Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Öster Mikaela Olsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 3 kunder tycker om Mikaela Olsson

• Rose Akoth O köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-01-30

2:a
    60m²
    Lugnet
    Excellent Broker, Responsive to constant questions, committed to customer success, handle all services with professionalism.
    Would recommend her to anyone buying or selling a house Läs mer
    2019-01-30 Mikaela O svarar Rose Akoth O
    Thank you so much Rose, your kind words makes me very happy!
  • Henrik K
    Henrik K köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-01-28

3:a
    86m²
    Lorensborg
    Vi har nyligen köpt en lägenhet i Malmö och Mikaela Olsson var mäklare för den affären. En på pappret enkel affär blev efter omständigheterna otroligt invecklad och trög att genomföra. Utan att gå in på detaljer kan jag helt ärligt säga att utan Mikaelas kompetens, effektivitet och hårda arbete (även utanför arbetstid) hade denna affären nog inte blivit av.
    Maken till envishet att på bästa sätt (både för säljare och köpare) försöka lösa alla problem som orsakats av andra inkompetenta personer har jag sällan skådat.
    Nu jobbar jag i en helt annan bransch men om jag skulle behöva anställa en mäklare så hade jag inte tvekat en sekund att fråga Mikaela först av alla.
    Egenskaper som jag tycker personifierar Mikaela är:
    - Ärlighet
    - Kompetens
    - effektivitet
    - envishet
    Mikaela har en härlig och tillmötesgående attityd utan att det går till överdrift och hon brinner verkligen för sitt jobb!

Henrik Kellgren Läs mer
    2019-01-28 Mikaela O svarar Henrik K
    Tusen tack för fina ord Henrik det värmer verkligen!
    Mikaela O gillar detta
  • Marzena M skrev om Mikaela Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-04-27

Mikaela har sålt min 1:a till mig på Söderkulla.
    Bemötandet av Mikaela var precis vad jag förväntade mig, mycket trevlig och tillmötesgående. Lätt att prata med och hade jag frågor kunde hon alltid besvara dem på ett enkelt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson