Maja Gunnarsson

Maja Gunnarsson

Maja Gunnarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Maja Gunnarsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Maja Gunnarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.9. Maja Gunnarsson har haft 18 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 17 Läs vad Maja Gunnarsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Nydala
    2022-09-05 Verifierad kund
    Proffsigt och bara bra. Kunde inte ha varit bättre. Hon är otroligt duktig och ordet service få en helt ny betydelse. Bara att rekommenderar varmt. Tack Maja
  • sålde sitt hus med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Kirseberg
    2022-08-28 Verifierad kund
    Jag blev seriöst och intresserat bemött.
    Jag hade inga speciella förväntningar men Maja var jättebra!

Hon höll oss informerade hela tiden och kom med goda tips när det gällde stylist och fick upp priset till det bästa för oss.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Gullvik
    2022-06-03 Verifierad kund
    Maja är en underbar person och har en utpräglad stil inom försäljningsområdet och hon hjälpte mig mycket med information om bostadsköp. Jag önskar henne alltid framgång.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Almhög
    2022-04-04 Verifierad kund
    Mäklaren är snäll och hon hjälps mig för all jag vet inte. Jag kan inte svenska men hon hjälpa mig ändå mycke. Min förväntning är har ett bra hus och vi kan bor där länger. Mäklaren är bra jag tycke de mäklaren , hon förklara tull mig allt jag vet inte. Så jag vill bara säga det.
    • Gullvik
    2022-03-29 Verifierad kund
    Maja was wonderful very understanding of all our concerns and very pateint and helpful. She always replied my inquiries and question giving me a full account of all needed details in her answers ! It was great selling our house through her :)
    • Värnhem
    2022-02-07 Verifierad kund
    Hej Sebastian, tack för ditt omdöme! Det uppskattas! Maja Gunnarsson
    • Oxie Kyrkby
    2022-01-03 Verifierad kund
    Mäklaren är väldigt förståerlig, enkel att prata med.
    Köpet av bostaden var smidig och alla förhandlingar gick relativt fort.
    Hej Sebastian, tack för ditt fina omdöme och för en trevlig affär. Jag hoppas ni trivs i er nya bostad och att allt går bra med er och lilla bebisen! Maja Gunnarsson
    • Rosengård
    2022-01-01 Verifierad kund
    Väldigt duktig och tydlig på det dem gör dem har bra erfarenhet och duktiga fotografer
    Hej, tack snälla för ditt omdöme och för en bra affär! Så kul att du är nöjd med processen, jag ska berätta för fotograferna/stylisterna också, Tack! Maja Gunnarsson
    • Högaholm
    2021-12-24 Verifierad kund
    Toppen mäklaren. Ger bra råd och har is i magen om så behövs.
    Tack för ditt fina omdöme Ida, det uppskattas! Jag önskar er lycka till i den nya lägenheten när det blir dags! Maja Gunnarsson
    • Oxie Kyrkby
    2021-12-07 Verifierad kund
    Maja är mycket trevlig och hjälpsam på alla sätt. Jag känner mig trygg med henne som min mäklare. Maja är noga med att höra av sig med information och uppdateringar. Det känns lätt att fråga henne om allt. Alltid nära till hands.
    Hej Liselott, tusen tack för de fina orden du lämnat här. Jag är glad att jag fått lära känna dig och din fina familj och att jag fått hjälpa er med både försäljning av bostad och köp av ny bostad. Så kul och smidigt det blev! Jag hoppas vi ses framöver och att ni trivs bra i er nya bostad! Maja Gunnarsson