlig och pedagogisk med kontraktet och informationen. Läs mer
Sharon Holmqvist
Josefine Falk