Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Öster Jesper Björnsson
Jesper Björnsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare sedan 2006 och har samlat på mig massa kunskap och erfarenhet som är en stor fördel för mina kunder. Bostadsaffären är den största affären i livet för de flesta personer och jag garanterar dig att jag går "all in" i varje uppdrag.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en bakgrund som konstnär! Jag har ett starkt bildseende vilket gör att jag är duktig på att ge tips om vad man ska tänka på inför fotograferingen. Det är en stor fördel och jag hjälper gärna fotografen att hitta spännande vinklar. Läs mer

Läs vad 36 kunder tycker om Jesper Björnsson

• Richard N
    Richard N sålde sin bostad med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-22

Jesper är en lugn och noggrann mäklare med ett förtroendeingivande sätt. Vi träffade Jesper första gången vid en lägenhetsförsäljning dit vi kommit som eventuella köpare. Vi hade hunnit gå på många visningar innan och bland dessa skiljer sig Jespers säljteknik, med en kort presentation av objektet, från mängden. Vi vann inte budgivningen, men vi hittade en bra säljare av vår lägenhet iallafall. Läs mer
    Jesper B gillar detta
  • Khalid Z köpte sin bostad med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-20

Jag har köpte ett lägenhet. Mäklaren var jätte bra och Han var mycket hjälpsam Läs mer
    Jesper B gillar detta
  • Zainab M sålde sin bostad med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-20

Sålt bostadsrätt
    Jättetrevligt bemötande och mycket serviceminded! Läs mer
    Jesper B gillar detta
  • Federico G köpte sin bostad med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-12

Jesper har varit mycket hjälpsam genom processen, väldigt lyhörd och ger all information vi begärde. Läs mer
    Jesper B gillar detta
  • Sara G köpte sin bostad med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-05

Vi köpte ett radhus med Jespers hjälp och är mycket nöjda och tacksamma för hans professionella och trevliga bemötande. Jesper var mycket hjälpsam och tillmötesgående från start och höll god kommunikation med oss så att vi hade klarhet kring vad som gällde vid varje steg i processen. Jag kan gott rekommendera Jesper och vänder mig gärna till honom igen om ett nytt köp eller sälj situation skulle bli aktuellt. Läs mer
  • Amir D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-10-11

Trevlig bemötande, bra råd och tillgänglighet.
    Jesper har gjort ett kanonjobb vilket har resulterat i försäljningen av vår lägenhet i Oxie.
    Toppen mäklare, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sanella D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-10-11

Vi har med Jespers hjälp sålt vår lägenhet i Oxie. Allt fungerade felfritt. Jesper var tillgänglig och gjjorde ett utmärkt jobb. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Annika N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-10-07

Jesper var med från början till slut.
    Vid visningen, var Jesper ett bra bollplank, och bemötte mina tankar och åsikter bra och kom med input och information.
    Jesper hanterade budgivningen snabbt och effektivt. Kändes tryggt och bra genom budgivning gen.
    När vi gjorde försäljning och köp var Jesper tydlig och noggrann när vi gick igenom avtalet.
    Som helhet är jag mycket nöjd med hur Jesper skötte affären/köpet. Läs mer
  • Andre B
    Andre B skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-09-27

Skulle sälja vår 3:a på Serenadgatan. Efter att ha träffat flera mäklare, föll valet på Jesper av flera anledningar:
    Han var väldigt trevlig och professionell. Att han har 12 års erfarenhet som mäklare och jobbar för Fastighetsbyrån som är Sveriges största fastighetmäkleri är magnifikt.

Jesper fick vår lägenhet såld snabbt och till ett pris vi är mer än nöjda med.

Om du anlitar Jesper för vad som kan vara ditt livs affär, kan du vara säker på att uppdraget kommer att utföras med professionallism och elegans.

Ett stort tack Jesper. You're the man!

Hälsningar från en väldigt nöjd och belåten kund. Läs mer
  • Carina B skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-09-21

Allt gick väldigt smidigt från dag ett. Han lät oss hitta en ny bostad i lugn och ro och det är vi väldigt tacksamma för.
    Så vi är jättenöjda med hur allt fortlöpte. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson