Jesper Björnsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare sedan 2006 och har samlat på mig massa kunskap och erfarenhet som är en stor fördel för mina kunder. Bostadsaffären är den största affären i livet för de flesta personer och jag garanterar dig att jag går "all in" i varje uppdrag.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en bakgrund som konstnär! Jag har ett starkt bildseende vilket gör att jag är duktig på att ge tips om vad man ska tänka på inför fotograferingen. Det är en stor fördel och jag hjälper gärna fotografen att hitta spännande vinklar. Läs mer

Läs vad 71 Läs vad Jesper Björnsson

• Taulant B sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-04-01

Annestad
    Utmärkt service, absolut den bästa mäklaren jag har jobbat med!. Läs mer
    2020-04-02 Jesper B svarar Taulant B
    Hej Taulant, tack för omdömet och rekommendationerna! Det var ett stort nöje att hjälpa er!/Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Valentina M sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-04-01

Annestad
    Affären gick fort och smidigt
    Mycket trevligt bemötande och han är väldigt professionell i hans arbete
    Har rekommenderat honom för många av våra vänner Läs mer
    2020-04-02 Jesper B svarar Valentina M
    Hej Valentina, tack för det positiva omdömet och för rekommendationerna! Lycka till med husletandet!/Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Wissam M sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-03-28

Kroksbäck
    Han mycket trevligt och duktig och positiv.
    Bästa mäklare som jag har träffat.
    Man kan leta på Han. Läs mer
    2020-04-02 Jesper B svarar Wissam M
    Hej Wissam, tack för det positiva omdömet! Det var ett stort nöje att hjälpa er, både att köpa och att sälja!/Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Mallak A sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-03-27

Kroksbäck
    Vi har köpt vår nya hus och sålt våran lägenhet genom Jesper på fastighetsbyrån i malmö. Jesper har verkligen bemöt oss med respekt och professionalitet, vi sålde i svåra situationer (Corona utbrottet) men ändå över utgångspriset. Vi var väldigt oroliga att lägenheten inte skulle bli såld, men med en mäklare som Jesper och hans erfarenhet kunde han ändå lugna ner oss. Läs mer
    2020-04-02 Jesper B svarar Mallak A
    Hej Mallak, tack för det positiva omdömet! Det var ett stort nöje att hjälpa er i dessa tider, både att köpa och att sälja!/Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Nikolaj H sålde sitt hus med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-03-25

Oxie
    Jesper er lugn og rolig, med en positivt og smilende personlighed. Gvier sig god tid til dig som kunde, og hjælper med alt du har behov for. Fra første gang jeg mødte Jesper for 2.5 år siden, vidste jeg han var den rette til at for solgt min bostad. Jeg kan varmt anbefale Jesper.

Mvh,

Nikolaj Läs mer
    2020-04-02 Jesper B svarar Nikolaj H
    Hej Nikolaj, tack för en trevlig affär och det var ett stort nöje att hjälpa dig! Lycka till med husletandet framöver! /Jesper
    Jesper B gillar detta
  • David N köpte en tomt med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-02-10

Sofielund
    Jag är väldigt nöjd. Han gör det med kunskap och ge högsta möjliga service. Tack så mycket, Jesper Björnsson!.
    Du är mycket hjälpsam. Läs mer
    2020-02-16 Jesper B svarar David N
    Hej David, tack för det fina omdömet! Jag hoppas att få förtroendet att få hjälpa er när det blir dags att sälja er lägenhet också. Ha det fint så länge, vi håller kontakten./Jesper
    Jesper B gillar detta
  • Zlatan H sålde sitt hus med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-02-01

Johanneslust
    Snabb, effektiv
    + rekord på slutpris! Läs mer
    2020-02-03 Jesper B svarar Zlatan H
    Tack Zlatan för rekommendationen! Det extra roligt att få hjälpa er även med denna affären. Tack själva för ett gott samarbete!
    Jesper B gillar detta
  • Kajsa H sålde sitt hus med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-01-31

Johanneslust
    Första gången vi träffade Jesper köpte vi av honom. Trevlig, tillmötesgående och ordentlig. Därför va han de självklara valet när vi skulle sälja många år senare även om de va en annan bostad än den vi köpt av honom. Med Jesper visste vi att de skulle vara snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-02-03 Jesper B svarar Kajsa H
    Tack Kajsa för det fina omdömet! Det extra roligt att få hjälpa er även med denna affären. Hoppas att få nöjet att hjälpa er fler gånger i framtiden :-D
  • Charlotte R
    Charlotte R sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-01-18

Röda Höja
    JB har varit en utmärkt mäklare på alla sätt. Han är trevlig, påläst och har kommit med många bra förslag som lett till en oväntat snabb försäljning av vår bostadsrätt på Röda Höja, till ett oväntat bra pris! Han har hela tiden varit uppmärksam på våra önskemål och agerat därefter.
    Vi kan verkligen rekommendera andra säljare/köpare att anlita Jesper Björnsson! Läs mer
    2020-01-20 Jesper B svarar Charlotte R
    Tack Charlotte, för förtroendet och det fina omdömet. Det var ett stort nöje att hjälpa er!
    Jesper B gillar detta
  • Tomas R sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-01-17

Röda Höja
    Sålt vår lagenhet och försäljningen gick mycket smidigt. Vi känner stort förtroende för Jesper och tycker att han gjort ett fantastiskt jobb. Läs mer
    2020-01-20 Jesper B svarar Tomas R
    Tack Tomas, för förtroendet att hjälpa er och för rekommendationen. Det var ett rent nöje!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson