Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Öster Tobias Hansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-07

Läs vad 18 Läs vad Tobias Hansson

• Eva A sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-08-02

Segevång
    Sålt 3a på segevång. Mycket engagerad och drivande. Kunnig och trevlig. Har verkligen levt upp till våra förväntningar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Thomas O sålde sitt hus med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-07-14

Virentofta
    Sålde en villa. Tobias gjorde ett bra jobb. Höll oss informerade hela tiden vad som hände Läs mer
  • Saffran R köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-06-12

Ellstorp
    Köpte en bostad för första gången. Hade önskat att Tobias var lite förstående gällande detta och inte tog för givet jag skulle förstå konstigheter med budgivning och sånt själv, då jag hamnade i ett obekvämt läge. Hade också önskat han var tydlig med undersökningsplikten. När jag frågade honom om det sa han det inte var något jag riktigt behövde göra. När jag sen flyttade in i lägenheten läckte kranen och det var då tydligen något jag skulle märkt pga min undersökningsplikt som han sa jag inte riktigt behövde göra. Förstår det är mitt ansvar att ta reda på sånt också men hade ändå önskat han inte pratade bort sånt som faktiskt var viktigt. Läs mer
  • Ragnar L sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-04-09

Värnhem
    Sålt en lägenhet, och Tobias var trevlig engagerad och proffesionellt genom hela processen. Höll oss ständigt uppdaterade om läget. Läs mer
  • Elise N
    Elise N sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-04-02

Värnhem
    Sålde en lägenhet feb 2019. Jag har hela vägen varit nöjd med mitt val att anlita Tobias som mäklare. Han har upplevts noggrann, professionell, och kunnig, aldrig påstridig utan lugn och ödmjuk i bemötandet. Lättsam att ha att göra med - inga frågor kändes dumma att ställa.
    Han höll mig uppdaterad och var mycket tillgänglig och kommunikativ, jag kände mig hela tiden trygg i processen!
    Försäljningen gick över förväntan! Jag skulle varmt rekommendera Tobias som mäklare! Läs mer
  • Max R sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-03-28

Kirseberg
    Noggrann, seriös och mycket god kundkontakt. Lyhörd och mycket bra feedback vid frågor. Läs mer
  • Pia A
    Pia A sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-03-03

Rostorp
    Sålt en bostad 20190107.
    Tobias är väldigt ödmjuk - lättsam o intresserad i sitt samtal med kunden.
    Väldigt Positiv o alltid glad ,saklig , kunnig o vänlig.
    Utmärkt bemötande.

Förväntningarna var som jag hade väntat mig.
    Väldigt bra med täta kontakter o uppgradering om vad som hände runt omkring köparen etc.
    Överlåtningsdagen var utmärkt bra med Tobias.

Köparen till min lgh var väldigt ivrig o kontaktade mig väldigt ofta om allt! Vilket jag upplevde ganska utmattande. Men där skulle jag själv avbryta vilket var ganska svårt.

Rekommenderar Tobias varmt.
    Med vänlig hälsning Pia Andersson Läs mer
  • Amra K köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-28

Kirseberg
    En bra och väldigt informativ mäklare! Läs mer
  • Markus M köpte sin bostad med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-01-23

Köpte en lägenhet via Tobias och med honom kändes affären mycket säker smidig och enkel. Var alltid tillgänglig och svarade på de frågor man hade! Läs mer
  • Tomas H köpte sin bostad med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-12-05

Väldigt seriös med fallenhet för tydlighet och kommunikation. Alltid väl förberedd och påläst, i tid och trevlig. Vad mer kan man begära? Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson