Jesper Björnsson
en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare sedan 2006 och har samlat på mig massa kunskap och erfarenhet som är en stor fördel för mina kunder. Bostadsaffären är den största affären i livet för de flesta personer och jag garanterar dig att jag går "all in" i varje uppdrag.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en bakgrund som konstnär! Jag har ett starkt bildseende vilket gör att jag är duktig på att ge tips om vad man ska tänka på inför fotograferingen. Det är en stor fördel och jag hjälper gärna fotografen att hitta spännande vinklar.
Ahrenbergsgatan 4
212 44 Malmö — Visa karta

Vad tror Jesper att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 35 kunder tycker om Jesper Björnsson

• Khalid Z skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpte ett lägenhet. Mäklaren var jätte bra och Han var mycket hjälpsam Läs mer
  • Zainab M skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt bostadsrätt
    Jättetrevligt bemötande och mycket serviceminded! Läs mer
  • Federico G skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper har varit mycket hjälpsam genom processen, väldigt lyhörd och ger all information vi begärde. Läs mer
  • Sara G skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi köpte ett radhus med Jespers hjälp och är mycket nöjda och tacksamma för hans professionella och trevliga bemötande. Jesper var mycket hjälpsam och tillmötesgående från start och höll god kommunikation med oss så att vi hade klarhet kring vad som gällde vid varje steg i processen. Jag kan gott rekommendera Jesper och vänder mig gärna till honom igen om ett nytt köp eller sälj situation skulle bli aktuellt. Läs mer
  • Amir D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevlig bemötande, bra råd och tillgänglighet.
    Jesper har gjort ett kanonjobb vilket har resulterat i försäljningen av vår lägenhet i Oxie.
    Toppen mäklare, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sanella D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har med Jespers hjälp sålt vår lägenhet i Oxie. Allt fungerade felfritt. Jesper var tillgänglig och gjjorde ett utmärkt jobb. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Annika N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper var med från början till slut.
    Vid visningen, var Jesper ett bra bollplank, och bemötte mina tankar och åsikter bra och kom med input och information.
    Jesper hanterade budgivningen snabbt och effektivt. Kändes tryggt och bra genom budgivning gen.
    När vi gjorde försäljning och köp var Jesper tydlig och noggrann när vi gick igenom avtalet.
    Som helhet är jag mycket nöjd med hur Jesper skötte affären/köpet. Läs mer
  • Andre B
    Andre B skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Skulle sälja vår 3:a på Serenadgatan. Efter att ha träffat flera mäklare, föll valet på Jesper av flera anledningar:
    Han var väldigt trevlig och professionell. Att han har 12 års erfarenhet som mäklare och jobbar för Fastighetsbyrån som är Sveriges största fastighetmäkleri är magnifikt.

Jesper fick vår lägenhet såld snabbt och till ett pris vi är mer än nöjda med.

Om du anlitar Jesper för vad som kan vara ditt livs affär, kan du vara säker på att uppdraget kommer att utföras med professionallism och elegans.

Ett stort tack Jesper. You're the man!

Hälsningar från en väldigt nöjd och belåten kund. Läs mer
  • Carina B skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Allt gick väldigt smidigt från dag ett. Han lät oss hitta en ny bostad i lugn och ro och det är vi väldigt tacksamma för.
    Så vi är jättenöjda med hur allt fortlöpte. Läs mer
  • Marie S skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpt en bostad 2 rok på Dalaplan i Malmö. Mäklaren har varit tillmötesgående och förtroendeingivande, snabb på att svara på mail och alltid haft ett trevligt och serviceinriktat bemötande. Läs mer
  • Britt-Marie J skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet i Husie
    Bemötande från Jesper var mycket bra, vi kände oss trygga med honom.
    Har inte sålt någon lägenhet tidigare, så vi tyckte Jesper gav oss bra information om försäljningen. Var överens med honom om att sänka priset, eftersom det var många lägenheter till salu samtidigt.
    Skulle det bli aktuellt med försäljning igen, anlitar vi gärna Jesper
    Tack Läs mer
  • Mehran Z
    Mehran Z skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper is a true professional! All the way through the sell process he was helpful, kind and very professional. He had a good knowledge about the area and sold my flat very fast with the exact price I had wished for.
    High efficiency, professionalism and kindness are some of the qualities I am left with after knowing Jesper.

Mehran Zandian Läs mer
  • Petrus B skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi anlitade Jesper för att sälja våran 56m² 2 rum+kök lägenhet i södra innerstaden.
    Han har ett professionellt och målinriktat, vänligt bemötande och uppfyllde våra förväntningar med råge.
    Jag kan varmt rekommendera Jesper för att ta hand om din bostadsaffär! Läs mer
  • Amela F skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Ärlig med goda råd! Toppen mäklare, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jonas P skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt villa i Hindby
    Vi blev väldigt bra bemötta av Jesper. Allt kändes bra från start till mål. Värderingen av vårt hus var i linje med vad vi själva uppskattat och slutpriset, även om vi inte riktigt nådde ända upp till utgångspris. Vi är nöjda och det var trevligt att ha med Jesper att göra! Läs mer
  • Roland N
    Roland N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag sålde mitt föräldrahem (radhus) och jag hade en förväntad prisbild som jag önskade uppnå. Hans bild på prisnivån var lika så vi la oss under denna nivå för att kunna på en budgivning. Till saken hör att vi också var överens om att det var ett renoverings objekt men med en stor potential för att få ett mycket bra boende. När budgivningen var avslutad förstod han att köparen kanske inte förstod vilka konsekvenser skulle bli om köparen inte fick sålts sin lägenhet enligt det ursprungliga avtalet så kom vi överens om att lägga in villkor som skulle lindra köparens ansvar men även kompensera mig som säljare om de skulle gå fel. Han lyckades även sälja köparens lägenhet på ett par veckor så att affären kunde slutföras för min del på 6-7 veckor. En bra mäklare som tar ansvar för både köpare och säljare. Läs mer
  • Jesper D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Rak, ärlig och enkel kommunikation gör Jesper till en mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Ingrid H skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har sålt bostadsrätt.i Oxie.
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren.
    Lägenheten blev snabbt såld för lite mer än utgångspriset. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    En bra märklare som sätter kunden i fokus läser av hur läget är på marknaden på ett bra sätt gör inget förhastat . Bra personlighet, öppen ett bra bemötande redan från dag ett Läs mer
  • Steingrimur J skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket professionellt bemötande, tydlig kommunikation, engagerad, lyssnade in våra önskemål och gav goda råd. - Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Ivonne C skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Han är mycket professionell, snabb att sälja och närmast till den summa som jag önska. Jag är nöjd med han jobb. Läs mer
  • Lars J skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en lugn sansad person som med sin erfarenhet hjälper sin kund på ett verklighetsanpassat sätt. Detta gör att man får förtroende och att man inte får en massa förväntningar som inte kan nås. Läs mer
  • Anneli D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket nöjd med Jesper Björnssons försäljning av min bostadsrätt. Höll mig uppdaterad och kom med råd kring försäljningen. Försäljningen gick över mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Jesper. Läs mer
  • Emelie C skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Proffsig, kunnig och mån om att vi som säljare fick det pris vi ville. Läs mer
  • Jenny S skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en väldigt driven mäklare som inger ett stort förtroende. Kommer med olika förslag i olika lägen så man som säljare känner sig mer delaktig & framför allt trygg. Återkopplar ofta så man vet hela tiden vad som händer.
    Kan verkligen rekommendera Jesper Björnsson!
    /Jenny Läs mer
  • Mersad M skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har bara bra saker att säga om Jesper. Lyssnade på oss, gav oss råd, lätt att göra med, trevlig, flexibel, tillmötesgående... Läs mer
  • Ann-Sofi T skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket rar och trevlig kille,jobbar för att så snabbt som möjligt få sållt sina objekt Läs mer
  • Johan B skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jeg kan kun anbefale Jesper, mycket professionel! Läs mer
  • Anders R skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en mäklare som går utöver sin roll och arbetsbeskrivning. Han är verkligen hjälpsam och mån om en. Kände mig helt med honom som mäklare. Väldigt professionell och jordnära. Läs mer
  • Mikael R skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag kan varmt rekommendera Jesper Björnsson, super trevlig och lyhörd. Försäljningen av min lägenhet gick helt klart bättre än förväntat, tack vare Jespers erfarenhet han skötte det hela grymt bra. Det kändes bra genom hela processen från början till slut!

Varma hälsningar Mikael Läs mer
  • Shwan S skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Han var jätte trevligt. Som kund jag rekommenderar till andra. 1 till 10 ger jag en 10 👍👍👍👏👏👏👏 Läs mer
  • Jenny N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en mycket kompetent och driven mäklare. Han gav oss många goda råd och hjälpte oss göra en snabb och god försäljning. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Eliza F skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    En professionell och engagerad mäklare som sålde vår lägenhet för rekordpris i området. Jesper var hela tiden lyhörd för våran önskemål samtidigt som han gav nyttiga input under processen. Affären gick snabbt och smidigt och över vår förväntan. Rekommenderar varmt Jesper som en kompetent och säker mäklare. Läs mer
  • Kerstin D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en mycket engagerad och påläst mäklare, och alltid lätt att få kontakt med. Försäljningen av objektet skedde utan några problem, och slutpriset blev över förväntan. Läs mer
  • Britt-Marie A
    Britt-Marie A skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi fick kontakt några timmar efter jag hade ringt Fastighetsbyrån och vi kunde boka in ett möte 2 dagar senare. Jesper är bra på att informera och tar tag i saker snabbt. Han återkommer ständigt med information under hela processen och jag har kännt mig i högsta grad delaktig. Det är en mäklare man kan lita på och som får saker att hända. Vi har varit överens under hela försäljningen och det har gått väldigt snabbt. Jag kan från hela mitt hjärta rekommendera Jesper Björnsson som mäklare och jag är en otroligt nöjd kund. Läs mer
Jessica Johansson
Emma Zacharian