Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Öster Jesper Björnsson
Jesper Björnsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare sedan 2006 och har samlat på mig massa kunskap och erfarenhet som är en stor fördel för mina kunder. Bostadsaffären är den största affären i livet för de flesta personer och jag garanterar dig att jag går "all in" i varje uppdrag.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en bakgrund som konstnär! Jag har ett starkt bildseende vilket gör att jag är duktig på att ge tips om vad man ska tänka på inför fotograferingen. Det är en stor fördel och jag hjälper gärna fotografen att hitta spännande vinklar. Läs mer

Läs vad 44 Läs vad Jesper Björnsson

• Zac H
    Zac H sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-04-09

Söderkulla
    Försäljningen av min lägenhet gick så fort och smidigt att jag är så glad över att jag valde Jesper. För visst är det många faktorer som väger in i processen, men ingen var lika avgörande som Jesper i mitt fall. Hade valt om Jesper hundra gånger om. Och som grädde på moset fick jag en vinst! Läs mer
    2019-04-09 Jesper B svarar Zac H
    Tack själv, Zac, för en trevlig affär och det var ett stort nöje att hjälpa dig!
    Jesper B gillar detta
  • Sanela D sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-03-01

Oxie
    Vi har sålt en bostad. Jesper hjälpte oss hela vägen. Han är väldigt engagerad och duktig säljare så vi varmt rekommenderar honom. Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Sanela D
    Tack Sanella för rekommendationen, hoppas att ni trivs i nya huset! /Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Edvin M köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-26

Hyllie
    Köpt en lägenhet på Hyllie. Bra bemött och har varit god kommunikation redan från visning hela vägen tills tillträdet. Alltid blivit uppdaterad om förändringar eller vad som hänt under processen. Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Edvin M
    Tack själv Edvin, för en trevlig affär. Hoppas att få hjälpa dig även i framtiden. /Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Cornelia B sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-25

Almvik
    Har sålt en 3-a på Serenadg.28, 9 vån. Jag och min son blev bemötta med mycket värme, glädje, tålamod. Jesper har gjort mer än han kunnat göra. Det har gått över mina förväntningar. Han har kämpat hård för att få ett jätte bra pris på lgh.Jag kände mig trygg under försäljningstiden. Han har mycket empati, han är perfekt, han är bäst. Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Cornelia B
    Tack Cornelia för den fina rekommendationen. Det var ett stort nöje att jobba för er. Hälsa André så gott. /Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Jan H sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-25

Rosengård
    Vi salde var bostadsrätt pa Brf. Ida.
    Mäklaren var vänlig och mycket bra, samt levde upp till de forväntningar vi hade. Trots att vi redan var bosatta i utlandet
    sa hjälpte han oss, att bli av med var bostad i Sverige.
    Därfor är han hogt rekomenderbar till andra, som vill kopa eller
    sälja sin bostad.
    Vi har de bästa rekomendationer for honom.
    Jana och Jan Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Jan H
    Tack Jana och Jan, för en trevlig affär. Hoppas att ni trivs i Slovakien. /Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Nasrin R köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-11

Almvik
    han var så trevlig o lätt att prata o få råd o få svar på alla frågor Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Nasrin R
    Tack Nasrin, för rekommendationen. Hoppas att du trivs i lägenheten och att få att nöjet att hjälpa dig även i framtiden. /Jesper
  • Fredrik G skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-05

Jesper har sålt min 2a i Nydala, Malmö.
    Han är en duktig och ambitiös mäklare. Vid första mötet presenterades försäljningsupplägget på ett strukturerat och seriöst sätt och han kunde med tålamod och noggrannhet svara på alla mina frågor.
    Han var lätt att komma i kontakt med och gav snabb återkoppling under försäljningen, vilket gjorde att jag kände mig trygg.
    Rekommenderas! Läs mer
    Jesper B gillar detta
  • Sugunenthiran M sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-01-27

Almvik
    It is a systematic and quick sale proces for our apartment. Läs mer
  • Richard N
    Richard N sålde sin bostad med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-22

Jesper är en lugn och noggrann mäklare med ett förtroendeingivande sätt. Vi träffade Jesper första gången vid en lägenhetsförsäljning dit vi kommit som eventuella köpare. Vi hade hunnit gå på många visningar innan och bland dessa skiljer sig Jespers säljteknik, med en kort presentation av objektet, från mängden. Vi vann inte budgivningen, men vi hittade en bra säljare av vår lägenhet iallafall. Läs mer
    Jesper B gillar detta
  • Khalid Z köpte sin bostad med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-20

Jag har köpte ett lägenhet. Mäklaren var jätte bra och Han var mycket hjälpsam Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson