Maja Gunnarsson

Maja Gunnarsson

Maja Gunnarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Maja Gunnarsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Maja Gunnarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Maja Gunnarsson har haft 13 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 4 Läs vad Maja Gunnarsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Borgmästaregården
    2021-06-07
    Köpt 70 kvm Albinsrogatan Malmö
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Rosengård
    2021-05-08
    Sålde min bostad. Maja var väldigt professionell, engagerad och gav oss uppmuntran och goda råd.

Fick en av bemötande och upplyste oss om de hon erbjud och lyssnade på de behov vi hade.

Förväntningarna var att sälja vår lägenhet och det gjordes på kort tid och utan problem.

En bra mäklare som är jätte trevlig och såg till vårt bästa. Upplyste oss om det vi ville ha hjälp med samt var allt tillgänglig när vi hade frågor.
    Stort tack för de fina orden Roxana, det har varit supertrevligt att samarbeta med er och ha en så smidig affär. Ser fram emot en fortsatt relation och önskar er all lycka till med nya bostaden! Maja Gunnarsson
    • Nydala
    2020-12-03
    Maja är kunnig, hjälpsam och har varit lätt att få kontakt med. Snabb att ringa upp, mail eller skicka sms när vi har haft frågor.
    Alltid pigg och glad.
    Det har varit en enkel och snabb försäljning.
    Tusen tack för den fina rekommendationen Ingrid och tack för vårt superbra samarbete under hela processen! Maja Gunnarsson
    • Nydala
    2020-12-01
    Vi har sålt min mammas lägenhet.
    Vi blev mycket trevlig och proffsigt bemötta av en glad och entusiastisk Maja som förklarade och svarade på alla våra frågor. Vi fick all viktig information även skriftligt
    Vi fick våra förväntningar uppfyllda med råge.
    Maja har stöttat oss i alla steg.
    Vi har kunnat nå henne på Mail, sms och telefon med mycket snabba svar.
    Vi är supernöjda med Maja.
    Stort tack för de fina orden Lisbeth och återigen tack för förtroendet att hjälpa er med er mammas lägenhet! Maja Gunnarsson