Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Öster Jesper Björnsson
Jesper Björnsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare sedan 2006 och har samlat på mig massa kunskap och erfarenhet som är en stor fördel för mina kunder. Bostadsaffären är den största affären i livet för de flesta personer och jag garanterar dig att jag går "all in" i varje uppdrag.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en bakgrund som konstnär! Jag har ett starkt bildseende vilket gör att jag är duktig på att ge tips om vad man ska tänka på inför fotograferingen. Det är en stor fördel och jag hjälper gärna fotografen att hitta spännande vinklar. Läs mer

Läs vad 49 Läs vad Jesper Björnsson

• Özlem Z köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-06-24

Söderkulla
    Jag har nyligen gjort mitt första bostadsköp och måste erkänna att jag var väldigt nervös och orolig över hur det skulle gå. Idag kan jag inte känna mig mer nöjd eller tacksam över köpet och att Jesper Björnsson var mäklaren! Jag tackar och berömmer för ett professionellt arbete! Redan under visningen fick vi en tydlig introduktion och under hela processen var Jesper noga med att både säljare och köpare var med på banorna. Jag är helt säker på att Jesper Björnsson är mäklaren jag kontaktar i framtiden när jag vill sälja/köpa en bostad. Rekommenderas starkt om du vill känna dig trygg och nöjd under hela köp-/säljprocessen! Läs mer
    2019-06-24 Jesper B svarar Özlem Z
    Tusen tack Özlem för den fina rekommendationen! Hoppas att du kommer att trivas i lägenheten och det vore ett stort nöje att få hjälpa dig i framtiden när det är dags för ditt nästa steg!
    Jesper B gillar detta
  • Samir D köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-06-17

Almhög
    Vårt intryck är att Jesper var väldigt duktig vad gäller lägenhetsvisningen och väldigt kontaktbar samt hjälpsam när vi köpte bostadsrätten.

Överlag är vi väldigt nöjda med Jespers arbete och som vi nämde innan väldigt hjälpsam.

Mvh Läs mer
    2019-06-18 Jesper B svarar Samir D
    Tack Samir för det fina omdömet och jag hoppas att trivs i lägenheten!
    Jesper B gillar detta
  • Milan R sålde sitt hus med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-05-26

Käglinge
    Jesper var superproffsig, drivande, ärlig och trevlig. Det tog tid för oss att hitta rätt bostad för oss innan vi kunde påbörja säljprocessen och Jesper stod ut med det. Under köpeprocessen hjälpte Jesper oss med bedömningen av den nya bostaden, dens läget mm.

Toppen betyg pga helhetsbemötandet. Läs mer
    2019-06-07 Jesper B svarar Milan R
    Tack Milan, för det fina omdömet!
  • Richard K
    Richard K sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-05-17

Segevång
    Jesper skötte min lägenhetsförsäljning på bästa vis där även spekulanterna fick ta del av Jespers kunskaper och fina kundservice. Fick känslan av att Jesper har förmågan att väcka spekulanternas intresse och därmed få ut bästa pris! Rekommenderas varmt!
    /Richard Läs mer
    2019-06-07 Jesper B svarar Richard K
    Tack för den fina rekommendationen Richard!
    Jesper B gillar detta
  • Mohamad A sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-05-03

Almhög
    Han är smart och duktig på försäljning Läs mer
    2019-05-03 Jesper B svarar Mohamad A
    Tack, Mohamad! Ser fram emot att hjälpa er med huset också!
  • Zac H
    Zac H sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-04-09

Söderkulla
    Försäljningen av min lägenhet gick så fort och smidigt att jag är så glad över att jag valde Jesper. För visst är det många faktorer som väger in i processen, men ingen var lika avgörande som Jesper i mitt fall. Hade valt om Jesper hundra gånger om. Och som grädde på moset fick jag en vinst! Läs mer
    2019-04-09 Jesper B svarar Zac H
    Tack själv, Zac, för en trevlig affär och det var ett stort nöje att hjälpa dig!
    Jesper B gillar detta
  • Sanela D sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-03-01

Oxie
    Vi har sålt en bostad. Jesper hjälpte oss hela vägen. Han är väldigt engagerad och duktig säljare så vi varmt rekommenderar honom. Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Sanela D
    Tack Sanella för rekommendationen, hoppas att ni trivs i nya huset! /Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Edvin M köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-26

Hyllie
    Köpt en lägenhet på Hyllie. Bra bemött och har varit god kommunikation redan från visning hela vägen tills tillträdet. Alltid blivit uppdaterad om förändringar eller vad som hänt under processen. Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Edvin M
    Tack själv Edvin, för en trevlig affär. Hoppas att få hjälpa dig även i framtiden. /Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Cornelia B sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-25

Almvik
    Har sålt en 3-a på Serenadg.28, 9 vån. Jag och min son blev bemötta med mycket värme, glädje, tålamod. Jesper har gjort mer än han kunnat göra. Det har gått över mina förväntningar. Han har kämpat hård för att få ett jätte bra pris på lgh.Jag kände mig trygg under försäljningstiden. Han har mycket empati, han är perfekt, han är bäst. Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Cornelia B
    Tack Cornelia för den fina rekommendationen. Det var ett stort nöje att jobba för er. Hälsa André så gott. /Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Jan H sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-25

Rosengård
    Vi salde var bostadsrätt pa Brf. Ida.
    Mäklaren var vänlig och mycket bra, samt levde upp till de forväntningar vi hade. Trots att vi redan var bosatta i utlandet
    sa hjälpte han oss, att bli av med var bostad i Sverige.
    Därfor är han hogt rekomenderbar till andra, som vill kopa eller
    sälja sin bostad.
    Vi har de bästa rekomendationer for honom.
    Jana och Jan Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Jan H
    Tack Jana och Jan, för en trevlig affär. Hoppas att ni trivs i Slovakien. /Jesper

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson