Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Öster Tobias Hansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 15 Läs vad Tobias Hansson

• Ragnar L sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-04-09

Värnhem
    Sålt en lägenhet, och Tobias var trevlig engagerad och proffesionellt genom hela processen. Höll oss ständigt uppdaterade om läget. Läs mer
  • Elise N
    Elise N sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-04-02

Värnhem
    Sålde en lägenhet feb 2019. Jag har hela vägen varit nöjd med mitt val att anlita Tobias som mäklare. Han har upplevts noggrann, professionell, och kunnig, aldrig påstridig utan lugn och ödmjuk i bemötandet. Lättsam att ha att göra med - inga frågor kändes dumma att ställa.
    Han höll mig uppdaterad och var mycket tillgänglig och kommunikativ, jag kände mig hela tiden trygg i processen!
    Försäljningen gick över förväntan! Jag skulle varmt rekommendera Tobias som mäklare! Läs mer
  • Max R sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-03-28

Kirseberg
    Noggrann, seriös och mycket god kundkontakt. Lyhörd och mycket bra feedback vid frågor. Läs mer
  • Pia A
    Pia A sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-03-03

Rostorp
    Sålt en bostad 20190107.
    Tobias är väldigt ödmjuk - lättsam o intresserad i sitt samtal med kunden.
    Väldigt Positiv o alltid glad ,saklig , kunnig o vänlig.
    Utmärkt bemötande.

Förväntningarna var som jag hade väntat mig.
    Väldigt bra med täta kontakter o uppgradering om vad som hände runt omkring köparen etc.
    Överlåtningsdagen var utmärkt bra med Tobias.

Köparen till min lgh var väldigt ivrig o kontaktade mig väldigt ofta om allt! Vilket jag upplevde ganska utmattande. Men där skulle jag själv avbryta vilket var ganska svårt.

Rekommenderar Tobias varmt.
    Med vänlig hälsning Pia Andersson Läs mer
  • Amra K köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-28

Kirseberg
    En bra och väldigt informativ mäklare! Läs mer
  • Markus M köpte sin bostad med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-01-23

Köpte en lägenhet via Tobias och med honom kändes affären mycket säker smidig och enkel. Var alltid tillgänglig och svarade på de frågor man hade! Läs mer
  • Tomas H köpte sin bostad med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-12-05

Väldigt seriös med fallenhet för tydlighet och kommunikation. Alltid väl förberedd och påläst, i tid och trevlig. Vad mer kan man begära? Läs mer
  • Hanna B skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-16

Jag anlitade Tobias för att sälja min bostadsrätt. Tobias var proffsig och lättsam genom hela affären och var otroligt duktig på att uppdatera mig om allt som hände. Allt gick snabbt och bra, precis som önskat. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Hajdar S köpte sin bostad med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-15

Som köpare av en bostadsrätt upplevde jag Tobias som en trevlig och ärlig mäklare med stort engagemang och hög tillgänglighet. Rekas. Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-06-29

Vi sålde en bostadsrätt i ett lägenhetshus i Malmö. Vi blev mycket väl bemötta av Tobias som stöttade oss genom varje steg i försäljningen. När vi behövde ta ett beslut var han noga med att informera kring plus och minus för varje val. Tobias jobbade hårt med att kontakta intresserade, hålla i visningar och vi kände att han hela tiden hade koll på läget och vi kände oss väldigt trygga. Tobias överträffade våra förväntningar genom att att ge extra inför varje moment allt från första träffen till försäljning, och vi blev väldigt personligt bemötta av honom och han höll oss ständigt uppdaterade via telefon hur det gick och vad han arbetade med för tillfället. Sammanfattningsvis är vi grymt imponerande och väldigt nöjda med Tobias service och professionalism. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson