Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Öster Tobias Hansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 9 kunder tycker om Tobias Hansson

• Tomas H köpte sin bostad med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Väldigt seriös med fallenhet för tydlighet och kommunikation. Alltid väl förberedd och påläst, i tid och trevlig. Vad mer kan man begära? Läs mer
  • Hanna B skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag anlitade Tobias för att sälja min bostadsrätt. Tobias var proffsig och lättsam genom hela affären och var otroligt duktig på att uppdatera mig om allt som hände. Allt gick snabbt och bra, precis som önskat. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Hajdar S köpte sin bostad med hjälp av Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Som köpare av en bostadsrätt upplevde jag Tobias som en trevlig och ärlig mäklare med stort engagemang och hög tillgänglighet. Rekas. Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde en bostadsrätt i ett lägenhetshus i Malmö. Vi blev mycket väl bemötta av Tobias som stöttade oss genom varje steg i försäljningen. När vi behövde ta ett beslut var han noga med att informera kring plus och minus för varje val. Tobias jobbade hårt med att kontakta intresserade, hålla i visningar och vi kände att han hela tiden hade koll på läget och vi kände oss väldigt trygga. Tobias överträffade våra förväntningar genom att att ge extra inför varje moment allt från första träffen till försäljning, och vi blev väldigt personligt bemötta av honom och han höll oss ständigt uppdaterade via telefon hur det gick och vad han arbetade med för tillfället. Sammanfattningsvis är vi grymt imponerande och väldigt nöjda med Tobias service och professionalism. Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hej! Mäklare är ju på ett sätt en grupp som jobbar i uppförsbacke när det gäller förtroendefrågan. Då menar jag framförallt när de inte är avlönade av en själv. Tobias skapade snabbt ett förtroende och behöll det fram till mållinjen. Antingen är han smartare än jag, eller inser han helt enkelt hur mycket jobb och uppriktighet som krävs för att även säljaren ska kunna lita på att det blir en bra affär. Han sålde Idaborgsgatan 57 e på ett föredömligt sätt och jag skulle inte tveka att använda honom vid försäljning, eller rekommendera honom. Hälsa honom så gott från Magnus ek🙂 Läs mer
  • Christina E skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Professionellt och mycket trevligt bemötande. Visade stort engagemang och hög tillgänglighet. Läs mer
  • William E skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Ärlig, bemötande och trevlig. Alltid snabb med att svara. Läs mer
  • Per H skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Tobias hjälpte mig att sälja min 1a. Väldigt tillmötesgående och kunnig och höll mig uppdaterad genom hela processen. Gillar att han inte var påstridig utan lät mig ta beslut i lugn och ro. Kan rekommendera Tobias. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Tobias är en väldigt duktig och engaerad mäklare som gjorde att min försäljning av min lägenhet gick smidigt och enkelt! Jag rekommenderar Tobias varmt :) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson