Fastighetsbyrån Malmö Öster

Fastighetsbyrån Malmö Öster

• BadgeTenYears
1 293

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår. Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på...

1293 omdömen om Fastighetsbyrån Malmö Öster

Sedan starten hos Reco 2017

Oscar L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Bulltofta

Nikola är en väldigt sympatisk och trevlig person att ha att göra med. Han var tydlig med hur processen kommer gå till och var alltid tillgänglig för frågor. Väldigt professionell och kunnig!

Marcelo W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Bulltofta

Nikola, var en väldigt engagerad mäklare som vi kände oss trygga med. Hela affären var smidig

Marie E
Bulltofta

Bra bemötande och arbetade arbetade aktivt med att få vårt objekt sålt.

Katrina B
Bulltofta

Exemplarisk mäklare på alla sätt och vis! Autentisk, förtroendeingivande, glad och proffesionell. Vi är mycket tacksamma över att ha gjort vårt bostadsköp med hjälp av Nikola.

Joel Ä
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Segevång

Bra kommunikation, tillgänglig och tydlig. Smidig affär

Göran H

Serviceminded Hjälpsam Kunnig

Christel M
Nobeltorget

Mycket proffsigt bemötande, lätt att få kontakt med, bra uppdateringar hela tiden om vad som händer under resans gång. Kommer absolut att rekommendera han till andra. 👍👍👍👍

Stefan M
Nobeltorget

Bara positivt väl strukturerad saklig vid varje möte hela affären har flutit på jätte bra, är väldigt nöjd. Kommer använda Nikola fler gånger och kommer rekommenderar honom för vänner

Kimberly matilda R
Skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Vi har både köpt och sålt via Ajdin och har varit supernöjda med allt!

Maria K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Ellstorp

Har både köpt och sålt boende med hjälp av Jesper. Mycket proffsig och kändes tryggt. Rekommenderar starkt.

Shuja U
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Bulltofta

I found Emma very approachable, she listens and gives valuable advices. She was very involved in our decision making process and had a very balanced approach.

Jonas P
Köpte sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Rostorp

Vi har väldigt god erfarenhet av att köpa genom Ajdin. Vi upplevde att vi fick snabb respons med bra svar på våra frågor. Eftersom processen gick så smidigt väljer vi att även anlita Ajdin i försäljningen av vår bostad.

Zandra C
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Oxie

Fantastisk duktig mäklare! Det märks att Jesper har erfarenhet. Fick sålt mitt hem till ett bättre pris än vad andra mäklare hade sagt till mig. Kan varmt rekommendera Jesper om ni ska sälja ert hem!

Rolf B
Sålde sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Rostorp

När Ajdin värderade vårt hus sade han att det skulle gå bra att sälja det om man kunde hitta en köpare som gillade att huset är bevarat i. sitt ursprungliga utseende, med vitmålad fasad, inte teglat, med originalfönster på nedervåningen och andra detaljer i gammal stil.. Nu har det visat sig vara en riktig bedömning - Ajdin hittade verkligen just en sådan köpare, på kort tid dessutom, och vi fick ett pris som var högre än vi själva trott från början.. Vi är alltså mycket nöjda med Ajdins insats. Ajdin har också lyckats...

Mats Olle O
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Videdal

Proffsig, kunnig om marknaden, har en bra prisbild och hjälper till med det man begär

Tove S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Ellstorp

Ajdin Fatic är en trygg och bra mäklare som jag varmt rekommenderar. Han har humor och är en allmänt trevlig person. Bra lyhörd kommunikation kring försäljningen. Bra affär där både säljare och köpare blev nöjda med utfallet.

Milica S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Gyllins Trädgård

Mycket bra och profesionellt bemötande!!

Ing-Britt A
Gyllins Trädgård

Vi har blivit mycket bra bemötta av Ajdin. Han är lyhörd och hjälpsam. Våra förväntningar infriades med råge Vi fick ett bra pris och gjorde en snabb affär

Cim B
Sålde sitt hus med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Oxie

Nikola har varit mycket professionell som mäklare under de rådande omständigheterna och de tuffa tiderna på bostadsmarknaden. Han sålde vårt hus på ett strategiskt sätt som han tidigare förutspådde och vi fick det vi ville. Vi är mycket nöjda och rekommenderar starkt Nikola som mäklare.

Tess T
Köpte sitt hus med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Oxie

Tillmötesgående, trevlig och flexibel! Vi är väldigt nöjda med Nikola som mäklare

Maral R
Oxie

Nikola har varit en fantastisk mäklare och ett stort stöd under hela vår försäljningsprocess. Han är lyhörd, ger många goda råd och har alltid funnits där som en trygg person att bolla idéer med. Mot slutet av processen kändes det som att han var mer än bara en mäklare – han var som en god vän som vi hade stort förtroende för. Om du söker en mäklare med en varm personlighet kombinerad med en oerhörd professionell nivå, då är Nikola definitivt rätt mäklare för dig.

Fredrik L
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Västra Kattarp

Professionell, kunnig och enkel att kommunicera med

Maribel R
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Gyllins Trädgård

Emma är en mycket kompetent, kunnig och erfaren mäklare. Vi har haft Emma som mäklare många gånger och alltid lika nöjda med både köp och försäljning av fastigheter. Emma är trygg, stabil och har en fingertoppskänsla när det kommer till att ro i land en försäljning där hon matchar både köparens och säljarens behov. Lyckos dig som får Emma som mäklare🌟

Kristina S
Kroksbäck

Nikola hjälpte mig med försäljningen av min bostad och allt gick smidigt och snabbt. Han gav bra råd på vägen och jag kan rekommendera både honom och Fastighetsbyrån.

Adnan A
Kroksbäck

Nikola is exceptional real estate agent, with excellent communication skills in swedish and english. It is our first apartment and He really helped us out in every step of process.

Zana U
Östra Sorgenfri

Köpupplevelsen var över alla förväntningar och det tack vare Nikola. Han är både professionell, supertrevlig och tålmodig. Vill man ha någon som finns vid sin sida under hela processens gång och få till ett smidigt köp så är Nikola din mäklare du måste anlita! Han finns till hands under hela processen och gör allt för att underlätta det för dig som köpare och gör det där lilla extra för att du ska få en så bra upplevelse som möjligt. Han håller en uppdaterad under processens gång vilket medför att man känner tillit till...

Lily Ann Luey-Lien H
Skrev om Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Det är så tydligt att Nikola inte bara är passionerad inom sitt arbete som mäklare, utan också genuint bryr sig om sina klienter och deras behov. Nu lyckades vi hitta en köpare till vår lägenhet innan vi hann lägga ut annonsen tillsammans med Nikola, men har ändå haft kontakt med honom sedan ca 1 år tillbaka (under tiden vi letat efter hus). Kan varmt rekommendera honom till alla som letar efter en grym mäklare. Om vi någonsin behöver hjälp med en fastighetsaffär i framtiden så kommer vi definitivt att vända oss till Nikola igen.

Nikola M gillar detta
Armita A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Annestad

Engagerad, empatisk och lyhörd. En ansvarsfull och driven mäklare som gjorde sitt jobb på bästa möjliga sätt. Har gett mig trygghetskänsla som köpare och säkert samma sak för säljare.

Davide M
Midhem

Ajdin har varit en pålitlig och professionell fastighetsmäklare. Kommunikationen mellan oss var effektiv och punktlig. Jag har uppskattat hans hjälp med att köpa min lägenhet.

Vlado P
Rosengård/Apelgården

Ajdin är en mycket bra och affärsman. Noggrann och noggrann i försäljningsavtal och stor hjälp i alla andra handlingar som faller inom ramen för hans arbete!

Alen P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Nobeltorget

Enkelt! Vad Zlatan är i fotboll, det är Gea som mäklare. En mäklare som sköter sina kort rätt.

Lucas E
Bunkeflostrand

Ajdin är oerhört lyhörd och professionell. Toppen från start till slut.

Valentina H
Rosengård/Apelgården

Blev jätte fint bemött. Mäklaren levde upp till alla förväntningar man hade.

Yvonne S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Söderkulla

Vänligt bemötande, idérik för att komma på olika lösningar för att få upp priset, och hitta bästa köparna. Fått mig, och min mamma lugn när det har varit eventuella motgångar i försäljningen av min mammas lägenhet. Med andra ord en bra mäklare.

Svar från Jessica Johansson

Tack snälla ni :) glädjer mig verkligen att höra.

Erica S
Segevång

Trevlig och välkomnande bemötande direkt från start. Snabba svar och smidigt skött. Vi har inget att klaga på!

Abdullah Nayef K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Rosengård/Apelgården

Jag har blivit bemött på ett mycket vänligt sätt.

Johan J
Ellstorp

Vi kan verkligen rekommendera Ajdin! Mycket bra uppföljning med löpande information, alltid anträffbar när det behövdes. Professionell och gav bra förslag i varje steg av försäljningen.

Malin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Gyllins Trädgård

Trevlig mäklare men dålig återkoppling. Tar det mesta på sms.

Rania J
Gullvik

Lyssnar, engagerad samt han är snabb på att svara på mejl eller sms och duktig att förklara alla möjliga frågor.

Felicia T
Sålde sitt hus med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Käglinge

Vi är nöjd med Gea som mäklare. Han har alltid bemött oss på ett trevligt sätt och lyssnat på våra önskemål samtidigt som han har kunnat ge lite tips. Vi förväntade oss en mäklare som var aktiv med vår försäljning, uppdatera oss vad som händer, vara tillgänglig och ge information. Allt det gjorde Gea. Han är proffesionell i sin yrkesroll och rekommenderar honom som mäklare. Mvh Felicia

Björn T
Sålde sitt hus med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Käglinge

Mycket duktig och trevlig mäklare som ser till både köparen och säljarens intresse. Är en duktig medlare och kommer med smarta tips. Höll vad han lovade och var en bra mäklare att ”bolla” tankar och idéer med. Smidig att nå och återkom snabbt om det var några frågetecken.

Magnus S
Käglinge

Mycket trevligt och bra bemötande och en tydlig och kunnig interaktion hela vägen till avslut.

Lena R
Segevång

En mycket vänlig och proffsig ung man med en stor portion humor!

Manne C
Gullvik

Lyssnar Undersöker Levererar *FEM STJÄRNOR*

Oliwer H
Ellstorp

Ajdin är mycket trevlig, informativ och tillmötesgående. Han gav en trovärdig bild av objektet (med läge, förening m.m) utan att upplevas för ”säljig”. Jag kan varmt rekommendera Ajdin.

Dinko L
Segevång

Mäklaren är anträffbar när man behöver han. Han har alla svaren och får fram allt man vill och har funderingar över. Verkligen trevlig att hålla samtal med. Och så klart så var han toppen på sälja min lägenhet. Stort tack till Ajdin Fatic och fastighetsbyrån på bulltofta.

Ásgeir S
Kirseberg

Som förstagångsköpare så bemötte Ajdin mina frågor på ett sätt som jag förstod. Trevlig kille som kändes genuin. Rekommenderar starkt.

Anette F
Almhög

Jesper är trevlig och lätt att prata med. Informerar och håller mej uppdaterad om allt som händer kring försäljningen av min lägenhet. Känner trygghet pga hans långa erfarenhet som mäklare.

Aya K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Högaholm

Bra och lyhörd mäklare. Gea arberar väldigt snabbt och effektivt och det tog mindre än en vecka efter första mötet tills att lägenheten var ute till försäljning på Hemnet. Vidare såldes lägenheten på rekordtid och med ett pris som jag är nöjd med. Jag hade tidigare min lägenhet ute för försäljning med en annan mäklare från en känd mäklarfirma och lägenheten blev inte såld. Försäljningsprocessen med den förra mäklaren var lång och utdragen och till slut fick jag avbryta avtalet med hen. Jag är nöjd med mitt val av mäklare...

Lena L
Södertorp

Jesper sålde mitt hus efter 2 visningar. Dessutom sålde han en lägenhet till mig. Båda affärerna gjordes upp snabbt och lätt med bra genomgång av köpehandlingar mm. Proffsigt gjort! Jag kan verkligen rekommendera Jesper till de som vill ha lyckade bostadsaffärer. Jag är mycket nöjd!