Läs vad 102 Läs vad Jesper Björnsson

• 2020-12-28
    Väldigt trevlig, kompetent, professionell och superbra mäklare!
    Arja M
    • 88.0 m²
    • Bulltofta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
  • 2020-12-21
    Jag köpte ett radhus i Husie. Jesper var väldigt professionell på visningen och även under tiden då budgivningen pågick. Kontraktskrivningen gick också bra med honom i spetsen.
    Mohamed M
    Mohamed M
    • 106.0 m²
    • Husie
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
  • 2020-12-19
    Köpt bostadsrätt, proffsigt bemötande
    Kamilla F
    • 82.5 m²
    • Annestad
  • 2020-12-05
    Vi sålde en liten enplans fastighet om 100 kvm.
    Jesper gav omdelbart ett gediget, trevligt, professionellt och strukturerat intryck som förstärktes ytterligare under processens gång!
    Vår förväntan att försäljningen skulle avlöpa smidigt och till ett bra pris infriades till fullo. Hela teamet kring J var trevliga och proffsiga(stylist och fotograf) och bidrog till att producera ett fint prospekt över fastigheten som sedan kunde utnyttjas vid marknadsföringen.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Jesper och Fastighetsbyrån s hjälp till oss i denna för oss viktiga affär!
    Mikael och Helena ❤️
    Mikael K
    Mikael K
    • 100.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
  • 2020-11-23
    Sålde mitt radhus. Eftersom vi samtidigt letat efter annat hus har vårt legat på ”på gång” länge. Jesper har varje vecka uppdaterat läget, hållet kontakten och engagerat sig i vårt hus. Hjälpt till med foton och sett till att göra en snygg försäljning. Mycket nöjda!
    Michaela J
    • 107.0 m²
    • Oxie
  • 2020-11-11
    Sålde en bostads rätt i widells väg 5 , han var duktig tydlig och ärligt talat , har kommit fram på alla punkter som vi pratade om i början.
    Rätt så bra mäklaren.
    Jag är riktig nöjd 😀
    Tack
    Mahmoud A
    • 2:a
    • 61.5 m²
    • Rosengård
  • 2020-11-10
    Vi sålde nyligen vår lägenhet och är jätte nöjd med Jesper som mäklare. Han är en väldigt seriös och engagerad mäklare. Rekommenderas varmt!
    Sofia L
    Sofia L
    • 106.0 m²
    • Husie
  • 2020-11-08
    Jesper är gjort för detta jobbet, han är cool lugn lyssnar målmedveten och en underbar mäklare man kan lita på till 💯 procent
    Jag kan inte annat än att rekommendera honom bara +++++från oss
    Bekim D
    • 74.5 m²
    • Persborg/västra Kattarp
  • 2020-10-19
    Har sålt en 2 rumslägenhet och blev mycket nöjd med bostadsaffären. Jag blev mycket väl bemött och han levde upp till mina förväntningar och jag fick det pris som jag förväntade mig för den.
    Leif P
    • 2:a
    • 62.0 m²
    • Lindeborg
  • 2020-10-02
    Professionellt agerande av Björn under hela säljprocessen.
    Sasa V
    • 89.0 m²
    • Gyllins Trädgård

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte