Therese Alm
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 37 kunder tycker om Therese Alm

• Caroline G köpte sin bostad med hjälp av Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag och min man köpte en lägenhet i hyllie. Jag hade velat köpa lägenhet tidigare men inte haft råd och det var då jag kom i kontakt med Therese Alm.

Therese är en utav dem mest fantastiska människorna ja träffat. Jordnära och sprudlande av energi! Både jag och min man kände direkt att hon är ”vår mäklare” efter första mötet.

Eftersom det var vårt första köp hade vi nog inte så mycket förväntningar men många frågor som Therese besvarade professionellt och var med i vårt tänk, kom med tips osv.

Vi är supernöjda med affären och har inte haft några som helst tvivel på köpet! Har rekommenderat Fastighetsbyrån och Therese till många vänner som nu kollar lägenheter hos er. 10 av 10! Stort tack Läs mer
  • Rowaida S skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har köpt ett nybygge som ska vara klar för inflyttning i början av 2020. Therese var väldigt tillmötesgående och hjälpsam även då vi hade småproblem lite här och där. Hon såg verkligen till att vi blev nöjda med köpet och svarade på alla frågor som vi hade trots att det var smådetaljer.

Vi var lite rädda för att känna press då det är vårt första köp, men Therese hetsade oss inte alls!

Vi kände oss 100% bekväma och skulle gärna vilja ha henne som mäklare igen när det är aktuellt! Läs mer
  • Mohamad R skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hon är väldigt hjälpsam och tydlig. Läs mer
  • Tomas K skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevligt bemötande , seriös och noggrann hantering . Påläst och engagerad Läs mer
  • Åsa S skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har köpt nyprodutkion på Hyllie. Vi blev mycket väl bemötta av Therese som har svarat på alla våra funderingar och frågor längs vägen. Läs mer
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt lägenhet på Hyllie. Therese var tillgänglig, engagerad, positiv. Ingav förtroende, försökte tillmötesgå mina önskningar och lyckades med det mesta. Läs mer
  • Christa H skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpt ett radhus och blev väldigt väl omhändertagen av Therese vid vårt möte. Hon är professionell och mån om mig som kund.
    Kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Elin R skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hon lyssnade på oss och gav oss tipset som gjorde att vi köpte vår drömlägenhet Läs mer
  • Ulf N skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Snabb, kompetent och trevligt uppträdande. Läs mer
  • Vivienne H
    Vivienne H skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt en bostad i Hyllie. Therese är alltid uppmärksam och tillgänglig som mäklare. Tvivlar aldrig på att skrivs till henne om jag har frågor eller undrar över något. Får alltid snabbt svar tillbaka. Jätte positiv och snäll tjej. Känner mig väldigt trygg av att ha henne som mäklare. Mvh Vivienne Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson