Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Väster Alexandra Visekruna
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 90 Läs vad Alexandra Visekruna

• Erika A köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-05-19

Ellstorp
    Jag har köpt min första lägenhet i Ellstorp Malmö och är mycket nöjd med Alexandra Visekruna som mäklare! :)

Alexandra har sedan start varit mycket trevlig och hjälpsam, hon har varit snabb med att återkomma med svar på diverse frågor och funderingar och löst de problem som uppkommit.
    Allt som allt så har hon skött hela processen mycket professionellt, smidigt och tryggt! Läs mer
  • Hans M skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-05-19

Skötte sig bra trots lite strul med lägenhet vi sålde
    Strulet låg helt hos Brf Läs mer
  • Helén H sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-05-13

Ribersborg
    Jag har sålt min lägenhet på Roslins väg 2 med Alexandra som mäklare. Alexandra har skött hela processen på ett utmärkt och proffisionellt sätt. Jag kan varmt rekommendera Alexandra som mäklare och Fastighetsbyrån i Malmö.
    Alexandra förmedlade även bankkontakt efter att jag efterfrågat detta. Jag fick all hjälp jag har behövt. Läs mer
  • Clara M köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-04-25

Slottsstaden
    Alexandra skötte hela processen på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
  • Patrik R sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-04-24

Pildammarna
    Alexandra var vår mäklare när vi sålde vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med hennes goda service och professionalitet. Hon var alltid tillgänglig på telefon och snabb med att höra av sig efter t.ex. visningar.
    Vi kommer att rekommendera Alexandra till andra. Läs mer
  • Javid A köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-04-09

Fosiedal
    Jätte snällt professionell, väl bemot. Köpt bostad. Nöjd 10/10 Läs mer
  • Barbro M köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-04-01

Fågelbacken
    Alexandra hjälpte oss att se den lägenhet vi läst om på Hemnet och blivit intresserade av. Då vi inte bor i Malmö fick det anpassas till våra möjligheter. När vi sedan lagt bud hade vi tät kontakt och blev ständigt uppdaterade. Kontraktsskrivning kunde ordnas på vår hemort. Hela processen kändes trygg då vi fick ett sånt bra stöd. Läs mer
  • Tanja C sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-03-29

Värnhem
    Vi är super nöjda med Alexandras service och super kommunikation. Hon har varit en stjärna och en mäklare som vi kan rekommendera varmt!
    Alexandra har verkligen gjort allt för oss och är en mäklare som är proffsig i sitt bemötande mot både oss som säljare och potentiella köpare.
    Topp mäklare i sin klass!

Tanja. Läs mer
  • Tove L sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-03-22

Östra Sorgenfri
    Jag sålde en bostadsrätt, och tack vare Alexandra och Fastighetsbyrån gick det superlätt!
    Alexandra var effektiv, mycket vänlig, flexibel, mycket kompetent och närvarande under hela processen.
    Jag har tidigare haft motsatt erfarenhet när jag sålde lägenheten innan, så jag blev otroligt positivt överraskad över hur hårt där nu jobbades för att hjälpa mig, och för att sälja, medans jag uppdaterades hela tiden under processen, så jag visste vad som hände. Jag fick också hela tiden väldigt konkret information över min del i det hela, som jag ju annars inte haft koll på.
    Sammanlagt kan jag bara rekommendera Alexandra som mäklare, och Fastighetsbyrån, som också hjälpte mig jättefint när jag köpte lägenheten, vilket var orsaken till att jag valde dem igen. Läs mer
  • Susan S köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-03-06

Lorensborg
    Trevlig å tydlig och hjälpsam å har bra bemötande Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Väster

Johanna Olsson