Susanne Lilja fd Kristensson
Registrerad mäklare sedan 2005-02-10
Aktiv på Reco.se sedan 2018-06-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 39 Läs vad Susanne Lilja fd Kristensson

• Anne Louise C sålde sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-06-26

Rosenvång
    Susanne has been great with the sale of my house!! She has taken her time and been very helpful throughout the whole process. Strongly recommend!! Läs mer
  • Kjell B sålde sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-04-17

Ärtholmen
    Hej
    Bästa mäklaren jag träffat på och det har blivit en hel del.
    Tar verkligen hand om sina objekt fullt ut.
    Rekommenderas absolut Läs mer
    2020-04-21 Susanne L svarar Kjell B
    Tack Kjell! Har varit ett nöje att hjälpa dig:-)
    Susanne L gillar detta
  • Kathrine Marianne Soon Za W sålde sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-20

Limhamn
    Susanne hjälpte mig att sälja mitt hus på Limhamn. Hon var lyhörd och lyssnade på mina önskemål, tankar och förväntningar vilket gjorde att jag kände mig trygg med alla delar av försäljningen. Jag rekommenderar henne varmt för framtida försäljningar. Läs mer
    Susanne L gillar detta
  • Ingemar P köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-08

4:a
    Hyllie
    Bemötande, rak, och tydlig i varje steg gjorde vår bostadsaffär till en mycket smidig och trevlig upplevelse. Läs mer
    Susanne L gillar detta
  • Zandra B sålde sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-23

Bunkeflostrand
    Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
    Susanne L gillar detta
  • Maria R sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-09

4:a
    Folkets Park
    Susanne var proffsig, rutinerad, kommunikativ, trevlig och tillmötesgående i våra önskemål. Sålde Karlshamnsgatan 10 med god förtjänst. Läs mer
    Susanne L gillar detta
  • Elin Maria Teresia H köpte sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-01-20

Vintrie
    Jag har köpt ett hus. Huset i fråga låg ute på marknaden en gång tidigare och då med en annan mäklare från samma mäklarkontor. Bemötandet av honom var riktigt dåligt, jag har aldrig stött på en så dålig mäklare tidigare. Andra gången huset kom ut till försäljning och det var Susanne som hade hand om det upplevde jag att det var mycket bättre bemötande och mycket proffsigt. Jag är jättenöjd och tycker att Susanne var riktigt bra och trevlig! Läs mer
  • Karl L
    Karl L köpte sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-01-18

Rosenvång
    Vi har köpt ett radhus. Processen har löpt på utan problem och Susanne har hanterat samtliga frågor mycket snabbt och professionellt. Läs mer
    Susanne L gillar detta
  • Abu Bakar S sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-01-13

2:a
    Hyllie
    Jag har sålt lägenhet , min ven känner mäklaren. Hon är mycket duktig. Läs mer
    Susanne L gillar detta
  • Linn S köpte sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-12-27

Håkanstorp
    Vi har köpt bostad via Susanne och tycker att hon har varit väldigt professionell genom hela processen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Rickard Bremer