Läs vad 19 Läs vad Mattias Hägg

• 2020-11-11
    Fick inte en femma då han i sista stund lämnade över till en ny mäklare, inför sista kontraktskrivning vilket förvirrade oss i det beskedet. Men i övrigt en väldigt ärlig och bra mäklare som också månade om sin köpare (jag var köpare).
    Pia J
    • 76.0 m²
    • Käglinge
    köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
  • 2020-10-09
    Mattias är en av dem duktigaste mäklaren vi har träffat. Han vet vad han gör. 👍♥️ Vi är nöja!
    Jignasa P
    • 127.0 m²
    • Hindby
  • 2020-07-28
    Jag köpte hus 🏡 han var snäll trevlig
    Tereza A
    • 130.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
  • 2020-07-19
    Jag sålde min 1:a på Ellstorp med hjälp av Mattias. Han hade god kännedom om området och var väldigt medveten om den aktuella prisbilden. Jag hölls hela tiden uppdaterad genom hela säljprocessen.
    Mattias var väldigt ärlig angående prissättning vilket jag uppskattade och slutpriset stämde överens med det utgångspris vi gemensamt bestämt.
    Jag kan verkligen rekommendera Mattias som mäklare.
    Linda P
    Linda P
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Ellstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
  • 2020-07-19
    jag sålde en 1,5a i Malmö. På första mötet beskrev Mattias en strategi för hur han ville lägga upp försäljningen. Försäljningen blev precis så, inga konstigheter, helt enligt plan. Mattias är trevlig, tillgänglig för frågor och följer alltid upp!
    Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare i den här försäljningen!
    Anna W
    • 2:a
    • 43.7 m²
    • Folkets Park
  • 2020-07-15
    Mattias är professionell. Han lyhörd och tydlig i sin kommunikation. Försäljningsprocessen var mycket smidig.
    Salih T
    • 127.0 m²
    • Hindby
    sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Stort tack Salih för dina fina ord!

• 2020-05-15
    Jag har sålt en villa i Oxie och kontakten löpte smidigt redan från början. Vi har kommunicerat genom en blandning av telefonsamtal och sms vilket fungerar väldigt bra för snabba avstämningar och det var alltid lätt att få tag på Mattias då han återkom snabbt.

Förväntningarna var att det skulle ta lång tid att sälja huset men det gick väldigt snabbt då Mattias var bra på att använda sitt kontaktnät.

Upplevelsen kan mao sammanfattas som väldigt positiv.
    Mattias F
    • 130.0 m²
  • 2020-03-18
    Köpt lägenhet.

Otroligt engagerad mäklare som alltid tar sig tid.

Trots att mäklarens uppdrag är slut när köpet är klart engagerar han sig i eftersläpande situationer.

Ständigt villig att hjälpa till.

Jag vill varmt rekommendera Mattias som mäklare.
    Linda L
    Linda L
    • 3:a
    • 62.2 m²
    • Midhem
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Tack Linda! Hoppas att ni har kommit till ro!

• 2020-03-16
    Jag har sålt, Blev bemött av Mattias på ett riktigt professionellt sätt väldigt nöjd med hans arbete sätt.
    Det var det jag hade förväntat mig väldigt korrekt och professionellt. har redan rekommenderat Mattias till mina bekanta om dem planerar sälja att bara anlita Mattias.

MVH Husref Tresnjic
    Husref T
    • 110.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Tack Husref, uppskattar dina ord. Det var ett sant nöje att sälja ert fina radhus!

• 2020-03-04
    Professionell och trevlig, ser till att din bostad blir såld snabbt!
    Bernad N
    • 3:a
    • 73.0 m²
    • Håkanstorp
    Tack så mycket för dina ord Bernad!