Jesper Björnsson
Registrerad mäklare sedan 2006-07-19
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-20
2019-08 - 2020-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare sedan 2006 och har samlat på mig massa kunskap och erfarenhet som är en stor fördel för mina kunder. Bostadsaffären är den största affären i livet för de flesta personer och jag garanterar dig att jag går "all in" i varje uppdrag.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en bakgrund som konstnär! Jag har ett starkt bildseende vilket gör att jag är duktig på att ge tips om vad man ska tänka på inför fotograferingen. Det är en stor fördel och jag hjälper gärna fotografen att hitta spännande vinklar. Läs mer

Läs vad 80 Läs vad Jesper Björnsson

• Mari N köpte sitt hus med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-08-04

Oxie
    Vi köpte radhus i Oxie, och Jesper var jätte duktig och nårbar och trevlig. Läs mer
  • Erik G köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-07-13

2:a
    Möllevången
    Jesper var snabb på att svara och var tydlig med all information. Jag har inget att klaga på. För fem stjärnor hade det behövts lite starkare koll på sak-frågor om själva lägenheten och bostadsföreningen.

Erik Läs mer
  • Bengt U sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-07-03

Bulltofta
    Sålt en 3-rumslägenhet i Bulltoftaområdet
    Utmärkt bemötande av mäklaren
    Lägenheten blev snabbt såld till ett acceptabelt pris
    Vi tyckte att att förväntningarna på mäklaren var helt okej Läs mer
    2020-07-08 Jesper B svarar Bengt U
    Tack Bengt för omdömet. Det var ett stort nöje att hjälpa er!
    Jesper B gillar detta
  • Michael B köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-06-15

Annestad
    Bra och snabb kommunikation. Väldigt professionell i bemötandet och informativ. Kan rekommenderas varmt för andra köpare och säljare. Läs mer
    2020-06-15 Jesper B svarar Michael B
    Tack Michael för omdömet och rekommendationen. Hoppas att du kommer att trivas i lägenheten!/Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Seif D sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-06-01

Rosengård
    Tydlig med allt från början till slut både mot oss som säljare men även mot köpare. Hade rätt förväntningar på slutpris och bra kommunikation hela tiden. Har köpt av Jesper tidigare och nu fick jag även prova att sälja genom honom. Rekommenderar Jesper till alla som funderar på att sälja sin bostad! Läs mer
    2020-06-03 Jesper B svarar Seif D
    Tack Seif för det trevliga omdömet. Verkligen roligt att få förtroendet att hjälpa er att sälja lägenheten som ni köpte av mig för några år sedan. Nöjet var helt på min sida!/Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Ann-charlotte A sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-05-24

Bulltofta
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Jesper. Han var engagerad och professionell. Det gick snabbt och jag fick ett bra försäljningspris på lägenheten. Budgivningen sköttes väldigt bra av mäklaren Läs mer
    2020-05-27 Jesper B svarar Ann-charlotte A
    Hej Ann-Charlotte, tack för det fina omdömet. Det var ett stort nöje att hjälpa dig./Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Iclal S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-05-19

Persborg/västra Kattarp
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Jesper. Han sålde lägenheten snabbt och till ett pris vi var nöjda med. Han var professionell i sitt bemötande och hjälpsam. Vi är väldigt nöjda med Jesper som mäklare. Läs mer
    2020-05-27 Jesper B svarar Iclal S
    Tack Iclal, för det trevliga omdömet. Det var ett stort nöje att hjälpa er!/Jesper
  • Frida L köpte sitt hus med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-04-30

Johanneslust
    Jesper var pålitlig, kunnig och vänlig genom hela processen när vi köpte vårt radhus i Malmö. Läs mer
    2020-05-04 Jesper B svarar Frida L
    Tack Frida för den fina rekommendationen. Hoppas att ni trivs i huset!
    Jesper B gillar detta
  • Åke A sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-04-21

Gula Höja
    Vi sålde en marklägenhet på gula höja vi är 100 procent nöjda med Jesper har verkligen ställt upp för oss är super duktig👍👍👍👍 Läs mer
    2020-05-04 Jesper B svarar Åke A
    Tack själva Åke och Anki för en trevlig affär. Det har varit ett stort nöje att hjälpa er!
    Jesper B gillar detta
  • Taulant B sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-04-01

Annestad
    Utmärkt service, absolut den bästa mäklaren jag har jobbat med!. Läs mer
    2020-04-02 Jesper B svarar Taulant B
    Hej Taulant, tack för omdömet och rekommendationerna! Det var ett stort nöje att hjälpa er!/Jesper

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson