7 rekommendationer

Jesper Björnsson
en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ahrenbergsgatan 4
212 44 Malmö — Visa karta

Vad tror Jesper att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Jesper Björnsson

• Anders R
    Anders R skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en mäklare som går utöver sin roll och arbetsbeskrivning. Han är verkligen hjälpsam och mån om en. Kände mig helt med honom som mäklare. Väldigt professionell och jordnära.
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag kan varmt rekommendera Jesper Björnsson, super trevlig och lyhörd. Försäljningen av min lägenhet gick helt klart bättre än förväntat, tack vare Jespers erfarenhet han skötte det hela grymt bra. Det kändes bra genom hela processen från början till slut!

Varma hälsningar Mikael
  • Shwan S
    Shwan S skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Han var jätte trevligt. Som kund jag rekommenderar till andra. 1 till 10 ger jag en 10 👍👍👍👏👏👏👏
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en mycket kompetent och driven mäklare. Han gav oss många goda råd och hjälpte oss göra en snabb och god försäljning. Vi rekommenderar honom varmt!
  • Eliza F
    Eliza F skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    En professionell och engagerad mäklare som sålde vår lägenhet för rekordpris i området. Jesper var hela tiden lyhörd för våran önskemål samtidigt som han gav nyttiga input under processen. Affären gick snabbt och smidigt och över vår förväntan. Rekommenderar varmt Jesper som en kompetent och säker mäklare.
  • Kerstin D
    Kerstin D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en mycket engagerad och påläst mäklare, och alltid lätt att få kontakt med. Försäljningen av objektet skedde utan några problem, och slutpriset blev över förväntan.
  • Britt-Marie A
    Britt-Marie A skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi fick kontakt några timmar efter jag hade ringt Fastighetsbyrån och vi kunde boka in ett möte 2 dagar senare. Jesper är bra på att informera och tar tag i saker snabbt. Han återkommer ständigt med information under hela processen och jag har kännt mig i högsta grad delaktig. Det är en mäklare man kan lita på och som får saker att hända. Vi har varit överens under hela försäljningen och det har gått väldigt snabbt. Jag kan från hela mitt hjärta rekommendera Jesper Björnsson som mäklare och jag är en otroligt nöjd kund.
Jessica Johansson
Emma Zacharian