Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Väster Alexandra Visekruna
2018-07 - 2018-12

Läs vad 71 kunder tycker om Alexandra Visekruna

• Fredrik G skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2019-01-02

Fantastisk mäklare! Otroligt lätt att ha att göra med och väldigt kompetent, charmig och driven. Transparent i kommunikation och höll mig väl informerad. Läs mer
  • Frano M skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2018-12-21

Professionellt, snabbt och dessutom med bra resultat. Toppbetyg! Läs mer
  • Ann-Christin A
    Ann-Christin A sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2018-12-17

Har först köpt en mindre lägenhet centralt i Malmö och därefter har sålt min stlrre i södra Malmö. Har haft Alexandra Visekruna som helmäklare för båda affärerna, hon har gjort mitt liv så enkelt som det gått för mig hela vägen i dessa två affärer! Läs mer
  • Caroline A sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2018-11-27

Jag har sålt en 1,5 rok i Malmö.
    Alexandra var väl insatt i området, upplevdes professionell, tydlig och trevlig att samarbeta med. Detta sammantaget gav mig en god känsla och jag kunde mycket snabbt bestämma mig för att sälja med er. Mina förväntningar var att på ett bra sätt bli guidad genom processen vilket jag även blev.
    Sammantaget gick försäljningen enkelt och snabbt. Jag fick tydliga instruktioner och alla inbokade tider har hållits. Dessutom fick jag ett mycket bra pris för lägenheten. Jag är mycket nöjd och kan absolut rekommendera Alexandra till mina vänner. Läs mer
  • Fredrik G sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2018-11-25

Tydligt upplägg från början till slut. Kan absolut rekommendera Alexandras tjänster. Läs mer
  • Emra S sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2018-11-04

Bästa mäklaren någonsin! Fick sålt min bostad på en vecka. Läs mer
  • Johanna J sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2018-10-05

Har både köpt och sålt av Alexandra. Mycket nöjd! Man känner tillit och får alltid mycket bra bemötande. Hade dock som kanske konstruktiv kritik velat ha ett bättre upplägg och överblick om tillvägagångssättet för försäljningen. Läs mer
  • Hedda W
    Hedda W skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2018-08-06

Jag var så nöjd med Alexandra när jag köpte min första lägenhet att hon även fick sälja samma lägenhet när det var dags att flytta tre år senare. Hon är en superbra mäklare och gjort allt jag kunnat önska under försäljningen! Rekomenderas starkt! Läs mer
    Alexandra V gillar detta
  • Liselott J skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2018-06-24

Alexandra är mycket tillmötesgående, tydlig och informativ till köpare. Läs mer
  • Anna T skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2018-06-19

Jag blev mycket vänligt bemött av Alexandra vid det första mötet då vi träffades för en värdering av min lägenhet på 24 kvadratmeter.
    Under hela processen har Alexandra funnits tillgänglig och kunnat svara på mina frågor.
    Hon skötte även försäljningen väldigt snabbt och utan problem för min del.
    Jag har en mycket positiv bild av Alexandra, hennes kompetens, kunskap och samarbetsförmåga. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Väster

Johanna Olsson