Therese Alm
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 50 Läs vad Therese Alm

• Jonas A köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-21

Hyllie
    Köpt nybyggd bostadsrätt i Hyllie.
    Therese var vänlig och tillmötesgående och var påläst om objektet. På frågor hon inte hade svar tog hon reda på det och återkom inom kort tid. Jag fick en positiv upplevelse av köpet. Läs mer
  • Niklas J köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-15

Köpte en brf lägenhet på Tors Gränd, Hyllie
    Therese är väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig samt har ett väldigt vänligt bemötande.
    Hela resan från visning till köp har varit kanon , mycket tack vare Therese Läs mer
  • Beatrice D köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Hyllie
    Köpte min första lägenhet och fick ett jätte trevligt bemöttnde av Therese. Hon får en osäker köpare att känna sig trygg. Läs mer
  • Isabell D
    Isabell D köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Hyllie
    Jag och min syster köpte varsin nyproduktion ute i Hyllie.
    Therese Alm var absolut den bästa jag och min syster kunde få då hon var noga och tydlig. Hennes sätt att vägleda oss var helt fantastiskt. Hon lät oss aldrig gå med frågetecken utan var alltid tillgänglig på telefon och Mail vilket gjorde oss väldigt trygga med att köpa varsin lägenhet.
    Utan hennes hjälp hade vi förmodligen inte köpt varsin lägenhet då vi enbart gick på ”visning/möte” för att få reda på hur det gick till med nyproduktioner, men idag har vi köpt varsin lägenhet och kunde inte vara mer än nöjda. Våra förväntningar på Therese är mer än uppfyllda. Läs mer
  • Karin B köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Hyllie
    Jag har köpt bostad i nyproduktion. Therese har varit mycket trevlig att "göra affärer" med. Hon är duktig på att förklara och om jag har haft frågor hon inte kunnat svara på, har hon tagit reda på svar och återkopplat. Hon har tagit tag i saker som behövt klarläggas.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från Therese. Läs mer
  • Linda R köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Hyllie
    Vi köpte en lägenhet, nyproduktion, genom Fastighetsbyrån. Mäklaren Therese Alm hade ett utmärkt kundbemötande. Hon var trevlig, personlig och tillmötesgående. Hon hjälpte oss med alla funderingar och frågor som vi hade på ett professionellt sätt. Upplevelsen var sammanfattningsvis hur bra som helst. Läs mer
  • Ingela H
    Ingela H köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Hyllie
    Köpte en lägenhet, nyproduktion.
    Fick ett helt underbart bemötande av Therese.
    Så proffsig, tydlig och hjälpsam hela processen i genom.
    Alltid tillgänglig och ingen fråga kändes för dum att ställa till henne.
    Det var en trygg process som jag aldrig var orolig i.
    Önskar att det fanns fler av hennes sort. Läs mer
  • Per M
    Per M köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Hyllie
    Köpt nyproduktion. Har blivit inte bara väldigt professionellt bemött utan även väldigt personligt bemött. Upplever att Therese inte bara är duktig på sitt jobb utan även väldigt duktig på att bemöta folk och vara behjälplig vid frågor.
    Det har inte känts som att köpa något av en mäklare utan snarare av en familjemedlem som varit mäklare även om så inte varit fallet. Skulle definitivt rekommendera henne! Läs mer
  • Malin P köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Hyllie
    Nyproduktion på hyllie torsgränd!
    Mitt första köp!

Therese mötte mig på ett proffsigt sätt men med en väldigt genuin känsla, vilket gjorde mig väldigt bekväm!
    Var såklart förväntansfull, Therese hade koll på läget och fick direkt min tillit!

Sjukt nöjd med dialogerna jag hade med Therese och kommer definitivt ha henne som första val i framtiden!
    Bra jobbat! Läs mer
  • Marianna B köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Hyllie
    Therese Alm har varit från starten av tecknandet av nyproduktion av lägenheten till slutet, väldigt engagerad i alla funderingar man har haft längst vägen. Mycket bra kommunikation och alltid trevlig respons. Rekommenderas varmt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson