Mattias Hägg
Registrerad mäklare sedan 2018-10-18
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 17 Läs vad Mattias Hägg

• Tereza A köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-07-28

Jag köpte hus 🏡 han var snäll trevlig Läs mer
  • Linda P
    Linda P sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-07-19

Ellstorp
    Jag sålde min 1:a på Ellstorp med hjälp av Mattias. Han hade god kännedom om området och var väldigt medveten om den aktuella prisbilden. Jag hölls hela tiden uppdaterad genom hela säljprocessen.
    Mattias var väldigt ärlig angående prissättning vilket jag uppskattade och slutpriset stämde överens med det utgångspris vi gemensamt bestämt.
    Jag kan verkligen rekommendera Mattias som mäklare. Läs mer
  • Anna W sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-07-19

2:a
    Folkets Park
    jag sålde en 1,5a i Malmö. På första mötet beskrev Mattias en strategi för hur han ville lägga upp försäljningen. Försäljningen blev precis så, inga konstigheter, helt enligt plan. Mattias är trevlig, tillgänglig för frågor och följer alltid upp!
    Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare i den här försäljningen! Läs mer
  • Salih T sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-07-15

Hindby
    Mattias är professionell. Han lyhörd och tydlig i sin kommunikation. Försäljningsprocessen var mycket smidig. Läs mer
    2020-07-17 Mattias H svarar Salih T
    Stort tack Salih för dina fina ord!
  • Mattias F sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-05-15

Oxie
    Jag har sålt en villa i Oxie och kontakten löpte smidigt redan från början. Vi har kommunicerat genom en blandning av telefonsamtal och sms vilket fungerar väldigt bra för snabba avstämningar och det var alltid lätt att få tag på Mattias då han återkom snabbt.

Förväntningarna var att det skulle ta lång tid att sälja huset men det gick väldigt snabbt då Mattias var bra på att använda sitt kontaktnät.

Upplevelsen kan mao sammanfattas som väldigt positiv. Läs mer
  • Linda L
    Linda L köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-03-18

3:a
    Midhem
    Köpt lägenhet.

Otroligt engagerad mäklare som alltid tar sig tid.

Trots att mäklarens uppdrag är slut när köpet är klart engagerar han sig i eftersläpande situationer.

Ständigt villig att hjälpa till.

Jag vill varmt rekommendera Mattias som mäklare. Läs mer
    2020-03-30 Mattias H svarar Linda L
    Tack Linda!
    Hoppas att ni har kommit till ro!
  • Husref T sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-03-16

Oxie
    Jag har sålt, Blev bemött av Mattias på ett riktigt professionellt sätt väldigt nöjd med hans arbete sätt.
    Det var det jag hade förväntat mig väldigt korrekt och professionellt. har redan rekommenderat Mattias till mina bekanta om dem planerar sälja att bara anlita Mattias.

MVH Husref Tresnjic Läs mer
    2020-03-30 Mattias H svarar Husref T
    Tack Husref, uppskattar dina ord.
    Det var ett sant nöje att sälja ert fina radhus!
  • Bernad N sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-03-04

3:a
    Håkanstorp
    Professionell och trevlig, ser till att din bostad blir såld snabbt! Läs mer
    2020-03-30 Mattias H svarar Bernad N
    Tack så mycket för dina ord Bernad!
  • Melissa H köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-02-28

4:a
    Slussen
    Mattias Hägg är en mycket duktig mäklare. Han bemöter kunder på ett trevligt sätt och har förmågan att skapa lyckade fastighetsaffärer där alla parter är nöjda.
    Melissa Läs mer
  • Ann-kristin C sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-02-04

Oxie
    Sålt en bostadsrätt och försäljningen uppfyllde våra förväntningar och det blev en snabb försäljning. Mäklaren var engagerad och hade ett bra bemötande. Högsta betyg till honom. Läs mer
    2020-02-12 Mattias H svarar Ann-kristin C
    Tack för de fina orden, uppskattas!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson