Caroline Ringblom
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 4 Läs vad Caroline Ringblom

• Moussa E
    Moussa E sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ringblom en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-07-07

2:a
    Segevång
    Blev kontaktad av Caroline Ringblom om jag har fundering av att sälja min lägenhet. Hon var trevlig och aktiv och kunde sälja min lägenhet snabbt och för bra pris. Jag är nöjd och kommer kontakta Caroline nästa gång vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Måns G sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ringblom en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-05-23

3:a
    Ribersborg
    Proffsig, flitig och charmig. Höll 7 visningar, inga problem och alltid i tid och återkoppling. Kändes som Caroline ville sälja och gjorde det bästa vid varje kontakt och tillfälle. Påläst och trovärdig. Lyssnade in och ändrade, framförde mina tankar/förslag
    Måns Läs mer
    2020-05-25 Caroline R svarar Måns G
    Tusen tack Måns för de fina orden. Det har varit ett stort nöje att jobba med er, vi ses på tillträdet!
  • Sharif A köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ringblom en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-05-14

4:a
    Rosengård
    Jätte duktig och smidig mäklare. Får allt gjort på en kort period. Läs mer
    2020-05-14 Caroline R svarar Sharif A
    Tack så mycket Sharif, vad roligt att höra! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad! :)
  • David sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ringblom en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-04-03

5:a
    Borgmästaregården
    Bemöte vår förväntningar:
    kommunikatione, pålitligt, uppföljning. Läs mer
    2020-04-04 Caroline R svarar David
    Tack så mycket för förtroendet och er fina uppskattning, vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson